Qnikol Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) On 12/12/2019 at 9:28 AM, Valeri said: Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 On 1/1/2020 at 1:33 AM, sq9mcs said: Bardzo dobre pytanie. Niestety tu i tu jest taka możliwość. Ale trzeba jedną rzecz założyć. Istnieje większe prawdopodobieństwo uszkodzonego mechanicznie ECM niż padniętego w nim softu. Aczkolwiek wydaje mi się że uszkodzony moduł pamięci będzie niósł ze sobą wadę w oprogramowaniu. Zastanawiam sie czy u mnoe przypadkem noe zostal wycięty dpf. 2007 r. 171. Masz moze informacje czy kazdy path po 2006 mial zamontowany. Przy sprawdzaniu liczników wyswietla sie znal dpf. Ale ppd samochod nie ma sladu dpf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Samochody produkowane od 09.2006r. dostawały normę EURO5 i wszystkie miały DPF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 U mnie jest 2008 D40 i nie mam DPF. A słuchając nawet na słuchawkach... nie wiem co Ci tam klepie. Moim zdaniem mój pracuje tak samo. tylko nie faluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Tu moze tak nie slychac. Klepe gkoszniej. to slychac bardziej w trakcie jazdy. Na razie jezdzie z odlaczonym przeplylomierza, w tedy przynajmniej tego nie słychać i jest normalna dzwiek silnika, tylko ze slabiej sie zbiera. Mysle, ze jestem blisko rozwiazania. Klekot spowpdowane z duzej dawki paliwa. Jak chlodno na zewnatrz dostaje za duzo paliwa tylko jak do tego sie dobrac??Jczujniki sprawdzone. Jezdzilem pathfinderem dla porównania, zupewne inaczej. Nie ma tam takiego klepania. Dziwne jest to, ze pod opciazeniem zanika ten dwiek a powraca jak samochod rowno jedzie. Na postoju czuc w calym zakresie obrotow. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 no to moze faktycznie czujnik temperatury zewnetrznej. na lusterku jest? podgrzej go i zobacz (moze nie opalarka, ale suszarka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 1 hour ago, papa_bizkit said: no to moze faktycznie czujnik temperatury zewnetrznej. na lusterku jest? podgrzej go i zobacz (moze nie opalarka, ale suszarka). Przy zderzaku. Prubiwallem. Ten czuj ik nie ma znaczenie. Jedyne co reaguje na 100 procent to przeplylomirz. Jal go odlaczam przyjmuje -30 stopni. A masa powietrza 1.5 g\s. Wtedy zanika ten klekot twarda metaliczna jakby praca silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Ciężko wyjąć ten przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) 3 hours ago, papa_bizkit said: Ciężko wyjąć ten przepływomierz? Juz kylka razy. Bardzo latwi dostep. Zamienilem na trzy uzywke Ale kazdy dalej tak samo. Juz wiem, ze chodzi o miesznake paliwo powietrza. Wiem ze dostaje za duzo paliwa bo troche kopci tak szaro czarnym kolorem przy przypieszaniu i jak odlaczam przeplylomierz w tedy ustaje. Ecu oryginalny potwerdzili z nissan serwis. Wtryski nowe, pompa, przepływomierz. Nie che jezdzic do mechanikow, chce jiz sam dojsc co to jest. Jezdzilem z kolega i potwierdza, ze wyrazne słyszy klekot jakby twarda metaliczna praca silnika. I 100 procent silnik zle pracuje. Szukam info jekie jeszcze czijniki jewentualne sa wazne dla dawki paliwa? Czy jeszcze jakis czujnik temperatury oprucz silnika i przeplywki? Czujnik temperarury paliwa jeszcze nie wymienilem. Ale chyba jest ok. Pokazuje na rozgrzany silnik 40stopni. Mam troche nieszczelny kolektor wydechowy, ale miechanik mowil ze to nie ma znaczenia dla pracy silnika. Na razie jezdzie jak pisalem odlaczonym czujnikem przeplywki Troche czujnik temperatury silnika zawyza o 5 stopni ale to chyba nie ma znaczenie taka roznica. Sam nie wiem...slaby dostep, ciezko go wykrecic. Chyb atrzeba bylo caly dolot zdemontowac.. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 a jest pewnosc ze te przeplywomierze byly dobre? moze przyjedz do mnie do pruszkowa i sie podmieni.. albo okaze ze i u mnie jest to samo co u Ciebie a moze termostat? grzeje sie normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 1 hour ago, papa_bizkit said: a jest pewnosc ze te przeplywomierze byly dobre? moze przyjedz do mnie do pruszkowa i sie podmieni.. albo okaze ze i u mnie jest to samo co u Ciebie a moze termostat? grzeje sie normalnie? Bardzo chetnie. Ja mieszkam w Warszawie. 534533191 to moj numer. Dostosuje sie jakbys mial jakis czas to dawaj znac dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 On 1/24/2020 at 12:23 AM, Valeri said: Bardzo chetnie. Ja mieszkam w Warszawie. 534533191 to moj numer. Dostosuje sie jakbys mial jakis czas to dawaj znac dzieki! Sluchajcie, czlowiek ktory pracowal dlugo w nissane powiedzial, ze czujnik temperatury zewnetrznej i te od silnika tez spolpracuje z modulem bcm i ma znaczenia dla ecu. Ze sa synchronizowane razem. Co myslicie o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 wyjmij i zobacz organoleptycznie czy nie jest gdzieś fizycznie uszkodzony/upalony. pytanie czy z drugiego innego auta bedzie pasował? jak tak to możemy podmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 19 hours ago, papa_bizkit said: wyjmij i zobacz organoleptycznie czy nie jest gdzieś fizycznie uszkodzony/upalony. pytanie czy z drugiego innego auta bedzie pasował? jak tak to możemy podmienić. Zamowie nie jest drogi. U mnie zauwazilem, ze nie pokazuje ponizej zera. Nie wiem oc chodzi. Moze uszkodzony. Znalazlem na allegro zamowie. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 On 12/31/2019 at 12:15 PM, sq9mcs said: Wszystko jest możliwe. Jak elektryk stwierdził że trzeba ECU wymienić z klonowaniem softu tak też uczyń. Generalnie klepanie będzie związane z doborem mieszanki Tak jak wczesniej pisalesz, w naszych autach nie ma podgrzewacza paliwa. Patrze teraz z tej strony. Ale filtr jest ciepły. Zaworek zwrotny dziala. Czy te samochody potrzebuja az tak podgrzanego paliwa? Czujnik pokazuje kolo 40 stopni paliwa. Mysle kupic podgrzewacz paliwa. Tylko ze zastanawia mnie to czy to ma sens. Jesli inne pathi nie potrzebuja czemu u mnie jeszt potrezbny? Przejzalem rozne forum i widze ze z tym klemotaniem wielu ludzi maja problemu. Podobne jak depne gazu zanika a poznien powraca. Tylko, ze u mnie taki objaw tylko jak jest chlodno. Jeszcze jedno, bardzo glszno wyjaca turbina. Mam troche nieszczelny uklad wydechowy troche osmalony ale spaliny na razi nie wydac. Zaworek n75 wymeniony, dziury nie wydac nigdzie. Czy turbina moze powodowac zwiekszone dawki lub nieszczelny kolektor? Na moje oko na postuju jak sie to poslucha jakby spalanie nie szlo idealne. W benzyniaku mialem podobne gdy jedna swiecza byla padnieta. Dodam.ze ten gwizd turbiny jest głosni dosc. W poniedzialek podmeniam czujnik temp. Silnika. Choc mysle,ze dziala. Jak odlaczam jedine co zauwazam wlacza sie wentylator. Reszta silnik dziala tak samo. No i wskaznik na desce na odlaczonym czujniku pokazuje jakby silnik byl nagrzany. Masz jeszcze moze jakis pomisl od wszystkich mecha iorow najbardziej ufam ciebie w warszawie tridno znalesc naprawde kogos kto sie zna na tych autach. Wiecej dowiedzialem sie tu na forum! Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Im cieplejsze paliwo tym wtryskiwacze cichsze. Tak niestety będzie to uroki Denso. Turbinę trzeba sprawdzić zanim wirnik się urwie i zabije ci silnik. Coś mi się wydaje że idziesz w dobrą stronę z tym czujnikiem temperatury. Sprawdź jeszcze z mechanikiem czy wiązka instalacji czujnika jest OK. On działa na zasadzie zmiany rezystancji więc uszkodzona wiązka będzie robić z dodatkową rezystancję. Sprawdź także dla świętego spokoju masę ECU i BCM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 21 hours ago, sq9mcs said: Im cieplejsze paliwo tym wtryskiwacze cichsze. Tak niestety będzie to uroki Denso. Turbinę trzeba sprawdzić zanim wirnik się urwie i zabije ci silnik. Coś mi się wydaje że idziesz w dobrą stronę z tym czujnikiem temperatury. Sprawdź jeszcze z mechanikiem czy wiązka instalacji czujnika jest OK. On działa na zasadzie zmiany rezystancji więc uszkodzona wiązka będzie robić z dodatkową rezystancję. Sprawdź także dla świętego spokoju masę ECU i BCM. Jak odlaczam BCM turque nadal pokazuje czujniki temperarure silnika itp. Myslalem ze to bcm bezposrednio ma znaczenie na te czujniki. BCM to ten co jest pod kierownica po oeawej tak? Czy jest jeszcze osobny modul? Czy jest bezposrednio odczytane przez ecm? Jescze jedno. Czy moglbys sprawdzic jak filtr paliwa jest cieply na nagrzanym silniku. Dzis sprawdzam i raz jest cieply raz zimny. Czemu tak? Czy moze zawor nie taki. Chociaz wymienilem wraz z filtrem niedawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Za sterowanie wtryskami odpowiada ECM - masz go obok prawego kielicha amortyzatora. Nie wiążę temperatury paliwa z ciepłotą filtra. Pamiętaj że ciężko go będzie ogrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Ecm jiz wiem wymienile po klonowanie. Chodzi mi o to,ze paliwo troche nagrzewa ten zawor zwrotny tak? Jesli wina zimnego paliwa. Bo raz ten filtr jest cieply raz zimny. Dlatego kysle czy ten zawor dobrze chodzi. Myslalem ze on ogrzewa paliwo. A po drugi myslalem, ze za czujnik temperatury silnika przetwarza bcm. Bardziej gloszno pracuje jak zewnatzr jest 7,8,9 stopni. Ponizej troche ciszej. No i po postoju troche ciszej jak odpale, dlatego myslalem ze filtr sie nagrzewa moze przez postuj i dlatego. Dzis podmene czujnik temp zewnetrznej, zobacze czy cos sie zmieny. Teraz mam dwa żaglówki - czy to temp. paliwo czy czujniki temperatury. Tak zle pracuje, ze watpe ze to norma. A w turque jest testy emisji: skladniki nie Udalo sie. Wiesz moze o co chodzi? Jaki tu skladniki chodzi? Edytowane 3 Lutego 2020 przez Valeri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Torque i elm327 to nie jest dobry interfejs diagnostyczny do R51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 10 hours ago, sq9mcs said: Torque i elm327 to nie jest dobry interfejs diagnostyczny do R51 Dogadalem sie czlowiekem ktory klonowal mi ecm. Zaproponowal ze na drugi ecu ktory mam na zapasie juz wgra mi tam map drugiego eco tylko flash z wtryskow. A immo pozostane co moje oryg. Mowil, ze moze odpali moze nie ale bedzie proba na inny soft. Przynajmniej bede wiedzial czy program ecu nie ma problemu. Czujnik temp zenetrznej wymienilem ale nic to nie zmienilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Flash z wtrysków?? Przez interfejs wpisuje się kody wtryskiwaczy do ECM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 (edytowane) Dokladnie nie wiem. Wytlumaczil mi ze na mojm ecu wgriwa soft z nowego ecu. Reszta do odpalania i immo pozostane stare. Jak zrozumialem bede mial czesc programu obcego ecu a czesc oryginalne. Nowy bedzie chyba co dotyczi sterowanie wtryskamy. Nie znam sie ale i tak mam teraz dwa ecu i mozna probowac chcchce rozwiazac ten problem zanym sie ocepli. Jak wiadomo klimat sie ociepla, moze nie bedzie wiecej okazji Edytowane 4 Lutego 2020 przez Valeri Tak myslr, z jakiego powodu moze dowalac za duzo paliwa. Cisnienie na listwe ok. Pali ma dotyk. Nowe wtryski. Z reszta na kazda tak samo pracuje. Tyle co sie dowiedzialem ecu decyduje na dawke paliwa. I tyle wiecej to czujniki temp sprawdzone sa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 (edytowane) Ciszej jak odlaczam rzeplywki no i powizej 10 stopni dladlatego jednak jestem przekonany ze cos komputerem jest nie tak. Edytowane 4 Lutego 2020 przez Valeri Powiedz jeszcze prosze, czy czujnik temp paliwa ma jakies znaczenie na prace silnika? Jak go odlaczam praktyczne zero reakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qnikol Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 On 2/4/2020 at 11:37 AM, sq9mcs said: Flash z wtrysków?? Przez interfejs wpisuje się kody wtryskiwaczy do ECM. Czesc. Moglbys jak tylko bedzie mial chwilke czy to jest normalne? Wciagle sam walcze z tym temperatura. Dzis podlaczylem bezposrednio do temp silnika miernik co jet taka zlaczka pod dolotu. Na nagrzanym silniku kolo 40-45 stopni jak stacjika na ustawiona na ON -2.30 v. 5.75 ok. Tak samo na odpalonym silniku. Na wylaczonim rezystencja zmienia sie wciogle od 0,60 do 2. Caly czas. Zerknji prosze jesli mozesz. Na piatek jestem umowiony z serwisem na wymiane czujnika temp. Jakby wedlog ciebie co mi przeslalesz parametry v. sie zgadza tylko rez. pokazuje za duzo. Jakby byl zimni silnik. Moze ja cos robe nie tak. Dzieki wielki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.