JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Olej ELF Evolution 900 SXR 5W40 I na nim przestało popiskiwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 ASO nie robiło problemów bo jak rozumiem to był twój olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Już wcześniej pisałem,ja w salonie zalałem wlasnym shellem 5W30,ASO nie robilo problemu.Ale,jak zaczęła mi piszczeć turbina (to jeszcze była zima) długo nie czekałem.Zmieniłem na ten co wielu kolegów wlało i są zadowoleni.Napisalem gdzieś o tym,przestrzegając innych. Zmieniałem go sam,stąd ten temat w J11 o wymianie oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Aso Polmotor zalewa silniki olejem shell a jak jest u innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 W książce serwisowej masz 5W30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Tak zalecany jest olej 5w30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Ja też tak miałem,a jednak nie spełniło oczekiwań,po wlaniu tego oleju jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Aso wykończą turbiny tym 5W30 !!!!!!!!!!!! Colins ja pisałem że francuskie skrzynie najlepiej pracują na francuskich olejach Elf Minimum do ochrony silnika to jest 5W40 a turbiny to Militec1 Co do adnotacji w fakturach z ASO to ja miałem wpisy (olej klienta 5W50 ) z braku przeciwwskazań zalewali Edytowane 14 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Ciekawe jaki olej zaleca Nissan.Czy w każdym Aso leją Shell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Leja shella bo maja z nim umowę, jak by mieli umowę z elf to lali by elfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 (edytowane) Aso wykończą turbiny tym 5W30 !!!!!!!!!!!! Colins ja pisałem że francuskie skrzynie najlepiej pracują na francuskich olejach Elf Minimum do ochrony silnika to jest 5W40 a turbiny to Militec1 Co do adnotacji w fakturach z ASO to ja miałem wpisy (olej klienta 5W50 ) z braku przeciwwskazań zalewali A co Ty Edwardo żeś się znowu do mnie przyczepił? Przecież ja tu nic dziś nie pisałem. Swoją drogą co powiesz na to, że w dziale dotyczącym Note piszą, że zalewają obecnie do swoich silników olej 0W20? Edytowane 14 Czerwca 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Pisałeś wcześniej a ja akurat to dziś wyczytałem to tu 0W20 super super olej na wykończenie łańcucha rozrządu, a na lato w upał super ochrona silnika ,powodzenia życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 330 zl za 4,6l oleju to gruba przesada aso umie doić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Nie chciałem polecać konkretnej marki oleju, ale skoro walicie nazwami, to napiszę, że mam ten sam. Jakby powiedział Edek - francuski olej do francuskiego silnika. Jednak w tym przypadku żadna to ujma - można powiedzieć - Francja elegancja. Filtr oleju wybrałeś dobry. Purflux, to dobry francuski producent i jego filtry często ładowane są na pierwszy montaż (szczególnie w grupie PSA). A odnośnie oleju, to ja do silnika 1.2 DIG-T (bo taki chyba masz?) proponowałbym olej o lepkości 5W40 (a nie 5W30). Ale zaraz przyjdzie Edek i będzie wszystko jasne. Pisałeś wcześniej a ja akurat to dziś wyczytałem to tu 0W20 super super olej na wykończenie łańcucha rozrządu, a na lato w upał super ochrona silnika ,powodzenia życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 znowu zaczynacie z wiadomościami olejowymi???Tego było już multum.Nie zaśmiecać tematu! Bedę usuwał posty!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 A jednak jeżdżą na tym oleju i żyją. Piszą, że Nissan zaleca ten olej dla Note na rynek japoński. Z tego co wiem, to w Japonii też mają upalne lato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 330 zl za 4,6l oleju to gruba przesada aso umie doić Jano,niestety zdzierają.Za 5 L Shella raptem może być 120zł,powiedzmy około! Za 5 L Elfa jest ok90zł(przynajmniej u mnie w hurtowni) Przebicie mają piękne. Jano,po prostu jeździj i nasłuchuj.być może nie będzie się nic działo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 330 zl za 4,6l oleju to gruba przesada aso umie doić Kup ten na następny przegląd i każ im wlać tyle ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 4 L mało.Faktycznie wchodzi ok4.5-4.6L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Olej zalany na bagnecie sprawdzałem jest równo książkowo Jano,niestety zdzierają.Za 5 L Shella raptem może być 120zł,powiedzmy około! Za 5 L Elfa jest ok90zł(przynajmniej u mnie w hurtowni) Przebicie mają piękne. Jano,po prostu jeździj i nasłuchuj.być może nie będzie się nic działo. Dzięki Jacko też mam taką nadzieje z takim olejem po Szczecinie porusza się trochę QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Nie daj zarabiać ASO !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Pisałeś wcześniej a ja akurat to dziś wyczytałem to tu 0W20 super super olej na wykończenie łańcucha rozrządu, a na lato w upał super ochrona silnika ,powodzenia życzę Edziu, nie mądruj się. Taki olej (0W20) Nissan zaleca do Nowych Note z silnikami DIG-S. Do takiego oleju silnik DIG-S został zaprojektowany i na takim oleju ma być użytkowany. Silniki te, mają mechaniczne kompresory (napędzane od wału korbowego), załączane specjalnym układem sprzęgłowym. Wymagają właśnie takiego oleju i taki olej jest zalewany na pierwszych przeglądach przez ASO. I proszę Cię, przestań się tu wymądrzać, bo tym razem na pewno nie wiesz o czym piszesz. Nie sądzę abyś był specem od silników doładowanych mechanicznie (wysokoprężnych silników benzynowych, super precyzyjnie spasowanych w których współpracujące części metalowe są pokryte specjalną powłoką), pracujących w cyklu Millera (inna charakterystyka czasu otwarć i zamknięć zaworów). Więc koniec, bo inaczej Jacek zrobi czystkę a swoje rady olejowe i Militec`owe zostaw dla starych konstrukcyjnie silników a nie super nowoczesnych jednostek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 W sklepie olej kosztuje 120 a oni biora 330?? Wiedzialem, ze salon ma pewna marze ale nie bylem swiadom, ze az tak duza! Kurcze kiedys mnie troche smueszyly pomysly zeby na wymiane isc z wlasnym olejem, ale jeslu ma mnie to kosxtowac 200zl mniej to tez chyba o tym pomysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 I tym stwierdzeniem myślę zakończymy tą dyskusję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 To jeszcze na koniec dodam (by pocieszyć Gregsona ), że filtr oleju w normalnym sklepie kosztuje góra 40 zł (do motorka 1.2). W ASO tymczasem wołają ponad 130 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.