fikolek2 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Ten element odpowiedzialny za sprint, gdzie on jest zamontowany bo w bębnie chyba nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 to chyba połączenie linki głównej ham. ręcznego z obydwoma linkami biegnącymi bezpośr. do kół u mnie, u nas jest jedna linka pomiędzy kołami połączona orczykiem z linką główną, no przynajmniej u mnie ... o, takie coś: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 http://hcd-customdevices.pl/jalbum/Pickup/drum%20brake/slides/P1050407.html linka od ręcznego wchodzi do "bębna" przez dźwignię - potem krótką linkę - to cuś nazwujny orczyk - drugą linkę - kolejną dźwignię i do okładziny, bradziej chyba nie można było tego przekombinować, i na dodatek ten orczyk jest z alu na stalowym trzpieniu bez jakichkolwiek panewek, zatarł się i pękł dzisejszy dzień upłynął mi na szlifowaniu i próbach cynowania, cynuje spawy pierwszy raz i powiem ze to wcale nie prawda że cyna spływa i to jest trudne ... ale jest inny problem, z zewnątrz mam spaw wypiaskowany a od środka tylko oczyszczony i przez dziurki mi wpływają jakieś syfy typu reszki biteksu itd - to jest problem nie wiem co z tego wyjdzie, ale jeszcze sie pobawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 (edytowane) no to faktycznie "masz Pan auto nietuzinkowe i niepowtarzalne" zobaczyłem dwa gniazda na linki to zinterpretowałem wg. logiki ... ale umysł ludzki czasami jest zbyt płytki żeby dociec co autor (konstruktor) miał na myśli tworząc dzieło projektanci pojechali "na bogato" a nie jak F.Porsche przy Garbusie , aby prościej, aby taniej ... on stworzył samochód dla każdego ... czyli Twój musi być "dla wybranych" ja widzę to tak: wielkie biuro projektowe z mnóstwem stołów kreślarskich .... w poniedziałek rano wchodzi główny konstruktor i obwieszcza młodym adeptom sztuki projektanckiej : "Panowie, Wasz mentor dostał sraczki, nie będzie go dzisiaj w pracy ... a ja na jutro muszę mieć gotowy projekt hamulca ręcznego, kombinujcie, rysujcie, wspólnie dacie radę ..." no i pojejechali chłopaki po całości ... popuścili zwieracze fantazji ... zapakowali ryciny w tubę i następnego ranka zanieśli przed drzwi gabinetu ... ale "główny" też zaniemógł, więc zatroskany o firmę asystent złapał tubę i w te pędy na produkcję ... a tam już wiedzieli co z tym zrobić Edytowane 22 Czerwca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 samo cynowanie prosta sprawa .... ale weź to potem szlifuj ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 samo cynowanie prosta sprawa .... ale weź to potem szlifuj ... To zamiast szpachlowania, czy antykorozyjnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 miało być zamiast ... ale za cienki jestem żeby mi to wyszło tak na gotowo, więc będzie antykorozyjnie, oraz z gruszba dziury wyrównane, natomiast na dokładnie niestety będzie szpachla, jakoś muszę to przeboleć, trochę łatwiej mi z tego powodu że nie planuje drzeć całości do gołej blachy a już tam ktoś rzeźbił i też jest szpachli miejscami trochę. ... no trudno tak wyglądają zacynowane spawy (spawane na styk, nie na zakładkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 to przed szpachla pociagnij podkladem epoksydowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 oczywiście jestem na etapie kończenia paki od wewnątrz, klepania nadkoli wewnętrznych bo tych to nie ma w sklepie, i teraz jak zwykle kicha bo muszę wybrać materiały do malowania w sensie epoksyd, wypełniający i bazę i klar no i kurde której firmy i jeszcze który rodzaj bo rozrzut w cenach jest tak ze 300% na dzień dzisiejszy mam gotowe dorobione burty wewnętrzne z błotnikami, błotniki od wewnątrz i wspomniane burty pomalowane epoksydem, poliuretanem i uszczelnione spawy, jutro to składam w całość i biorę się za zabawę z zewnątrz czyli to co widać no cóż, jestem po położeniu podkładu na "wyszlifowaną" szpachle na spawach ... i kurde masakra wygląda to tak jakbym nic nie szlifował a zajęło mi to dwa dni, wyszło puki co tak że jakbym to zobaczył u blacharza na moim samochodzie to bym go chyba pobił więc jestem w punkcie wyjścia znowu szlifowanie - nie specjalnie mam pomysł jak z tego wybrnąć, no cóż zobaczymy co dalej wyjdzie. no cóż właśnie czeka mnie ostatnia warstwa podkładu i potem baza klar ... boję się tego i szczerze żałuje ze się za to sam zabrałem, niby pierwszy raz a radochy jakoś nie mam z tego , nie wiem co wyjdzie i trochę się boję dotychczasowe efekty bym powiedziałam na 3+, w efekcie będzie lepiej niż było bo nie będzie dziur ale to nie wyjdzie tak jakbym sobie tego życzył. puki co zmieniam pomieszczenie i jadę malować puki co opłakuje moje "zdolności" blacharskie ale zawiozłem felgi do malowania i kupiłem świeższe kapcie muszę przyznać że podałem się, pierwszy raz do robienia blacharki zdecydowanie muszę się dużo douczyć i mocno doposażyć warsztat bez tego efekty są straszne ... lakiernik płakał jak zobaczył, paka na pakę i wyjazd nie wiem czy to dobrze czy źle ładnie czy nie ale do połowy będzie carbon i ujęcie na bagażnik którym się chyba jeszcze nie chwaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Łał ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 coraz bliżej końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Kawal dobrej roboty:-) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 przód złożony, paka dotarła już już niewiele zostało może z nawet z jeden dzień roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 nie przekombinowałeś trochę z ilością tych przyczep ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 co Jurek chciałbyś takie udogodnienia mieć co teraz to ja mam luksus .... wszystko dzięki firmie stalprofil.pl dzisiaj to w zasadzie bym skończył już zostało parę pierdółek ale żeby nie robić tego na łapu capu to jednak zostało na jutro. kurcze najchętniej bym nie przykręcał tych poszerzeń, bez nich jest ładniejszy, ale kapcie wystaję po jakieś 3-4cm, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 wiesz ile taki Rak popierdziela? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 na logikę to trzeba by obliczyć : "wycinkami jakiej średnicy okręgu będą maksymalnie zużyte szczęki hamulcowe" a tak całkiem poważnie ... u mnie dałoby się bo bębny tylko do ręcznego służą, ale u ciebie to już podstawowy hamulec, musiałbyś delikatnie deptać żeby samym przodem hamować ja bym niczym nie smarował, tam się tyle syfu sypie ze szczęk że tylko twarda breja się zrobi, kiedyś pozwoliłem sobie śruby do kół w golfie towotem potraktować, że niby później łatwiej będzie je wykręcić ... jak to gumiarz zobaczył o mało zawału nie dostał, dostałem wykład że można tylko nakrętki w przypadku szpilek i to miedzianym właśnie, ale przy bębnach to absolutnie niczym bo się zapalić może ... na serio jest taki smar - CERAMIK PASTE -właśnie do takich rzeczy ,czyli hamulców odporność na temperature 1000 'c mozna smarować zaciski , mechanizmy hamulca tylnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 samochód od wczoraj już stoi złożony pod domem, zostało pomalowanie paki od środka i kątowniki z ryfla na brzegach, powiem tak może 4- bym postawił za wykonanie, ale przynajmniej mogłem spokojnie spać bo nie słyszałem w nocy chrupania dzisiejsze zabawy teraz zajmuję się odmalowaniem paki od środka, najpierw zeskrobana rdza powierzchniowa i reszta zmatowiona, potem podkład no i w najbliższym czasie wykładzina natryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Widzę że kto może to walczy z blachą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 .... mimo że wynik przesadzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 no teraz to już bym miał dylemat czy w buciorach wskakiwać Ci na pakę ... wycieraczka by się przydała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 dostaniesz jeszcze dywanik oraz materac i może lodówka będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Twoje naklejki zrobiły furorę, zareklamowałem Cię trochę u Jeepowców faceci jak faceci, ale kobitki dość jednoznacznie interpretują hasło "robimy to w błocie" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 to kto ma większe logo NKP i tadaaa !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 XXL pomysłu na hak kiedyś szukałeś ... http://www.nissanpathfinders.net/forum/topic/38061-ahardb0dys-93-nissan-hardbody/ ... ale wpierw się zaloguj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.