madmen Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 zapodac male tlumiczki trzeba i tyle... coby takiego polonezowego rezonansu nie bylo... odświeżam temat Panowie... Ja miałem założone metalowe, "sportowe" katy , które długo nie wytrzymały... po dźwięku sądzę, że już po 3 tygodniach coś się z nimi stało, a jak po 2 latach zajrzałem teraz przy okazji montażu kolektorów, to okazało się, że jednego nie ma już całkowicie... zero null, drugiego jakieś resztki... także zostały puste bańki.... a po kolektorach właśnie wzmocnił się strasznie ten chuusteczkowy rezonansowy dźwięk o którym pisze Coobcio... no i pytanie do Was, a do Coobcia w szczególności... co najlepiej działa na ten dźwięk ? Czy właśnie tłumiczki przelotowe... (działa ? ) a testował ktoś rezonatory ala motordyne art pipes ? Działa to to ? Muszę się koniecznie pozbyć tego dźwięku, bo jest naprawdę irytujący :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Tłumiczki załatwią sprawę ale nie do konca zawsze jakis rezonans bedzie mniejszy lub wiekszy. Zapodaj takie puszki przelotowe zamiast katów ok 20cm dł i bedzie ok ja tak właśnie mam Edytowane 21 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 ja wlasnie przegladalem oferte i wezme MEGAN RACING za 300$ z przesylka i zrobie testpipes w stylu Megan Racing. dzwiek taki : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Właśnie wczoraj myślałem o tych kolektorach ale kurde $1300 za PPE dać kiedy zwykłe decaty niedużo mniejsze rezultaty dadzą? A jest sens zrobić wałki + sprężyny, 3,7L i podwyższone obroty bez tych długich kolektorów i tylko z dekatami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 W wolnossaku kolekotry to podstawa, lepiej je zmienić niż wałki w silniku... Tzn większy przyrost będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 A te które zamawiałeś od Sashy są też dostępne dla HR? Czym one różnią się od PPE na przykład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Od sashy lepsze jeszcze są. Z wydech em na seryjnym revup plus 40 koni No wraz ze strojeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Nie wiem czy oni je jeszcze robią w ogóle, chyba już nie Coobcio, ile koni różnicy będzie w HR-ku pomiędzy długimi kolektorami jak PPE a tylko dekatami z seryjnymi kolektorami? Krótkie aftermarketowe w porównaniu z seryjnymi kolektory to wiem że z około 10 hp dodadzą (gdzieś widziałem na my350z.com wykresy w HR-ku po takiej zmianie). Jesli decaty same daja okolo 15hp (kiedys tak pisales) to czy jest sens długie kolektory pakowac? Zalozylbym duzo tansze krotkie kolektory - pytanie tylko ktore?! Albo w ogole zostawil seryjne na razie. Długie kolektory jak PPE dodają bardziej mocy w najwyższym zakresie, więc bez męskich wałków i to agresywnych jak te JWT 272 nie ma sensu ich pakować tak mi się wydaje. To już chyba są niuanse tak naprawdę powyżej pewnego poziomu - z tego co czytam to decydując o kolektorach trzeba wziąć pod uwagę już jakie wałki wlecą i jaką średnice będzie miał wydech. Wszystko to musi grać ze sobą! Pytałem się GT Performance czy jest w stanie zrobić takie długie kolektory i mówi że tak ale roboty z tym będzie na kilka tygodni. Duzo taniej by to i tak nie wyszlo. Zastanawiam się co zrobić bo przesunął mi się termin na wydech na koniec marca i wtedy też kumpel będzie w Stanach to może mi znowu przywieźć trochę gratów. Albo wałki, albo te długie kolektory ... no albo robione kolektory w GT Performance ale nie wiem czy to dobry pomysł... albo krotkie i dekaty ale czy mnie to w przyszlosci nie ograniczy? PS. Przerzuciłem te wpisy o kolektorach z tematu o wałkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 W Wolnossaku dobre kolekotry to podstawa, przeważnie w pełni sprawny zdrowy RevUP u nas na hamowni generuje moc zazwyczaj w przedziale 272-273KM i okolica 330Nm na wydechu i kolektorach SGM doszło mi 40KM i niemal 70Nm. wałki bardzo nie wiele dają w silniku wolnossącym zetkowym - poprawiają górę kosztem bardzo dużych strat na dole. HR i RevUp w serii ma niezłe wałki. Tutaj masz mojego RevUpa po przejściu z seryjnych walków 248/248 na Tomei 280/272, patrząc na maks moc niby 20KM doszło ale przy 7000obr.min doszło już 40KM: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 No ale ładnie sumaryczny przyrost ci dały te dwa mody: kolektory długie+wałki. Same wałki rzeczywiście nie mają sensu jak nie ma kolektorów - zwłaszcza jak się 272 pakuje. Ciekawe czy w HR też by 60 kuni doszło z 272/272 + PPE + tune. Pogadamy w niedzielę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.