Skyller Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) Na wstępie zaznaczam,iż przewertowałam wszystkie wątki - i nie ma odpowiednika mojego problemu. Wszędzie diesel lub gaz i inna pojemność.... Moja p11.144 z silniczkiem 1,6 benzyna (bez lpg) zaczęła mieć "nadciśnienie" ... tzn. nie trzyma obrotów na jałowym. Czy ktoś z Was miał taki przypadek / problem? Moje pytanie już nieaktualne.... dzięki....... Edytowane 1 Października 2014 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrobal100 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 witam w mojej primerze 1.6 99r na rozgrzanym silniku wariuja obroty. gdy jade i wrzuce na luz, albo zatrzymam sie przed swiatłami spadaja do 800 obr/min i od razu automatycznie wzrastaja do 1500 obr/min . czasami jest ze z tych 1500obr/min pomalu spadaja do 1100obr/min a jak dobrze pojdzie to do normalnych 800 obr/min. zdarza sie tez ze na biegu jalowym obroty trzymaja sie w granicach 2000/obr min i za cholere nie chca spasc. linka od gazu sie nie przycina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Wyczyść przepustnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 he he... jakbym czytała swój post sprzed 2 tyg. .... też miałam ten problem.... Dokładnie jak powyżej - przepustnica do czyszczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrobal100 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 he he... jakbym czytała swój post sprzed 2 tyg. .... też miałam ten problem.... Tylko wówczas - nikt mi tutaj nie podpowiedział, co jej może dolegać.... Dokładnie jak powyżej - przepustnica do czyszczenia... wielkie dzieki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachoo Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) A może to zawór wolnych obrotów- "krokowiec"? Edytowane 19 Października 2014 przez stachoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 19 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 W moim przypadku - a miałam identyczne objawy... co postój na światłach - różne obroty, raz 800, potem kolejne światła 1200 , 1000... i tak na zmianę... Pomogło czyszczenie przepustnicy , która zawalona była nagarem i nie działała poprawnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Połączyłem tematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Jestem świeżo po czyszczeniu przepustnicy i krokowca, objawy były takie że jak silnik był rozgrzany i puszczałem gaz to obroty spadały do 200-400 tak że silnik prawie gasł i po jakiejś sekundzie wracały do około 800, po czyszczeniu nie ma już tego spadku ale dzieje się coś innego. Gdy puszczam gaz obroty spadają w okolice 1100-1200 i trzymają się tam jakieś 1,5 - 2 sekundy i dopiero schodzą o 300-400 w okolice 800, próbowałem regulować śrubą od wolnych obrotów (w obudowie krokowca) jak i wstępnym otwarciem przepustnicy ale różnica jest jedynie taka że obroty zatrzymują się wyżej lub niżej na te 1,5-2 sekundy i spadają jak pierwotnie o 300-400. Macie jakieś pomysły? Silnik ga16de. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 wszystko masz wporzadku. tez mam taki sam motor i tez tak sie dzieje ze po pewnym czasie spadaja obroty do tych 800. Wiec sie nie martw. TAK MA BYC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Dzięki za odpowiedź, czyli nic nie muszę robić prócz cieszenia się jazdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Dokładnie Przyjrzałam się mojej - też z ok. 1000 po sekundzie spadają na 800 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrobal100 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) wiec wykrecilem i wyczyscilem przepustnice i zero poprawy. obroty na jałowym zatrzmuja sie na 1600obr/min i pomalu spadaja do 1200obr/min i tak juz zostaje. jak mam te 1200 obr i wrzuce bieg, delikatnie puszcze sprzeglo obroty spadaja do 800obr/min i po wcisnieciu sprzegla juz tak sie utrzymuja. jak odpalam silnik to obroty takze utrzymuja sie w granicach 800obr/min. wiec dlaczego podczas jazdy na goracym silniku po wcisnieciu sprzegla obroty sa takie wysokie? zauwazylem jeszcze ze predkosciomierz nie dziala tak jak trzeba. gdy sie zatrzymam pokazuje on okolo 10km/h i pomalu spada do zera. podejrzewam ze to czujnik predkościomierza padl. na forum w jakims temacie wyczytalem ze moze to miec powiązanie z obrotami jałowymi silnika. jak myślicie? Edytowane 8 Listopada 2014 przez rrobal100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 sprawdź, czy przypadkiem nie masz za mocno naciągniętej linki gazu. Ona musi na zimnym silniku być luźna, bo jak się rozgrzeje to się skraca (wyciąga się pancerz) i silnik sam sobie dodaje lekko gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 rrobal100 nie wiem jaki masz silnik, ale u mnie koło krokowca jest śruba do regulacji wolnych obrotów jak u siebie taką znajdziesz to wkręcenie o pół czy cały obrót może rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrobal100 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 linka od gazu jest luzna, niezwykle jest takze to ze przewaznie obroty sa podwyzszone do oklo 1500 obr/min, ostatnio czesto zdarza sie ze obroty faluja z okolo 1400 do 1800obr/min i po chwili falowanie ustaje i utrzymuja sie dalej okolo 1500 obr min, a wczoraj zdarzylo sie ze spadaly ladnie do 800 obr/min ale po przejechaniu okolo 3 km w miescie znowu zwariowaly. spróbuje pobawic sie to sruba w krokowcu . silnik 1.6 1999r a co myslicie z tym prędkosciomierzem? dodam jeszcze ze jak jade i dodaje gazu to szarpie nim na poczatku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.