Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Długie kolektory wydechowe PPE do 350z


Łukasz83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dac 1300$ a dac 300$ to jest duza roznica i nie kazdego stac na taki wydatek albo nie kazdy ma ochote wydawac tyle tym bardziej ze za te 1000$ mozna prawie kupic nowe walki do DE. Umowmy sie nie kazdy sra hajsem zeby kupowac aftermarketowe rzeczy z najwyzszej polki. Rownie dobrze ja moglbym cisnac innym ze kupuja jakies badziewne felgi zamiast polozyc 10 - 15 tys za jakies konkretne markowe...to jest temat o kolektorach i ograniczmy sie do opini na temat danych produktow a nie znowu robic k**wa burdel na tym forum o tym ze jak cos jest tanie to odrazu hujowe.

 

13E7 jak bys kupowal je do warto zrobic pomiar przed i po zalozeniu. Gdybym nie mial moim CSR'ow to bym je chetnie zamowil i zrobil test.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad tym zestawem kompresora pro charger ale trochę się boje że auto będzie stać ciągle w warsztacie bo cos się będzie sypac a ja chce jeździć choć doładowanie to kuszsaca propozycja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kompresor czy turbo to zawsze bedzie sie rownac z duzo wiekszym ryzykiem fakapa. Wedlug mnie dobry wydeszek, dolocik, waleczki plus strojenie i auto bedzie sie fajnie odpychac. Ewentualnie jakies soft turbo co zeby nie obciazac za bardzo silnika ale to i tak juz dmuchane jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dac 1300$ a dac 300$ to jest duza roznica i nie kazdego stac na taki wydatek albo nie kazdy ma ochote wydawac tyle tym bardziej ze za te 1000$ mozna prawie kupic nowe walki do DE. Umowmy sie nie kazdy sra hajsem zeby kupowac aftermarketowe rzeczy z najwyzszej polki. Rownie dobrze ja moglbym cisnac innym ze kupuja jakies badziewne felgi zamiast polozyc 10 - 15 tys za jakies konkretne markowe...to jest temat o kolektorach i ograniczmy sie do opini na temat danych produktow a nie znowu robic k**wa burdel na tym forum o tym ze jak cos jest tanie to odrazu hujowe.

 

13E7 jak bys kupowal je do warto zrobic pomiar przed i po zalozeniu. Gdybym nie mial moim CSR'ow to bym je chetnie zamowil i zrobil test.

 

Człowieku wez sie uspokuj albo nie pisz nic jak nie znasz innego słownictwa!!!

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie stać, to kupić później jak się uzbiera - rozchodzi się o to by nie kupować tych za te 300$+wysyłka itd, plus tych za 1750$ < trzeba kupić opcje merge bo tak to pół środek, więc lepiej te 300$ przeznaczyć na dokładkę do tych 1300

 

mi jest nie po drodze teraz wydawać ileś tam tysięcy na wydech czy kolektory, ale po co marnować pieniądze na pół środki, czy jakieś słabe opcje

 

konkluzja jest taka: nie stać mnie, trudno i żyje dalej / stać mnie, biorę co chce, co dobre, co potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1300 podstawowy kosztuje, do tego zejscie merge plus 200 czy 300$ no i kombinowana wysylka do polski przez pośredników jakieś 400$.

Bo goście z PPE za wysylkę do PL chcą 900$ no i cło ok 2000zł :P

Więc trochę się tego zbiera...

Ps. PPE w 370Z daje sprawdzone 20KM.

Moim zdaniem cena dobra w stosunku do tego jak zdłubane i za ile wpadają do mnie zetki.

Np. 370Z z dolotami K&N i drogimi wydechami po których mają przyrost mocy rzedu 2 czy 3 konie a w tej cenie by były PPE :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przeglądając ofertę PPE spotkałem się z takim cennikiem: wersja podstawowa w USA koszt 1300 USD i teraz do wyboru mamy:

1) a) polished 1300F ceramic coating

     B) black 1800F ceramic coating (+60 USD)

2) opcja merge (+190 USD)

3) 304 stainless steel  (+ 200 USD)

Czy mógłby ktoś przybliżyć ten temat?

Czym różni się w 1 punkcie ,,a,, od ,,b,, poza kolorem rzecz jasna :)

Co to jest dokładnie ta opcja merge i czemu to ma służyć?

Jeżeli 304 stainless steel jest 200 USD droższa od wersji podstawowej to z czego zrobiona jest wersja podstawowa jak nie ze stali nierdzewnej ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Znalazłem ppe w Holandii tylko problem jest taki, że w Europie kosztują już 1640 euro i jest to wersja bez merge i nie z nierdzewki. Tyle ceregieli z ceną wysyłki tego z USA (plus cło i vat) , że powoli myślę, czy nie zapakować stillenów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie że stillena zapodać nie oplaca się dopłacać 3000zł za kolejne 3-5KM...

Za tyle to już jest połowa wałków z montaem która dadzą ok 17-23KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to jeszcze było 3 tysiące - najtańsze ppe co znalazłem to ciągnąć ze stanów - z merge i z nierdzewki to koszt 1700 USD, wysyłka podobno ok 900 USD to już jest 2600 USD ,a jeszcze cło i VAT - w sumie to będzie z 10 koła a stilleny to chyba coś koło 2,5 koła jak się nie mylę, choć już dawno patrzyłem i mogę się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz rację , ale boję się 2 rzeczy:

Po pierwsze: awarii - chcę jeździć , a nie trzymać auto w warsztacie

Po drugie: trakcji - to o czym pisał Jarek - jest turbo jest moc i moment, ale auto strasznie mieli i w rezultacie na 1/4 mili 14,9 sek. Można się wkurzyć

Ale pewnie i tak skończy się na doładowaniu - choć do tej pory nie wiem czy turbo czy kompresor :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o awarie to jak bedzie przemyslane, zrobione porzadnie, na dorbych podespolach i uzytkowane z glowa to tego akurat bym sie nie bal. Co do trakcji to mysle ze szeroka opona bedzie na to lekarstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przebieg momentu obrotowego przy doładowanym silniku też ma tu wiele do powiedzenia wręcz najwiecej :P

Na kompresorze dużo większa trakcja jest no ale kompressor jest głosny sam w sobie i mało rozwojowy, nie można np. sterować doładowaniem po biegach itd...


Zamontowane, przetestowane i wystrojone:

seria%20vs%20PPE_zpsy1ydpgxz.jpg

 

wchodzimy_zpsb7b5vyux.jpg

 

1coobcio2_zpsllyuwaep.jpg

 

Wykres z nie mojej hamowni (awarie nawiewu wówczas miałem) ale tej samej firmy Dyno Project z dokładnie takimi samymi rolkami ale stroiliśmy w ECU-PERFORMANCE.

 

Przed wrzuceniem kolektorów na seryjnych u mnie było 322KM i bodajże 333Nm więc kolektorki dały blisko 20KM i 20Nm :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są do de i do hr, ale do de to de, a do hr to hr a nie że jak kolektory seryjne są hrowe krótsze i da się pipy do reszty układu to działa tak jak zamiennikowo - jak zresztą większość ludzi sobie tak myśli 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ppe są fajne ale trzeba na nie położyć około 10 tysi. Ja dziś zamówiłem Stilleny z nierdzewki z USA. Włożę, przetestuję i napiszę co dały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...