Doodek Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Często wadliwy czujnik stuku w Zetkach może powodować stratę mocy, szybsze niszczenie się silnika lub wkurzające błedy Byłem zmuszony go wymienić i chiałem podzielić się z wami swoim doświadczeniem. Szczerze mówiąc myślałem, że będzie łatwiej Ale jak ktoś ma jakieś 4 godziny, komplet podstawowych nasadek na 1/2', krótką przedłużkę, grzechotkę, kombinerki i śrubokręt to da rade 1. Na początku zdejmujemy poprzeczkę po 3 śruby i 1 nakrętce na strone (14mm). Odpinamy mocowanie wiązek i zdejmujemy dekielek - 2 śrubki, 2 nakrętki. 2. Potem dolot. W moim przypadku K&N. Odpinamy kostkę przepływomierza. Odkręcamy dolot od przepustnicy i zdejmujemy odmę za pomocą kombinerek. 3. Teraz troche zabawy. Górna część kolektora - czyli wszystkie śruby na obrazku. Łby śrub kolektora oznaczone są literką (chyba 'b'). Najlepiej odkładać je w jedno miejsce żeby nie pomylić z tymi od mocowania rurek i innych pierdół. 4. Jeszcze trzy wężyki. Dwa przy przepustnicy - uwaga, woda 5. Jeszcze kostka z przepustnicy i można zdejmować. 6. Nazwę to środkową częścią kolektora. Hmm.. odkręcać to co na dole Te śruby są co prawda różnej długości ale nie mieszać Z tego co pamiętam tylko jedna rurka do odpięcia. UWAGA NA MAŁE RZECZY! NASADKI ITD... JAK WPADNIE TO PRZEJE... JEŚLI KRĘCISZ JUŻ ŚRUBĘ PALCAMI TO NIE KRĘĆ SAMĄ NASADKĄ. ZAŁÓŻ JĄ NA PRZEDŁUŻKĘ - RAZEM NIE WPADNĄ. 7. Teraz żeby nie wyjmować wtrysków trzeba poluzować listwy. Odkręcamy 4 śruby. Najlepiej jeszcze odpiąć kostki. 8. Tutaj trzeba wykazać się cierpliwością i sprawnymi palcami. Uwaga - wsadź szmatki w otwory kolektora albo idź na kawę. Nakładaj samą nasadkę na śruby/nakrętki a potem z góry wpinaj w nią klucz z przedłóżką (inaczej się nie zmieści). 9. Można podnosić dziadostwo. Unieś i podstaw sobie jakiś duży śrubokręt mniej więcej tak jak na zdjęciu. Można poprosić kogoś o pomoc. UWAGA NA MAŁE RZECZY! 10. Jeśli dotarłeś do tego punktu możesz już cieszyć się bo gorzej już nie będzie Ja miałem spory kłopot ze zdjęciem tej spinki. Poradziłem sobie tak, że podważyłem ją płaskim śrubokrętem tak jak na obrazku. Teraz już tak samo, tylko, że w drugą stronę Mam nadzieje, że komus się to przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Fajny poradnik. Gratki za chęci trzeba zrobić jakieś D.I.Y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Prawie jak w grze , którą ostatnio dodali do jakiejś gazety ,,Car mechanic symulator" - bardzo mi się podoba Twoja instrukcja. Teraz czas na montaż kompresora pro charger krok po kroku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Bardzo fajny poradniczek ! Ps. tą spinkę mocno paluchami ściskam i nie ma bata by się nie odpięła, ew można ją delikatnie dosówać i wciskać jednocześnie. Pss. widać że mocno zasyfiony/zanagarzony masz silnik - ktoś chyba na półsyntetyku lata... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Pss. widać że mocno zasyfiony/zanagarzony masz silnik - ktoś chyba na półsyntetyku lata... ?? Tak właśnie myślałem.. Poprzedni właściciel strasznie po taniości przygotował samochód na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieto83 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Yo!, a pamiętasz może jakie kody wyrzucał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Yo!, a pamiętasz może jakie kody wyrzucał ? P0327 http://www.obd-codes.com/p0327 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.