Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

mój prywatny wątek pickupowy i nie tylko - worklog przy nissanie


hugh_h
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to chyba połączenie linki głównej ham. ręcznego z obydwoma linkami biegnącymi bezpośr. do kół

u mnie, u nas jest jedna linka pomiędzy kołami połączona orczykiem z linką główną, no przynajmniej u mnie ...

o, takie coś:

3cf3c4c7b514f92emed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1050398.JPG

 

http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/drum%20brake/slides/P1050407.html

 

linka od ręcznego wchodzi do "bębna" przez dźwignię - potem krótką linkę - to cuś nazwujny orczyk - drugą linkę - kolejną dźwignię i do okładziny,  bradziej chyba nie można było tego przekombinować, i na dodatek ten orczyk jest z alu na stalowym trzpieniu bez jakichkolwiek panewek, zatarł się i pękł

 

dzisejszy dzień upłynął mi na szlifowaniu i próbach cynowania,

 

cynuje spawy pierwszy raz i powiem ze to wcale nie prawda że cyna spływa i to jest trudne ... ale jest inny problem, z zewnątrz mam spaw wypiaskowany a od środka tylko oczyszczony i przez dziurki mi wpływają jakieś syfy typu reszki biteksu itd - to jest problem nie wiem co z tego wyjdzie, ale jeszcze sie pobawie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to faktycznie "masz Pan auto nietuzinkowe i niepowtarzalne"  :dribble:

zobaczyłem dwa gniazda na linki to zinterpretowałem wg. logiki ... ale umysł ludzki czasami jest zbyt płytki żeby dociec co autor (konstruktor) miał na myśli tworząc dzieło  :D

projektanci pojechali "na bogato" a nie jak F.Porsche przy Garbusie , aby prościej, aby taniej ...

on stworzył samochód dla każdego ... czyli Twój musi być "dla wybranych"  :P

ja widzę to tak: 

wielkie biuro projektowe z mnóstwem stołów kreślarskich ....

w poniedziałek rano wchodzi główny konstruktor i obwieszcza młodym adeptom sztuki projektanckiej : "Panowie, Wasz mentor dostał sraczki, nie będzie go dzisiaj w pracy ... a ja na jutro muszę mieć gotowy projekt hamulca ręcznego, kombinujcie, rysujcie, wspólnie dacie radę ..."

no i pojejechali chłopaki po całości ... popuścili zwieracze fantazji ... zapakowali ryciny w tubę i następnego ranka zanieśli przed drzwi gabinetu ...

ale "główny" też zaniemógł, więc zatroskany o firmę asystent złapał tubę i w te pędy na produkcję ... a tam już wiedzieli co z tym zrobić  :jump:

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miało być zamiast ... ale za cienki jestem żeby mi to wyszło tak na gotowo, więc będzie antykorozyjnie, oraz z gruszba dziury wyrównane, natomiast na dokładnie niestety będzie szpachla,

jakoś muszę to przeboleć, trochę łatwiej mi z tego powodu że nie planuje drzeć całości do gołej blachy a już tam ktoś rzeźbił i też jest szpachli miejscami trochę. ... no trudno

 

tak wyglądają zacynowane spawy (spawane na styk, nie na zakładkę)

 

P1060096.JPG

P1060053.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

oczywiście :P

P1060099.JPG


jestem na etapie kończenia paki od wewnątrz, klepania nadkoli wewnętrznych bo tych to nie ma w sklepie,

i teraz jak zwykle kicha bo muszę wybrać materiały do malowania w sensie epoksyd, wypełniający i bazę i klar no i kurde której firmy i jeszcze który rodzaj bo rozrzut w cenach jest tak ze 300%


na dzień dzisiejszy mam gotowe dorobione burty wewnętrzne z błotnikami, błotniki od wewnątrz i wspomniane burty pomalowane epoksydem, poliuretanem i uszczelnione spawy, jutro to składam w całość i biorę się za zabawę z  zewnątrz czyli to co widać :P


no cóż, jestem po położeniu podkładu na "wyszlifowaną" szpachle na spawach ... i kurde masakra wygląda to tak jakbym nic nie szlifował a zajęło mi to dwa dni, wyszło puki co tak że jakbym to zobaczył u blacharza na moim samochodzie to bym go chyba pobił :( więc jestem w punkcie wyjścia znowu szlifowanie - nie specjalnie mam pomysł jak z tego wybrnąć, no cóż zobaczymy co dalej wyjdzie.


no cóż właśnie czeka mnie ostatnia warstwa podkładu i potem baza klar ... boję się tego i szczerze żałuje ze się za to sam zabrałem, niby pierwszy raz a radochy jakoś nie mam z tego :P, nie wiem co wyjdzie i trochę się boję dotychczasowe efekty bym powiedziałam na 3+, w efekcie będzie lepiej niż było bo nie będzie dziur :) ale to nie wyjdzie tak jakbym sobie tego życzył.

puki co zmieniam pomieszczenie i jadę malować


puki co opłakuje moje "zdolności" blacharskie

 

ale zawiozłem felgi do malowania i kupiłem świeższe kapcie


post-27068-0-49457900-1408002332_thumb.jpg

 

muszę przyznać że podałem się, pierwszy raz :(

do robienia blacharki zdecydowanie muszę się dużo douczyć i mocno doposażyć warsztat bez tego efekty są straszne ... lakiernik płakał jak zobaczył,

paka na pakę i wyjazd

post-27068-0-17880800-1408002323_thumb.jpg

 


nie wiem czy to dobrze czy źle ładnie czy nie ale do połowy będzie carbon

post-27068-0-47661800-1409258053_thumb.jpg

 

i ujęcie na bagażnik którym się chyba jeszcze nie chwaliłem

post-27068-0-06921900-1409258362_thumb.jpg

post-27068-0-47061100-1409262521_thumb.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawal dobrej roboty:-) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Jurek chciałbyś takie udogodnienia mieć co :P teraz to ja mam luksus .... wszystko dzięki firmie stalprofil.pl

post-27068-0-36346300-1410120709_thumb.jpg


dzisiaj to w zasadzie bym skończył już zostało parę pierdółek ale żeby nie robić tego na łapu capu to jednak zostało na jutro.

 

kurcze najchętniej bym nie przykręcał tych poszerzeń, bez nich jest ładniejszy, ale kapcie wystaję po jakieś 3-4cm,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na logikę to trzeba by obliczyć : "wycinkami jakiej średnicy okręgu będą maksymalnie zużyte szczęki hamulcowe"

 

a tak całkiem poważnie ... u mnie dałoby się bo bębny tylko do ręcznego służą, ale u ciebie to już podstawowy hamulec, musiałbyś delikatnie deptać żeby samym przodem hamować

ja bym niczym nie smarował, tam się tyle syfu sypie ze szczęk że tylko twarda breja się zrobi, kiedyś pozwoliłem sobie śruby do kół w golfie towotem potraktować, że niby później łatwiej będzie je wykręcić ... jak to gumiarz zobaczył o mało zawału nie dostał, dostałem wykład że można tylko nakrętki w przypadku szpilek i to miedzianym właśnie, ale przy bębnach to absolutnie niczym bo się zapalić może ... na serio

jest taki smar - CERAMIK PASTE -właśnie do takich rzeczy ,czyli hamulców  odporność na temperature 1000  'c mozna smarować zaciski , mechanizmy hamulca tylnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

samochód od wczoraj już stoi złożony pod domem,

zostało pomalowanie paki od środka i kątowniki z ryfla na brzegach,

 

powiem tak może 4- bym postawił za wykonanie, ale przynajmniej mogłem spokojnie spać bo nie słyszałem w nocy chrupania


dzisiejsze zabawy


teraz zajmuję się odmalowaniem paki od środka,

najpierw zeskrobana rdza powierzchniowa i reszta zmatowiona, potem podkład no i w najbliższym czasie wykładzina natryskowa.

post-27068-0-00736700-1411233911_thumb.jpg

post-27068-0-27461500-1411233922_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no teraz to już bym miał dylemat czy w buciorach wskakiwać Ci na pakę ... wycieraczka by się przydała  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje naklejki zrobiły furorę, zareklamowałem Cię trochę u Jeepowców 

faceci jak faceci, ale kobitki dość jednoznacznie interpretują hasło "robimy to w błocie" ...  :zwyciestwo2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...