Krakus_E12 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Witam, u mnie nic nie brzęczy więc może czegoś nie dokręcili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazget Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Witam, brzęczenie z okolic nawiewów zapewne związane jest ze smarowaniem łożyska wentylatora, a przynajmniej ja to tak diagnozuje na tą chwilę. U mnie pojawia się to czasami. Jak na razie wystarczy go "rozkręcić" na max obroty na jakiś czas i objaw przechodzi. Nie znalazłem jeszcze związku częstotliwości pojawienia się odgłosu z np wilgotnością powietrza (że po deszczu) czy czymś innym. Zapewne TTTM. I za jakiś czas trzeba będzie ingerować w kokpit i smarować łożysko. Drugie (pod maską) obstawiałbym jako związane z paskiem wielorowkowym - oryginalny nissana za długo nie wytrzymuje i zaczyna piszczeć a skoro tutaj "brzęczenie" nasila się przy wzroście obrotów to może trzeba pasek zmienić.... najlepiej na nienissanowiski. Generalnie po 2,5 roku użytkowania i ponad 50kkm nie żałuję zakupu Note2 i polecam każdemu kto o to pyta. Co do silnika to powiem tyle że mimo dość dużego hejtu na słabą moc i osiągi, jakoś nie widzę postów o awariach tego silnika mimo że już kilka lat i w notee12 i w micrze k13 śmiga. Pozdrawiam i życzę bezproblemowej eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matais Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Ja również nie żałuję zakupy i polecam:) Jeśli chodzi o dźwięk z pod maski to mam wrażenie, że to coś innego niż pasek, muszę się dokładniej temu jeszcze przyglądnąć i podjechać do serwisu dopytać. Natomiast to drugie brzęczenie jedynie dochodzi z okolicy nawiewów, ale z nimi samymi nie ma związku, ponieważ wentylator nie działa, a dźwięk i tak słychać. Też myślę, że coś nie jest dokręcone.. pytanie tylko co? Początkowo myślałem, że jest to pióro wycieraczki i wchodząc w wibrację od wiatru ma takie objawy w kabinie, ostatecznie jednak wykluczyłem to. Chciałbym uniknąć rozkręcania wszystkiego i szukania co jest niedokręcone, dlatego zapytałem z myślą, że może nie jest to jedyny przypadek. Ale jeśli to faktycznie problem niedokręcenia to może występować jedynie u mnie. Jeśli zdiagnozuje to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych69 Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 ... - spalanie, osobiście trochę zawiodłem się. Nie wiem skąd takie, a nie inne raporty spalania u innych kierowców. Patrząc na wskazania komputera to u mnie: - miasto 9 - 10l/100km - trasa ~ 5.0l (95km/h) ~ 5.3l (105km/h) ~ 5.8l (115km/h) ~ 7.0l (140km/h) Obecnie średnie z miasta i trasy pokazuje 7.2l Nie jestem na 100% pewny czy dobrze pamiętam zużycie z trasy (coś mi tutaj nie pasuje, muszę przy następnym wyjeździe sprawdzić ponownie). Ta trasa ogólnie to byłaby nawet ok, ale głownie to w mieście jest dużo. Próbowałem jeździć w trybie eko, ale to jakaś masakra, to gorsze nawet niż styl emerycki:) Próbowałem, ale i tak nie wiele zszedłem, 0,4l? To zdecydowanie za mało przy takim poświęceniu. Ciekawa sprawa... Nie wiem jaką kolega ma "nogę", ale chyba "ciężką" :-). U mnie wielkiej różnicy pomiędzy trybem ECO, a zwykłym, nie dostrzegam. Jeżdżę cały czas z wyłączonym ECO, bo nieustanne ocenianie mojej jazdy w mieście na 3, raczej mnie pozytywnie nie nastrajało. Spalanie, jakie mam na swoim aucie jest tu : http://www.motostat.pl/vehicle-stats/66593 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazget Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Cały czas mnie bawi jak duże zmiany "w psychice" kierowców powoduje przycisk EKO. W Nissan Note II przycisk ten nie powoduje żadnych zmian w pracy sterownika silnika (i tak demonem nie jest) itp itd. EKO ma jedynie charakter dodatkowego "bajeru" z diodkami i ocenami na prędkościomierzu w roli głównej. Faktycznie "zabawa" w utrzymanie w trakcie jazdy 5 palących się diodek daje oszczędności w zużyciu paliwa ale za to to kierowca staje się mułem drogowym a nie samochód. Zamiast przy ruszaniu gaz "do dechy" aby utrzymać 5 gwiazdek wciska się 1/5. Różnica jest - jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.