Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T32] - pierwsze wrażenia po zakupie


jslanina
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety wszystkiemu winny ecoterror. Nissan strzelił sobie w stopę bo wątpię aby większość posiadaczy T31 poszło do salonu po T32. T32 ma się nijak i myślą techniczną i zamysłem konstruktora w stosunku do T31. A szkoda bo liczyłem że nowy X-Trail pociągnie dalszą historię tego modelu i będzie dzielny suv o bardzo dobrych właściwościach terenowych.

 

Popatrzcie że tylko Europa jest radowana takim badziewnym wyborem wersji. W USA wiadomo diesla nie uświadczysz ale w Japonii gdzie być eco to jest coś, jakoś dają radę. Mają X-a z 2-litrowym benzyniakiem nawet w wersji 7-osobowej. Jest Skyline Crossover z 3.7 litrową benzyną. Gdyby u nas pojawiła się wersja X'a z 2.5-litrową benzyną miałaby duże szanse na powodzenie w sprzedaży.

 

Tak samo zrobili z Pathfinderem. Wyszło coś co jest dużym suv'em, bez ramy, bez reduktora. Innymi słowy masakra i jak na razie oferowane tylko w USA, ZEA i Rosji. Dobrze że jeszcze produkują Armadę.

 

Trzeba po prostu powiedzieć. Nissanie nie idź tą drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Misiu Polarny.

Czytałem twój komentarz  chyba na Auto Centrum.pl 

Czytając obecny komentarz, odnoszę wrażenie że mówimy o dwóch różnych samochodach. Zwłaszcza jeśli chodzi o prace silnika. W prawdzie mam w manualu i mogę się mylić, ale wg mnie i moich znajomych (jak również osób testujących) silnik jest wyjątkowo cichy (jak również cały samochód). Nie wspomnę a barku jakichkolwiek wibracji itp. zjawiskach. Być może masz uszkodzony samochód (albo z przygodami skoro kupiłeś używany) a że jest to służbowy to nie wnikasz. Generalnie jestem przeciwnikiem automatów do diesli. Diesle są nisko obrotowe a automat zazwyczaj przełącza go na wyższych obrotach, przez co traci się przyjemność z jazdy samochodem z silnikiem mającym wysoki moment obrotowy, którego efekt jest najbardziej odczuwany poniżej 2000 obrotów. Co do plastików to poza boczkiem w prawych drzwiach (poprawili) nie mam żadnych uwag. Co do konsoli przy dźwigni zmiany biegów to cisza, a wręcz byłem zaskoczony jej skutecznym i stabilnym montażem. Przez chwile jeździłem nową Mazdą 6 i tam cała konsola przy dziwigni zmiany biegów po prostu się rusza. Co do czasoumilaczy bezpieczeństwa (pikacze) to od początku z nich zrezygnowałem więc nie będę się o nich wypowiadał. Ale to że żyją własnym życiem to się mogę zgodzić, ale problem nie dotyczy tylko Nissana, ale również Mazdy, czy Subaru. Co do osiągów, to samochód w manualu ( w automacie nie wiem) przebija 2.0 diesla Subaru Forestera oraz 2.D4D Toyoty RAV 4. W Tojocie nie jest lepiej po wstawieniu modułu mocy. W internecie są tabele z informacjami o osiągach z pomiaru a nie z katalogu producenta. X trail na 4 biegu z 60 do 100 ma 7.7 s  a Tojota ponad 10 s.

Wszyscy zgodnie powtarzają że 1.6 to mały silnik, ale to bzdura. Nie jest to samochód sportowy a raczej rodzinny i takie parametry są wystarczające może nie do sportowej jazdy ale do dynamicznej. Co do szczegółów typu kiedy otwiera się klapa, i czepianie się że trzeba zatrzymać samochód żeby ją otworzyć to jest trochę śmieszne, ale rozumiem że może ci to przeszkadzać . To że się lusterka nie składają i nie domykają szyby przy zamykaniu z pilota to fakt, który może irytować ale na pewno nie dyskwalifikować. Ja mam w swoim modelu normalne lampy (ACENTA) i mam spryskiwacze, więc nie wiem dlaczego ich nie ma wyższej wersji. Co do kamer, to ja swoje do regulowałem i jest dobrze (kontrast/jasność). Jutro wrzucę fotkę. Problem nie dotyczy samych kamer a kompresji obrazu w celu  wyświetlenia dzielonego obrazu. Nie widzieć czemu w wersji amerykańskiej jest możliwość ustawienia widoku z tylnej kamery na całym ekranie (a nie dzielony) i wygląda to całkiem inaczej, wręcz bardzo dobrze. Może będzie aktualizacja softu. Zobaczymy.

Dzięki za szybką odpowiedż.

Myślę, że sporo różnic/problemów wynikać moze z innej konfiguracji samochodu. Nie wiem, gdzie mój jest wyprodukowany - spróbuję to sprawdzić.

Tak, być moze że jest jakiś problem z silnikiem... - samochód był kupowany nowy. Poza hałasem wszystko wydaję się dobrze. No może jeszcze te osiągi....

Niestety wyboru wersji nie miałem - też bym wolał manuala 4x4.

Co do hałasu i wibracji - u mnie od wewnątrz na masce nie ma żadnych materiałów wygłuszających, co jest trochędziwne, bardzo by sięprzydały i być może rozwiązałyby problem. U Ciebie też ich nie ma czy są?

Dodam, że konsola między fotelami u mnie trzeszczy i cała mocno się rusza. Jak by zapomnieli o kilku śrubkach.

Tak, moze sięczepiam wolno zamykającej sięklapy bagażnika itego, że trzeba czekać, żeby zamknąć samochód, ale przezwyczaiłem się z innych samochodów do zamykania jednym naciśnięceim z pilota. Podobnie z lusterkami, szybami itd. Po przesiadce się do X-Traila trochę to przeszkadza. I dziwi mnie, że tego nie dopracowali - przecież to nic nie kosztuje, to kwestia tylko elektroniki.

U mnie też jest możliwość ustawienia widkou z tylnej kamery na całym ekranie - i niestety wcale lepiej to nie wygląda. Fajny jest za to widok kamer z góry i widok na prawe przednie koło - bardzo pomaga to przy parkowaniu.

Samochód mój nie był w serwisie od odebrania/nowości. Moze muszęto nadrobić i daćim listę uwag - być może z częscią coś zrobią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt kto teraz jeździ T30 czy T31 raczej na pewno nie kupi T32 .

Tylko auta coraz starsze i co kupic nastepnego co by choc troche mial zalet T30 i T31 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedż.

Myślę, że sporo różnic/problemów wynikać moze z innej konfiguracji samochodu. Nie wiem, gdzie mój jest wyprodukowany - spróbuję to sprawdzić.

Tak, być moze że jest jakiś problem z silnikiem... - samochód był kupowany nowy. Poza hałasem wszystko wydaję się dobrze. No może jeszcze te osiągi....

Niestety wyboru wersji nie miałem - też bym wolał manuala 4x4.

Co do hałasu i wibracji - u mnie od wewnątrz na masce nie ma żadnych materiałów wygłuszających, co jest trochędziwne, bardzo by sięprzydały i być może rozwiązałyby problem. U Ciebie też ich nie ma czy są?

Dodam, że konsola między fotelami u mnie trzeszczy i cała mocno się rusza. Jak by zapomnieli o kilku śrubkach.

Tak, moze sięczepiam wolno zamykającej sięklapy bagażnika itego, że trzeba czekać, żeby zamknąć samochód, ale przezwyczaiłem się z innych samochodów do zamykania jednym naciśnięceim z pilota. Podobnie z lusterkami, szybami itd. Po przesiadce się do X-Traila trochę to przeszkadza. I dziwi mnie, że tego nie dopracowali - przecież to nic nie kosztuje, to kwestia tylko elektroniki.

U mnie też jest możliwość ustawienia widkou z tylnej kamery na całym ekranie - i niestety wcale lepiej to nie wygląda. Fajny jest za to widok kamer z góry i widok na prawe przednie koło - bardzo pomaga to przy parkowaniu.

Samochód mój nie był w serwisie od odebrania/nowości. Moze muszęto nadrobić i daćim listę uwag - być może z częscią coś zrobią...

Witaj. A gdzie auto było kupowane. Jeżeli jesteś z okolic  Warszawy chętnie bym porównał z moim egzemplarzem. Zaintrygowała mnie możliwość wyświetlania widoku z tylnej kamery na całym ekranie. Następne pytanie, jaki widnieje opis na karcie sd którą masz w nawigacji?

Obecnego Pathfindera.

Trochę inna cena :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. A gdzie auto było kupowane. Jeżeli jesteś z okolic  Warszawy chętnie bym porównał z moim egzemplarzem. Zaintrygowała mnie możliwość wyświetlania widoku z tylnej kamery na całym ekranie. Następne pytanie, jaki widnieje opis na karcie sd którą masz w nawigacji?

Nie, niestety... Pisałem, że auto używam nie w Polsce - ale w Azji. Może się znacznie przez to różnić od wersji Polskiej.

Jak się jest na wstecznym to automatycznie na ekranie pojawia sięobraz dzielony - widok z kamery cofania + widok z góry. Jak naciśnie się przycisk "camera" to wtedy przełącza się jedynie na widok kamery cofania. Sprawdzę opis karty i dam znać.

 

I jeszcze jedno dodam do rzeczy nie do końca dobrze działających - jak uruchamiają sięczujniki parkowania np w korku jak kogoś wykryją to anulują aktualne inne czynności dziejące się za pomocąekranu dotykowego. Czyli np. szukam na mapie nawigacji czegoś albo wpisuję  adres i włączy się czujnik to wywala do początkowego ekranu nawigacji. Podobnie też z telefonem - jak sięakurat do kogośdzwoni to anuluje, podobnie jak ktośdzwoni i uruchomiąsięczujniki w tym momencie to nie można odebraćtej rozmowy. Może się czepiam, ale jest to kolejna rzecz niedopracowana. Na szczęście mozena to wszystko łatwo poprawić przez aktualizację softu.

 

Często jest tak, że nowy samochód jest niedopracowany, producent się śpieszy, marketingowcy koniecznie chcą już sprzedawać samochód a produkcja nie jest gotowa. Znam to z innych marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. A gdzie auto było kupowane. Jeżeli jesteś z okolic  Warszawy chętnie bym porównał z moim egzemplarzem. Zaintrygowała mnie możliwość wyświetlania widoku z tylnej kamery na całym ekranie. Następne pytanie, jaki widnieje opis na karcie sd którą masz w nawigacji?

Trochę inna cena :(

na karcie SD jest oznaczenie 25920 4EL0A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem? Ostatnio jak była wyprzedaż rocznika to rabaty były gigantyczne - o ile dobrze pamiętam to za jakieś 135k już się dało coś kupić.

 

135k super cena. W standardzie i tak konkretne wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem? Ostatnio jak była wyprzedaż rocznika to rabaty były gigantyczne - o ile dobrze pamiętam to za jakieś 135k już się dało coś kupić.

135 tyś to cena w Japan Motors za rocznik 2013 (i to chyba testowy). Za 2014 po rabacie trzeba zapłacić około 190 tyś. Jakoś nie wyobrażam sobie wożenia dzieci na tylnej kanapie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

135 tyś to cena w Japan Motors za rocznik 2013 (i to chyba testowy). Za 2014 po rabacie trzeba zapłacić około 190 tyś. Jakoś nie wyobrażam sobie wożenia dzieci na tylnej kanapie.

W lutym 2013 znajomy kupił rocznik 2012 bez przebiegu z rabatem 70tys w stosunku do ceny katalogowej. Zaplacil 150tys za 2.5 diesel w najbogatszej wersji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

135 tyś to cena w Japan Motors za rocznik 2013 (i to chyba testowy). Za 2014 po rabacie trzeba zapłacić około 190 tyś. Jakoś nie wyobrażam sobie wożenia dzieci na tylnej kanapie. 

 

A kto powiedział że dzieci trzeba wozić tylko na dodatkowych fotelach z bagażnika? Praktycznie rzadko z nich korzystam. Ale jest to jeden z niewielu samochodów gdzie na tylnej kanapie mogą swobodnie podróżować dwie osoby dorosłe i dziecko w foteliku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli takie auto można kupić w okolicach 150 000 tys, to dobry wybór. Nie brałem go pod uwagę bo to monstrualnie duży samochód a podczas wizyty w salonie we wrześniu  ceny zaczynały się  od 200 000,00 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie Panowie za ile mozna kupić nowego Xa w wersji Tekna u naszego zachodniego sąsiada (ofera dealera):

 

1. http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/x-trail/vhc:car,cnt:de,pgn:4,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:nissan,mdl:x-trail,frn:2014-01/pg:vipcar/202931181.html

 

2. http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/x-trail/vhc:car,cnt:de,pgn:5,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:nissan,mdl:x-trail,frn:2014-01/pg:vipcar/205433827.html

 

i wersję podstawową

 

http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/x-trail/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:nissan,mdl:x-trail,frn:2014-01/pg:vipcar/202931176.html

 

a to Polska

 

http://www.nissan.pl/content/dam/services/PL/prices_brossure/prices/NEW_XTRAIL_cennik_POL.pdf

 

Najbardziej wk.... mnie fakt, że Niemcy zarabiają dużo więcej niż my, mają podatki przy ściaganiu do Niemiec nowych samochodów (tak jak my), a i tak cena jest dużo niższa niż w Polsce.

Edytowane przez Sebastian179r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i patrzac na spalanie u nich a u nas, to te nasze pala jakies 1.5l/100 km wiecej :).

Nie ma sie co wk..ac. Bo patrzac na ceny zza ocenu mozna dostac zawalu.

Po prostu jestesmy przyzwyczajeni do tego, ze z kazdej strony jestesmy dojeni i kopani w dupe jak tylko sie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i patrzac na spalanie u nich a u nas, to te nasze pala jakies 1.5l/100 km wiecej :).

Nie ma sie co wk..ac. Bo patrzac na ceny zza ocenu mozna dostac zawalu.

Po prostu jestesmy przyzwyczajeni do tego, ze z kazdej strony jestesmy dojeni i kopani w dupe jak tylko sie da.

 

bo polska specyfikacja bierze pod uwagę słabą jakość paliw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie Panowie za ile mozna kupić nowego Xa w wersji Tekna u naszego zachodniego sąsiada (ofera dealera):

 

1. http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/x-trail/vhc:car,cnt:de,pgn:4,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:nissan,mdl:x-trail,frn:2014-01/pg:vipcar/202931181.html

 

2. http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/x-trail/vhc:car,cnt:de,pgn:5,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:nissan,mdl:x-trail,frn:2014-01/pg:vipcar/205433827.html

 

i wersję podstawową

 

http://www.mobile.de/pl/marka/nissan/model/x-trail/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:asc,mke:nissan,mdl:x-trail,frn:2014-01/pg:vipcar/202931176.html

 

a to Polska

 

http://www.nissan.pl/content/dam/services/PL/prices_brossure/prices/NEW_XTRAIL_cennik_POL.pdf

 

Najbardziej wk.... mnie fakt, że Niemcy zarabiają dużo więcej niż my, mają podatki przy ściaganiu do Niemiec nowych samochodów (tak jak my), a i tak cena jest dużo niższa niż w Polsce.

Witaj.

Pytanie jak ma się temat do rzeczywistości.

Poniżej link z ofertą od autoryzowanego dilera z Niemiec i cena nie wygląda tak różowo. Trudno uwierzyć żeby różnica u dilerów w Berlinie była prawie 40%.  Przed zakupem swojego x-a kontaktowałem z dwoma dilerami i te ceny po rabatach były zbliżone (różnica około 3 tyś) ale nie można było dostać gwarancji na 5 lat która obowiązywała by na terenie Polski

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-x-trail-1-6-dci-4x4i-tekna-7-sitzer-berlin/198142160.html?enforceChannel=Mobail

http://suchen.mobile.de/auto/nissan-x-trail-seite-5.html

Edytowane przez RATLOX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem x-trailem T31 2.0 dci i wrażenia były inne do tych o których mówisz. Do 2000 obrotów samochodu nie ma, po wyżej zaczyna się robić nieprzyjemnie głośno i do tego klekocze.

 

Kolego RATLOX,  a może to nie był X-trail lub może na wstecznym jechałeś?  :lol:  

Tak na poważnie: trochę obiektywizmu przydałoby się. Nie można wmawiać, że coś jest lepsze lub porównywalne jedynie z powodu tego że się to posiada. Dopóki nie zastosują większych silników zamiast oferowanych "pierdziawek" zmiana na T32 w moim przypadku nie wchodzi w grę. Uderzając w nutę Kolegi: dużo zyskał mój T31 po porównaniu z walorami, które oferuje T32.

 

Pozdrawiam X-maniaków.  

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego RATLOX,  a może to nie był X-trail lub może na wstecznym jechałeś?  :lol:  

Tak na poważnie: trochę obiektywizmu przydałoby się. Nie można wmawiać, że coś jest lepsze lub porównywalne jedynie z powodu tego że się to posiada. Dopóki nie zastosują większych silników zamiast oferowanych "pierdziawek" zmiana na T32 w moim przypadku nie wchodzi w grę. Uderzając w nutę Kolegi: dużo zyskał mój T31 po porównaniu z walorami, które oferuje T32.

 

Pozdrawiam X-maniaków.  

 

Witaj Kolego. W dniu dzisiejszym miałem okazje jeździć T31 (żyleta) przejechane 20 000,00 km 2.0 DCI 150 km. Jakoś specjalnie nie odczułem mocy wynikającej z tego silnika. A sam samochód na łukach czy zakrętach prowadził się mniej pewnie i przy hamowaniu nurkował. Na rosyjskim yotubie jest porównanie nowego i starego x-a. Tak samo komentarze na temat silnika w odniesieniu do QQ również są nie do końca trafione gdyż w obydwóch samochodach są różne skrzynie biegów co z resztą również komentowali na testach w Autocentrum. Nie twierdze że T32 jest lepszy niż WASZ T31. Ale gadanie w kółko że jest to silnik od "pierdziawek" raczej mnie śmieszy i jest oznaką albo braku bezpośredniej i fizycznej wiedzy na temat  jak ten samochód jeździ albo bez krytyczną próbą poprawy sobie humoru z podziwiania posiadanego samochodu po przez negowanie faktów. To że silnik ma pojemność 1.6 to niestety za chwile wszystkie marki będą miały. Honda już wycofała swojego diesla 2.2 i  zastąpiła je jednostkami 1.6 z jedną oraz dwiema sprężarkami. Za kilka lat silnik 1.6 to będzie dużym silnikiem skoro w nowym Mondeo jest dostępny silnik o pojemności 1.0.

Edytowane przez RATLOX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kolego. W dniu dzisiejszym miałem okazje jeździć T31 (żyleta) przejechane 20 000,00 km 2.0 DCI 150 km. Jakoś specjalnie nie odczułem mocy wynikającej z tego silnika. A sam samochód na łukach czy zakrętach prowadził się mniej pewnie i przy hamowaniu nurkował. Na rosyjskim yotubie jest porównanie nowego i starego x-a. Tak samo komentarze na temat silnika w odniesieniu do QQ również są nie do końca trafione gdyż w obydwóch samochodach są różne skrzynie biegów co z resztą również komentowali na testach w Autocentrum. Nie twierdze że T32 jest lepszy niż WASZ T31. Ale gadanie w kółko że jest to silnik od "pierdziawek" raczej mnie śmieszy i jest oznaką albo braku bezpośredniej i fizycznej wiedzy na temat  jak ten samochód jeździ albo bez krytyczną próbą poprawy sobie humoru z podziwiania posiadanego samochodu po przez negowanie faktów. To że silnik ma pojemność 1.6 to niestety za chwile wszystkie marki będą miały. Honda już wycofała swojego diesla 2.2 i  zastąpiła je jednostkami 1.6 z jedną oraz dwiema sprężarkami. Za kilka lat silnik 1.6 to będzie dużym silnikiem skoro w nowym Mondeo jest dostępny silnik o pojemności 1.0.

Osobiscie dla mnie to żaden pozytywny argument ,ze jeden koncern samochodowy po drugim wstawia w duże bądź co bądź auta coraz mniejsze ,delikatniejsze słabsze  i  przez to mniej żywotne silniki.

To nie jest żaden postęp -to jest wyraźny krok to tyłu.

Jak taki trend utrzyma sie w Europie ,to na przyszłośc pozostanie chyba tylko import auta z USA lub innych  krajów gdzie takie durne pomysły nie maja żadnych szans realizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...... Ale gadanie w kółko że jest to silnik od "pierdziawek" raczej mnie śmieszy i jest oznaką albo braku bezpośredniej i fizycznej wiedzy na temat  jak ten samochód jeździ albo bez krytyczną próbą poprawy sobie humoru z podziwiania posiadanego samochodu po przez negowanie faktów. 

 

Z podziwiania już wyrosłem, od zakupu minęło w lutym 6 lat. Faktów dotyczących T32 nie neguję i własnie dlatego mam lepszy nastrój i zwiększoną motywację aby dbać o swojego X-a bo "lepiej to już było i chyba już nie będzie". Tak na marginesie część Kolegów wie za jaka kwotę można było "wyrwać" X-a z salonu na przełomie 2008/2009.

 

"....Mazda ma bardzo dobry silnik diesla ale trzeba zostawić z tym wyposażeniem prawie 140 000....." - nieprawda, proponuję poczytać watki na forum mazdy o wadach silników diesla: wytarciach wałków rozrządu, opiłkach w układzie smarowania i działaniach serwisów, które nie ogłaszaja akcji serwisowych i opornie wymieniają silniki. 

 

"....Outlander jest brzydki, wnętrze brzydkie, i przeglądy co 12 000 - 13 0000 km...." - wygląd kwestią gustu, im dłużej jest w sprzedaży tym wygląd zewnętrzny coraz bardziej mi się podoba. Życzę powodzenia i dużo szczęścia przy wymianie oleju zgodnie z planem serwisowym  (przyczyna kłopotów - DPF). Ja nie przekraczam przebiegu 15 kkm między wymianami.   

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RATLOX ze Ty masz siłę i ochotę na te potyczki z brygadą T31. To jak walka z wiatrakami, ja na Twoim miejscu dałbym se luz i w spokoju cieszył się z FAJNEGO autka. Na forum podyskutujesz jak pojawi sie wiecej posiadaczy T32.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalibyście już siana. W T30 i T31 nie ma kto ludziom odpowiadać, bo wszyscy się tu żrecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RATLOX ze Ty masz siłę i ochotę na te potyczki z brygadą T31. To jak walka z wiatrakami, ja na Twoim miejscu dałbym se luz i w spokoju cieszył się z FAJNEGO autka. Na forum podyskutujesz jak pojawi sie wiecej posiadaczy T32.

Dzięki. Myślałem że to post o T32, a okazuje się że wypowiadają się głównie z degustowani  właściciele T30 i T31. Ale tak już bywa:(

Edytowane przez RATLOX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Pytanie jak ma się temat do rzeczywistości.

Poniżej link z ofertą od autoryzowanego dilera z Niemiec i cena nie wygląda tak różowo. Trudno uwierzyć żeby różnica u dilerów w Berlinie była prawie 40%.  Przed zakupem swojego x-a kontaktowałem z dwoma dilerami i te ceny po rabatach były zbliżone (różnica około 3 tyś) ale nie można było dostać gwarancji na 5 lat która obowiązywała by na terenie Polski

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-x-trail-1-6-dci-4x4i-tekna-7-sitzer-berlin/198142160.html?enforceChannel=Mobail

http://suchen.mobile.de/auto/nissan-x-trail-seite-5.html

 

RATLOX, te ceny, które podałem wczoraj są jak najbardziej prawdziwe :), Twoje zresztą też bo oficjalne dealera. Ta firma to znany w Niemczech sprzedawca nowych samochodów, a ceny są takie niskie, ponieważ:

Firma Your New Car jedzie do dealera nissana i mówi: sprzedam 20 sztuk X-a o takich specyfikacjach (np. 10xtekna, 10x acenta) i dajcie mi dobrą cenę i dostają i co najważniejsze sprzedają. Bardzo dużo Niemców i ponoć Belgów (informacje od przyjaciela pracującego w Norynberdze) korzysta z usług pośrednictwa tej firmy kupując nowe auta.

Proponuję, abyśmy my jako użytkownicy T31, którzy kupili to auto ze względu na wygląd i dobre parametry/właściwości jezdnoterenowe :) nie wylewali już żali za niewłaściwą wg nas drogę, którą poszedł Nissan, tworząc T32 - bo tego się nie spodziewaliśmy - patrząc na stylistykę T31. Pozwólmy się cieszyć użytkownikom T32 z samochodu, który im się podoba i który po rabatach jest konkurencyjny w stosunku do innych producentów. Czas natomiast pokaże czy to było dobre posunięcie Nissana zmieniające stylistykę.

 

cholera, ale dlaczego nie można połączyć 4X4 z automatem, tak jak w T31???

 

dobra już kończę i wszystkim użytkownikom T32 życzę zadowolenia, miłego użytkowania i wpisujcie na bieżąco swoje wrażenia :)

Edytowane przez Sebastian179r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam że gdyby w Polsce była taka cena, to nie wiele osób kupiło by QQ, a konkurencja typu Mazda, Toyota, czy Honda miała by spore problemy.

Z drugiej strony zastanawiam się dla czego QQ już nie są w tak dobrej cenie u tego dilera

Edytowane przez RATLOX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...