Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] problem z odpaleniem -rozrusznik -immo -stacyjka ?


Blantocholik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem posiadaczem nissana primerki z 2002 roku mam wielki problem chodzi o odpalanie jak przyszla zima 0stopni to nie moglem odpalic samochodu nie krecil nawet to pomyslalem ze to akumulator wiec kupilem nowy no i nadal nie kreci lecz za 5 raz odpala bez problemow jest tak ciagle pojechalem do mechanika bo uwazam ze to rozrusznik lecz powiedziano mi ze jesli to by byl rozrusznik to bym nie ruszyl wcale i stwierdzono ze to kostka stacyjki, jak staram sie odpalic samochod to czesto zapala mi sie lampka immbo <samochod z kluczem> no i teraz nie wiem czy kupic nowa kostke czy robic rozrusznik co sadzicie ?? prosze o wypowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to p12 . tylko ze ja jestem zielony a nie chce czegos popsuc bo zawsze czego sie nie dotknę to sie psuje :D czyli co mam zrobic isc w kierunku kostki stacyjki czy rozrusznika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest to p12 . tylko ze ja jestem zielony a nie chce czegos popsuc bo zawsze czego sie nie dotknę to sie psuje :D czyli co mam zrobic isc w kierunku kostki stacyjki czy rozrusznika ?

Jak jesteś zielony to lepiej nie ruszaj sam tylko podjedź do elektromechanika który bawi sie takimi rzeczami,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach