JACKO29 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 to tylko dopytam - czy naprawy 100% refinansowane i części oryginalne? Jakieś fajne wyłączenia ze względu na niewłaściwą obsługę czy inne podobne wytrychy? Tak.Wszystkie elementy eksploatacyjne są wyłączone z gwarancji.Jest tego sporo,ale również sporo jest elementów i to ważnych objętych umową. Z tego co mówili w ASO (JP) wynika, że jest to przedłużenie normalnej gwarancji (nie żadne ubezpieczenie). Ograniczeniem jest jedynie przebieg. Tak,tylko że w całej umowie jest mowa wyłącznie jak o ubezpieczeniu.Może dla tego,że opłacasz składkę za przedłużenie i to jest Twoje ubezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Żeby nie było że jestem gołosłowny, pokazuję jakie wyniki można osiągnąć grubawą kaśką z malutkim silniczkiem pod maską: Nie żebym tak zawsze jeździł Czasem zmęczony pracą człowiek zamiast przeciskać się między tabunami tirów i maruderów na dwupasmowej "autostradzie" A2 woli sobie ustawić tempomat na 85 km/h i stać się jednym z nich Edytowane 1 Lipca 2016 przez bamaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Tak przy przy okazji - moje szybki zegarów, to już nawet od środka są porysowane. Najwidoczniej od ruchu wskazówek nawet się rysują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Żeby nie było że jestem gołosłowny, pokazuję jakie wyniki można osiągnąć grubawą kaśką z malutkim silniczkiem pod maską: Nie żebym tak zawsze jeździł Czasem zmęczony pracą człowiek zamiast przeciskać się między tabunami tirów i maruderów na dwupasmowej "autostradzie" A2 woli sobie ustawić tempomat na 85 km/h i stać się jednym z nich Ja pierdziu! Ty masz 2.7 z przodu i 2.5 z tyłu??? To przecież tak jakby na rowerowych jeździć!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 O ile dobrze pamiętam, to przy kołach 18 i 19'' Nissan sobie zażyczył takie kosmiczne wartości dymania opon (patrz naklejka na słupku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Ja pierdziu! Ty masz 2.7 z przodu i 2.5 z tyłu??? To przecież tak jakby na rowerowych jeździć!!! Na rowerowych to ja mam 9 atmosfer A tak na poważnie, to są dwa czynniki: pierwszy to taki, że jest ostatnio strasznie gorąco, wiadomo że powietrze w oponach po nagrzaniu rozpręża się powodując większe ciśnienie. Jak ruszam na zimno to jest z przodu 0,3 atmosfery mniej. Dlatego teoretycznie powinniśmy trochę spuszczać latem i dopompować zimą. Nissan GT-R np ma opony pompowane czystym azotem, który jest pod tym względem o wiele bardziej stabilny. Drugi czynnik jest taki, że swojego czasu pojechałem do serwisu z problemem lekko mocniej nagrzewającej się prawej przedniej opony. Panowie przeczyścili hamulce i dodymali opony do takich wartości jak widzicie, więc nie ruszałem. Mieszkam niedaleko Warszawy 2 km od węzła autostrady A2 więc głównie nią jeżdżę, a po dziurach poruszam się niezwykle rzadko. Edytowane 1 Lipca 2016 przez bamaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) " Nissan GT-R np ma opony pompowane czystym azotem, który jest pod tym względem o wiele bardziej stabilny". Kolego bamaz nie przeceniaj roli czystego azotu w oponie. Przecież w powietrzu które masz teraz w oponie jest ok 70% azotu. Edytowane 1 Lipca 2016 przez Yan_2007 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 A na słupku przy kołach 18 pisze przód 2,3 tył 2,1 przy ciśnieniu koło 3 atm zawieszenie dostaje niezły łomot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 O ile dobrze pamiętam, to przy kołach 18 i 19'' Nissan sobie zażyczył takie kosmiczne wartości dymania opon (patrz naklejka na słupku). Nic z tych rzeczy! I 18 i 19 2.3-2.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Tak? Jesteś pewien? To teraz idź spójrz jeszcze raz na naklejkę na słupku w QQ, a potem przyjdź i zwróć honor colinsowi. O ile dobrze pamiętam, to przy kołach 18" jest przy pełnym obciążeniu 2.6, a wartości podane przez Ciebie Jacko dotyczą rozmiaru 16 i 17". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Ależ wujku Colinsie!Byłem!!!! Sprawdziłem!!!! Kitu nie wciskam!!!! (zawsze wyciskam,ale to już inna para kaloszy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Albo nie byłeś albo masz inną naklejkę. W każdym razie na mojej jest dokładna rozpiska w zależności od rozmiaru opon (kół), a nawet obciążenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) E tam Jacko ma rację, Colins ma jakieś nieoryginalne auto Ja mam 2.3 i 2.1 Edytowane 1 Lipca 2016 przez chaddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgodzę się połowicznie, bo takie ciśnienia macie być może bez obciążenia. Natomiast ja mając często załadowaną kosiarkę całą familią muszę zwracać uwagę na drugą część naklejki, a tam wyraźnie jest namalowane, że przy kołach w rozmiarze 18'' i pełnym obciążeniu trzeba napompać nawet 2.6 bara (przynajmniej jeśli chodzi o tył). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 I tu się zgodzę,bo tak jest.5 osób i bagaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Foto zapożyczone. Choć żeby było śmieszniej, w moim QQ naklejka jest jeszcze inna, bo zawiera również ciśnienia dla rozmiaru 18". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 I to się zgadza przy 18 i 19 tył przy obciążeniu 2,6 ale przód 2,3 bez względu na obciążenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) No dobra Panowie, ale ja mam 17', wiec mi za dużo nadymali tego powietrza, chyba, że uznam że mam jednak 16 (chociaż to nieprawda), to jest prawie dobrze W każdym razie może dlatego tak mało pali, jak sobie napompuję 9 atmosfer do szosówki to też lżej jadę niż przy 5 bar Edytowane 1 Lipca 2016 przez bamaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Foto zapożyczone. Choć żeby było śmieszniej, w moim QQ naklejka jest jeszcze inna, bo zawiera również ciśnienia dla rozmiaru 18". No to w Twoim na 18 jak podają??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Muszę najpierw robotę skończyć żeby to sprawdzić. A że noc ciemna, a robota długa, to na razie nie sprawdzę. Jednakże już teraz strzelam, że z teściową na pokładzie 2.6 bara może być konieczne na tylnej osi. Zresztą co będę ściemniał - z wrodzonego lenistwa mam nadymane i z przodu i z tyłu 2.4 bara i nie interesują mnie nalepki (dlatego nie pamiętam co tam napisali). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1968 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 tak na zakończenie dyskusji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Można zamknąć dysput. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Dokładnie jak w 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Tak przy przy okazji - moje szybki zegarów, to już nawet od środka są porysowane. Najwidoczniej od ruchu wskazówek nawet się rysują. Nałóż ceramikę na tą szybkę to Ci się tak nie będzie rysowac Tyle, że jak to zrobić od środka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Na jakimś włoskim forum QQ widziałem, że niektórzy bawili się w polerowanie tej szybki stosownymi specyfikami. Z całkiem dobrym skutkiem zresztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.