Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Wiem Panowie że to nie Navarka ale- sposób może Wam również odpowiadać ) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87487-instrukcja-zaslepienia-zaworu-egr-primera-cd20t/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4x4piotr Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 nissan navara d22 z 2001r wersja z silnikiem niewybuchajaca zaslepial ktos egr-a? jak tak to czym, pzdrv piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Kup zaślepkę na allegro. Taka sama jest dla Patrola , Navary d40. Jest wykonana z blachy kwasoodpornej 2mm. Koszt z przesyłką 15 zł , chyba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkiler Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 witam wszystkich proszę o pomoc zapaliła się kontrolka mechanik podłączył kompa stwierdził że EGR wyczyścił po paru dniach znowu się zapalił poczytałem na forum kupiłem zaślepkę założyłem skasowany błąd po kilko dniach znowu się zapaliła kontrolka co teraz zrobić auto jeździ chyba bez zmian ale kontrolka się świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Trzeba było wcześniej zamontować zaślepkę teraz jak zawór jest już uszkodzony to to musisz go wymienić bo mimo zaślepienia to on i tak cały czas działa tyle że nie puszcza spalin jeśli klapka w zawoże się przycina to komputer to widzi i wywala błąd mimo zaślepienia zawór musi być sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkiler Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 dzięki alkaspaw za odpowiedź więc będę musiał chyba go wymienić a czy można jeździć jak się pali ta kontrolka ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Wymiana zaworu kosztowna sprawa , musisz tez miec nr swojego zeby dopasowac jakis z odzysku. U mnie kontrolka sie zapalala jak jechalem dluzsza chwile ponizej 2000 obrotow. Pozniej przy dynamiczniejszej jezdzie gasla. Komputer pokazywal blad EGR ale po zaslepieniu nie zapalila sie ani razu. Przejechalem troche wiecej niz 1000 km i stwierdzam ze auto jest jakby ciut dynamiczniejsze, spalanie raczej bez roznicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkiler Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 czyli od jutra moja navara powinna dostać w dupe zobaczymy może zgaśnie ta kontrolka pozdrawiam dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Weż jeszcze ten zawór EGR wymontuj , wymyj porządnie ropą albo rozpuszczalnikiem. Najlepiej wymoczyć go parę godzin. Założyć do samochodu. Zaślepić EGR. Nie będzie dostawał więcej Syfu , powinien chodzić. Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkiler Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 witam wszystkich znalazłem gościa co regeneruje EGR do NAVARY dziś zamontowałem po naprawie jest ok lampka się nie zapala gość też śmiga NAVARĄ i mówi że jego EGR już działa 20 tyś i jest spoko cena też do przyjęcia 400 zł warto zaryzykować jak ktoś jest zainteresowany mogę wysłać mapiary POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SSHADOWW Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Miałem ten sam problem z zaworem EGR. Po zaslepieniu blaszką spalanie spadło do 9,8 ltr/100km ale od razu zapaliła się kontrolka trybu awaryjnego. Po oddaniu auta do serwisu ale nie ASO wyczyszczono zawór w płuczce próżniowej - okazało się ze ma takie luzy że nie da sie go zregenerować - wyłączono zawór EGR całkowicie poprzez programowanie w komputerze samochodu. jezdze tak juz 2 tydzień . kontrolką zadna się nie zapala auto jest zrywniejsze i żwawsze - spalanie 10,5 ltr/100km.koszt wyłączenia EGR z programu 900 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A co z odmą, przez którą opary oleju zaklejają turbinę. Widziałe, że w niektórych lepszych osobówkach jest osobny filtr tych oparów. Czy coś takiego warto zaadoptować do D22 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav Lee Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Panowie mam pytanie czy ktoś z Was wymieniał zepsuty zawór na zamiennik np. NTY. Mi warsztat wymienił na zamienniki bliżej nieznanej firmy samochód jeździ ale wywala błąd EGR świeci się kontrolka zaraz po przejechaniu kilku kilometrów z warsztatu. Czy mój samochód nie chce przyjąć zamiennika ale nie mam pewności czy jeśli kupię oryginał to sytuacja z kontrolką się nie powtórzy chyba że jeszcze spróbuję NTY. W warsztacie powiedzieli że się poddają i zamontują mi taki jaki im dostarczę a za ten co wsadzili oddadzą pieniądze. Byłem w Nissanie u Zaborowskiego co ciekawe w serwisie sami zasugerowali zaślepienie zaworu. Ale podobno po wymianie zaworu niezbędna jest jego adaptacja ja już zgłupiałem w tym temacie czy ktoś z Was po wymianie zaworu dokonywał adaptacji ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _tomek_ Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Panowie mam pytanie czy ktoś z Was wymieniał zepsuty zawór na zamiennik np. NTY. Mi warsztat wymienił na zamienniki bliżej nieznanej firmy samochód jeździ ale wywala błąd EGR świeci się kontrolka zaraz po przejechaniu kilku kilometrów z warsztatu. Czy mój samochód nie chce przyjąć zamiennika ale nie mam pewności czy jeśli kupię oryginał to sytuacja z kontrolką się nie powtórzy chyba że jeszcze spróbuję NTY. W warsztacie powiedzieli że się poddają i zamontują mi taki jaki im dostarczę a za ten co wsadzili oddadzą pieniądze. Byłem w Nissanie u Zaborowskiego co ciekawe w serwisie sami zasugerowali zaślepienie zaworu. Ale podobno po wymianie zaworu niezbędna jest jego adaptacja ja już zgłupiałem w tym temacie czy ktoś z Was po wymianie zaworu dokonywał adaptacji ??? Witam tak musisz go za adoptować, ja zamontowałem zawór NTY , trzeba było go za adoptować 2 miesiące było ok a teraz coś się stało wyskakuje mi błąd po 403 układ recyrkulacji spalin - usterka i nie wiem co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav Lee Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) 1 Edytowane 31 Maja 2016 przez Rav Lee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.