papa_bizkit Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 az chetnie bym posluchal tego klepania. moze faktycznie tak pracuje Twój silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 Dzis wyjechalem do pracy. 8-9 stopni. Bardzo gloszna praca wtryskow!!! Klepia od 1500 obr. i wizej. Czuć brak mocy. Nagrzany silnik dalej to samo. Dopiero jak temperatura osiagnela 11- 12 stopny wszystko wraca do normy. Postanowilem udac sie do aut. Serwisu nissana. Odwedzilem jiz paru warsztatow w Wawe. Na razie nikt nie jest wstanie to naprawic. Moze znajdzie sie jakis magik i mo pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Daj znać co oni stwierdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 W srode jestem umowiony na diagnostyke. Powiedz czy przrplylomierz mierzy tez temperature powietrza? Wiszlo ze za duzo dawke powietrza daje A diagnostyka wtryskiwaczy w srode. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) Chyba jestem blisko rozwiązania problemu. Dzis 6 stopni wyjechalem do pracy. Klekot nieznosny. Odlaczylem kostke od przrplylomierza. Klekot ustal.troche mukowaty, ale...:) zamowilem pierburga przepływomierz. Mozliwie,ze blad popewnilem od samego poczatku kiedy podejzewalem go a zakupilem uziwke na allegro. Zobaczymy. Jutro jeszcze diagnostyka. Ale jestem przekonany prawe ze to wlasnie przepływomierz. Obi tak było. Edytowane 24 Września 2019 przez Valeri Jako tak przrplylomierz dziala. Jak odlaczylem zmiana mocy mulowaty. Moze zle dawkuje albo cospodobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 (edytowane) po odłączeniu przepływki ECU wchodzi w tryb awaryjny, i obniża dawkę paliwa. Komp ustala dawkę paliwa na podstawie obrotów i temp, jest ona duzo mniejsza- tak aby można było się "dotoczyć" do serwisu. Brak danych z przeplywomierza nie jest usterką aby całkowicie unieruchomic silnik, masa powietrza jest ustalana na stałym poziomie stosownie do obr silnika....... Oczywiście ECU ma dostępne jeszcze inne dane jak np ciśnienie doładowania, itd... A to ze klepie za mocno, może być tak ze przepływka zawyża ilość powietrza i ECU zwiększa niepotrzebnie ilość paliwa przez co wtryskiwacze są bardziej "wysilone" Tylko iz wtedy silnik musiałby kopcic na czarno przy wyzszych obr. Kolega się tak nie cieszy, bo jesli przepływka podaje prawidłowe wartości to jej wymiana nic nie da..... Ja widzę jeden powód klepania- czym nizsza temp tym wtryski bardziej klepią, bo ECU zwiększa dawkę paliwa, zmienia kąt wtrysku itd....Wtryski bardziej dostają po d*pie.... I teraz pytanie do bardzo kumatych jak temu zaradzić? Edytowane 25 Września 2019 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 No wlasnie, temperature skad pobiera info? Dzis klepalo z rana. Zmienilem przepływ omierz na nowe i cisza. Czekam kolejne zimne dni. Konkretne 9 i ponizej mozmoze masz pomysł co moge jeszcze posprawdzac? Egr zaslepiony. Diagnostyka przelozona na nast tydzien. Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 Wiec tak samochod po diagnostyce komputerowej w aut. serwis nissan. Blad egr i p1622 sie wyświetliło. Mechanik po dłuższej rozmowe przekonal ze prowadzi do wtryskiwacze numeey oryg. Z naklejek. Ze samochod powoli sam przyuczi sie od nowa prace w wtryskiwaczamy. Najpierw sie balem ale zgodzilem sie. Na razie jezdze pali tak samo 10 miasto 8 poza. moze troche mocy przybyło. Czekam na ochlodzenie. Jak problem powróci ja juz sie poddaje. Pozbede sie go i wezme cos w benzyne dzidziekuje wszystkim za rad i pomocy. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Czy czujnik temperatury zewnetrznej ma znaczenie dla pracy ecu? Zauwzilem ze czasem zawiesza sie. Dzis 12 stopni i samochod jezdzi jak zegarek. Az milo jezdzic. Problem oczywiście nie rozwiązane. Pare dni temu jechalem kolo 200 kilometrów w temperaturze 7-8 caly czas gloszna praca wtryskow przy rownej jeździe. Glos cichne jak depne mocno na gaz i powraca jak moc sie wyrówna z predkosci. Pozostalo do sprawdzenia czujnik temp zewnetrznej, czujnik doladowania i sonda lambda. Choc na komp nie pokazuja błędu. Zastanawiam sie czy taki czujnik temperatury zewnetrzej moze spowodowac jakis blad w ecu? Dodam, ze samochod odpala sie na dotyk. Prosze jeszcze o cierpliwosci do mnie juz 8 warsztatów zaliczilem w wawe. Zaden nie jest w stane pomoc w tym salon nissana. Edytowane 9 Października 2019 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 czujnik- błędu nie będzie pokazywać chyba ze padnie całkowicie, ale błędne wskazania temp silnika spowodują iż komputer bedzie zawyżać/zaniżać dawki paliwa i zmieniać niepotrzebnie kąt wtrysku. Przy całkowitym uszkodzeniu czujnika temp, braku danych , komp przyjmuje stałą wartość zastępczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Nie mam juz pomysłu. Za tydzien jade wiciagac wtryski jeszcze raz. W tym razem na Sokratesa. Moze rzeczywiscie zle zregenerowane sa wtryski. Regenerowalem na ul. Kolacinskiej. Maja dobra opinie ale nie wiem czy na tyle sa dobry. Nie byli w stanie zakodowac wtryskow.... Ostatnia szansa. Koszt nowych 1300zl. Powiedzieli ze moje wtryski sa na 100 proc regenerowalne. W ciągle mam niepewnosc czemu ma znaczemie dla wtrsyku temperatura otoczenia. Dzis 10 stopni delikiatne słychać bylo a juz 11 i 12 bez problemu jezdzi i ma moc tez. 9 i ponizej juz coraz gorzej nieznosci klekot. Mam jeszcze namiar w kielcach. Tylko troche za daleko. Znalazlem na sokratesa ponoc zajmoja sie denso szczegolne. Powiedzcie prosze czy zle zregemerowane wtryski lub niesprawne moze miec znaczenie na temperature otoczenia? Zastanawiam sie czy moze problem jest tak naprawde zle ustawenia czegos lub regeneracji poprzednich fachowców nie oryginalnich czesciach. Mam jeszcze tydzien przed wizyta na Sokratesa. Mysle tez nad kupnem nowego wtryskiwacza. Tylko problem jest taki, ze nie mam pewnosci czy to sa wtrsyki. A ten klekot jest identyczne wizej opisanoch wszystkich forumowiczów do pathow i navar tylko ze u mnie to tylko ponizej temperarurze 10 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 10 hours ago, KrisT said: czujnik- błędu nie będzie pokazywać chyba ze padnie całkowicie, ale błędne wskazania temp silnika spowodują iż komputer bedzie zawyżać/zaniżać dawki paliwa i zmieniać niepotrzebnie kąt wtrysku. Przy całkowitym uszkodzeniu czujnika temp, braku danych , komp przyjmuje stałą wartość zastępczą. Kryst masz na mysli czujnik temp. cieczy czy temperatury termometr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Problemem może być także niewłaściwe ciśnienie na listwie paliwowej. Wystarczy że któryś z czujników oszukuje i już zaczyna się problem. Ja u siebie dałem sobie na wstrzymanie. U mnie klekot jest tylko na początku po zimnej nocy przy przyspieszaniu. Dlatego staram się odpalić autko i chwilę poczekać aż temperatura trochę się podniesie. W wersjach sprzedawanych na rynek rosyjski, filtr paliwa miał własny podgrzewacz co zmniejszało problem klekotu. Nie mniej jednak czasami słyszę że wtryskiwacze pracują głośniej i jestem niemal 100% pewien ze jest to związane z czujnikiem ciśnienia listwy albo pompy. Klekot nie musi wskazywać na wtryskiwacze. Zadaniem regeneracji jest uzyskanie prawidłowego rozpylania paliwa w komorze spalania i nic więcej. Ja bym szedł w stronę ciśnienia paliwa niż samych wtrysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Dzieki. Tylko, ze u mnie jak depne to klekot zanika. Pojawia sie tylko przy rownej jazdy. Wygloda to tak: jak depne mocno zanika do chwili az osiagne optimalnej prędkości i znow sie pojawia. I tak za każdym razem. Zauwazylem jeden, ze jesli zrobe postuj na 5 10 min potem przez pierwsze minuta jazdy jakby tego nie wydac i potem dalej to samo. Doszedlem do takiego wniosku ze chyba sam nie dam rade dojsc2co to moze byc. Moze znasz kogos w wawe dobrego miechanika? Na razie na sokratesa jestem owmowiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 3 hours ago, sq9mcs said: Problemem może być także niewłaściwe ciśnienie na listwie paliwowej. Wystarczy że któryś z czujników oszukuje i już zaczyna się problem. Ja u siebie dałem sobie na wstrzymanie. U mnie klekot jest tylko na początku po zimnej nocy przy przyspieszaniu. Dlatego staram się odpalić autko i chwilę poczekać aż temperatura trochę się podniesie. W wersjach sprzedawanych na rynek rosyjski, filtr paliwa miał własny podgrzewacz co zmniejszało problem klekotu. Nie mniej jednak czasami słyszę że wtryskiwacze pracują głośniej i jestem niemal 100% pewien ze jest to związane z czujnikiem ciśnienia listwy albo pompy. Klekot nie musi wskazywać na wtryskiwacze. Zadaniem regeneracji jest uzyskanie prawidłowego rozpylania paliwa w komorze spalania i nic więcej. Ja bym szedł w stronę ciśnienia paliwa niż samych wtrysków. Sprawdzilem w aplikacji w tel cisnienia na rozgrzanym silniku wolne obroty waha sie 29000-31000 kpa. Juak myslisz to w norme? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Czy czujnik temperatury paliwa moze dac podobne objawy? Naprzyklad podajac za niską temperaturę paliwa? Ostatnia rzecz ktora pozostała do sprawdzenia przed demontazem wtryskow. Edytowane 17 Października 2019 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) On 10/11/2019 at 9:09 AM, sq9mcs said: Problemem może być także niewłaściwe ciśnienie na listwie paliwowej. Wystarczy że któryś z czujników oszukuje i już zaczyna się problem. Ja u siebie dałem sobie na wstrzymanie. U mnie klekot jest tylko na początku po zimnej nocy przy przyspieszaniu. Dlatego staram się odpalić autko i chwilę poczekać aż temperatura trochę się podniesie. W wersjach sprzedawanych na rynek rosyjski, filtr paliwa miał własny podgrzewacz co zmniejszało problem klekotu. Nie mniej jednak czasami słyszę że wtryskiwacze pracują głośniej i jestem niemal 100% pewien ze jest to związane z czujnikiem ciśnienia listwy albo pompy. Klekot nie musi wskazywać na wtryskiwacze. Zadaniem regeneracji jest uzyskanie prawidłowego rozpylania paliwa w komorze spalania i nic więcej. Ja bym szedł w stronę ciśnienia paliwa niż samych wtrysków. Czesc. Mozesz powiedziec gdzie kupilesz koncowli denso albo regenerowalesz wtryski? Jestem umowiony wlasnie na stasinek2. Postanowilem wymienic koncowki od denso moze uda sie kupic oryg. Dowiedzialem sie ze mam koncowmi od delphi. Moze okazac sie, ze to wlasne jest problemem. Badziewny zamiennik i klepanie nadal mam. Jak większość uzytk pisze "klepanie przy równej jezdzie" mojm nieszczęściem jest to ze trafilem na nieodpowiednym warsztacie ktora miesci sie na kolacinskiej w wawe. Wywalona kasa w błoto. Ale cos. Czlowiek uczy sie na wlasnie błędy Edytowane 30 Października 2019 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Się okaże że wsadzili Ci jakieś wtryski od passata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 8 minutes ago, papa_bizkit said: Się okaże że wsadzili Ci jakieś wtryski od passata... Wszystko możliwe wiem, ze przekoniwali ze akurat do mojego wtrysku nie ma czesci i założyli koncowke z delphi. Ja sie nie znam. Po prostu przyjąłem do wiad. On 5/27/2019 at 3:28 PM, Valeri said: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Ja robiłem w Diesel Klinice ale co założyli ego ci nie powiem. W każdym razie jest trochę ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) W tej chwili jest tak, ze klepe przy rownej jezdzie ponizej 10 11 stopni. Od 1500 do 2500obr. Po rozgrzaniu silnika tak samo. Depne gazu klepanie zanika jak osiagne predkosc optimalna dalej klepe. Dlatego zastanawiam sie czy nie wymienic na nowe. Moze te zamienniki nie daja rade na zimne paliwo i tak klepia. Jest przy tym lekkie dymieni. W Desno w wawe 1350 za sztuke. Nie chce wywalac kase jak efekt bedzie podobni co teraz mam. Moze to prawda, ze Regeneracja denso nie przynosi 100 proc efektu. Mam wrazenie, ze jak sie robi chlodno dowala duzo paliwo. Tylko czy to zly jakosc wtrysku-cisnienia czy w ecm jakis błąd?? Sie okazie w poniedzialek. Dam znac. Moze komus pomoże. Bo co ja czytam. Prawie kazde mial podobne objawy z klepanie przy rownej jezdzie. Tylko u mnie to jest jak temperatura spada. I tu jest sprawa dziwna. Bo nawet jak sie rozgrzeje silnik dalej tak samo. Moze przeoczylem jakis czujnik zawor... Sam nie wiem. Zawor n75 pozostalo do wymiany reszta powymeniane Edytowane 31 Października 2019 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 N75 steruje tylko pracą turbiny, ustawieniem jej "kierownic"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Ok. Dzis odłączyłem zawór n75 Dostal mula ale klekot ustal. Juz natym konczy sie moja próba naprawy. Z resztą w poniedzialek oddaje auta na stasinek2. Jesli swerdza ze to wtryski postanowilem kupić nowe, nie che juz bawic sie regeneracją. Dziekuje wszystkim za pomoc i uwagę! Edytowane 1 Listopada 2019 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Wyryski wyjęte. Wszytkie z takim czarnim nagarem bardziej przy podkladkach same końcówki. Da sie to skrobacz nie taki twardy. Dzis bedzie montowane nowe x4 wtryski denso. Podkladki ktore dostalem w sklepe sa cieńsze od starych. Zastanawiam sie czy taka roznica podkladki moglo uszkodzic tych końcówek. Czy to ma wielkie znaczenie? Mechanik zamowi z servisu nowe i poruwna ze starym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Podkładki tylko w ASO. Wtryskiwaczy raczej nie uszkodziły. Ewentualnie przedmuch był i ciśnienie spadało. Daj info jakie efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.