Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Zacinający się NC2 w nowym QQ..

WuWojtas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Tomi, 

To jest w internecie, ale dostępne tylko dealerów. Można również ubiegać się o dostęp do Nissan portalu B2B po wypełnią swoje wymagania. Następnie zapłaciłeś dostęp do informacji i danych. Minimalna opłata wynosi 16 EUR za godzinę lub 3110 euro opłaty rocznej. 

Fergul11  - dzięki !

Uczę się ;)... choć na "języki"  trochę już póżno :)

Edytowane przez nowy 2011

Witam Tomi, 
To jest w internecie, ale dostępne tylko dealerów. Można również ubiegać się o dostęp do Nissan portalu B2B po wypełnią swoje wymagania. Następnie zapłaciłeś dostęp do informacji i danych. Minimalna opłata wynosi 16 EUR za godzinę lub 3110 euro opłaty rocznej. 

Wow. Your translator is very good. Very understandable.

But I think that it would be easier if I use English because I do not know how it works in opposite way.

I didn't know about it.

I would rather expect that such a software is available only for the authorised Nissan dealers, not for everyone who will pay the admission fee only.

If it is accessible at Nissan portal B2B - your dealer also must have an access to it or he does not want to do it. In this case you have to find another dealer.

Are you going to record this software yourself ?

Fergul11  - dzięki !

Uczę się ;)... choć na "języki"  trochę już póżno :)

Don't mention it! albo  U welcome  :wave:

na naukę nigdy nie jest za późno .

Wow. Your translator is very good. Very understandable.

But I think that it would be easier if I use English because I do not know how it works in opposite way.

I didn't know about it.

I would rather expect that such a software is available only for the authorised Nissan dealers, not for everyone who will pay the admission fee only.

If it is accessible at Nissan portal B2B - your dealer also must have an access to it or he does not want to do it. In this case you have to find another dealer.

Are you going to record this software yourself ?

Tomi,

I'm tempted, but will not do so, because if the update fails, NC will be bricked by me which will no longer be covered by manufacturer warranty. I just wanted to know in which section it is listed (I wanted to avoid paying a fee for something I will not be able to use. With B2B is not easy as you think. You need to be a company which has business related to car repairs, Nissan needs to validate your registration request and then after you pay, you get access to certain information (not all). If you are certified user, then you might get access to immobilizer codes, key blade codes, NC code, etc.

Dear Duncho - isn't so that you go to your car dealer and you get the update of your NC for free? I was offered this but they told me to wait until end of July when brand new version of NC 2 soft will be issued. They offered me the update for free of course. 

OK, to tyle. Wracamy do polskiego ;-) 

Dear Duncho - isn't so that you go to your car dealer and you get the update of your NC for free? I was offered this but they told me to wait until end of July when brand new version of NC 2 soft will be issued. They offered me the update for free of course. 

OK, to tyle. Wracamy do polskiego ;-) 

Right, I want to and I do, but I'm surprised that in Poland you have already D053 version and in rest of Europe D024 is the latest. That is the reason I wanted to check by myself and not rely on dealers :)

So you must drop in :samochod-rodzinny: to our beautiful country for a glass of beer, find the nearest :nissan: dealer and claim for the software update according to the warranty which is valid across the Europe. :thumbsup:

If there will be really some problems with language version you can always do downgrade the software after you are back in home.

So you must drop in :samochod-rodzinny: to our beautiful country for a glass of beer, find the nearest :nissan: dealer and claim for the software update according to the warranty which is valid across the Europe. :thumbsup:

If there will be really some problems with language version you can always do downgrade the software after you are back in home.

I was thinking of that, but they still may say "sorry, for your car with VIN that was purchased in ... you already have latest (D024) version installed". I think JACKO29 knows more about it, but did not reply to my post :)

Therefore you should not claim to install version D053 but to fix the problem with NCII.

Succesfull update for D053 has made WuWojtas - see post from  16 czerwiec 2014, 18:54.

He confirms that since this update problems with NCII are definitively finished.

Jacko29 probably doesn't have D053 yet.but earlier version.

WuWojtas has upgraded software probably at dealer Fialkowski (http://fialkowski.pl/  ) in Zielona Gora.

It is 500km away from Hamburg.

Write to this dealer that you have the problem with NCII and you would like to appoint a visit at their service to fix the problem taking advantage of european warranty.

serwis@nissan-fialkowski.pl

They know the solution so should agree for the repair.

WuWojtas - upgrade robiłeś w Zielonej Górze ? Jak sądzisz, czy serwis wykona taki upgrade osobie która kupiła auto w Niemczech ?

Edytowane przez Tomi_St

Therefore you should not claim to install version D053 but to fix the problem with NCII.

Succesfull update for D053 has made WuWojtas - see post from  16 czerwiec 2014, 18:54.

He confirms that since this update problems with NCII are definitively finished.

Jacko29 probably doesn't have D053 yet.but earlier version.

WuWojtas has upgraded software probably at dealer Fialkowski (http://fialkowski.pl/  ) in Zielona Gora.

It is 500km away from Hamburg.

Write to this dealer that you have the problem with NCII and you would like to appoint a visit at their service to fix the problem taking advantage of european warranty.

serwis@nissan-fialkowski.pl

They know the solution so should agree for the repair.

WuWojtas - upgrade robiłeś w Zielonej Górze ? Jak sądzisz, czy serwis wykona taki upgrade osobie która kupiła auto w Niemczech ?

Thank you very much for your information. I will try!

• 3 tygodnie później...

No i chyba miałem rację... Wczoraj grzebałem w ustawieniach radia u sąsiada (nowy QQ Acenta 0- wersja bez NC 2.0). Radio gra u niego o niebo lepiej, niz w NC 2.0! Dlaczego? Bo ma podbicie basów!!!! Funkcja nosi nazwę "Bass Boost". Moim zdaniem ewidentnie jest błąd o programowaniu NC 2.0 - po prostu zapomniano wstawić opcję podbicia basów. Radio w Acenta w wersji z 6 głośnikami hula, aż miło - ma to, czego nie ma Nc 2.0 - czyli soczyste brzmienie. Nissan - proszę o update! NC 2.0!!!

U mnie aktualizacja dała radę tylko na miesiąc,w ciągu dwóch tydni zaciął się 4ry razy.

wlasnie dostałem telefon z nissana, zaprosili mnie na wgranie aktualizacji do radia, ciekawe co się zmieni.

Przeczytaj w instrukcji pod jakim kontem odtwarzania dźwięku jest skonfigurowany NC2. Otóż po radio cyfrowe (DAB+). I to daje się wyrażnie słyszeć.Nie chcesz mi chyba powiedzieć, źe w Acencie jest radio DAB? Jestem teraz w Chorwacji, przejechałem na nawigacji NC2 bez problemów, prowadzi dobrze tylko trzeba zwracać uwagę jakie zaznaczamy drogi, np. płatne, bezpłatne autostrady, itp.

Plauen - co ma jedno do drugiego? Oczywiście, że w Acencie nie ma DAB. Chodzi mi o soczystość dźwięku, dynamikę basów. Tej funkcji podbicia basów nie ma w NC 2, jest za to w radio w Acencie. No i chyba zdaje mi się, że Acenta i Tekna mają te same głośniki. Co do DAB - oczywiście, że jakość odbioru jest lepsza, niż zwykłego radia. Co do basów -  napisałem w tej sprawie do Nissan Europe, zobaczymy. Mój forumowy kolega z UK odpisał mi dziś, że tenże problem studiuje również ich Nissan. oni bowiem jak się okazuje zauważyli to samo.

• 4 tygodnie później...

Dwa dni temu NC2 nagle padł całkowicie. Po uruchomieniu silnika ciemny ekran, radio nie działa.

Już miałem jechać do serwisu gdy nagle dziś podczas jazdy włączył się sam i działa (przez 2 dni nie dawał żadnych oznak życia).

Chyba jakiś problem z kablami zasilającymi.

O widzę, że będzie się działo, bo najtrudniej jest naprawić coś co raz działa a raz nie. A problem zapewne pojawi się znowu.

Do tego mam problem z lewym przednim czujnikiem cofania (czy właściwie zbliżania). Zdarza się, że podczas jazdy czujnik bez powodu sygnalizuje przeszkodę.

Zaczyna piszczeć i uruchamia kamerę. Trzeba go wyłączyć przyciskiem od czujników. Było już tak kilkanaście razy. Ostatnio jest trochę lepiej jak popukałem mocniej z zderzak w okolicy tego czujnika.

O będzie się działo !

Miałem dokładnie taki sam przypadek. Wgrali mi soft/aktualizacje d053.Na razie wszystko hula. A miły pan w serwisie powiedział ze przy wysokich temperaturach 50 st. C NCII wyłącza się. Fakt były upały no ale studził się przez dwa dni...?A ci we Włoszech i Hiszpanii i innych krajach......?

Co do podbicia basów to fakt poprzedni IWAY grał lepiej.

Ja właśnie dostałem zaproszenie do serwisu na wgranie nowego softu,ponoć zakłócenia powodował błąd w łączności pomiędzy radiem DAB a Bluetoothem ,nowy soft już jest z ta wersją naprawioną.

No to się chwalę,wersja D053,postój w serwisie ponad 1,5h.