redwater Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Czy ktoś może trafił na wykres / charakterystykę tego silnika z hamowani ? ... żebym miał z czym porównać. no to sprawy się mają tak ... trochę koni uciekło .. trzeba będzie szukać, gdzie sugestie mile widziane. Cos nie tak, na forum4x4 ktos mierzyl i wyszlo kolo 80 kuca na samych kolach seryjnym T2 2,7TD. Moze poprostu ktos Ci srubka od dawki manipulowal i skrecona za bardzo. Zobacz czy na regulacji linki gazu nie sa podkrecone obroty jalowe (bo jak ktos skrecil dawke na pompie to obroty spadly i musial podkrecic na lince), U mnie po podkreceniu dawki regulacja jest na minimum, obroty jalowe 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 linki to ja sam zakładalem sa z luzem, nei wiem czy tam nikt nie krecił, jezeli będzie tak że mam ta pompe zawieźć komus na biurko to wczesniej moge pogkręcić, ale narazi eto sie boje tam kręcić bo to ponoć wrazliwe..... załozyłem watek na 4x4 tam jest tez solidna ekipa zobaczymy co powiedzą i za co mi sie dostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 IV 4250RPM i 124km/h tego nie da się oddzielić, nawet jak będzie V za dużo się nie zmieni. Kręć śrubką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 nie wiem jak ty to liczysz 4250 na IV > 124km/h 4250 na V > 149km/h ja widzę różnice na 4x4 chłopaki radzą sprawdzić / przestawić korektor dawki paliwa od doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 (edytowane) nie wiem jak ty to liczysz 4250 na IV > 124km/h 4250 na V > 149km/h ja widzę różnice na 4x4 chłopaki radzą sprawdzić / przestawić korektor dawki paliwa od doładowania Patrzę na wynik z hamowni 4250 i 124km/h, maks osiągnięte bez oporów powietrza... do jazdy realnie będzie 3550 i 103 km/h, pewnie na piątce będzie ze 120km/h. Teraz zwiększysz moc, poprawisz Nm i będzie się tylko lepiej rozpędzał - chyba że tylko o to biega. Zmiana przełożeń i mocy da chyba lepszy efekt, takie mam wrażenie, ale może coś pokręciłem. No i mają rację, tylko będzie więcej palił, musisz wybrać kompromis. Przy elektronicznej nie ma tego problemu. Pytnie tylko co kto ogarnia, machanik z linką kusi, ale pompa Boscha z VW 1.9TDI jest opanowana na rynku, taka sam siedzi w ETI27. Jak już podbijesz dawkę, pomyśl o IC, nie zaszkodzi. Edytowane 19 Marca 2014 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 A znasz pana Bogdana Podkańskiego z Nadarzyna ? Byłem u niego i jestem bardzo mile zaskoczony. Pompy na warsztacie z całej Polski bo jest to bardzo ceniony pompiarz. Sprawdzanie, pomiary iregulacje mojego tyrana zajęły jakieś 3-4h a zapłaciłem jakieś śmieszne grosze (50 pln ?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 wojtus no chodzi tylko o to żeby silnik chodził jak ma chodzić, a nie na pół gwizdka przed regeneracją turbiny wychodziło coś koło 12l/100km więc z tym więcej palił to nie strasz nie znam żadnego pompiarza nigdy nie miałem z nimi doczynienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 te 50 złotych to za pompę z TD czy z TDI? Bo to jakby inna robota jednak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Za 2.7tdi. Pomiary i drobną regulacje. Hugh poszło pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Dzieki, to co on tam mierzył ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Kąt wtrysku i jeszcze coś , było to ponad rok temu. O tym gości to słyszałem od kilku znajomych same pozytywny, no może po za terminami bo te ma dość długie. Zaczynał ponoć w FSO a po godzinach w garażu dorabiał. Teraz ma naprawdę nowoczesny i spory warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 ale w TD to trochę inna zabawa... tam nie ma wtyczki do diagnostyki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Wszystkie pomiary i kontrola manualnymi zegarami bez użycia kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Witam, Pod wpływem Waszej dyskusji zrobiłem na A4 test V max. mojego 2.7TD. Licznik doszedł prawie do 150km/h, a bujałem go ładnych parę minut. Przypuszczam, że licznik przekłamuje pokazując ok 10km/h za dużo (tak mi kiedyś pokazał GPS). Obroty silnika przy Vmax to ok 3800. Jak depnę do dechy na luzie, to silnik wkręca się max do 4500 obr. Silnik ma przebieg 295tys. @Hugh_h Na ile obrotów wkręci Ci się silnik bez obciążenia? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 5000 jak Nissan przykazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 5000 jak Nissan przykazał A ja zawsze myślałem, że to mój silnik jest jakiś przyduszony, bo tylko do 4500 się kręci, ale jednak Vmax osiąga. Jestem ciekaw, czemu tylko tyle? Pewnie jakiś fabryczny ogranicznik na pompie jest, bo TDI (ta sama mechanika silnika) wkręca się ponoć na 5500. Kiedyś na jakimś australijskim forum NISSANa czytałem, że wtryskowe pompy mechaniczne w TD27 mają słabe ssanie paliwa (zwłaszcza te leciwe) i warto założyć elektryczną pompkę paliwa przed pompą wtryskową. Pisali, że można w ten sposób większą moc wyciągnąć z tego silnika. Od jakiegoś czasu planuję taki eksperyment, ale jakoś nie mogę się zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 w td na pompie masz zderzaki które ustalaja min i max położenia .... i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 oczywiście, zwłaszcza na jałowym ale tak każą ustawić max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 dzisiaj miałem ale ulewy nadeszły ... aczkolwiek ma obiekcję jak się to uda bo muszę chyba kręcić tylnym kołem ... żeby silnik obrócić, przepchnąć auta się nie da bo kółko muszę odkręcić, ale to szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 no to zdecydowanie ułatwi, ale kombinowałem może jakoś bardziej na szybko .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 zdecydowanie masz racje, a ja w zasadzie i tak muszę ją wyjąć i dorobić w końcu ta osłonę wentylatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Haaaaa! mam was! i tu właśnie przewagę mają łatwo demontowalne elektryczne wiatraki i moja cieniusieniunia (ok.1,5 cm) chłodnica ...niestety, wolałbym z tych udogodnień nie korzystać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 haaa, zero pstryczka .... włączniczek termiczniuni na wężyczku do chłodniczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 podzisiejszych oględzinach stwierdzam że pompa cieknie jutro może sie uda sprawdzić gdzie, natomiast nic nie wskazuje na to aby to był któryś z wezyków - mokra jest tylko na samym dole i tylko jak silnik pracuje Wygląda że kapie spod tej śruby na rozdzielaczu w która się wkręca czujnik do ustawiania kąta. miałem wykręcić tą śrubę, i zobaczyć jaka tam jest podkładka/uszczelka bo jakaś jest natomiast śruba ma finezyjny łeb no i nic z tego, więc chyba pompa jednak pojedzie do jakiegoś warsztatu, Nie wiem jakie mamy różnice w aucie ale Dario88 nie jestem w stanie upchnąć tam twojego czujnika .. bez wykręcenia rozrusznika. Mam wzór więc zaraz zajmę się robieniem swojego adaptera do ustawiania kąta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 nie no pewnie ze auto bez koła, inaczej to nie ma się co tam gnieść, nawet wężyki podkręcałem. ale zastanawiam się czy brak mocy to kwestia kapania .. czy to insza inszość. bo zrobiłem mały eksperyment, a mianowicie na włączonym silniku poluzowałem śrubkę - korek co zamiast niej wkręcasz zegar, i jak zaczęło mi kapać odrobinę mocniej to od razu zauważalnie obroty spadły. chciałem zanim wykręcę pompę sprawdzić jak jest ustawiona... te używane do TD to jakoś ich mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.