Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T32] - pierwsze wrażenia po zakupie


jslanina
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja napisałem o parametrach jazdy samochodem, podczas kiedy kolega S znowu interpretuje to co widzi w sposób nieobiektywny i dla siebie wygodny. Ponadto ja się odnoszę do konkretnych modeli a nie do ogułu. To że jakaś firma nie ma w ofercie mocniejszego silnika to fakt, co z resztą z komentowałem że ich brak jest niedopuszczalny, i gdyby był to bym go być może kupił. Ale mówimy o konkretnym modelu z konkretnym silnikiem i dyskutujemy (słusznie) czy jest wystarczający czy nie. Dlatego te porównanie.

Edytowane przez RATLOX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, ludzie wyluzujcie, bo ja śledzę wątek, chcąc się dowiedzieć jakie są opinie o nowym X-kie po zakupie, jak się samochody sprawują, co jest minusem zauważonym przez właścicieli, a nie czytać przepychanek i gadania o pierdołach na kilku stronach. I tym wcale nie pomagacie mi podjąć decyzję czy warto ten samochód traktować jako poważną opcję czy nie.

Nawet odpowiedź na pytanie o konkret wylądowała w środku wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Bydgoszczy widziałem dobrą ofertę x-traila na OtoMoto. Acenta za 116 000 zł z 2014 r 4wd. To prawie tyle ile QQ w oficjalnym cenniku w Teknie 1.6 4wd. Co do auta, to jeśli testujesz u dilera to zaczekaj aż się rozgrzeje. Dopiero potem oceniaj jego możliwości. Niestety czasami dilerzy biorą na 10 minutową przejażdżkę a samochód nie zdąży się nawet rozgżać. Trzeba pamiętać (nie dawno to rozszyfrowałem) że Nissan Conect w Acentie nie ma pełnoekranowego podglądu z tylniej kamery co jest w Teknie co zaczynam wyjaśniać z Nissan Polska, bo ze specyfikacji to nie wynika. Przed ewentualnym zakupem trzeba się pilnować żeby nie wsadzili karty od nawigacji z 2013 r. Jeśli masz konkretne pytania, to służę pomocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że w Lagunie ani 1.9 ani 2.2 się nie sprawdził, tak było też z 2.5dci w Pathfinderze, poza tym też słyszałem o tych 99 czy nawet 95 kawałkach...

 

 

YD25 w Patku sprawdza się. Patek to nie bulwarówka wiec tutaj liczą się właściwości terenowe i moment obrotowy. Mam wersję z DPF 171KM i nie narzekam. Silnik daje radę rozpędzić te prawie 2300kg. Po lifcie odprężyli YD25 jeszcze bardziej co umożliwiło podniesienie mocy do 190KM, zastosowano lżejsze wałki, mocniejszy rozrząd i sprawniejszą pompę oleju co daje większą żywotność silnika. V9X to już jest demon na trasie i bardzo wygodny sprzęt do jazdy.

 

Wracając do tematu. T32 jest piękny i ma agresywną posturę. Dzisiaj kolejny raz podziwiałem tą konstrukcję w salonie Nissana odbierając kilka szpargałów do Patka. Nie mniej jednak na dzień dzisiejszy oferta na polskim rynku jest słaba i to nie ze względu na dokładane bajery ale przez tylko jeden silnik i brak zestawie napędu 4x4 i skrzyni automatycznej. Na pewno zadowoli niejednego kierowcę. Myślę że Nissan widząc wyniki sprzedaży i oczekiwania klientów poprawi ofertę dając inne opcje silnikowe i brakujące rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Bydgoszczy widziałem dobrą ofertę x-traila na OtoMoto. Acenta za 116 000 zł z 2014 r 4wd. To prawie tyle ile QQ w oficjalnym cenniku w Teknie 1.6 4wd. Co do auta, to jeśli testujesz u dilera to zaczekaj aż się rozgrzeje. Dopiero potem oceniaj jego możliwości. Niestety czasami dilerzy biorą na 10 minutową przejażdżkę a samochód nie zdąży się nawet rozgżać. Trzeba pamiętać (nie dawno to rozszyfrowałem) że Nissan Conect w Acentie nie ma pełnoekranowego podglądu z tylniej kamery co jest w Teknie co zaczynam wyjaśniać z Nissan Polska, bo ze specyfikacji to nie wynika. Przed ewentualnym zakupem trzeba się pilnować żeby nie wsadzili karty od nawigacji z 2013 r. Jeśli masz konkretne pytania, to służę pomocą.

Akurat o rozgrzanie się nie boję, bo samochód z salonu w Bydgoszczy będę miał okazję przetestować na dłuższej trasie ;)

A co do nawigacji to zobaczymy co tam ma na pokładzie ich Tekna. A na czym polega problem z tą starszą kartą?

Edytowane przez cup
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawigacja Nissan Connect korzysta z map navteka zapisanych na kartach sd. Nie udało się jeszcze chyba złamć zabepieczeń które są zaszyte samej karcie. Więc nie da się jej skopiować. Kupując samochód na początku października, dostałem kartę z mapą z 2013 roku mimo że były już dostępne mapy na 2015 rok. Dla nich to biznes bo chcąc z aktulizować mapy musisz zapłacić około 800 zł za taką kartę . Pytanie z czego wynikała obecność karty z mapami z 2013 roku. Wyjaśniam ten problem z Nissan Polska. Kolega kupił Pulsara i ma już mapy na 2015 rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już zamykam temat. Tak jak pisałem wcześniej koresponduje z Nissan Polska w sprawie braku widoku pełnoekranowego z tylniej kamery ( mimo że był prezentowany ) oraz nie aktualnej karty sd z mapami. Zobaczymy co z tego będzie:/

Edytowane przez RATLOX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5dci jest awaryjny a nie zły. Chodziło o panewki. Chciałbym mieć ten silnik w xie

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam kartę z nawigacją z 2013. W serwisie mnie zbyli twierdząc, że taka była dana do auta i nie mają na to wpływu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że w Lagunie ani 1.9 ani 2.2 się nie sprawdził...

 

W Lagunie silnik 2.2 był to produkt francuski. To nie był silnik YD22DDTi montowany w X-trail'u.

To były dwa różne silniki o prawie identycznej pojemności oznaczane w skrócie jako 2.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam kartę z nawigacją z 2013. W serwisie mnie zbyli twierdząc, że taka była dana do auta i nie mają na to wpływu...

Dlatego nie ścigam dilera, tylko prowadzę korespondencje z Nissan Polska. Zobaczymy co z tego wyniknie. Za samą kartę kupił bym nowe urządzenie z aktualną mapą i aktualizacją na dwa lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5dci jest awaryjny a nie zły. Chodziło o panewki. Chciałbym mieć ten silnik w xie

 

E,tam. Jakie panewki. Padają w silnikach jak właściciel wymieniał olej raz na 3 lata. Jak robisz to regularnie to nic się nie dzieje. Jeszcze mi nic nie padło w silniku. Wymieniłem rozrząd, zawór SCV i regulowałem wtryskiwacze i tyle. Olej regularnie co rok albo co 15tyś km. I nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Lagunie silnik 2.2 był to produkt francuski. To nie był silnik YD22DDTi montowany w X-trail'u.

To były dwa różne silniki o prawie identycznej pojemności oznaczane w skrócie jako 2.2

Wiemy to, chodziło o ogólne zasady.

E,tam. Jakie panewki. Padają w silnikach jak właściciel wymieniał olej raz na 3 lata. Jak robisz to regularnie to nic się nie dzieje. Jeszcze mi nic nie padło w silniku. Wymieniłem rozrząd, zawór SCV i regulowałem wtryskiwacze i tyle. Olej regularnie co rok albo co 15tyś km. I nic się nie dzieje.

to jest dokłądnie tak jak z moją laguną, 2.2 był najgorszy a ja zrobiłem nim 450tys. Ale to wyjątkowo mój, reszta będzie awaryjna.

Powiem tak: Strider jednak nie mylił się mocno ze swoją skodą:

Takiego SUva (ala q7) i przepiękną visonC to, to ja bym porównał do t32.....

post-58920-0-00863500-1425638069_thumb.jpg

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w motoryzacji porównywać można wszystko - pozostaje jedynie kwestia wniosków.

Co tu się tak smutno i cicho zrobiło? Może dla podgrzania atmosfery porównamy X-traila i Dacię Duster? :P

Nie prowokuj Edwarda!!!

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w radio nowego X-traila reklamują jako crossovera - razem z QQ i Jukiem. :)

 

W TV też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo to jest przecież crossover - nie wiem skąd zdziwienie? ;)

 

Jeszcze niedawno poprzednik wisiał na stronie firmowej obok Navary i Pathfindera, w segmencie 4x4. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w motoryzacji porównywać można wszystko - pozostaje jedynie kwestia wniosków.

Co tu się tak smutno i cicho zrobiło? Może dla podgrzania atmosfery porównamy X-traila i Dacię Duster? :P

to porównujmy :)

9f8071b115a0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to porównujmy :)

9f8071b115a0.jpg

 

Dajcie sobie na wstrzymanie albo strzelcie po piwku :beer:to może Wam przejdzie :D  

 

Tak na marginesie Strider - wyczuwam, że po przesiadce do XC 60 w klasie premium zmieniła się u Ciebie filozofia i podejście do niektórych aspektów poruszanych w wątku ;) 

Pozdrawiam X-maniaków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze kolega chciał być kulturalny i dlatego napisał tak enigmatycznie. Piszesz że starasz się nie poruszać tematu XC60, ale już z 600 razy napisałeś, że kosztował prawie tyle samo co nowy X-trail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popełniacie błąd zapominając, że segmenty wymyślili producenci, żeby ułatwić słabszym umysłowo kupującym odnalezienie się w ofercie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...