lemmy69 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 to brat?no tak ,chłopaki pod strzechą drony budują już widzę Hugh'a za kilkadziesiąt lat ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 oj coś trzeba robić aby żyć .... wy tu świzdu-gwizdu a ja a w aucie siedziałem, odpaliłem obrotomierz zaraz filmik wrzucę a na razie foty poszły na fejsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 bo większość z Nas zna tylko prąd stały i przemienny, jedno- lub 3-fazowy ... ale prostokątny? ... kosmiczne technologie, muszę Ci wierzyć na słowo i cieszę się że nie trafiło na mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 o i tak obydwa zegary pokazują to samo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 jesteś wielki, jak żeś tam tą Chinkę Histerezę upchał co to wszystko przez 17,33 dzieli to nawet domyślać się nie chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 jesteś wielki, jak żeś tam tą Chinkę Histerezę upchał co to wszystko przez 17,33 dzieli to nawet domyślać się nie chcę plus dla pana widzę że uważnie przeczytał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Gratulacje, fajnie że ci sie udało :dribble:i trafiłes w odpowiednią histereze a nie w histerie Edytowane 6 Stycznia 2014 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 to na razie pierwsza część zaległego filmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam.el Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Rama w pickupie była już w kilku miejscach spawana, pordzewiała, a poprzedni właściciel dość nieudolnie ją naprawiał i zacząłem zastanawiać się nad jej naprawą. ..... Witam, Widzę że Twoja rama wyglądała i tak całkiem nieźle...mojej ramy brakowało w kilku miejscach...jakieś rude coś ją zjadło:) niestety nie mam fotorelacji z naprawy, ale coś mi się udało jeszcze wyczarować z g... Nie miałęm takich warunków jak ty, bo tylko wynajmowałęm mały garaż, ale z kanałem...dało radę zrobić wstawki do środka ramy a z zewnątrz obłożyć Ceownik i go zamknąć... Kosztowało to troszkę czasu ale również z pomocą ojca i wujka rama została zreanimowana... Wkrótce pojawią się fotki jak auto wygląda dziś...znaczy jeszcze jakieś 2 tyg będę się z nim bawił, bo za kolka dni odbiorę reflektory z regeneracji... Wielki szacun, za Twoję robotę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 hmmm no moje warunki to na dworze pod plandeką więc nie wiem czy faktycznie masz czego zazdrościć... ja jestem dość sceptyczny jeśli chodzi o takie czarowanie ... zwłaszcza czarowanie z gówna wychodzi i na ogół i tak gówno jak nie od razu to po czasie niestety mimo że się świeci jak złoto, ale życzę aby jednak wyszło co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam.el Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 sam jestem ciekaw jak długo wytrzyma...najgorsze jest to, że coraz mniej t1 do kupienia...i jak wytrzyma ze 2 lata, to pewnei kupno t1 bęzie bardzo trudne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki84 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Hubert czy możesz napisać jakiego przekroju rurek użyłeś do przewodów paliwowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 jak już gdzieś pisałem jeśli chodzi o rurki sztywne to miedziane ... paliwo do silnika 8mm, powrót 6mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki84 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dzięki. Mnie czeka operacja wymiany tych rurek na założonej kabinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Mam pytanko Hugh. Pamiętam, że miałeś na swojej stronie rysunek z wymiarami miseczki pod gumy drążka reakcyjnego, jednak wertuję tą Twoją stronkę już z dobrą godzine chyba, masz może gdzieś go zapisanego jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 jest przecież http://hcd-customdevices.pl/index.php/dystanse/116-podkladki-miseczki-drazkow-reakcyjnych link na dole strony, ale to pasuje z tego co mi wiadomo tylko do deutera nie do oryginału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Patrz, ta kategoria "do liftu" mnie zmyliła i tam nie zaglądałem. Tak wiem, że do deutera, mam taki zestaw. Dziękuje Ci bardzo za pomoc. Edytowane 13 Marca 2014 przez KubaTyran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 to ja teraz biorę się za hamulce, mam już nawet winnego weekendowej ucieczki z górki i złamanej brzozy ... nazywa się on 44045-37G11 takie cudo co łączy dwie małe linki ręcznego w bębnie, po prostu jest pęknięte i tyle. teraz pytanie czy jak mam średnice bębna aktualną że tak powiem 295 a podane max 296,5 to mam rozumieć że bęben się skończył ? nie mam pojęcia jak to wygląda i na ile starczy na mój gust te 1,5mm to dość mało już nie wiem ile ma nowy wiem że różnica nowe a stare to mieć lub nie mieć 500-600zł koledzy na ile te 1,5mm starcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Na tym 1,5mm to jeszcze pojeździsz z pięć lat albo i dłużej :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 no tak patrze że w nowych podają średnica 295 max 297 czyli nowy ma 2mm zapasu, więc chyba wersja mieć 600zł a ja zapomniałem że nie wrzuciłem drugiej cześć filmu ze swapa 27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Na tym 1,5mm to jeszcze pojeździsz z pięć lat albo i dłużej :-) Robercie, przyjacielu ... jakby to ująć? ...chodzi o to, żeby na tym nie pojeździć, właśnie "... ucieczka z górki i złamana brzoza..." aż prosi się o komisję, a mgła, czy była mgła?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 ale poważnie tak to bębny zostawić ? nowe szczęki tylko ? no enzo i ekipa z forda w szczególności w tym matka Polka z dzieckiem na świadka, czy to zamach był bo mogło ja rozjechać a właśnie lemmy bo co z tym smarowaniem, bo teraz mi ktoś powiedział ze np samoregulatora się nie smaruje wcale ale nie wierze, a ja zawsze cieniutką warstwą grafitowego smarowałem gwint, jakieś doświadczenia w tym temacie ? teraz chyba posmaruje miedzianym ... jest do 1100°C a serwisówka mówi że tam idzie "break grease" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 na logikę to trzeba by obliczyć : "wycinkami jakiej średnicy okręgu będą maksymalnie zużyte szczęki hamulcowe" a tak całkiem poważnie ... u mnie dałoby się bo bębny tylko do ręcznego służą, ale u ciebie to już podstawowy hamulec, musiałbyś delikatnie deptać żeby samym przodem hamować ja bym niczym nie smarował, tam się tyle syfu sypie ze szczęk że tylko twarda breja się zrobi, kiedyś pozwoliłem sobie śruby do kół w golfie towotem potraktować, że niby później łatwiej będzie je wykręcić ... jak to gumiarz zobaczył o mało zawału nie dostał, dostałem wykład że można tylko nakrętki w przypadku szpilek i to miedzianym właśnie, ale przy bębnach to absolutnie niczym bo się zapalić może ... na serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Bębny zostaw,szczęki wymień jak tego wymagają a samoregulatory ja osobiście smaruje miedzianym bo zaraz je ruda zamrozi Edytowane 13 Maja 2014 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 dzięki za podpowiedzi wczoraj to mierzyłem tak na szybko i dzisiaj niestety pomierzyłem dokładniej, wyszło od 296 w górę no trudno, kupiłem nowe, pewnie można by było je jeszcze trochę ponad limit pojechać ale ... może dzięki temu kiedyś zatrzymam się 10cm wcześniej ... jakieś istotne 10cm a samoregulator który smarowałem kilka lat temu grafitowym pięknie chodzi nic mu nie dolega - wiec grafitowy też się sprawdza. Więc cały komplet poszedł do wymiany z tyłu. Strasznie mnie denerwuje jak kupuje część porządnej firmy i nie pasuje, okładziny mają inaczej zaciśnięty sworzeń niż moje, tak że jest szerokie odsadzenie przy ramieniu no i przez to nie wchodzi do końca na sworzeń ramie ręcznego. Kupiłem ATE pojechałem wymienić, oglądałem ABS i Brembo i wróciłem z ATE - okazały się jednak najlepsze po użyciu pilnika zaczęło pasować wszystko. Miałem tylko odmalować tarcze kotwicze po wyczyszczeniu okazało się że zaczynają być przezroczyste, to poszła blacha w ruch ... potem jak już malować to malować ... a no i oczywiście element przez który niemal bym się pożegnał z samochodem na ostatnim zlocie, a młody pobił swój rekord w szybkości biegania. teraz zabieram się za zrobienie blachy na pace, jak to mówią kto widział ten wie czemu, jak dziury były mniejsze to parę osób pytało się czy ktoś do mnie strzelał... puki co powycinane i biorę sie za spawanie, założeni jest takie że robię na styk + cynowanie, obie strony są do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.