Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Zacinający się NC2 w nowym QQ..


WuWojtas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Od ponad miesiąca mam nowego, pięknego, perłowego Qashqai'a, Tekna 1.6 dCi 4x4 i wszystko jest fajnie, ale... Od kilku dni mam problem z radiem, a dokładniej z całym systemem NC2. Cokolwiek bym nie słuchał, czy to radia, czy usb, czy przez bluetooth.. wszystko się zacina, przerywa dźwięk, nie reaguje na zmianę stacji w radiu... A dzisiaj to nawet kilka razy mi się cały system zresetował podczas jazdy. Zauważyłem też, że dźwięk w głośnikach znika podczas rozmów przez telefon (bluetooth) a także podpowiedzi mamy.

 

Dzwoniłem do serwisu Nissana, to powiedzieli, że czekają na nową wersję oprogramowania. Moja wersja to C018. Ponoć wydali już nowa C020, ale nie jest jeszcze dostępna.

 

Jak się zachowują wasze radia? Taki sam problem ma mój znajomy...

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że auto przez miesiąc tez chodziło bez problemu, żadnego. A teraz takie jaja... A możesz zobaczyć jaka masz wersje oprogramowania? (trzymasz SETUP i kręci kółkiem raz w lewo, w prawo i znowu w lewo)Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

5usy4ebe.jpgWysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Od ponad miesiąca mam nowego, pięknego, perłowego Qashqai'a, Tekna 1.6 dCi 4x4 i wszystko jest fajnie, ale... Od kilku dni mam problem z radiem, a dokładniej z całym systemem NC2. Cokolwiek bym nie słuchał, czy to radia, czy usb, czy przez bluetooth.. wszystko się zacina, przerywa dźwięk, nie reaguje na zmianę stacji w radiu... A dzisiaj to nawet kilka razy mi się cały system zresetował podczas jazdy. Zauważyłem też, że dźwięk w głośnikach znika podczas rozmów przez telefon (bluetooth) a także podpowiedzi mamy. Dzwoniłem do serwisu Nissana, to powiedzieli, że czekają na nową wersję oprogramowania. Moja wersja to C018. Ponoć wydali już nowa C020, ale nie jest jeszcze dostępna. Jak się zachowują wasze radia? Taki sam problem ma mój znajomy... Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

U mnie ta się stało ze cztery razy,byłem dzisiaj rano w serwisie,przebadali ....i nic.System nie wykazywał błędów.U mnie wystarczy po takim zawieszeniu wyjąć kluczyk i audio działa od nowa.

U mnie telefon działa i navi też,tylko kłopot z radiem

czyli chyba czują blusa i wiedzą co się dzieje.Ciekawe jak do tego podejdą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ciągu dwóch miechów 4 razy zacięcie,dzisiaj rano było ponowne i okazja przedstawić to w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy wersje Beta softu... :D

Wersja Release hmmm... za rok? ;)

Powinni nam zapłacić za testy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem centrala Nissana ma już nowszy soft do NC2 do new QQ i w najbliższym czasie dostarczy do dealerów którzy będą wgrywali go do samochodów - u mojej sieostry raz się tylko wyłączył 4 dni po odebraniu samochodu i ani razu więcej - ale ... ale trochę poytałem i ustaliłem ,że potrzebny jest nowy soft i już jest i za chwilę będzie u dealerów :) miejmy nadzieję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także C018 - wszystko śmiga. BTW - ciekawy ten tryb admina :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie nc było w porządku. Ale wgrano mi nowy soft trwało to około godziny samochód stał załączonymi światłami awaryjnymi póki co dalej śmiga jest okej nie widzę różnicy po wgraniu nowego softu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne...Wy podajecie wersję C018 a u mnie odczytałem...C013!

Suszara,ale wiesz jaki soft Ci wczytali?jaki numer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic w tym dziwnego JACKO29, jak śledzę forum, to Ty miałeś auto chyba miesiąc wcześniej ode mnie... Ja już z salonu wyjechałem z C018. Ale w serwisie mówili, że obie wersje są wadliwe. W Zielonej Górze ponoć jest już 60 zgłoszeń takich awarii.. Pozostało nam cierpliwie czekać...

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednego bubla w drugi :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne...Wy podajecie wersję C018 a u mnie odczytałem...C013!

Suszara,ale wiesz jaki soft Ci wczytali?jaki numer?

nic mi nie wyświetla (setup w lewi i prawo) i nic ?  jak ty to opanowałeś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.Naciśnij setup i trzymaj,pokręć w lewo i w prawo i w lewo nie spiesząc się powinno wskoczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.Naciśnij setup i trzymaj,pokręć w lewo i w prawo i w lewo nie spiesząc się powinno wskoczyć.

Siema. Tak właśnie robiłem i nic, spróbuje ponownie jeszcze raz dam znać  :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie żadnych problemów.

Mam C018

 

Suszara: trzeba obrócić w lewo, prawo o kilka "kliknięć" czyli tak zdecydowanie.

Edytowane przez Tomi_St
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 skorzystaj z tłumacza przeglądarki  ;) fakt nie tłumaczy idealnie ale zawsze lepsze to niż wcale  ;)

Edytowane przez Infiniss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejrzałem ten watek i piszą, że problemy mają zarówno ci z wersją C013 (była w autach do drugiej połowy lutego) jak i Ci z najnowszą wersją C018.

Nie wiadomo co takiego wniosła wersja C018 w stosunku do C013.

Problem jest (choć nie u wszystkich) i wszyscy czekają na nowszą wersję softu która mają nadzieję rozwiąże problem.

Ktoś pisał 6 maja, że właśnie mija 3 tydzień odkąd dealer powiedział mu, że update rozwiązujący problem będzie w ciągu 5-10 dni roboczych.

Nissan na razie nie jest w stanie podać konkretnej daty kiedy pojawi się nowy soft (i czy rozwiąże problem).

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie myślę, że nie będzie łatwo Nissanowi (czy też raczej producentowi NC2) znaleźć rozwiązanie skoro problem nie pojawia się u wszystkich i nie zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co słyszałem jest juz nowy soft choć nie wszyscy dealerzy podobno go mają ale ... ale czy na 100% rozwiązuje problem tego to nie wiem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zbierają rozumki :D

jak byłem w serwisie to mówili że mają dużo zgłoszeń i żeby obserwować w jakiej sytuacji następuje zawieszanie.

A swoją droga warto może by było zainteresować media taką historią?Ciekawe co w tedy by Nissan zrobił?


Zobaczymy co  koledze Suszarze wczytali ,może się dogrzebie do softu i da znać :D

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...