hugh_h Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 sworzeń drzwi do opla oryginał 2,50zł do nissana 12zł zamiennik do opla 1,2zł zamiennik do nissana brak u mnie tylko jedna rzecz przeważyła za nissanem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 jaka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 frota bez gazu to coś jak jeep bez gazu... w sumie to na podróże po polsce to można było kupić omegę... 3,2... z gazem a odnośnie frotki to chyba jedynka ma najbardziej poronioną zawiechę jaką widział świat... przód niezależny a tył na resorze... bo resor jak wiadomo dobry jest do pick upa... i to też niekoniecznie... najlepszy jest do 19 wiecznego wozu drabiniastego... z której to tradycji wozów drabiniastych amerykańska motoryzacja czerpała do końca XX wieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 i to jest właśnie ten brak doświadczenia Opla w terenówkach, pewnie dlatego skumali się z Isuzu, w tych klimatach Japońce wiodą prym a pozostali z nielicznymi wyjątkami mogą ich tylko gonić...albo budować bulwarówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 montrey daje radę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 ma gabaryty...ale też mi się podobał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 frota bez gazu to coś jak jeep bez gazu... w sumie to na podróże po polsce to można było kupić omegę... 3,2... z gazem a odnośnie frotki to chyba jedynka ma najbardziej poronioną zawiechę jaką widział świat... przód niezależny a tył na resorze... bo resor jak wiadomo dobry jest do pick upa... i to też niekoniecznie... najlepszy jest do 19 wiecznego wozu drabiniastego... z której to tradycji wozów drabiniastych amerykańska motoryzacja czerpała do końca XX wieku pierwsze primo... mój XJ 4.0 nie ma gazu drugie primo... jeżeli będzie Frota z 3.2 to też będzie bez gazu po drugie... Frota B ma z przodu w zasadzie to samo co T2 tylko mocniejsze. Jest to IFS. po trzecie... Frota B ma z tyłu sprężyny a nie resory po czwarte... Z opla to ma Frota niewiele, bo konstrukcja jest Isuzu a bliźniak zwie się Rodeo i to jest właśnie ten brak doświadczenia Opla w terenówkach, pewnie dlatego skumali się z Isuzu, w tych klimatach Japońce wiodą prym a pozostali z nielicznymi wyjątkami mogą ich tylko gonić...albo budować bulwarówki skoro tak mówisz... to znajdź mi 4runnera czy Pajero Sport ale takiego nie zjedzonego przez rudą....... lata doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) o .. miałem dopasować snorkla od rodeo do swojego ale chyba mi się nie chce bo za bardzo odstaje ... oddam tanio SS 150 HF Edytowane 1 Maja 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 a ople są korozjoodporne?chociaż nadgryzionej frotki nie widziałem (sorry, Isuzu...tak lepiej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 inaczej jeżeli porównasz Frotę B z danego rocznika i np. 4Runnera czy Pajero Sport z tego samego rocznika to lepiej wypada Frota ale... zapewne bezie tak, że pojadę po samochód.... i kupie to co się trafi w dobrej cenie i pięknie utrzymane w założeniu ma być Frota B 3.2 ale jak trafi się ładne T2 5d w automacie....... to też przygarnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 .... ale jak trafi się ładne T2 5d w automacie....... to też przygarnę no widzicie, opłacało się marudzić...teraz wszyscy do komisów i szukamy T2 wg wymagań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Najchętniej to bym zlecił sprowadzenie... bo jakoś słabe mam przekonanie do krajowych handlarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 zlecił sprowadzenie sprowadzaczowi? słusznie sprowadzacze to zupełnie inna kasta niż handlarze, dużo wyższe standardy moralne mają... i nie tylko... frotka będzie cycuś... 15 latek... 87tyś przebiegu, trzecie auto w domu, tylko na ryby starszy pan jeździł, emeryt, a jego syn to był właściciel ASO opel, więc wszystkie naprawy na bierząco i nie po taniości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 owszem, sprowadzaczowi.. ale jakiemuś z "referencjami" lokalnymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 jest jeszcze parę dziewiczych krain niesplądrowanych przez sprowadzaczy...Gibraltar, Islandia...nie no sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Jest taka firma w okolicy Garwolina, która sprowadza w zasadzie same Jeepy i głównie XJ. Mają kogoś w Szwajcarii z rodziny i ten wynajduje samochody. Sam od nich kupowałem. Do tej pory nie słyszałem by ktoś wtopił na ich aucie. Można ? Ja czasem na przykład sprowadzam opony w dobrych cenach z hurtowni Niemieckich... dla znajomych z forum Czasem się udaje kogoś znaleźć. Trzeba zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 le... zapewne bezie tak, że pojadę po samochód.... i kupie to co się trafi w dobrej cenie i pięknie utrzymane w założeniu ma być Frota B 3.2 ale jak trafi się ładne T2 5d w automacie....... to też przygarnę Ot i takie podejście mi się podoba. Kupić auto a nie wyobrażenie o aucie. Ja też pół roku Viertarki szukałem a na Terrano zakończyłem. I nie żałuję, opatrzność nade mną czuwała. Jeszcze będą z Ciebie ludzie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Szwajcaria jak najbardziej, tylko z papierami chyba jakoś inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 w jakim sensie inaczej ? na pewno jest u nich większy rygor jeżeli chodzi o stan techniczny jak pamiętem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 miałem na myśli sam wywóz auta od Helwetów, ale faktycznie,jeśli ktoś zajmuje się tym to nie będzie problemów,... i w schowku może być oryginalny Victorinox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 ..... no i jest pierwszy kandydat do obejrzenia http://otomoto.pl/nissan-terrano-ii-2-7-tdi-7-osobowy-krajowy-C28782039.html Warto się pochylić nad nim ? Wizualnie trochę do odszczurzenia, zawieszenie przód klapnięte.. ale i tak jest do przebudowy. Interesujące jest tylko: stan silnika, stan skrzyni, rama i ewentualnie to co pożera ruda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 zawiecha nie jest klapnięta, jak masz 2 klucze 19' i warsztad od geometrii to będzie git... po czorta tylko pchasz się w 2,7 a nie weźmiesz 3,0 w dieslu? zalet 2,7 już w tym roczniku nie ma, bo obudowali to elektronika która i tak padnie pierwsza, a czy zero w t2 to fajna jednostka, koni więcej, spala mniej... ruda pożera budę w miejscach "zgrzewów" warstwowych, rama standardowo, podłużnice od spodu w okolicach kół i okolice baku... młotek, szpikulcec i wleźć pod auto, jak kolo będzie marudził że nie wolno walić młotem, odwrót na pięcie... fajne jest tylko info o 7 miejscach i homologacji na ciężarowe... skarbówki to nie przekona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Z 3.0tdi to bywa różnie, wolałbym 2.7tdi z najechanym pół miliona opatulone elektroniką niż 3.0 i jednak jakiś tam "powiew niepewności" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 zawiecha nie jest klapnięta, jak masz 2 klucze 19' i warsztad od geometrii to będzie git... po czorta tylko pchasz się w 2,7 a nie weźmiesz 3,0 w dieslu? zalet 2,7 już w tym roczniku nie ma, bo obudowali to elektronika która i tak padnie pierwsza, a czy zero w t2 to fajna jednostka, koni więcej, spala mniej... ruda pożera budę w miejscach "zgrzewów" warstwowych, rama standardowo, podłużnice od spodu w okolicach kół i okolice baku... młotek, szpikulcec i wleźć pod auto, jak kolo będzie marudził że nie wolno walić młotem, odwrót na pięcie... fajne jest tylko info o 7 miejscach i homologacji na ciężarowe... skarbówki to nie przekona Przód da się podkręcić o ile jest jeszcze na czym lub przestawić na wieloklinie. Mało prawdopodobne by właściciel "lansowozu" coś z tym robił więc jest szansa że na śrubie jest jeszcze regulacja. Co do silnika to wolałbym żeby coś ze sterowaniem mi padło niż w samej konstrukcji silnika. 3.0 już na byle czym nie pojedzie choć wiadomo iż dynamiką kładzie na pysk 2,7 i spalanie mniejsze. Co do awaryjności 3,0 w R20 to już chyba mit powoli opada. No chyba że mamy kogoś tu na forum z padniętym 3,0? Ruda to chyba mocno lubi podłogę nad tylnym mostem. "U mnie chyba ją przepaliła rura wydechowa w tym miejscu a raczej "rynna" wydechowa która się tam na kolanie mijającym most utworzyła. Zauważyłem jeszcze inną prawidłowość w terrano, mokro pod dywanikami zwłaszcza bagażnik. Robiłem u siebie różne cudas. Wkleiłem plastikowy próg bagażnika i dalej nic. Ostatecznie wyciąłem dywanik i mam opcję szybkiego wyjmowania i suszenia. Cieknie niestety dołem uszczelki drzwi bagażnikowych. Czy jest sens wymieniać, nie wiem jak jest z nową bo na szrocie to cudów nie wyrwę. Moja wygląda na fabrykę a jednak puszcza dołem wodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 2.7, bo ten silnik ogarnę w ramach weekendowego relaksu podnieść mu moc na jakieś 150KM jest do zrobienia 3.0 to już CR.. ze wszystkimi zaletami i wadami jeżeli był z zachodu... można się pokusić jak krajowy, to może być problem dojechanej pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwaczy..... jak ktoś oszczędzał na paliwie i tankował byle co choć niczego nie przesądzam... jak trafi się ładny i w dobrej cenie, to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.