Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

cieknaca pompa


wampir666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich jestem nowy na tym forum od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem nissana primery P10 1,6 16v w sedanie. mam pytanie i zarazem prożbe o dobra rade. cieknie mi z pompy wody z takich 2 otworow. nie wiem czy moge to czyms zakleic czy juz du*a i musze wymienic pompe wody. jesli wymienic to czy mozecie dac mi jakis link gdzie moge kupic ta pompe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompy szukaj na alegroo lub w swoim sklepie motoryzacyinym ceny 60 do170.

 

 

pompy szukaj na alegroo lub w swoim sklepie motoryzacyinym ceny 60 do170.

 

 

http://allegro.pl/pompa-wody-nissan-primera-p10-p11-sunny-iii-n14-y1-i3280681280.html#tabsAnchor

nie wiecie czy ta pompa bedzie pasowac do mojego nissana primery P10 1,6 16V?

pomocy pilne

Edytowane przez wampir666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrzad jest mowy. poprzednik wymienial

 

Znasz dokładnie poprzednika? 

Jeśli nie wymieniał obligatoryjnie pompy przy zmianie rozrządu, to jaką masz pewność że wogóle wymieniony jest rozrząd i inne podstawowe elementy z tym związane?/masz rachunki, paragony/.. 

Proponuje mechanika, on dobierze odpowiednio i od razu wszystko sprawdzi. Zaoszczędzisz na powtórnej robociźnie, gdyby taka zaistniała. Nie jesteś z małego miasta, więc i mechanior zna tanie hurtownie u Ciebie i na pewno kupi to co należy.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znasz dokładnie poprzednika? 

Jeśli nie wymieniał obligatoryjnie pompy przy zmianie rozrządu, to jaką masz pewność że wogóle wymieniony jest rozrząd i inne podstawowe elementy z tym związane?/masz rachunki, paragony/.. 

Proponuje mechanika, on dobierze odpowiednio i od razu wszystko sprawdzi. Zaoszczędzisz na powtórnej robociźnie, gdyby taka zaistniała. Nie jesteś z małego miasta, więc i mechanior zna tanie hurtownie u Ciebie i na pewno kupi to co należy.

dzieki za rade juz zrobilem i bylem u mechanika z porada. rozrzad byl wymieniony ale pompa nie i zaczela cieknac z tych 2 otworow w kadlubie pompy. juz mam nowa zalozona i jest ok. a mam na caly rozrzad faktury za czesci i mechanika od poprzednika. teraz musze tylkmo wymienic prawa poloske razem z przegubami i bedzie wszystko

zastanawialem sie tylko nad zawieszeniem gwintowanym ale nie wiem czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Cześć wszystkim.

posiadam Primerę P11 1,6i, 73kW, '99 z gazem. Przebieg 235 tys.

Problem zaczął się w sumie z pierwszymi przymrozkami. Jako że jestem posiadaczem pierwszego auta na gaz to nie zauważyłem wcześniej problemu. Dość długo nie wchodził mi na gaz..myślałem normalna sprawa..zimno trochę to dość długo zbiera się na przełączenie w gaz. Jednak w okolicach świąt miałem więcej jeżdżenia po dłuższej trasie, gdzie gaz zaczął szaleć. Przy równych obrotach 2,5-3,0 kilo przełączał się na benzynę mimo posiadania gazu w butli. 

Jako pilny użytkownik szybko po świętach umówiłem się na wizytę u gazownika gdzie chciałem na szybko przegląd instalacji zrobić i powymieniać filtry (około 10 tys zrobionych od ostatniego przeglądu gazownika), gdzie myślałem że to załatwi sprawę.

Trafiłem na spoko ludzi i szybko zdiagnozowali ubytek płynu chłodniczego, który nie ogrzewał parownika i rozłączał się gaz. Dalsze poszukiwania pokazały że pompa wody coś słabo przędzie, jest przeciek i postawili, że najlepiej wymieniać ompę bo żadne uszczelniacze nie spełnią się na dłuższy czas. Tu się zgadzam, że lepiej ogarnąć całość od razu niż lepić w gównie półśrodkami.Faktycznie w zbiorniku wyrównawczym posucha..a dokładnie tak ze 4 miesiące temu było w 1/3 zbiorniczka. Od gazownika po sąsiedzku zajrzałem na warsztat i zapytałem o wymianę pompy wody. Gość stwierdził, że oprócz wymiany pompy należy od razu wymienić rozrząd, czym zbił mnie z tropu, ponieważ rozrząd jest na łańcuchu (i jak wyczytywałem to nie za bardzo jest co go wymieniać gdy sprawuje się cicho).

W związku z powyższym kilka pytań.

1. czy bezwzględnie konieczna jest wymiana rozrządu mimo że jest na łańcuchu i nie słychać nic? i ewentualnie co by więcej wchodziło w skład (napinacze itp).?

2. czy macie jakiś dobry warsztat we Wrocławiu, który ogarnie to na szybko i dosyć tanio? jakieś sprawdzone miejsca?

3. jakie orientacyjne koszty zakupu plus robocizny? bo w powyżej opisanym warsztacie liczyli 350 za samą robociznę.

 

Pozdrawiam,

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest diesel, ani auto, które ma rozrząd na pasku. Tam jest łańcuch. Zmień mechanika. Wymiana pompy wody w 1.6 jest trochę upierdliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wychodzi kosztowo? gdzieś na forum i potem w necie sprawdziłem, że koszt samej pompy to ze 150pln, a jak robocizna? szczerze to sam bym próbował (bo pogoda na to pozwala i w sumie nie muszę teraz dłużej jeździć autem), ale niestety pod blokiem to tak nie za bardzo żeby się grzebać z tym,a dostęp do jakiegoś kanału to bym miał za 2 miesiące lekko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robociznę policzą Ci drugie tyle co pompa. Napisz do mnie na PW to coś wymyślimy :]


DZIXONE - jak Ci się uda to napisz do mnie maila, bo PW zostało mi zablokowane.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...