Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Schemat cech rozrządu K11


Gość caradeha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki. Efekt jest taki, że microlot bzyka jak pszczółka w maju. Lekko klepie mi któryś z zaworów na 4 garze (odsłuchany na "śrubokręt"), ale i z tym wkrótce zamierzam sobie poradzić. Nie oddam więcej auta do mechanika - bez urazy, ale nikt tak nie kłamie jak 'pseudoznawcy'. Uczciwy człowiek powie od razu: nie wiem o co chodzi lub nie udało mi się naprawić, a nie: "no, tak, zrobiliśmy to i to i to...., że dalej klepie? no, tak ma być trzeba jeździć. 180 PLNów się należy". To ja się pytam ZA CO??!! Tak to każdy z nas może otwierać warsztat - zepsuło się??? Nie udało się zrobić, ale spędziliśmy w garażu 6 godzin, trzeba zapłacić 200.

Bez urazy, koledzy mechanicy, ale odrobina uczciwości przydałaby się Wam na co dzień. Pozdro.

 

P.S. Jeżeli ktoś zamierza podjąć się podobnego wyzwania to służę radą.

Edytowane przez walti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt całości jakbyś mniej szczegółowo podał, byłbym wdzięczny.

Taki mini-kosztorys od początku do końca tej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty 1 fazy to:

- napinacz górny 106 PLN

- łańcuch górny 26 PLN

- uszczelka pod pokrywę zaworów 35 PLN

- silikon - miałem swój.

Spierd...na "robota" mechaników - 180 PLN

II faza:

- napinacz dolny 75 PLN

- łańcuch dolny 60 PLN

- ślizg lewy 64 PLN

- ślizg prawy 30 PLN

- masa uszczelniająca 26 PLN

- olej - ??? miałem swój

- robocizna - ??? Franz powiedział, że za taką zabawę na wyjściowo za dwa dni (a jest to człowiek godny polecenia, nie robi na ilość tylko na jakość) wziąłby min. 450 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tysiak.

 

Ja za moją zapłaciłem 2800 PLN. Toteż nie wydałbym tysiąca złotych na tego typu remont. Ale ważne że masz już zrobione i że po drodze po partactwie nic się w silniku nie porąbało, bo z tego co piszesz, było blisko do nieszczęścia.

 

Ciekawe tylko, czy jak w przypadku znanych mi napraw rozrządu w Nissanach, nieoryginalny łańcuch po 5.ooo km nie naciągnie się bardziej niż poprzednio założony na samochód oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walti jaki miales przebieg w swojej k11 1,0 ze wymieniales rozrzad ? czy rozrzad mocno hałasował po rozgrzaniu auta ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg.....

Czy jesteś pewien, że Twój jest faktyczny??

Mój obecnie to 165000. Poprzedni kpl. rozrządu wymieniałem przy 129kkm. Czy "fachowcy" wymienili całość-tego to najstarsi górale nie wiedzą. Fakt, że autko jeździ głownie po mieście, co wiąże sie z częstym odpalaniem - w efekcie napinacze MOGĄ szybciej się zużywać, bo przy odpalaniu silnika ciśnienie oleju stabilizuje prace napinacza po ok. 1-2 sek.

Teraz zrobiłem to sam, więc dokładnie wiem co i kiedy jest wsadzone do silnika.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz pytam o to bo tez mam 1.0 i przez ok 2 sek po odpaleniu auta po nocy slysze rozrzad chrobotanie, za te 2 sekundy sie to uspokaja i potem do rozgrzania do temperatury na połowe skali słysze taki sinusoidalny dzwiek jakby jakas rolka od paska albo cos innego. Nie jest to taki chrobot jak rano przez te 2 sekundy. Przebieg 128 tys. Po rozgrzaniu na połowe skali silnik jest praktycznie bezszelestny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość MACIEKWIE

Witam wszystkich.

Podepnę się pod temat razrządu. Problem wyniknął, gdy mój mechanik wymienił łańcuchy, napinacze, płozy, zapiął czapkę, poskręcał całą resztę i niespodzianka - silnik nie odpalił. Kazałem rozkręcać jeszcze raz, sądząc, że coś źle ustawił. W piątek doszedł do głowicy, a w sobotę poleciał do Angli zostawiając mnie z rozłożonym silnikiem. Czytałem i oglądałem dużo schematów rozrządu i w sumie prosta sprawa. Ustawiłem GMP i co widzę znaki na łańcuchach i kołach nie pokrywają się. Obracam wałem 360 st. i to samo, koła swoje, łańcuchy swoje. Zrzuciłem górny łańcuch, zdjąłem głowice obawiając się uszkodzeń, na szczęście wszystko OK. Ustawiłem dolny łańcuch jak w schematach. Przekręcam wałem o 360 st. znaki na obu kołach przesunięte o ząb jak na fotkach. Czy tak powinno być?

post-83261-0-28386700-1399214902_thumb.jpgpost-83261-0-97350800-1399214814_thumb.jpgpost-83261-0-78910300-1399214845_thumb.jpgpost-83261-0-87406900-1399214870_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...