tomoakatomi Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Mam przyjemność po małych trudnościach przedstawić pedał gazu od 380RS. 350z ma aluminiowe pedały, natomiast niełatwo jest zrobić redukcje bez przyblokowania kół, czy najzwyczajniej w świecie wstrzelić się tak, by wyszła dobra redukcja. Jak myślicie o jakiś modyfikacjach, to nie myślcie o pierdołach, tylko zróbcie co ja. PS Coobcio potwierdzi, że warto zamontować A tak przy okazji, nawiasem mówiąc znalazłem u siebie w schowku logo Z. Ponieważ nigdy nie zaglądałem tam pod element z przegródkami, który można wyjąć, to miałem miły dzień. Każda nowinka jeżeli chodzi o detale, poprawia mi humor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) robić `miedzy gaz` pewnie bedzie łatwiej ale czy ja wiem czy to taki `must have` stosowanie miedzygazu w jezdzie ulicznej to tylko taka fanaberia Edytowane 26 Września 2014 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Potwierdzam słowa towarzysza Tomka !!! Na seryjnym pedale nie da się robić między gazu, bez tego to jazda tym autem to tragedia... Oczywiście mowa o jeździe torowej, do tej pory bardzo powoli puszczałem sprzęgło żeby przy hamowaniu i jednoczesnej redukcji nie blokować kół tylnych choć na mokrym czasem i tak zdarzały się bloki... Teraz to jest bajka !!! Hamujemy z całej pety, piętą jeb w pedał gazu i redukji no POEZJA !! Edytowane 27 Września 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 z ciekawosci ile kosztuje w servisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 OK. 250zł na gotowo w polsce po zciągnieciu z USiA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 27 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 od Z1 można kupić, przesyłka droższa niż sam pedał, bo blisko 40$ i suma summarum 254 zapłaciłem bez przesady z tym serwisem, nie żyjemy w Japonii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 4 dolce w US:) patrząc po nr części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Nr części to plasticzek taki wsuwany w ten pedał - spinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 W piątek będę w aso w UK i się dowiem ile u nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 ASO nie ma takich części, tylko w Japoni. U nas czy w Anglii korzystają z Amsterdamu, nie ma w systemach wszystkich schematów w tym 380rs- wiem , bo chciałem spytać ile kierownica, galka i ręczny kosztuje od RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Nie do końca kumam o co w tym modzie chodzi ,oświećcie mnie , słyszałem coś o wymianie sprężyn w pedale sprzęgła , całego ustrojstwa ,ale tu coś się pogubiłem. Pamiętam ,że jak bym się nie starał co jakiś czas redukcja w 350 nie zbyt płynnie wychodziła. Chyba jednym z nielicznych plusów w stosunku do 350z w 370z jest automatyczny międzygaz SynchroRev Match /opcjonalnie/ idealnie automatycznie dopasowuje obroty silnika, zapewne też ogólnie cały układ napędowy mniej dostaje w doope. .Dla dobrych kierowców zawsze jest przycisk of. Edytowane 14 Listopada 2014 przez andrzej6411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Chodzi o to ze łatwiej trafić piętą w gaz podczas hamowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.