Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Problemy wieku dziecięcego nowego QQ...?


zybiii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Apropo stuków.

Ja ostatnio poprawiałem fakrykę w nowym QQ ;)  i wyciszałem schowek który pukał przy jeździe po nierównościach.

Teraz jest znowu cisza. :)

Generalnie 1.2 DIG-T jest prawie jak elektryczny stąd słychać każde niestandardowe odgłosy...

 

Hej else, co dokładnie poprawiłeś w tym schowku, bo mi też zaczął stukać po pierwszym tysiącu km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej else, co dokładnie poprawiłeś w tym schowku, bo mi też zaczął stukać po pierwszym tysiącu km?

 

Witam na forum!

 

:D Dłużej szukałem tych stuków jak je fixowałem... Najprostsze rozwiązania sa najskuteczniejsze.

 

schowek.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znowu z NCII zonk!

Nie działał mi ekran dotykowy,tzn. nie mogłem dotykowo zmienić stacji radiowej,przytrzymanie na dłużej na którymkolwiek kanale kończyło się zakodowaniem istniejącego na danym kanale.

Po wyłączeniu silnika i ponownym odpale po ok 10 min.wszystko wróciło do normy. :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim jest to samo, często nie można zmienić stacji... Mam to od początku, ale jakoś mnie to nie raziło, bo raczej jednego radia słucham ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dzisiaj jedną rzecz,jak nie moge zmienić stacji dotykowo,wystarczy że na moment wyłączę radio i załączę,od razu wskakuje zmiana,można dotykowo zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kolejna niespodzianka, po włączeniu radia

pojawia się komunikat:

"System zabezp. skontaktuj się z dostawcą."

i nic nie można zrobić.

Wersja Acenta bez NissanConnect.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę QQ 1,2 Acenta, kilka tysięcy przejechałem i wszystko jest ok. Denerwuje mnie tylko jeden "mankament" - Jak przekręce kluczyk zapłonu na pozycję ON, gdzieś z wewnątrz spod maski wydobywa się jakieś buczenie/pisk elektryki, po odpaleniu auta też słychać (oczywiście tylko dla osoby, która wie w co ma się wsłuchiwać)- słychać jak się stanie z przodu auta, wewnątrz, przy zamkniętych drzwiach (nawet w garażu) nie słychać. Na wakacjach, przed wyjazdem nad morze byłem to sprawdzić w serwisie ale tam nic nie widzą w tym złego - bo włącza się zasilanie i tak może być. Sprawdziłem to z jednym z QQ, który stał w salonie i stamtąd też dochodziły podobne dżwięki. Niby nic się nie dzieje ale obecnie ten odgłos jest jednak wyraźniej słyszalny, zwłaszcza w garażu. Powiedzcie czy u was też tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od kilku miesięcy jeżdżę QQ 1,2 Acenta, kilka tysięcy przejechałem i wszystko jest ok. Denerwuje mnie tylko jeden "mankament" - Jak przekręce kluczyk zapłonu na pozycję ON, gdzieś z wewnątrz spod maski wydobywa się jakieś buczenie/pisk elektryki, po odpaleniu auta też słychać (oczywiście tylko dla osoby, która wie w co ma się wsłuchiwać)- słychać jak się stanie z przodu auta, wewnątrz, przy zamkniętych drzwiach (nawet w garażu) nie słychać. Na wakacjach, przed wyjazdem nad morze byłem to sprawdzić w serwisie ale tam nic nie widzą w tym złego - bo włącza się zasilanie i tak może być. Sprawdziłem to z jednym z QQ, który stał w salonie i stamtąd też dochodziły podobne dżwięki. Niby nic się nie dzieje ale obecnie ten odgłos jest jednak wyraźniej słyszalny, zwłaszcza w garażu. Powiedzcie czy u was też tak jest.

 

Tak jest we wszystkich Qashqai-ach. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flood,nie tylko w nissanach to słychać.

Już po przekręceniu stacyjki pompa paliwowa bije ciśnienie na wtryski,reaguje przepustnica zgodnie z temperaturą silnika,nowoczesne silniki to skomplikowane jednostki,to że troszkę głośniej może słychać,moze być kwestią dotarcia się pewnych elementów,ale czy to musi budzić jakieś obawy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

10 kkm pękło. Tylko jedna rzecz mnie bardzo irytuje - po przejechaniu ok. 150 km jednym cięgiem z v. max. powyżej 140 km/h zaczyna trzeszczeć coś w prawych drzwiach i to coraz głosniej. Ostatnio pasażer docisnął lekko szybę i hałas ustąpił. A zatem jakiś feler jest w mocowaniu szyby bocznej... Ciągły nacisk wiatru na szybę powoduje nieregularne stukanie, trzeszczenie. Najgorsze jest to, że w ASO jak do nich podjadę to nic nie słychać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy trzeszczeniu to powiedzcie czy u was też słychać 'galke' z lewarka biegów kiedy zmieniamy biegi? Teraz jest to mniej slyszalne bo jest zimniej ale jak bylo lato to mnie to wkurzalo bo w aucie naprawdę jest cicho. Co z tym robic, pojechac do serwisu czy może znacie jakies proste rozwiązanie, które mogę zastosować sam? Poza tym auto jest git!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 kkm pękło. Tylko jedna rzecz mnie bardzo irytuje - po przejechaniu ok. 150 km jednym cięgiem z v. max. powyżej 140 km/h zaczyna trzeszczeć coś w prawych drzwiach i to coraz głosniej. Ostatnio pasażer docisnął lekko szybę i hałas ustąpił. A zatem jakiś feler jest w mocowaniu szyby bocznej... Ciągły nacisk wiatru na szybę powoduje nieregularne stukanie, trzeszczenie. Najgorsze jest to, że w ASO jak do nich podjadę to nic nie słychać. 

 

Też ostatnio coś takiego słyszałem, ale w czasie normalnej jazdy po mieście, zaraz po ruszeniu. Otworzyłem drzwi (a na pewno były wcześniej dobrze zamknięte), zamknąłem i już nie było tego słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy przy trzeszczeniu to powiedzcie czy u was też słychać 'galke' z lewarka biegów kiedy zmieniamy biegi? Teraz jest to mniej slyszalne bo jest zimniej ale jak bylo lato to mnie to wkurzalo bo w aucie naprawdę jest cicho. Co z tym robic, pojechac do serwisu czy może znacie jakies proste rozwiązanie, które mogę zastosować sam? Poza tym auto jest git!

 

potwierdzam u mnie też trzeszczy :(

trochę to irytuje jak się usłyszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też słychać zmianę biegów. Idzie się przyzwyczaić ale na codzień jeżdżę też innym autem gdzie biegi zmieniają się bezgłośnie i po przesiadce razi najbardziej.

Edytowane przez Tomi_St
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie żadna gałka nie trzeszczy,więc możesz stuknąć do serwisu.Natomiast u mnie po wygłuszeniu lusterka,na nierównościach stuka coś w drzwiach :thumbsdown:


Dopóki nic nie było grzebane było cichutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie denerwuje was ze wentylacja już na 1 biegu zbyt głośno pracuje ? Pytam serio bo jeździłem testowym 2-3 dni i takie miałem wrażenie... Potem sobie powierzyłem głośność w kabinie mojego j10 i tego testowego i okazało sie ze jest mocno ciszej ( jest lepiej wygłuszony) niemniej ta wentylacja była denerwująca, wersja była podstawowa ...

Edytowane przez buba1996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie denerwuje was ze wentylacja już na 1 biegu zbyt głośno pracuje ? Pytam serio bo jeździłem testowym 2-3 dni i takie miałem wrażenie... Potem sobie powierzyłem głośność w kabinie mojego j10 i tego testowego i okazało sie ze jest mocno ciszej ( jest lepiej wygłuszony) niemniej ta wentylacja była denerwująca, wersja była podstawowa ...

 

Dziwne, bo u mnie na 1 biegu w ogóle nic nie słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak mówił o testowym J11.

I raczej  o wersji Visa z manualną klimą a to trudno porównać bo tu chyba nikt nie ma Visy i wszyscy maja automatyczną klimę, która może mieć inny wentylator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowo mówiłem o j11 bo ta wentylacja w wer. Visia naprawdę szumiała a myśle czy nie przesiąść sie właśnie z j10 na 11 i Ew która wersje wybierać....swoją droga tych spinek przy osłonach wydechu nie dopracowali od 8 lat hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słychać tą "imitacje" przełożeń zmiany biegów? kiedyś jechałem toyotą z cvt i cały czas miałem wrażenie ze nie może zmienić biegu :D

u mnie nic nie słychać i nie czuć jak zmienia, Biegi przeskakują płynnie, tylko wskazówka obrotomierza mi skacze po cyferblacie :) mówiąc szczerze, to bardzo fajnie i dynamicznie to auto pracuje. Ja jestem zadowolony i myślę że to był dobry zakup. żadnych niedoróbek i innych dziwnych rzeczy nie odkryłem jak u kolegi zakładającego temat :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie obecnie też nic nie słychać, ale jak bylo gorąco to gałka 'skrzeczała'. Obawiam sie, ze na wiosne problem powróci. Teraz to chyba nie ma sensu z tym jechac do serwisu bo usterki nie słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...