łysy Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Powinny ci pasować bez problemu .kumpel mój jeździ na nich w 2 i nic nie przerabiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal721 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Ok jak poskładam auto do kupy i założe je to pokarze jak wygląda T2 na tych kapciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Pogoda za oknem piękna... więc postanowiłem sprawdzić, jak na śniegu robią półtoraroczne Duratracki. Hamowanie na zajeżdżonym, gładkim śniegu zalegającym na asfalcie: masakra... szczególnie że nie mam ABSu. Potrafi ściągnąć auto w którąś stronę a jeśli nie odpuściłbym hamulca, to pewnie bym się i obrócił. Na zaśnieżonych leśnych drogach bądź na asfalcie, gdzie sypnęli cokolwiek soli i śnieg się nie zajeździł tylko jest taki... luźny... nie ma potrzeby dopinać przodu i całkiem fajnie jedzie się na samym tyle. Z czystym sumieniem mogę zatem polecić te opony jako całoroczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ja ma Cooper STT i na drugi rok kupuję zimówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ja ostatnio zachorowałem na goodyear wrangler mt/r z kewlarem. Rozmiar oczywiście 235/85/16. Cena nie zabija 2,5k za nówki. Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 ja tam nie wiem po bieżniku wychodzi że jest to taki kompromis między AT( wewnętrzny bieżnik ) a MT (zewnętrzne lamówki) a jak coś jest do wszystkiego to najczęściej w tym wszystkim nie działa na 100% . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie przetestujesz nie będziesz wiedział trza sprubować Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Jak miałem pierwszy raz auto z dwoma skrzyniami biegów to bardzo mocno zastanawiałem się jakie opony do autka. Wyszło tak że do Terano mam daw komplety BFG AT a do Samca BFG MT KM2 i jestem zadowolony z tych opon chodź mogły być tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Ta opona ma tą zaletę, że możesz jej agresywności regulować ciśnieniem. Ponieważ jest bardzo odporna na rozerwanie, można jeździć na ostrym flaku, lub na czarnym na dużym ciśnieniu. Długo się juz zastanawiam jaką oponę wybrać, jeszcze nie znalazłem ideału. Większość opon zaczyna "robić" przy większych rozmiarach np bfg mk2 lub większych szerokościach np coopery stt. Moim zdaniem najlepszy rozmiar do mojego auta to 235/85/16 i tylko w takim szukam. Czy mt/r z kewlarem będą działać, zobaczymy już niebawem :-) Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.