porter59 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Napisałeś -"A poza tym jaki sens kupować 1,2 i później go czipować,nie lepiej od razu startować z wyższą pojemnością ? Czy tu chodzi o cenę,czy o własne ambicje w dążeniu do doskonałości poprzez ciągłe poprawianie fabryki." Cena jest znacząco wyższa i jest dla wielu osób przeszkodą . Większy silnik , to też większe koszty eksploatacji (ubezpieczenia ,podatki i często paliwo ).To zresztą jak i u Ciebie .Kupiłeś 1,4 a "chciało by się..." "Co by tu jeszcze zepsuć" dewiza majsterkowicza. Do swojego dorobiłem tylko chlapacze i też oryginał. Nigdy mi przez myśl nie przeszło,żeby poprawiać fabrykę, zeszło z taśmy i ma jeździć. Oczywiście marzy mi się coś mocniejszego,cena może i wyższa,ale jak to mówią przyjemność kosztuje i nie wydasz na auto,wydasz na inne zbytki,ale w przypadku auta to zawsze będzie oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ciekawe,teraz po zmianie softu nie wiadomo jak myśleć na temat "boxowania" silnika.Może się okazać że po podniesieniu mocy i temperamentu znowu nabierze ochoty na olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ciekawe,teraz po zmianie softu nie wiadomo jak myśleć na temat "boxowania" silnika.Może się okazać że po podniesieniu mocy i temperamentu znowu nabierze ochoty na olej. Tak też być może ale nie musi, i nie będzie wiadomo dopóki ktoś nie przetestuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ciekawe,teraz po zmianie softu nie wiadomo jak myśleć na temat "boxowania" silnika.Może się okazać że po podniesieniu mocy i temperamentu znowu nabierze ochoty na olej. Chyba trzeba zrobić jakiś spot i porównać te softy. Bo mi mój nie wydaje się narowisty na niskich obrotach ani mułowaty przy wyższych i na dodatek nie bierze oleju - więc może mam już jakiś inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 A wcześniej Myszorku brał Tobie olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Pomijając durną miarkę, na której niewiele widać, to nigdy ani nie ubywało ani nie przybywało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zaraz, zaraz. To wobec tego też dostałeś aktualizację czy piszesz tak na podstawie tego co miałeś w standardzie? Pytam, bo mnie po zapytaniu o upgrade serwis olał tłumacząc to tym, że programowanie dotyczy jedynie silników biorących olej (pisałem w innym wątku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Pomijając durną miarkę, na której niewiele widać, to nigdy ani nie ubywało ani nie przybywało. Czemu narzekacie na miarkę oleju??? Są dwa nacięcia na których dobrze widać stan oleju.Macie inne miarki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ja nie narzekam. U mnie nie ma problemu z odczytem poziomu oleju. Ale pewnie pamiętasz, że ktoś tu wrzucał niedawno bagnet cały "zakoksowany". W takim wypadku rzeczywiście może być problem z odczytem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Nie colinsie, miałem tak od początku. Jacku, postaram się może w sobotę zrobić fotkę i pokazać dlaczego twierdzę, że miarka jest do d.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zaocznie zdecydowałem się stwierdzić,że jednak miarka jest do oleju.Nie do dooopy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Masz mnie Powiem inaczej - słabo na niej widać poziom oleju, spotkałem lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ja też mam problemy z tą miarką. Muszę z 4 razy mierzyć aby mieć jaką taką pewność ile tego oleju jest. Wydaje mi się że ona jakoś niefortunnie ociera się przy wyciąganiu i rozmazuje mi ten olej w taki sposób, że nie mam pewności co do poziomu. Tyle, że da się z tym żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ja sprawdzam tylko z pierwszego wyciągnięcia kija. Ponownie nie ma sensu, bo jest tak jak piszesz. Wszystko się rozmazuje i już nic nie można sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 ma ten sam gadka ile miarka rozmazuje olej i jest zagadka ile jest tego oleju mam ten sam problem bagnet rozmazuje olej i nie można odczytać ile oleju jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Witam, Ja tu nowy, ale w zakresie miarki oleju, to w pełni popieram opinię o jej kichowatości. Jacko pewnie nie ma problemów, bo kolorek oleju już pod ciemny kasztan mu idzie. Ja jeszcze mam jaśniuteńki i jedyną w miarę pewną metodą jest odcisk na papierowym ręczniku. No gorsze miarki to tylko w VW mają (czarne - tam ani świeżego ani starego oleju nie widać Ja nie wiem - w poldku jakoś miarka była czytelniejsza.. No ale to była porządna technika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 CPA chiptuning z niemiec wykręca z QQ nawet 147KM https://www.cpa-chiptuning.de/en/chiptuning-Nissan-Qashqai-1-2-DIG-T/motortuning_2749.htm ale z KADJAR-a aż 165KM - grubo: https://www.cpa-chiptuning.de/en/chiptuning-Renault-Kadjar-1-2-TCe-130/motortuning_2920.htm czy możej jest ktoś na forum kto się ma doświadczenie z CPA w Qashqai-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ale Kadjar jest 130km w podstawowym wyposażeniu ,więc i więcej mogą wydoić. Ciekawe jak później przedstawia się charakterystyka,w Opolu czarują pół dnia na hamowni i wołają 2800 zeta,a tutaj ten sam (prawie) box i tylko 399 ojro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ale ,żeby na takim podniesieniu i głupawce zyskać aż 1l paliwa??? Bo chyba też tam tak czarują. Poza tym,tak mi się przynajmniej wydaje ,mało jest "boxów" do silników benzynowych.Raczej gro jest do diesli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Nie no ,box ma mapę pod jeden konkretny model ,a to jest potem klonowane. Niestety ,ilu użytkowników ,tyle różnie "dotartych " i eksploatowanych silników itp. A jak coś jest do wszystkiego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 dzięki za odzew ale wyczuwam polemikę bez empiryki. Powszechnym jest że jak coś jest robione pod konkretny przypadek to z zasady powinno być lepsze. Argument o jakiejś szczególnej inności naszych J11 do mnie nie trafia chyba, że jest to ktoś kto ukręcił 150k km. a może crosfounding?- chętnie przyjmę 600euro od forumowiczów i sam zasponsoruję hamownię i podzielę się wynikami:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Przede wszystkim to są boxy i boxy W kazdym z moich ostatnich trzech aut miałem zamontowany box,ktory to mial bardzo duży zakres regulacji więc jeśli chciałeś byc eko bądź miałeś aspiracje kierowcy rajdowego to nie bylo problemu z dobraniem czegoś dla siebie.Za kazdym razem gdy kupowalem box auto bylo mierzone na hamowni w kilku wariantach ustawień,i zostawał najbardziej optymalny setup. Mapa oczywiscie bedzie dokladniejsza,ale w moim przypadku za boxem przemawia to ,że jadąc na serwis wyciagam box i nie tracę gwarancji,jak również to że stary box oddaję w rozliczeniu a nowy wraz ze strojeniem kosztuje mnie tylko 40%ceny wyjsciowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Znalalzem taka oto oferte: http://www.cpa-chiptuning.de/en/chiptuning-Nissan-Qashqai-1-6-DIG-T/motortuning_2794.htm Na ile jest bezpieczny taki tunning? Najbardziej podoba mi sie przyrost momentu na niskich obrotach. Bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Greg ,może drożej o 4 stówki wyjdzie w firmie https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiFrM3ErfbOAhWFOhQKHaTrCjsQFggdMAA&url=http%3A%2F%2F44tuning.pl%2F&usg=AFQjCNFSeMMh16qFPOimdjGavcdA-o82Eg&bvm=bv.131783435,d.d24 Ale jest to moim zdaniem pewniejsze. Poza tym,ile wytrzyma sprzęgło przy takim wzroście momentu?Już na pierwszym sofcie w 1.2 sprzęgła padały jak muchy(ja też mam objawy padaki,niestety) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Greg ,może drożej o 4 stówki wyjdzie w firmie https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiFrM3ErfbOAhWFOhQKHaTrCjsQFggdMAA&url=http%3A%2F%2F44tuning.pl%2F&usg=AFQjCNFSeMMh16qFPOimdjGavcdA-o82Eg&bvm=bv.131783435,d.d24 Ale jest to moim zdaniem pewniejsze. Poza tym,ile wytrzyma sprzęgło przy takim wzroście momentu?Już na pierwszym sofcie w 1.2 sprzęgła padały jak muchy(ja też mam objawy padaki,niestety) Widzialem ta firme. Tylko nie widze tam silnika 1.6. Ale juz wczoraj wyslalem im zapytanie To pewnie mnie tez zmodyfikowali silnik aby miedzy innymi sprzeglo wytrzymalo dluzej. Edytowane 4 Września 2016 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.