tomoakatomi Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 pisać nie musisz, Kuba i tak zawsze Cię uprzedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 To fakt, gdzieś już je wkładał , ale im na większej grupie aut będą przeprowadzone testy , tym wyniki będą wiarygodniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Do Rev Up-a i do DE je kładłem, w obu przypadkach podobne przyrosty 7-8KM i ok 10Nm. Ciekawe jak w połączeniu z twoim wydechem to wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jak będzie taki przyrost jak piszesz to będę happy, a z wydechem też podziałamy jeszcze - przede wszystkim wywalimy te paskudne katy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Kompressor zetke ostatnio wyciszałem fajnym patentem taki duży środkowy tłumik co w środku ma zejście w X-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Panowie czy wymiana kolektorów wydechowych (przy obecnych jeszcze katalizatorach) wpłynie na odczyt z sondy lambda czy nie ma to nic do rzeczy? Chodzi mi o to czy po zmianie kolektorów muszę wyłączać programowo sondy lambda, czy to dopiero po wywaleniu katów się robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 dopiero po wywaleniu katów... Ale co się tym przejmować to tylko błąd który nie wpływa absolutnie w żaden sposób na pracę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ale jak wywalisz katy , a nie wyłączysz programowo tylnej sondy to zaburzy to pracę silnika i to bardzo. Po takim zabiegu spadek mocy gwarantowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Absolutnie żadnego wpływu to nie ma wiem co pisze Możesz dla testu odpiąć sobie tylne sondy lambda już teraz i tak śmigać - różnicy nie poczujesz ani nie wyjdzie ona na hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 check engine nie wpływa na moc z tytułu braku katalizatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Czytałem kiedyś o tym ze jak się wywali katy a nie oszuka w jakis sposób tylnej sondy to silnik będzie nierowno pracował głównie w zakresiesrednich obrotow, że będzie więcej palil, w koncu ze spadnie moc i będzie krótsza żywotność. To czemu jest taki ogolny poploch ze lepiej nie wywalac katow bo nie wiem jak obejść sondę lambda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Coobcio może wyłączyć ta sondę i nie będzie żadnego problemu będziesz zamawiał de caty gotowe czy ktoś Ci będzie je robił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Tak wiem ze moze wyłączyć ale pytanie moje po co wyłączać skoro nie ma to żadnego wpływu? Myślałem że się wyłącza bo silnik źle pracuje jak sonda dostaje nieprawidlowe spaliny i sa objawy jak pisałem wyżej czyli spadek mocy wyższe spalanie itp Pojade do Coobcia na ogarniecie tematu decatow. Myslalem że pojadę 30 marca ale jednak wtedy nie dam rady bo nie będę miał zbytnio czasu w wawie. Kwestie decatow i ew x-pipe lub y-pipe będę ogarnął dopiero od 20 kwietnia. Nie wiem czy wytrwam z kolektorami do tego czasu moze je wrzucę wczesniej zwłaszcza ze i tak musze odstawic auto do Marcina Carzastego na pare dni to może dam mu od razu kolektory do zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Czytałem kiedyś o tym ze jak się wywali katy a nie oszuka w jakis sposób tylnej sondy to silnik będzie nierowno pracował głównie w zakresiesrednich obrotow, że będzie więcej palil, w koncu ze spadnie moc i będzie krótsza żywotność. To czemu jest taki ogolny poploch ze lepiej nie wywalac katow bo nie wiem jak obejść sondę lambda?? Czytałeś gdzieś coś a nie sprawdziłeś tego na własnym wozie więc to się nie liczy Jak usuniesz katy to po 500-600km z reguły wylatuje CE i brzydko dyskomfortowo to wygląda na desce rozdzielczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ale wplywu nie mam na pracę silnika tak tylko pelno kontrolek na desce? Ale jak wylaczysz sondy to kontrolek też nie będzie i będzie miod malina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Dokładnie będzie bez świecącej się kontrolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 U mnie nie ma katów i sonda zapaliła sie dopiero po 3 latach z winy utraty żywotności. Wg mnie nie ubyło ani jednego konia za jej sprawą a silnik pracuje jak pracował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Milo mi to słyszeć myślałem że jest inaczej Dawid a co masz wstawione w miejsce seryjnych katów? Musiałeś jakoś wyciszyć auto po ich wywaleniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Też swojego czasu się naczytałem głupot nie tylko na forach ,ale i artykułach motoryzacyjnych. Wynikało z nich ,że po wycięciu spalanie rośnie, samochód się dławi i trzeba użyć emulatora sondy. Przez to właśnie zrezygnowałem z tego pomysłu. Po przeczytaniu Coobcia komentarzy ,może w takim razie na wiosne odrodzi się na nowo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Drugie sondy czyli te co są za katalizatorami służą tylko i wyłącznie do diagnozowania stanu katalizatora. I w postaci CE na desce to ogłaszają - kat nie sprawny i nic pozatym się nie dzieje, chyba że rzeczywiście jest nie sprawny nie droży to mechanicznie wydech zapycha i redukuje moc... Edytowane 15 Lutego 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Drugie sondy czyli te co są za katalizatorami służą tylko i wyłącznie do diagnozowania stanu katalizatora. I w postaci CE na desce to ogłaszają - kat nie sprawny i nic pozatym się nie dzieje, chyba że rzeczywiście jest nie sprawny nie droży to mechanicznie wydech zapycha i redukuje moc... To naprawdę cenna informacja, całe życie myślałem że jest inaczej, bo sporo artykułow na ten temat jest w necie, na forach i gazetach. Ale bardzo mnie to cieszy, bo powiem szczerze że obawiałem się tego zabiegu. A Co najlepisj wstawić w miejsce katalizatorów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 zwyklą rurę , albo tak aby owca była cała i wilk syty to metalowego cata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Milo mi to słyszeć myślałem że jest inaczej Dawid a co masz wstawione w miejsce seryjnych katów? Musiałeś jakoś wyciszyć auto po ich wywaleniu? Mam wstawione małe tłumiczki w miejsce katów później środkowy i końcowy. Napewno jest głośniejszy od serii ale bez przesady zresztą napewno słyszałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Ja też wstawię tłumiczki, żeby nie był za głośny - chciałbym by mieścił się w dozwolonym limicie , ciekawe jak się zmieni dźwięk po zapodaniu kolektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 zapodac male tlumiczki trzeba i tyle... coby takiego polonezowego rezonansu nie bylo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.