Caesar Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 A propos braku bąbelków w rurce i wątpliwości co do przepływu paliwa. Można to skierować do przezroczystego naczynia w kabinie, póki się nie napełni lub coś podobnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 A propos braku bąbelków w rurce i wątpliwości co do przepływu paliwa. Można to skierować do przezroczystego naczynia w kabinie, póki się nie napełni lub coś podobnego... tak też uczynię odnośnie tego sprawdzania z każdego wtrysku to siara chyba nie zaglądał pod maskę ... chyba że w I jest inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 nie da się podłączyć przelewu na wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 na wszystkie razem tylko, na każdy z osobna nie da rady, po zatym powrót wraca do pompy wiec odłączając jakoś to zmienia prace .. chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 to przelew przez uniwersalny filter z powrotem do pompy może w tej pompie syfu sie nazbierało , objawy takie same po ustąpienu mrozów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 no pisałem ze po ustąpieniu mrozów objawów brak czyli diagnoza nie możliwa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 ja miałem syf w filtrze paliwa i tylko jak był ostry mróz to przerywał ,jak się zrobiło cieplej to przestał przerywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 bez filtra było to samo, jak jest załączony zaworek "przyspieszacza" to stwierdzam ze mimo że nie powinno to płynie paliwo i to z bąblami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 czyli lewe powietrze tylko skąd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Ja tam po dzisiejszym dniu wierzę w cuda... Nowy naybtek, stary złomek z dieslem - czasem zapali, czasm jakby gorzej, czasem go telepie nagle bez powodu... na odpalonym grzebię przy wężykach z paliwem, nic się nie dzieje, wyłączyłem, poszedłem. Robiłem co innego, muśnięcie wężyka, kapie z niego, muśnięcie - przestał. Wężyki na oko ok, stan idelany, nie popękane, włożyłem nowe, wszystkie dziwne objawy znikneły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 cuda cuda cuuuda .. a wężyki były wymieniane niedawno Pomiary ciśnienia sprężania Wartość standardowa: 2,942 MPa = 29,4 bar = 30kg/cm^2 = 427 psi Wartość minimalna: 2,454 MPa = 24,5 bar = 25 kg/cm^2 = 356 psi Maksymalna różnica pomiędzy cylindrami: 0,294 MPa = 2,9 bar = 3 kg/cm^2 = 43 psi Moje wyniki: 475, 460, 450, 475 psi ... dużo cieszyć się ? Wątpię uwzględniając chińskość miernika i spodziewaną dokładność z 10% wychodzi że jest normalnie.... czyli tylko się cieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 zostaje już tylko jedno... zdrapać tą kolorową farbę. Musowo to ona przeszkadza silnikowi który ze wstydu nie potrafi się wkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 sprężanie to zasługa kremu ujędrniającego na noc - smarujesz blok i tłoki ciaśniej chodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 sprężanie to zasługa kremu ujędrniającego na noc - smarujesz blok i tłoki ciaśniej chodzą aha czyli zewnętrznie, a nie na gładź cylindrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 no widzę, że trzeba będzie ten rabat w Rossmannie załatwić jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 dzisiaj były testy z baniaczkiem w na trasie ... but i vmax - jest nadmiar paliwa cały czas się leje na powrocie, czyli pompa ma zapas coś mi się widzi. wykręciłem zaworek "przyspieszacza kąta" wygląda ok, zamieniłem go z tym z 25 i poczekam rok na mrozy teraz pewnie albo do instytutu czegoś tam do komory klimatycznej zaworek nie ma nic co można by mu wymienić informuję że raczyłem wydłubać turbo z auta ... więc zanim nie włożę odpadam ze wszystkich wycieczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 nie no było ok, trochę gimnastyki, ale obiecuje pojawi sie kolejne how-to u mnie na stronie. jutro pojadę do warsztatu od tubo zobaczymy co on powie, tym czasem po moich osobistych oględzinach sprawa wydaje się przesadzona, wzruszyło mnie to do głębi tren o turbinie smutek napełnia me serceturbina umarła nie dmucha już więcejpojazd jedzie ospalebo turbo ma luzy na walecały dolot usyfiony w olejuwszystkie rury się klejąi jakby mało było tego kłopotuto teraz regenerowana czy ze szrotu? o taki na szybko, potem uzupełnię http://hcd-customdevices.pl/index.php/how-to/151-how-to-wymontowanie-turbiny-td27t więc wygląda że rozpoczynam poszukiwania turbinki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 to co? zmienna geometryjka z forda rangera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 puki co mimo wielkich obaw turbo poszło do regeneracji, gdyby była jakaś używana turbina do obmacania w sensownej okolicy to bym pewnie ją zaatakował najpierw przeprowadziłem wywiad z gościem, potem zrobiłem przegląd jego maszyn a na koniec wymacałem wszystkie graty na półkach , na hasło z mojej strony że gwarancja na regenerowane turbo to fikcja pokazał kilka turbin które ponoć same się popsuły, wyglądało to wszystko sensownie do tego co opowiadał, nie wciskał mi kitu .. albo się nie zorientowałem - więc turbo zostało wygląda na to że luzy w moim są ok tylko uszczelniacze poszły, macałem nowa turbinkę wyglądało że ma takie same luzy. cena 500 netto umówiłem się że w pt odbiorę .. zobaczymy co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 .. kto wie może jako poeta więcej zarobie .... wiem wyciągnąłem nowa z pudełka i ją obmacałem, oglądałem też komplet uszczelek mówił ze coś koło 250 kosztują, ja łatwym klientem nie jestem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Wierszyk OK ! Ale moje rurki za turbiną też są usyfione - widać, że spod obejm na chłodnicy powietrza zasysanego coś się sączy. Moim zdaniem ten syf to idzie z odmy skrzyni korbowej. Pucha piwa temu co zaadaptuje jakiś filt odmy z np. z BMW do Nissana !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 w firmach tuningowych popytaj tam mają takie albo wiedza gdzie kupić filtr odmy uniwersalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 myślałem intensywnie o zmianie turbo ale ... tylko dla tego że nie mam silnika chodzącego jak trzeba w wersji nominalnej to nie - to potem dopiero jest zabawa znaleźć co jest nie tak jak jest już coś pozmieniane. używki nie było w okolicy żeby obejrzeć i tak wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 myślałem intensywnie o zmianie turbo ale ... tylko dla tego że nie mam silnika chodzącego jak trzeba w wersji nominalnej to nie - to potem dopiero jest zabawa znaleźć co jest nie tak jak jest już coś pozmieniane. używki nie było w okolicy żeby obejrzeć i tak wyszło co tam u Ciebie? jakiś postęp z tym silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Powoli ... dużo innych rzeczy do roboty, dzisiaj założyłem i ustawiłem dokładnie ciśnienie jak podają 1,5mm/894mbar jutro się przejdę i zobaczymy czy różnica odczuwalna. Badania przeprowadzone w laboratorium hcd pokazują iż ... turbo zdecydowanie szybciej się wkręca, przy ustawieniu zaworu nadmiarowego jak wyżej pompuje do 0,7bara, ewidentnie czuje się kopa przy niższych obrotach niż poprzednio. Zgodnie z tym co ustaliliśmy wcześniej na jałowym nadal 0 barów, natomiast przy podgazowaniu bez obciążenia wskazówka wędruje w górę a poprzednio prawie wcale. Przy mocnym budzie max 600°C Średnio powyżej 3800rpm ciśnienie zaczyna powoli spadać - tu mnie zastanawia może ktoś sprawdzi jak jest u was, albo ktoś trafił na wykresy z hamowni dla tego silnika z naniesionym ciśnieniem doładowania. Prędkość bez zmian 120 ledwo idzie. tymczasem jeszcze raz chyba siądę i po przeliczam przełożenia skrzyni i dyfra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.