Thespian Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 to jimny w dieslu z automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ... a teraz o zderzaku. To, że trzeba go częściowo pociąć to sprawa jasna... ale te wewnętrzne-boczne nakładki/boczki obok wyciągarki... to jakiś custom ? Bo przyznać należy... że wygląda to na solidną i estetyczną robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) fiber glas... jak to jebnie w kamień, pójdą drzazgi... z solidnością nie ma to nic wspólnego... wyobrażasz sobie np zaparcie tego auta zderzakiem o drzewo? fiber glas jak wiadomo jest zajfajny do produkcji krasnali ogrodowych... niekoniecznie na zderzaki, chyba nawet dla jeepa to nie ma nic wspólnego z solidnością a te halogenki przy łinczu to już komedia... podręcznikowy przykład auta zbudowanego przez warsztat bez skrupułów, dla człowieka bez budżetu na projekt... Co w sumie może być nawet jakimś pomysłem na T2 dla kolegi zadzwonić trzeba do onej firmy i porprosić żeby zrobili drugiego... równie bezsensownego... Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 fajnie wygląda i niewiele więcej, ludzie dają sobie wcisnąć rożne rzeczy zdębiałem czym się chwalą i w gazecie lift +10mm http://www.auto-swiat.pl/1-zawias-podstawa-zobacz-jak-podniesc-terenowke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 jak cieszy właściciela to czego chcieć więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 o gustach się nie dyskutuje.. ale o rozwiązaniach technicznych już można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) technicznych? koło pewnie 33 cale w ciasnych nadkolach... drążek stabilizatora gwarantujący zerowy wykrzyż przodu... drążki mocno podkręcone co mocno skróci żywotność przegubów z tyłu pewnie seryjny most z LSD'kiem najpierw padną sworznie, potem po kolei będa umierać gumy..., jak zaczną się luzy to umrą koncówki drążków i luzów dostanie to "ramię" drążka... zderzak z plastiku... połamie się na haszczach... halogeniki stłuką się w wyższej trawie... snorkel nie wiadomo z czego ale odstaje od słupka bardziej niż mój z mazdy kurnik z LC (niekoszerny ) przymocowany do relingów które luzów dostają pod własnym ciężarem... reflektory warte zylion niczym nie osłonięte, umrą w tych samych haszczach co zderzak... no i na pierwszy rzut oka widać że to autko kosztowało klienta pewnie z 40 klocków... chyba że dorzucili araba na tył to z 45 za te same 45 klocków mógł kupić auto które na wyprawówkę nadawało by się o niebo lepiej... Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 masz złe podejście do tego.... gdyby kierować się tylko zdrowym rozsądkiem, to jeździli byśmy raptem kilkoma markami, w kilku kolorach i prawie tak samo wyposażonych skoro klientowi to odpowiada.. i chciał na wyprawówkę/wypadówkę krótkie auto to dlaczego mu zabraniać ? MI też się nie podobają pewne rozwiązania.. ale daleki jestem od nadmiernego krytykowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) ja mu nie zabraniam po prostu bazując na swoim doświadczeniu z r20 uważam że to auto się średnio sprawdzi w tej roli... a z tymi modyfikacjami to nawet bardzo średnio... oceniam też racjonalność ekonomiczną takiego projektu... oceniam ją bardzo średnio Wygląda to trochę tak jakby koleś chciał y61... ale dał sobie spokój bo przeczytał że parch dużo pali i nie mieści się na miejscu parkingowym... więc wszedł do salonu i spytał "a są takie ale mniejsze?" Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 tak się kończy jak przychodzi klient i mówi co dokładnie mu należy wykonać, zamiast powiedzieć jaki problem ma i poprosić o propozycje rozwiązań, klient nasz pan ... u mnie z małą różnica że nie zrobię czegoś pod czym potem bym się wstydził podpisać. wracając do tematu to po prostu czas zweryfikuje pomysły, Thespian ty trochę z innego punktu na to patrzysz ... samochodem na wyprawy / wycieczki raczej starasz się nie opierać o drzewa, starasz się raczej objechać przeszkodą niż fajnie rozchlapać błoto do okoła ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jeżeli nie zrobisz to co klient chce... a będziesz chciał realizować swoje "widzi mi się", to klient pójdzie gdzieś indziej. Samochód ma nie tylko jechać ale też i ładnie wyglądać (głównie podobać się właścicielowi). Tak na dobrą sprawę niewiele z tego opisu (przy samochodzie) wynika. Na pewno z tyłu ma ARB'a. tutaj opis (jak by ktoś nie czytał): http://extrem4x4.pl/index.php/samochody-po-tuningu/category/162-nissan-terrano-30di-33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ja nie mówię o robieniu widzi mi i się zamiast tego co chce klient tylko o doradzaniu klientom, i o nie zgadzaniu się na to co klient sobie wymyśli jeśli to nie ma sensu, bo to ten co robi ma się znać. nie wstawię śrub nierdzewnych zamiast jakościowych stalowych bo klient chciał ... jak nadal takie chce to fakt musi iść gdzie indziej ja tego nie zrobię (a) bo od wielu rzeczy zależy bezpieczeństwo i chce spać spokojnie ( zobaczy moją robotę inny co się zna i będzie miał racje jak powie ludziom że odwaliłem kichę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ja kojarzę to auto... ten link w sumie najbardziej mnie w tym rozbawiło że zdjęcia "z trasy" są robione jak auto jedzie na innej - mniejszej gumie... ciekawe dlaczego... no i ten kurnik załadowany na maxa... na tych relingach... smutny widok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) ja kojarzę to auto... ten link w sumie najbardziej mnie w tym rozbawiło że zdjęcia "z trasy" są robione jak auto jedzie na innej - mniejszej gumie... ciekawe dlaczego... no i ten kurnik załadowany na maxa... na tych relingach... smutny widok ja kojarzę to auto... ten link w sumie najbardziej mnie w tym rozbawiło że zdjęcia "z trasy" są robione jak auto jedzie na innej - mniejszej gumie... ciekawe dlaczego... no i ten kurnik załadowany na maxa... na tych relingach... smutny widok ja kojarzę to auto... ten link w sumie najbardziej mnie w tym rozbawiło że zdjęcia "z trasy" są robione jak auto jedzie na innej - mniejszej gumie... ciekawe dlaczego... no i ten kurnik załadowany na maxa... na tych relingach... smutny widok > ja kojarzę to auto... ten link w sumie najbardziej mnie w tym rozbawiło że zdjęcia "z trasy" są robione jak auto jedzie na innej - mniejszej gumie... ciekawe dlaczego... no i ten kurnik załadowany na maxa... na tych relingach... smutny widok Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 O następny nie może nic napisać. Niech Żyje nasze forum! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ja mogę ale tylko przez IE, przez chroma się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 co do dodawania postów zobaczcie tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88884-nie-mo%C5%BCna-doda%C4%87-posta/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ale z tymi relingami to się thespian walnąłeś bo wstawione są inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 inne ale wstawione w miejsca mocowania seryjnych... liche to to jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 bez przesady myślę ze tu nie ma się co przyczepić za bardzo, co prawda powierzchnia styku jest dość mała, ... nie wiem czy nie za dużo z kowalami przebywasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Hugh, Ty zrobiłeś fajna bazę pod bagażnik ale instalując go na dachu podłóż np. taśmę samowulkanizującą bo Ci lakier wypiaskuje i ruda się wprowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 wiadomo, w planach jest taśma z mikrogumy, aczkolwiek trochę mnie korci żeby na stałe to zrobić ... jednak doświadczeni pokazuje że lepiej mieć możliwość demontu po obejrzeniu dachu nie znalazłem na nim żadnych miejsc wzmocnionych więc stwierdziłem ze musi być duża powierzchnia styku http://www.hcd-customdevices.pl/index.php/motoryzacja/nissan-pickup/98-relingi-dachowe-cz-1 będzie cieplej to wiercę otwory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ja mam demontowaną "ambonę" i dobrze się złożyło bo klamkę drzwi garażowych bym urwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 wiadomo że przebywanie z kowalami wpływa na psychikę... znacząco wręcz... ale... wiozłem kiedyś na relingach płyty OSB 22mm... sztuk 3.... wiozłem je jakieś 2km... z czego kawałek bez asfaltu pod górę do chatki... ile to mogło ważyć? 130-150kg? pozostawiło to po sobie pewne ślady w strukturze nośnej dachu w sensie relingi zaczeły ciec... poluzowały się.... a jakby tak wieźć te 100 kilo przez tysiąc km? Jak ma być dobrze to rynienka musi być.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nośność relingów fabrycznych wersji 3d o ile dobrze pamiętam to 50-70kg więc po odjęciu wagi samego "paśnika" można tam załadować same lekkie gabaryty: śpiwory, karimaty, namiot, wełniane rajtuzy od babci na chłodne noce itp. :-) Niby lekkie rzeczy ale gabarytowo zawalają bagażnik. Wiadomo, o rynienkach i paśniku na 300-500 kg można tu tylko pomarzyć. Ale jak to ktoś pisał: "gdyby wszystkie auta były jednakowe i super to by nudny świat był" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.