Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Problemy wieku dziecięcego nowego QQ...?


zybiii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 16.09.2014 o 16:38, else napisał:

Apropo stuków.

Ja ostatnio poprawiałem fakrykę w nowym QQ ;)  i wyciszałem schowek który pukał przy jeździe po nierównościach.

Teraz jest znowu cisza. :)

Generalnie 1.2 DIG-T jest prawie jak elektryczny stąd słychać każde niestandardowe odgłosy...

 

Hej else, co dokładnie poprawiłeś w tym schowku, bo mi też zaczął stukać po pierwszym tysiącu km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 19.09.2014 o 18:20, boryndas napisał:

Hej else, co dokładnie poprawiłeś w tym schowku, bo mi też zaczął stukać po pierwszym tysiącu km?

 

Witam na forum!

 

:D Dłużej szukałem tych stuków jak je fixowałem... Najprostsze rozwiązania sa najskuteczniejsze.

 

schowek.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znowu z NCII zonk!

Nie działał mi ekran dotykowy,tzn. nie mogłem dotykowo zmienić stacji radiowej,przytrzymanie na dłużej na którymkolwiek kanale kończyło się zakodowaniem istniejącego na danym kanale.

Po wyłączeniu silnika i ponownym odpale po ok 10 min.wszystko wróciło do normy. :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim jest to samo, często nie można zmienić stacji... Mam to od początku, ale jakoś mnie to nie raziło, bo raczej jednego radia słucham ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dzisiaj jedną rzecz,jak nie moge zmienić stacji dotykowo,wystarczy że na moment wyłączę radio i załączę,od razu wskakuje zmiana,można dotykowo zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kolejna niespodzianka, po włączeniu radia

pojawia się komunikat:

"System zabezp. skontaktuj się z dostawcą."

i nic nie można zrobić.

Wersja Acenta bez NissanConnect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę QQ 1,2 Acenta, kilka tysięcy przejechałem i wszystko jest ok. Denerwuje mnie tylko jeden "mankament" - Jak przekręce kluczyk zapłonu na pozycję ON, gdzieś z wewnątrz spod maski wydobywa się jakieś buczenie/pisk elektryki, po odpaleniu auta też słychać (oczywiście tylko dla osoby, która wie w co ma się wsłuchiwać)- słychać jak się stanie z przodu auta, wewnątrz, przy zamkniętych drzwiach (nawet w garażu) nie słychać. Na wakacjach, przed wyjazdem nad morze byłem to sprawdzić w serwisie ale tam nic nie widzą w tym złego - bo włącza się zasilanie i tak może być. Sprawdziłem to z jednym z QQ, który stał w salonie i stamtąd też dochodziły podobne dżwięki. Niby nic się nie dzieje ale obecnie ten odgłos jest jednak wyraźniej słyszalny, zwłaszcza w garażu. Powiedzcie czy u was też tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.09.2014 o 14:11, flood napisał:

Witam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę QQ 1,2 Acenta, kilka tysięcy przejechałem i wszystko jest ok. Denerwuje mnie tylko jeden "mankament" - Jak przekręce kluczyk zapłonu na pozycję ON, gdzieś z wewnątrz spod maski wydobywa się jakieś buczenie/pisk elektryki, po odpaleniu auta też słychać (oczywiście tylko dla osoby, która wie w co ma się wsłuchiwać)- słychać jak się stanie z przodu auta, wewnątrz, przy zamkniętych drzwiach (nawet w garażu) nie słychać. Na wakacjach, przed wyjazdem nad morze byłem to sprawdzić w serwisie ale tam nic nie widzą w tym złego - bo włącza się zasilanie i tak może być. Sprawdziłem to z jednym z QQ, który stał w salonie i stamtąd też dochodziły podobne dżwięki. Niby nic się nie dzieje ale obecnie ten odgłos jest jednak wyraźniej słyszalny, zwłaszcza w garażu. Powiedzcie czy u was też tak jest.

 

Tak jest we wszystkich Qashqai-ach. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flood,nie tylko w nissanach to słychać.

Już po przekręceniu stacyjki pompa paliwowa bije ciśnienie na wtryski,reaguje przepustnica zgodnie z temperaturą silnika,nowoczesne silniki to skomplikowane jednostki,to że troszkę głośniej może słychać,moze być kwestią dotarcia się pewnych elementów,ale czy to musi budzić jakieś obawy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

10 kkm pękło. Tylko jedna rzecz mnie bardzo irytuje - po przejechaniu ok. 150 km jednym cięgiem z v. max. powyżej 140 km/h zaczyna trzeszczeć coś w prawych drzwiach i to coraz głosniej. Ostatnio pasażer docisnął lekko szybę i hałas ustąpił. A zatem jakiś feler jest w mocowaniu szyby bocznej... Ciągły nacisk wiatru na szybę powoduje nieregularne stukanie, trzeszczenie. Najgorsze jest to, że w ASO jak do nich podjadę to nic nie słychać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy trzeszczeniu to powiedzcie czy u was też słychać 'galke' z lewarka biegów kiedy zmieniamy biegi? Teraz jest to mniej slyszalne bo jest zimniej ale jak bylo lato to mnie to wkurzalo bo w aucie naprawdę jest cicho. Co z tym robic, pojechac do serwisu czy może znacie jakies proste rozwiązanie, które mogę zastosować sam? Poza tym auto jest git!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.10.2014 o 07:59, seta21 napisał:

10 kkm pękło. Tylko jedna rzecz mnie bardzo irytuje - po przejechaniu ok. 150 km jednym cięgiem z v. max. powyżej 140 km/h zaczyna trzeszczeć coś w prawych drzwiach i to coraz głosniej. Ostatnio pasażer docisnął lekko szybę i hałas ustąpił. A zatem jakiś feler jest w mocowaniu szyby bocznej... Ciągły nacisk wiatru na szybę powoduje nieregularne stukanie, trzeszczenie. Najgorsze jest to, że w ASO jak do nich podjadę to nic nie słychać. 

 

Też ostatnio coś takiego słyszałem, ale w czasie normalnej jazdy po mieście, zaraz po ruszeniu. Otworzyłem drzwi (a na pewno były wcześniej dobrze zamknięte), zamknąłem i już nie było tego słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.10.2014 o 10:30, flood napisał:

Jak już jesteśmy przy trzeszczeniu to powiedzcie czy u was też słychać 'galke' z lewarka biegów kiedy zmieniamy biegi? Teraz jest to mniej slyszalne bo jest zimniej ale jak bylo lato to mnie to wkurzalo bo w aucie naprawdę jest cicho. Co z tym robic, pojechac do serwisu czy może znacie jakies proste rozwiązanie, które mogę zastosować sam? Poza tym auto jest git!

 

potwierdzam u mnie też trzeszczy :(

trochę to irytuje jak się usłyszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też słychać zmianę biegów. Idzie się przyzwyczaić ale na codzień jeżdżę też innym autem gdzie biegi zmieniają się bezgłośnie i po przesiadce razi najbardziej.

Edytowane przez Tomi_St
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie żadna gałka nie trzeszczy,więc możesz stuknąć do serwisu.Natomiast u mnie po wygłuszeniu lusterka,na nierównościach stuka coś w drzwiach :thumbsdown:


Dopóki nic nie było grzebane było cichutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie denerwuje was ze wentylacja już na 1 biegu zbyt głośno pracuje ? Pytam serio bo jeździłem testowym 2-3 dni i takie miałem wrażenie... Potem sobie powierzyłem głośność w kabinie mojego j10 i tego testowego i okazało sie ze jest mocno ciszej ( jest lepiej wygłuszony) niemniej ta wentylacja była denerwująca, wersja była podstawowa ...

Edytowane przez buba1996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 16.10.2014 o 05:29, buba1996 napisał:

A nie denerwuje was ze wentylacja już na 1 biegu zbyt głośno pracuje ? Pytam serio bo jeździłem testowym 2-3 dni i takie miałem wrażenie... Potem sobie powierzyłem głośność w kabinie mojego j10 i tego testowego i okazało sie ze jest mocno ciszej ( jest lepiej wygłuszony) niemniej ta wentylacja była denerwująca, wersja była podstawowa ...

 

Dziwne, bo u mnie na 1 biegu w ogóle nic nie słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak mówił o testowym J11.

I raczej  o wersji Visa z manualną klimą a to trudno porównać bo tu chyba nikt nie ma Visy i wszyscy maja automatyczną klimę, która może mieć inny wentylator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowo mówiłem o j11 bo ta wentylacja w wer. Visia naprawdę szumiała a myśle czy nie przesiąść sie właśnie z j10 na 11 i Ew która wersje wybierać....swoją droga tych spinek przy osłonach wydechu nie dopracowali od 8 lat hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.05.2014 o 12:21, Infiniss napisał:

słychać tą "imitacje" przełożeń zmiany biegów? kiedyś jechałem toyotą z cvt i cały czas miałem wrażenie ze nie może zmienić biegu :D

u mnie nic nie słychać i nie czuć jak zmienia, Biegi przeskakują płynnie, tylko wskazówka obrotomierza mi skacze po cyferblacie :) mówiąc szczerze, to bardzo fajnie i dynamicznie to auto pracuje. Ja jestem zadowolony i myślę że to był dobry zakup. żadnych niedoróbek i innych dziwnych rzeczy nie odkryłem jak u kolegi zakładającego temat :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie obecnie też nic nie słychać, ale jak bylo gorąco to gałka 'skrzeczała'. Obawiam sie, ze na wiosne problem powróci. Teraz to chyba nie ma sensu z tym jechac do serwisu bo usterki nie słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...