Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

HYDE PARK - DYSKUSJA NA RÓŻNE TEMATY


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dobrze kolega w powyższym poście podpowiedział. Można i górą i dołem, ale dołem faktycznie będzie dużo łatwiej i jest większa możliwość manewru.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i dołem będę próbował:) bardziej chyba lewy? Czy bez róznicy? (dopiero odkrywam swego Notka, także cierpliwości:)   :ball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj o bezpieczniku zaraz za akumulatorem ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawić go i nowy z kablem poprowadzić oddzielnie? Jak myślisz? Jak wiesz? Bo chodzi mi ogólnie o podłączenie małego suba http://allegro.pl/blaupunkt-gtb-8200a-aktywna-skrzynia-zestaw-kabli-i4869549442.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=80083, którego mam już ze dwa tygodnie(zbieram info zeby gafy nie strzelic w drodze podlaczania i przeprowadzania kabli:) :wtf:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i dołem będę próbował :) bardziej chyba lewy? Czy bez róznicy? (dopiero odkrywam swego Notka, także cierpliwości:)   :ball:

Lewy.W grodzi za akumulatorem masz grubą przejściówkę z przewodami,twardy drut z oczkiem i przeciągniesz kable do kabiny.Później musisz schować je za osłoną po lewej i jechać po progach.Przy osłonach pasów na dole również drut może być pomocny.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawić go i nowy z kablem poprowadzić oddzielnie? Jak myślisz? Jak wiesz? Bo chodzi mi ogólnie o podłączenie małego suba http://allegro.pl/blaupunkt-gtb-8200a-aktywna-skrzynia-zestaw-kabli-i4869549442.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=80083, którego mam już ze dwa tygodnie(zbieram info zeby gafy nie strzelic w drodze podlaczania i przeprowadzania kabli:) :wtf:

Ten bezpiecznik z zestawu będzie odpowiedni. Pisałem, lecz nie wiedziałem wcześniej co chcesz podłączać. W tym zestawie widzę masz wszystko co potrzeba.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wasze Notki z silnikiem 1600 ccm też dacie radę w sposób dość łatwy i bezbolesny dociągnąć do 180 km/h? :) Do 160 km/h mogę go pociągnąć nawet pod lekką górkę :):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wasze Notki z silnikiem 1600 ccm też dacie radę w sposób dość łatwy i bezbolesny dociągnąć do 180 km/h? :) Do 160 km/h mogę go pociągnąć nawet pod lekką górkę :):P

Przy NAVI będzie to coś koło 150 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli 160 a w nawigacji 150, czyli 10 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że nawigacja jest bardziej dokładna, a wręcz byłem przekonany.

Nie brakuje wpisów na forum nt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Navi przekłamuje? Chyba miałeś na myśli licznik pojazdu? Navi gdyby przekłamywała prędkość, przekłamywała by także odległość.... System GPS lub GLONASS nie przekłamują.... no coś Ty :)


A tak tak.... 160 to 150 ..... to wiem :) a 180 to będzie około 170 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... A tak tak.... 160 to 150 ..... to wiem :) a 180 to będzie około 170 km/h

Przy 180, to różnica będzie już podchodziła pod 20. Testowałem to kiedyś na przykładzie AutoMapy, ale dociągnąłem tylko do 160 i przy tej V miałem już 15 różnicy. Wychodziło mi, że można przyjąć, że różnica wynosi 10 % prędkości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dociagnalem 1.4 do 160km/h na liczniku na prostej i wiecej nie dal rady;-) Tak z ciekawosci bo normalnie to jezdze max 140.

Ty masz 1,4 a @graphia 1,6 i stąd różnica :)

Aczkolwiek to nie są auta do dużych prędkości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie są ale jeśli ktoś nie jeździł Notkiem 1600 cm to się może zdziwić jak to można umiejętnie poprowadzić do 140-150 km/h na równi ze 140 konnymi dieslami :P

 

110 KM / 1100 kg....łatwo porównać do np póltaratonowych suvów

Edytowane przez graphia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, Ty wiesz bo miałeś T30 :P

Wiem że się da. Za łeba w Ticu zamykałem licznik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140 KM w T30 dawały słabsze wyniki niż 110 KM w Notku 1600 ccm. Jazda była przyjemniejsza, płynna, cichsza i o wiele bardziej komfortowa, ale T30 i wypić potrafiło (paliwo... olej :P)... i nawalić (nigdy z zatrzymaniem samochodu) ...

Edytowane przez graphia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T30 z motorem 2,0 to lekka porażka.

Mało Nm do jazdy.

Porównanie jednego auta do drugiego jest bezzasadne, bo oba nie są stworzone do wyczynowej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 byłem kiedyś ciekawy i na kawałku autostrady wyciągnąłem licznikowo 190. Dalej się bałem, bo auto sprawiało wrażenie jakby prawie nie dotykało kołami nawierzchni. A 180 z tym motorem udaje się wykręcić bezproblemowo i w miarę sprawnie. Z ciekawostek: Miałem bardzo dawno temu fiata sienę z fajnym motorkiem1,6 16V. Pojazd ważył 1050 kg.Miał na liczniku 200 km/h i mechanicy w serwisie twierdzili,że licznik da się zapiąć. Sprawdziłem - dało się. Tyle,że tą bryłą i zawieszeniem wrażenia też były niezapomniane - droga robiła się za wąska. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...