Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

HYDE PARK - DYSKUSJA NA RÓŻNE TEMATY


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bielsko-Biała się wita ....ale ja mam zmieniony ostatni i środkowy wydech... więc ciężko będzie chyba porównać

No cóż chyba rozumiem czemu krakowski wątek zlotowy w innym dziale praktycznie jest nieczynny :D

Dzięki graphia za odzew ;)

No cóż będę wyciszał - na pierwszy ogień maska bo łatwo, a potem spróbuję pójść w ślady Jacko39 i zrobię podszybie od komory silnika.

 

Stp silver albo gold a na to GMS 011A (pod maską nawet 2 warstwy - zagłębienia potem jeden kawałek na całość), podszybie ewentualnie sam GMS jeżeli stwierdzę że nie ma tam co wibrować.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podszybie nie wibruje,ale jak poodkręcasz osłony,jak zdejmiesz plastik z nad korytka,to zobaczysz że jest to cienka blaszka,puszka która niczym nie zaizolowana pięknie przenosi hałas do wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko masz jakieś zachowane fotki z demontażu tego podszybia ? Bo w oryginalnym wątku zdjęć nie ma, nawet nie wiem czy wrzucałeś sam opis jak zdemontować te części ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam, mam dziś takie pytanko. warto wlać coś takiego

 

https://www.palis.pl/plyn-do-chlodnicy-g12-kuler-czerwony-35c-k2-5-lit,3,8724,2446

 

czy lepiej pojechać do ASO i wlać oryginalny bodajże L250?

Chodzi mi oczywiście o wymianę a nie dolewkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 5 latach ja w moim wymieniłem na taki który był na glikolu i do chłodnic aluminiowych.Nie patrzałem,że musi być L250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę jak dzisiejsze silniki i ich osprzęt jest robiony (cienkie ścianki bloku i głowicy w downsizing-u dla redukcji masy, cienkie chłodnice o małym przekroju rurek, pompki wody z urywającymi się skrzydełkami z plastiku itd., itd) - wychodzę z założenia, że nowe samochody mają służyć do czegoś innego niż dotąd uważałem. 

Nigdy na jakość płynu do chłodzenia nie zwracałem uwagi (oprócz temp. zamarzania) - teraz okazuje się, że nawet dolewek nie można stosować innych od zalecanych. Stosowane w nich domieszki: przeciw pienieniu się i temp. - bo kawitacja, przeciwkorozyjne bo rdza, i inne tam - chemia w nich stosowane nie toleruje się wzajemnie w różnych płynach = powstaje szlam, zatykający wąskie przepływy. Pozostaje tylko chuchać, dmuchać i przecierać szmatką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa widzisz! Ja trafiłem na płyn bezbarwny ,mieszalny i bezpieczny dla wszystkich płynów na bazie glikolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak staram się nie mieszać płynów, tym bardziej kolorowych  :D

Ja też staram się nie mieszać płynów, jak spożywam to tylko jednego rodzaju  :D W przeszłości zdarzało się że czasami brakło jednolitości, dlatego teraz zawsze mam spory zapas....  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest żadne Sony.

Sony tam jest sensor optyczny IMX291.

Mocno w sieci polecane urządzenie jako jedno z tych tańszych 0_0 (i z uwagi na stosunek jakość/możliwości/cena).

Polecam forum https://dashcamtalk.com/forum/

Sam się zabierałem do kupna i właśnie rozważałem ten model, ale jakoś temat zszedł na dalszy plan.

https://dashcamtalk.com/forum/categories/viofo.100/

https://dashcamtalk.com/forum/threads/a119-still-considered-one-of-the-best-purchases.31199/

Poczytać o wersjach bo były jakieś problemy w tych pierwszych.

Edytowane przez NazgulXL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba - możesz dokupić taki uchwyt, dedykowany do tego urządzenie, ale wtedy już nie wygląda to zbyt dyskretnie

500_500_productGfx_9fcb5d6e9dfd77c0d44ba


To nie jest żadne Sony.

Sony tam jest sensor optyczny IMX291.

Zerknij na parametry poszczególnych modeli i różnice między nimi. Jest tam też film. https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodowa-viofo-a119s-gps

Co do cena / jakość, to na pewno nie jest to jeden z tańszych rejestratorów. Osobiście, gdybym miał coś takiego kupić, to chyba dorzuciłbym trochę kasiory i sięgnąłbym po https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodowa-xblitz-professional-p500

Temat zapewne wielu zainteresuje, dlatego dyskusja i wymiana doświadczeń na pewno nikomu nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Andrzej, ja tego rejestratora nie miałem więc mogę tylko podać źródła i jest nim m.in. forum do którego podałem linka.

Co do ceny to faktycznie - sensu stricte wcale nie jest to tani rejestrator ale biorąc pod uwagę parametry to okazuje się że jednak tak.

Jak przeglądniesz ofertę sklepu choćby z twojego linka to zapewne wiesz że są rejestratory dużo, kilkakrotnie nawet droższe.

 

http://www.autowrzuta.pl/showthread.php?tid=14036

 

Nie neguję potrzeby dyskusji i jestem jak najbardziej za. Ja po prostu lubię googla i przede wszystkim pytam się najpierw wujka :)

W tym Xblitzu to bardzo mi się podoba rozwiązanie z magnetycznym uchwytem. W ogóle jest ładniejszy.

Czy mi się zdaje czy on jednak nie ma nawet GPS ?

 

Pozdrawiam !

 

edit:

Nie wiem czy znasz ten art z tego sklepu:

http://www.wideorejestratory24.info/2015/11/jaki-rejestrator-jazdy-kupic-na-co-zwrocic-uwage.html

Polecam też komentarze na dole.

Edytowane przez NazgulXL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

  ;)


http://moto.onet.pl/testy-uzywane/najmniej-i-najbardziej-awaryjne-male-auta-zdaniem-brytyjczykow/02jhdm

 

Nie wiem skąd te redaktory maja takie dane ?? Nissanów Note w GB jeździ od groma...chyba że chodzi im o II generacje bo tej faktycznie nie uświadczysz. Nissan Note I to bardzo popularny samochód. Poza tym musi być bezawaryjny bo "brytole" nie dbają o samochody i jak by był awaryjny to znikał by z dróg. Oni wiedzą tylko gdzie się paliwo leje i ewentualnie płyn do spryskiwacza a robią Notkami tysiące mil. Sam widziałem używane "angole" z przebiegami 230-300 tyś mil. Mniej niż 200 tyś mil nie spotkałem w sprzedaży.

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz, to jednak trzeba zweryfikowąć ogólnie panujący pogląd, że części z Angoli (silniki) są dobrej jakości, bo mają małe przebiegi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe przebiegi mają te które stoją i nikt ich nie chce ;)......jak autko sprawne i mało awaryjne to ma na liczniku sporo.

Tam się dużo jeździ...nawet tylko na zakupy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tych rejestratorów jazdy. Jak je stosować w QQ, skoro w gnieździe 12 V DC napięcie jest stale (nawet po wyłączeniu zapłonu i wyjściu z garażu). Z takim rozwiązaniem spotykam się po raz pierwszy a parę aut już miałem. No chyba, że to da się gdzieś ustawić...

Włączanie i wyłączanie zasilacza ni wchodzi raczej w rachubę bo często się o tym zapomina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stały plus w gniazdku zapalniczki jest też w SAABie, w Fordzie i na pewno jeszcze się znajdzie kilka.

W SAABie jak miałem przerobiłem gniazdka zapalniczki dając plus po przekręceniu stacyjki. Kilka minut roboty. W Fordach robią podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stały plus w gniazdku zapalniczki jest też w SAABie, w Fordzie i na pewno jeszcze się znajdzie kilka.

W SAABie jak miałem przerobiłem gniazdka zapalniczki dając plus po przekręceniu stacyjki. Kilka minut roboty. W Fordach robią podobnie.

Mój QQ jest na gwarancji i naszpikowany jest elektroniką że głowa mała. Dlatego boję się ingerować w jego obwody elektryczne... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Skoro chcecie odcinać zasilanie z gniazdka po wyłączeniu stacyjki, to niby jak Wam rejestrator ma zarejestrować "naruszenie nietykalności" auta np. na parkingu pod marketem ??

Dodam, że w Pulsarze jest na odwrót - chwilę po wyłączeniu auta, jest wyłączane wszystko, włącznie z gniazdem zapalniczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście wolę, żeby nie działał pod marketem niż miał mi nagrywać drzwi od garażu przez całą noc ...

Mnie głównie chodzi o rejestracją jazdy (takie jest jego główne przeznaczenie)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat elektryka zapalniczki jest bardzo prosta i gwarancja w niczym nie przeszkadza.

Jak nie chcesz nic przecinać to podpinasz pod bezpieczniki osobne gniazdo zapalniczki przez "bajpas" i po problemie.

Ja mam co prawda Notka I generacji wersję Tekna i też po około 10 minut jest wyłączane wszystko. Możesz zostawić np włączone oświetlenie w środku, lub kamerkę a i tak po kilku minutach wszystko się wyłączy. Włączy się po sygnale z pilota (kluczyka) lub jak u mnie po sygnale z czujnika uderzeniowego z alarmu.

Edytowane przez M@reS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...