Bydle Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Dac 1300$ a dac 300$ to jest duza roznica i nie kazdego stac na taki wydatek albo nie kazdy ma ochote wydawac tyle tym bardziej ze za te 1000$ mozna prawie kupic nowe walki do DE. Umowmy sie nie kazdy sra hajsem zeby kupowac aftermarketowe rzeczy z najwyzszej polki. Rownie dobrze ja moglbym cisnac innym ze kupuja jakies badziewne felgi zamiast polozyc 10 - 15 tys za jakies konkretne markowe...to jest temat o kolektorach i ograniczmy sie do opini na temat danych produktow a nie znowu robic k**wa burdel na tym forum o tym ze jak cos jest tanie to odrazu hujowe. 13E7 jak bys kupowal je do warto zrobic pomiar przed i po zalozeniu. Gdybym nie mial moim CSR'ow to bym je chetnie zamowil i zrobil test. Edytowane 25 Września 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Zastanawiam się nad tym zestawem kompresora pro charger ale trochę się boje że auto będzie stać ciągle w warsztacie bo cos się będzie sypac a ja chce jeździć choć doładowanie to kuszsaca propozycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 nie jest wcale najprościej dmuchnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Czy kompresor czy turbo to zawsze bedzie sie rownac z duzo wiekszym ryzykiem fakapa. Wedlug mnie dobry wydeszek, dolocik, waleczki plus strojenie i auto bedzie sie fajnie odpychac. Ewentualnie jakies soft turbo co zeby nie obciazac za bardzo silnika ale to i tak juz dmuchane jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Dac 1300$ a dac 300$ to jest duza roznica i nie kazdego stac na taki wydatek albo nie kazdy ma ochote wydawac tyle tym bardziej ze za te 1000$ mozna prawie kupic nowe walki do DE. Umowmy sie nie kazdy sra hajsem zeby kupowac aftermarketowe rzeczy z najwyzszej polki. Rownie dobrze ja moglbym cisnac innym ze kupuja jakies badziewne felgi zamiast polozyc 10 - 15 tys za jakies konkretne markowe...to jest temat o kolektorach i ograniczmy sie do opini na temat danych produktow a nie znowu robic k**wa burdel na tym forum o tym ze jak cos jest tanie to odrazu hujowe. 13E7 jak bys kupowal je do warto zrobic pomiar przed i po zalozeniu. Gdybym nie mial moim CSR'ow to bym je chetnie zamowil i zrobil test. Człowieku wez sie uspokuj albo nie pisz nic jak nie znasz innego słownictwa!!! Edytowane 25 Września 2014 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Jak ci nie pasuje to nie czytaj jak masz z tym problem bo ja uzywam takiego slownictwa jak na codzien Edytowane 25 Września 2014 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Współczuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Ja tobie jeszcze bardziej buahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 jak nie stać, to kupić później jak się uzbiera - rozchodzi się o to by nie kupować tych za te 300$+wysyłka itd, plus tych za 1750$ < trzeba kupić opcje merge bo tak to pół środek, więc lepiej te 300$ przeznaczyć na dokładkę do tych 1300 mi jest nie po drodze teraz wydawać ileś tam tysięcy na wydech czy kolektory, ale po co marnować pieniądze na pół środki, czy jakieś słabe opcje konkluzja jest taka: nie stać mnie, trudno i żyje dalej / stać mnie, biorę co chce, co dobre, co potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Jeszcze stilleny są dobre kosztują 1/3 ceny PPG z Merge i dodają połowe tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Ppe odpada bo 1300$ za 10 hp to przesada. Lepiej zbierać graty do turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 1300 podstawowy kosztuje, do tego zejscie merge plus 200 czy 300$ no i kombinowana wysylka do polski przez pośredników jakieś 400$. Bo goście z PPE za wysylkę do PL chcą 900$ no i cło ok 2000zł Więc trochę się tego zbiera... Ps. PPE w 370Z daje sprawdzone 20KM. Moim zdaniem cena dobra w stosunku do tego jak zdłubane i za ile wpadają do mnie zetki. Np. 370Z z dolotami K&N i drogimi wydechami po których mają przyrost mocy rzedu 2 czy 3 konie a w tej cenie by były PPE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Przeglądając ofertę PPE spotkałem się z takim cennikiem: wersja podstawowa w USA koszt 1300 USD i teraz do wyboru mamy: 1) a) polished 1300F ceramic coating black 1800F ceramic coating (+60 USD) 2) opcja merge (+190 USD) 3) 304 stainless steel (+ 200 USD) Czy mógłby ktoś przybliżyć ten temat? Czym różni się w 1 punkcie ,,a,, od ,,b,, poza kolorem rzecz jasna Co to jest dokładnie ta opcja merge i czemu to ma służyć? Jeżeli 304 stainless steel jest 200 USD droższa od wersji podstawowej to z czego zrobiona jest wersja podstawowa jak nie ze stali nierdzewnej ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 dla lepszych rezultatow trzeba dac 190+ zeby sie schodzily 3 rury a tak to z czego zrobione? moze kwasowka? stal rdzewna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 można odpuścić ceramikę za 60$... schodzi a pod nią jest szara ta tańsza... MErge to konieczność no i warto by było z nierdzewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Tylko USiA... http://www.ppeengineering.com/products/nissan/350Z.php Znalazłem ppe w Holandii tylko problem jest taki, że w Europie kosztują już 1640 euro i jest to wersja bez merge i nie z nierdzewki. Tyle ceregieli z ceną wysyłki tego z USA (plus cło i vat) , że powoli myślę, czy nie zapakować stillenów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 pewnie że stillena zapodać nie oplaca się dopłacać 3000zł za kolejne 3-5KM... Za tyle to już jest połowa wałków z montaem która dadzą ok 17-23KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Żeby to jeszcze było 3 tysiące - najtańsze ppe co znalazłem to ciągnąć ze stanów - z merge i z nierdzewki to koszt 1700 USD, wysyłka podobno ok 900 USD to już jest 2600 USD ,a jeszcze cło i VAT - w sumie to będzie z 10 koła a stilleny to chyba coś koło 2,5 koła jak się nie mylę, choć już dawno patrzyłem i mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Łukasz lepiej zbierać na turbo chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Pewnie masz rację , ale boję się 2 rzeczy: Po pierwsze: awarii - chcę jeździć , a nie trzymać auto w warsztacie Po drugie: trakcji - to o czym pisał Jarek - jest turbo jest moc i moment, ale auto strasznie mieli i w rezultacie na 1/4 mili 14,9 sek. Można się wkurzyć Ale pewnie i tak skończy się na doładowaniu - choć do tej pory nie wiem czy turbo czy kompresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Jezeli chodzi o awarie to jak bedzie przemyslane, zrobione porzadnie, na dorbych podespolach i uzytkowane z glowa to tego akurat bym sie nie bal. Co do trakcji to mysle ze szeroka opona bedzie na to lekarstwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Przebieg momentu obrotowego przy doładowanym silniku też ma tu wiele do powiedzenia wręcz najwiecej Na kompresorze dużo większa trakcja jest no ale kompressor jest głosny sam w sobie i mało rozwojowy, nie można np. sterować doładowaniem po biegach itd... Zamontowane, przetestowane i wystrojone: Wykres z nie mojej hamowni (awarie nawiewu wówczas miałem) ale tej samej firmy Dyno Project z dokładnie takimi samymi rolkami ale stroiliśmy w ECU-PERFORMANCE. Przed wrzuceniem kolektorów na seryjnych u mnie było 322KM i bodajże 333Nm więc kolektorki dały blisko 20KM i 20Nm Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) te kolektory do DE podejdą ? Edytowane 24 Stycznia 2015 przez TheMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 są do de i do hr, ale do de to de, a do hr to hr a nie że jak kolektory seryjne są hrowe krótsze i da się pipy do reszty układu to działa tak jak zamiennikowo - jak zresztą większość ludzi sobie tak myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 ppe są fajne ale trzeba na nie położyć około 10 tysi. Ja dziś zamówiłem Stilleny z nierdzewki z USA. Włożę, przetestuję i napiszę co dały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.