TESTER 1956 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Bardzo dobrze kolega w powyższym poście podpowiedział. Można i górą i dołem, ale dołem faktycznie będzie dużo łatwiej i jest większa możliwość manewru. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukkoGracz Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 To i dołem będę próbował bardziej chyba lewy? Czy bez róznicy? (dopiero odkrywam swego Notka, także cierpliwości:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Pamiętaj o bezpieczniku zaraz za akumulatorem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukkoGracz Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zostawić go i nowy z kablem poprowadzić oddzielnie? Jak myślisz? Jak wiesz? Bo chodzi mi ogólnie o podłączenie małego suba http://allegro.pl/blaupunkt-gtb-8200a-aktywna-skrzynia-zestaw-kabli-i4869549442.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=80083, którego mam już ze dwa tygodnie(zbieram info zeby gafy nie strzelic w drodze podlaczania i przeprowadzania kabli:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 To i dołem będę próbował bardziej chyba lewy? Czy bez róznicy? (dopiero odkrywam swego Notka, także cierpliwości:) Lewy.W grodzi za akumulatorem masz grubą przejściówkę z przewodami,twardy drut z oczkiem i przeciągniesz kable do kabiny.Później musisz schować je za osłoną po lewej i jechać po progach.Przy osłonach pasów na dole również drut może być pomocny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zostawić go i nowy z kablem poprowadzić oddzielnie? Jak myślisz? Jak wiesz? Bo chodzi mi ogólnie o podłączenie małego suba http://allegro.pl/blaupunkt-gtb-8200a-aktywna-skrzynia-zestaw-kabli-i4869549442.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=80083, którego mam już ze dwa tygodnie(zbieram info zeby gafy nie strzelic w drodze podlaczania i przeprowadzania kabli:) Ten bezpiecznik z zestawu będzie odpowiedni. Pisałem, lecz nie wiedziałem wcześniej co chcesz podłączać. W tym zestawie widzę masz wszystko co potrzeba. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukkoGracz Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Dzięki Panowie:) poczekam na sprzyjająca pogodę i bede dziubał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Czy Wasze Notki z silnikiem 1600 ccm też dacie radę w sposób dość łatwy i bezbolesny dociągnąć do 180 km/h? Do 160 km/h mogę go pociągnąć nawet pod lekką górkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Czy Wasze Notki z silnikiem 1600 ccm też dacie radę w sposób dość łatwy i bezbolesny dociągnąć do 180 km/h? Do 160 km/h mogę go pociągnąć nawet pod lekką górkę Przy NAVI będzie to coś koło 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Nie nie nie..... mój okłamuje coś około 10 km/h serio. Aż nagram kiedyś filmik albo zamontuje kamerkę z GPS'em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Miałem na myśli 160 a w nawigacji 150, czyli 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Navi zawsze przekłamuje, niezależnie jaka by to nie była, czy AM, czy inne. Różnica (-10) to średnio przy 100 km/h. Błąd jest zależny od prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Myślałem że nawigacja jest bardziej dokładna, a wręcz byłem przekonany. Nie brakuje wpisów na forum nt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Navi przekłamuje? Chyba miałeś na myśli licznik pojazdu? Navi gdyby przekłamywała prędkość, przekłamywała by także odległość.... System GPS lub GLONASS nie przekłamują.... no coś Ty A tak tak.... 160 to 150 ..... to wiem a 180 to będzie około 170 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Pisząc "przekłamuje", miałem na myśli, że pokazuje co innego niż zegar. Też mi się wydaje, że navi pokazuje bardziej rzetelnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 http://dailydriver.pl/porady/technika/dlaczego-licznik-w-samochodzie-zawyza-predkosc/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 ... A tak tak.... 160 to 150 ..... to wiem a 180 to będzie około 170 km/h Przy 180, to różnica będzie już podchodziła pod 20. Testowałem to kiedyś na przykładzie AutoMapy, ale dociągnąłem tylko do 160 i przy tej V miałem już 15 różnicy. Wychodziło mi, że można przyjąć, że różnica wynosi 10 % prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Ja dociagnalem 1.4 do 160km/h na liczniku na prostej i wiecej nie dal rady;-) Tak z ciekawosci bo normalnie to jezdze max 140. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Muszę spróbować i nagram przy okazji cała próbę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Ja dociagnalem 1.4 do 160km/h na liczniku na prostej i wiecej nie dal rady;-) Tak z ciekawosci bo normalnie to jezdze max 140. Ty masz 1,4 a @graphia 1,6 i stąd różnica Aczkolwiek to nie są auta do dużych prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie są ale jeśli ktoś nie jeździł Notkiem 1600 cm to się może zdziwić jak to można umiejętnie poprowadzić do 140-150 km/h na równi ze 140 konnymi dieslami 110 KM / 1100 kg....łatwo porównać do np póltaratonowych suvów Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez graphia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 No tak, Ty wiesz bo miałeś T30 Wiem że się da. Za łeba w Ticu zamykałem licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) 140 KM w T30 dawały słabsze wyniki niż 110 KM w Notku 1600 ccm. Jazda była przyjemniejsza, płynna, cichsza i o wiele bardziej komfortowa, ale T30 i wypić potrafiło (paliwo... olej )... i nawalić (nigdy z zatrzymaniem samochodu) ... Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez graphia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 T30 z motorem 2,0 to lekka porażka. Mało Nm do jazdy. Porównanie jednego auta do drugiego jest bezzasadne, bo oba nie są stworzone do wyczynowej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 byłem kiedyś ciekawy i na kawałku autostrady wyciągnąłem licznikowo 190. Dalej się bałem, bo auto sprawiało wrażenie jakby prawie nie dotykało kołami nawierzchni. A 180 z tym motorem udaje się wykręcić bezproblemowo i w miarę sprawnie. Z ciekawostek: Miałem bardzo dawno temu fiata sienę z fajnym motorkiem1,6 16V. Pojazd ważył 1050 kg.Miał na liczniku 200 km/h i mechanicy w serwisie twierdzili,że licznik da się zapiąć. Sprawdziłem - dało się. Tyle,że tą bryłą i zawieszeniem wrażenia też były niezapomniane - droga robiła się za wąska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.