Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Navara - zawór EGR


Jimmy Pif Paf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kup zaślepkę na allegro. Taka sama jest dla Patrola , Navary d40. Jest wykonana z blachy kwasoodpornej 2mm. Koszt z przesyłką 15 zł , chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam wszystkich proszę o pomoc zapaliła się kontrolka mechanik podłączył kompa stwierdził że EGR wyczyścił po paru dniach znowu się zapalił poczytałem na forum kupiłem zaślepkę założyłem skasowany błąd po kilko dniach znowu się zapaliła kontrolka co teraz zrobić auto jeździ chyba bez zmian ale kontrolka się świeci    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było wcześniej zamontować zaślepkę teraz jak zawór jest już uszkodzony to to musisz go wymienić bo mimo zaślepienia to on i tak cały czas działa tyle że nie puszcza spalin jeśli klapka w zawoże się przycina to komputer to widzi i wywala błąd mimo zaślepienia zawór musi być sprawny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki alkaspaw za odpowiedź więc będę musiał chyba go wymienić a czy można jeździć jak się pali ta kontrolka ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana zaworu kosztowna sprawa , musisz tez miec nr swojego zeby dopasowac jakis z odzysku.  U mnie kontrolka sie zapalala jak jechalem dluzsza chwile ponizej 2000 obrotow. Pozniej przy dynamiczniejszej jezdzie gasla. Komputer pokazywal blad EGR ale po zaslepieniu nie zapalila sie ani razu.

Przejechalem troche wiecej niz 1000 km i stwierdzam ze auto jest jakby ciut dynamiczniejsze, spalanie raczej bez roznicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weż jeszcze ten zawór EGR wymontuj , wymyj porządnie ropą albo rozpuszczalnikiem. Najlepiej wymoczyć go parę godzin. Założyć do samochodu. Zaślepić EGR. Nie będzie dostawał więcej Syfu , powinien chodzić.

Edytowane przez dzemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich znalazłem gościa co regeneruje EGR do NAVARY dziś zamontowałem po naprawie jest ok lampka się nie zapala gość też śmiga NAVARĄ

i mówi że jego EGR  już działa 20 tyś i jest spoko cena też do przyjęcia  400 zł warto zaryzykować  jak ktoś jest zainteresowany mogę wysłać mapiary

POZDRAWIAM  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość SSHADOWW

Miałem ten sam problem z zaworem EGR. Po zaslepieniu blaszką spalanie spadło do 9,8 ltr/100km ale od razu zapaliła się kontrolka trybu awaryjnego. Po oddaniu auta do serwisu ale nie ASO wyczyszczono zawór w płuczce próżniowej - okazało się ze ma takie luzy że  nie da sie go zregenerować - wyłączono zawór EGR całkowicie poprzez programowanie w komputerze samochodu. jezdze tak juz 2 tydzień . kontrolką zadna się nie zapala auto jest zrywniejsze i żwawsze - spalanie 10,5 ltr/100km.koszt wyłączenia EGR z programu 900 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

A co z odmą, przez którą opary oleju zaklejają turbinę. Widziałe, że w niektórych lepszych osobówkach jest osobny filtr tych oparów. Czy coś takiego warto zaadoptować do D22 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Panowie mam pytanie czy ktoś z Was wymieniał zepsuty zawór na zamiennik np. NTY.  Mi warsztat wymienił na zamienniki bliżej nieznanej firmy samochód jeździ ale wywala błąd EGR świeci się kontrolka zaraz po przejechaniu kilku kilometrów z warsztatu. Czy mój samochód nie chce przyjąć zamiennika ale nie mam pewności czy jeśli kupię oryginał to sytuacja z kontrolką się nie powtórzy chyba że jeszcze spróbuję NTY. W warsztacie powiedzieli że się poddają i zamontują mi taki jaki im dostarczę a za ten co wsadzili oddadzą pieniądze. Byłem w Nissanie u Zaborowskiego co ciekawe w serwisie sami zasugerowali zaślepienie zaworu. Ale podobno po wymianie zaworu niezbędna jest jego adaptacja ja już zgłupiałem w tym temacie czy ktoś z Was po wymianie zaworu dokonywał adaptacji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _tomek_

Panowie mam pytanie czy ktoś z Was wymieniał zepsuty zawór na zamiennik np. NTY.  Mi warsztat wymienił na zamienniki bliżej nieznanej firmy samochód jeździ ale wywala błąd EGR świeci się kontrolka zaraz po przejechaniu kilku kilometrów z warsztatu. Czy mój samochód nie chce przyjąć zamiennika ale nie mam pewności czy jeśli kupię oryginał to sytuacja z kontrolką się nie powtórzy chyba że jeszcze spróbuję NTY. W warsztacie powiedzieli że się poddają i zamontują mi taki jaki im dostarczę a za ten co wsadzili oddadzą pieniądze. Byłem w Nissanie u Zaborowskiego co ciekawe w serwisie sami zasugerowali zaślepienie zaworu. Ale podobno po wymianie zaworu niezbędna jest jego adaptacja ja już zgłupiałem w tym temacie czy ktoś z Was po wymianie zaworu dokonywał adaptacji ???

Witam tak musisz go za adoptować, ja zamontowałem zawór NTY , trzeba było go za adoptować 2 miesiące było ok a teraz coś się stało wyskakuje mi błąd po 403 układ recyrkulacji spalin - usterka i nie wiem co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...