hugh_h Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Hubercie, ja swoją pompe regenerowałem (ciekła) w Babicach. koszt z demo i montażem 750 zł. dzięki w którym miejscu w Babicach bo do jednego dzwoniłem i powiedział że rotacyjnych nie robi. Immobilizer jest zintegrowany w "samochód" ale w TDI - NATS się zwie regeneracja sprężarki 700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Przepraszam - Bronisze jawczyce ulica Sadowa 6. A co do zaworka to tylko tak se myślę. W szmelcwagenie to zadziałało. Jak wyglądał owy immo nie wiem. Po 1,5 h walki zostałem poinformowany że zaworek miał jakąś podkładkę i tulejkę którą wywalili a była połączona z immo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 tutaj nie ma ale przeglądając serwisówki mignęła mi jakaś wersja nawet w tym silniku dzisiaj poza tym że naprawiłem ogrzewanie w fieście ... co za inżynier wsadził tam elektrozawór .. to obdzwoniłem kilka miejsc i tak sprawdzenie pompy na stole 150-200zł oczywiście po dostarczeniu wyjętej. ale są też i tacy "my brudnych pomp" nie sprawdzamy, rozkładamy, myjemy wymieniamy uszczelki .. od 500 turbo zaczyna się od 800zł, aczkolwiek to jest mało prawdopodobne max wychodzi 1400zł do zapłaty, a tu jest ciekawostka że trafiłem na gościa co oczywiście wycenia za darmo tylko mówi ze potem już nie można tego złożyć i jak coś to oddaje rozłożoną, inny już bezpieczniej mówi że rozkłada do wyceny tylko tyle żeby dało się złożyć, no chyba że klient się od razu decyduje. wracając do pompy to coś się dowiedziałem jeszcze zadzwoniłem tam gdzie Mandor podał i mówię że pompa ma problem z "pobieraniem paliwa", facet zaczął drążyć temat że niby czemu tak podejrzewam, po objawach stwierdził że idealnie pasuję popsuty zaworek powrotny, że tamtędy się zapowietrza bo układ jest zapętlony z powrotem do pompy i stad problem i żeby najpierw to sprawdzić, no może albo oby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja na twoim miejscu sprawdził bym rozrząd i pobawił się kontem wtrysku, dawką i w ogóle czym tylko się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 ale ja nie twierdze ze jest, opisuje że podobne objawy miał inny silnik w którym źle działający zaworek generował problemy a immo to tylko ciekawostka. może u hugh też zaworek się zbiesił (albo jego sterowanie) ale z innej przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja na twoim miejscu sprawdził bym rozrząd i pobawił się kontem wtrysku, dawką i w ogóle czym tylko się da rozrząd ? a ty benzyną pewnie jeździsz ... tu nie ma co sprawdzać, to nie ma sensu, silnik chodził to co się samo poprzestawiało ? musi być prosta usterka. wiem dokładnie o co chodzi - elektrozawór na powrór z wtrysków schodzi się w jeden przewód i idzie do tego zaworka, do zbiornika i z powrotem na wlot do pompy - nie wiem czy ten zawór występuje w tdi no właśnie za dużo to wychodzi, na prawdę wychodzi sporo taniej drugi silnik niż jakbym miał naprawdę robić naprawy, ale zobaczymy może nie potrzebne, tyle że od turbo raczej nie ucieknę, może problem z pampą będzie prostszy .. znaczy tańszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) 2500 jak nic to silnik kompletny kupi a zaworek hmmm no w TDI nie kojarzę zęby cos takiego było Ja tam miałem zaworek w TDI czy tam ETI. Co do NATS-a, wycina zaworek i elektronikę jeśli jest. Jak telepie na zimnym - świece grzeją? U mnie bez świec zaplał, tylko czasem telepał trochę Pracują w cyklu do chyba 60C na wodzie. Zapala od strzału to kompresja jest i pompa szczelna. @Wolf walczył z zaworkami zwrotnymi w pompie - chyba. Pompy bym nie ruszł jeśli do 120 daje radę, najpierw turbina. Chorby wieku dziecięcego Jesli zaworek który odcina paliwo jest i działa, to nie zapali bez podania 12V. Odłączenie 12V spodowduje opisywany wcześniej efekt długiego gaszenia silnika, skoczy dwa/trzy razy i zdechnie. Pozapinać ledy świeciące pod kable, tam gdzie ma być sterowanie i obserwować czy nie migają. Edytowane 27 Stycznia 2014 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 rozrząd ? a ty benzyną pewnie jeździsz ... tu nie ma co sprawdzać, to nie ma sensu, silnik chodził to co się samo poprzestawiało ? musi być prosta ustera Nie tylko. po prostu miałem dużo przypadków że ktoś przy wymianie rozrządu pomylił sie o "zęba" i były różne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 mam w tej chwili przeciągnięty przez kabinę przezroczysty wężyk powrotu żebym widział co się dzieje, było zimno to biegały tam bąbelki jak w reklamie milki, aż myk i znikały w pewnym momencie. zrobiłem sobie dodatkowe kontrolki od zaworu wyprzedzenia kąta oraz takie pokazujące naprawdę kiedy są grzane świece, teraz jest ciepło i usterka nie występuje i chyba pierwszy raz się nie ciesze że działa naprawdę to co mi powiedział ten gość od regeneracji pompy ma sens, bąble zniknęły pewnie po tym jak się silnik nagrzał i odłączył zawór przyspieszacza wtrysku. może jakieś uszczelnienie w tym zaworze przy niskiej temperaturze przepuszcza ? będzie znowu na minusie to teraz mam już zestaw diagnostyczny do znalezienia winowajcy i się okaże co dalej. o tak wygląd mój dodatkowy zestaw edit : wskaźników kontrolek miało być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 blackhawk, czy co?po ciemku wrzuć fotę i w hełmofonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 doszedłeś już co boli 2.7 -paliwo czy podciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 za ciepło i usterka nie występuje, problemów jest na pewno kilka, lejąca turbina to najmniejszy z nich, kwestia dość sporego spalania, zostaje otwarta kwestia niewchodzenia na obroty - coś się zapowietrza a gdzie to muszę poczekać na mrozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 to nie lepiej powymieniać przewody paliwowe bo mróz to za rok nie chce namawiać ale moge ci preparat do czyszczenie układu paliwowego po koleżeńsku polecić -jak poczujesz różnice to będzie reklama- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 to nie przewody paliwowe niestety po ostatnim mrozie to ręce do tej pory smaruje kremem ... czyszczenie uk. paliwowego to na co by mi pomogło bo tak niespecjalnie kojarzę w tym wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 co typujesz jak nie ukl. paliwowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 w sensie że nie wiem co jego czyszczeni mogło by pomóc, bo myślałem że się czyści jak się coś przytyka, zakleja itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 a może w td 2,7 są większe (bardziej przepustowe) przewody paliwowe i pompa choćby chciała to nie może wziąć paliwa ile powinna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 jakiś pomysł ale nie sądzę ... bo sprawdzałem z baniaczkiem na krótko, ale to zależy o której usterce mówisz generalnie pomysł z wężykiem przezroczystym na powrocie nie do końca jest ok bo jak nie ma bąbli to kompletnie nie widać czy coś płynie czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 jak walczyłem z pompą u siebie to ktoś mi powiedział ile paliwa powinno wracać do zbiornika na biegu jałowym ... może i u Ciebie są jakieś wytyczne przy załączonym/wyłączonym turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 nie mogłem znaleźć czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 mi to jakiś lokalny fachman-gazownik powiedział, może też się podpytaj jakiegoś kumatego pompiarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 ale w benzynie jest pompa elektryczna i ma podana wydajność w l/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) no wiem, ale wyglądało tak jakby wydajność pompy mierzyło się ilością paliwa które wraca (przy określonym zużyciu, obrotach) kupiłem zamiennik tej swojej pompy i na jałowym było ok. bo wystarczało dla silnika, ale jak podłączyliśmy powrót "na krótko" to przy wyższych obrotach nie wracało nic ... dopiero jak pompę z Danielowego terrano przełożyliśmy to jest dobrze i nawet przy wyższych obrotach ... tam jakiś zawór ciśnieniowy jest jeszcze w listwie u mnie Edytowane 9 Lutego 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 może by sprawdzić ilość paliwa powracającą z każdego wtrysku na przelewie i będzie widać czy dostaje odpowiednią dawke paliwa na każdy wtrysk można zrobić samemu 4 strzykawki i przezroczysty przewód o średnicy przelewu https://www.google.pl/search?q=urz%C4%85dzenie+do+mierzenia+przelew%C3%B3w+wtryskiwaczy&client=firefox-a&hs=dvB&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=csD4UvniPIqMtQaE14G4Dg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=629#facrc=_&imgdii=_&imgrc=-Qy5fDlnrfrV7M%253A%3BjA2bB0Ti6WK7iM%3Bhttp%253A%252F%252Frg-sklep.nazwa.pl%252Fduze%252Fbeta%252Fbe960ave.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Frg-narzedzia.com.pl%252Fbeta-przyrzad-wtryskiwaczy-diesla-common-rail-p-9929.html%3B400%3B345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 wiem o co chodzi .... tylko mnie się coś widzi że u nas są nazwijmy to problemy z podłączeniem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.