ranger Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Dokładnie - nie doczytał jej nawet wtedy. O tej funkcji ja mu powiedziałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) A jak sprawdzić czy takową posiadam - instrukcja pewnie będzie po niemiecku - w takim razie po co na manetce jest napis AUTO Chodzi o to zmiane świateł mijania - drogowe? Edytowane 25 Marca 2013 przez specjal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 napisalem Ci parę postów wyżej po co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 (edytowane) ominąłem posta Soorka,że post po poście. Dziś już widzialem Noteska - boski:) Radio takie jak w Teknie - tzn bez tej półki, ale nie widziałem, guzika od kontroli trakcji jest taka? zgłupiałęm - oto Vin : SJNFAAE11U1006739 pokazuje,że acenta. Pomożecie z vin? Tzn jakie wyposazenie itp:) Edytowane 26 Marca 2013 przez specjal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 nie sądzę byś miał ESP w acencie z 2006 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 special tak ladnie odkrywasz auto że co Ci jeszcze podrzuce: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73703-czasowe-doswietlanie-drogi-po-zmroku-po-wylaczeniu-zaplonu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dziękuje, sprawdzę. Notesik już w garażu !!!! Zastanawiałem się czy w nim nie spać Tylko martwią mnie 2 sprawy. 1 - nie działa szyba od kierowcy - pozostałe działają. Ciekawe jaka przyczyna. 2-ga sprawa to sygnał niezapiętych pasów. Mam niezapięte pasy -ruszam - żadnego sygnału. Zapinam pasy -jadę z prędkością ok 40/50 km, po czym odpinam pas i.....jest dźwięk. Czy sygnał pojawia się po jakiejś określonej prędkości? Jutro daje focie Nissanka jak się wyrobię. Przepraszam,że tak męczę Was pytaniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 no to z szybą masz cos nie halo. Na 2 pytanie: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/34244-sygnalizator-nie-zapietych-pasow-bezpieczenstwa/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 sygnał dźwiękowy niezapięcia pasa( dot tylko przednich) pojawia się nie od razu przy ruszeniu a po przekroczeniu pewnej prędkości - mniej więcej 25 km/h. A co do szyby kierowcy przyczyn może być kilka, trzeba chyba zacząć od sprawdzenia bezpieczników, ewentualnie potem zdjęcia tapicerki drzwi i sprawdzenia silnika i przewodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 aaa super, chyba tyle nie jechałem. Póki co z szyba odpuszczam- i tak wydatek mam niezły:) Wrażenie z 1-szej jazdy - zakochałem się w Note:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 raczej nie bezpiecznik bo szyby z tego co pamietam są na 1 bezpieczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Samochód jak kochanka...czasami trzeba zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ipman Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Witam, Otóż poszukuje nowego samochodu dla siebie i znalazłem bardzo kuszącą propozycje z wyprzedaży rocznika 2012 mianowicie Acent+ 1.4, autem będę robił około 5 tys km rocznie, dlatego nie będę zakładał gazu, chcę żeby ten nissan wytrzymał przynajmniej 20 lat. Mój poprzedni samochód (zostaje w rodzinie) Fiat Brava 1995 1.4 jest bezawaryjny odkąd wyjechał z salonu to jest 18 lat i rdza się go nie ima. Dlatego uważam że 20 lat dla Nissana to chyba nie będzie dużo, chyba że ma blache słabą. Więc oto moje pytania: 1. Jak wygląda zabezpiecznie antykorozyjne? 2. Jak wygląda dynamika 1.4, ciągnie dobrze od jakiej wartości obrotów? 3 Czy w silniki 1.4 są jakieś wady fabryczne? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makrofag Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 WItaj odpowiadając na Twoje pytania: 1. Mam stosunkowo nowy samochód czy wytrzyma 20 lat - śmiem wątpić zgodnie z opinią chyba wszystkich (dealerów, mechaników , pseudo mechaników, wujków, ciotek teścia i teściowej) dzisiejsze samochody to nie to co kiedyś u mnie jak na razie wymieniono na gwarancji: szyba przednia - pękła, oklejki słupków drzwi zaczęły się odklejać, mocowanie tylnej półki- przestały trzymać półkę w ryzach- ale warto zaznaczyć na plus serwis wymienia jak na razie wszytko bez szemrania ogromny plus. 2. Dynamika 1.4 jak na miasto OK a poza miastem brakuje trochę koni, jeździłem wcześniej 1.4 fabią i wydaje mi się że był dynamiczniejszy ale może to subiektywne odczucie 3. Z wad to z tego co wyczytałem lubi się pocić (olej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 I 1.4 pogonisz,ale niestety musi wejść na wyższe obroty niż 1.6 Co do silnika ,objaw pocenia występuje w wielu jednostkach,ale objaw niegroźny.Nie ma obaw że będzie kapać,tak to jeszcze u nikogo nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ipman Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 @Makrofag, to dobrze że tylko takie rzeczy się psują, bo np. w vag połowe silników wypuszczają z "wadami projektowmi". A pocenie jest spowodowane słabymi uszczelkami? Powiedzcie mi jeszcze o co chodzi z tą klimą automat i manual? w oby dwóch wersjach są gałki? nie ma wyświetlacza na wzór climatronica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makrofag Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Wcześniej miałem manuala w fabi i tak: 1. Ustawiałeś se temperaturę mp 20 stopni + wianie na 5 i wiało cały czas niezależnie od temperatury w środku (nie ma opcji wiania automat) W automacie Notesa masz 1 ustawiasz se temperaturę 20 stopni + wianie na automat i tak początkowo wieje jak cholera ale jak schłodzi wnętrze do 20 stopni to dmuchawa zwalnia jak się robi cieplej to przyśpiesza itd. Generalnie nie widzisz na wyświetlaczu (bo go nie ma) jaką masz ustawioną temperaturę musisz popatrzyć gdzie masz pokrętło. ja wolę manual nie wiem czemu ale jest chłodniej A tak wracając do tematu to kolego ipman napisz za ile możesz go kupić bo forsą się jeździ ot co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 A pocenie jest spowodowane słabymi uszczelkami? Chodzi generalnie o zapocenia jakie się pojawiają przy pokrywie zaworów. Ten element jest uszczelniany silikonem. Ciężko powiedzieć w czym jest problem. ASO w ramach gwarancji to poprawia jak problem wystąpi. W większości przypadków to załatwia sprawę. Temat jest tego kalibru, że można go spokojnie olać i nic z tym nie robić - tak więc nie zaliczałbym tego do jakiś tam wad. W powszechnej opinii ASO, Note to bardzo bezproblemowy samochód. Nic się nie dzieje a to co się dzieje, to drobiazgi. U mnie po 3 latach, przed samym końcem gwarańcji, ASO wymieniło łożysko amortyzatora i uszczelniło wspomniną pokrywę zaworów. Wymienili także reflektor, ale to ze względu na defekt, że tak powiem kosmetyczny. U innych kolegów wyglądało to mniej wiecej podobnie - guma/gumy amoryzatorów, pokrywa i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zgadza się,u mnie na gwarancji uszczelniali i teraz też cały czas jest lekko zapocone i nic poza tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 ipman wleź pod auto i zobacz uszczelnienie skrzynia/silnik. U mnie w rocznym aucie był problem który aso samo wykrylo podczas zmiany opon. Szybko mi to zrobili. Powód jaki mi podano: niechlujstwo przy montazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryvar72 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 (edytowane) Witajcie. Od poniedziałku jestem szczęśliwym posiadaczem Note. Samochód kupiłem u nas ale 2 lata temu był sporowadzony z Niemiec. Z zakupu jestem b. zadowolony, Note w zamyśle jest dla małżonki, która będzie z dzieciaczkami po mieście jeździć (przedszkole, zakupy), ale już coś widzę że będę go od niej częściej pożyczał . Mam parę pytań, jeśli można. 1. Chciałbym się dowiedzieć jaka to dokładnie wersja wyposażenia, samochód jest z 2008 roku (jak się doszukałem, chyba jeszcze przed liftingiem) wyposażenie ma bogate, pełna elektryka, automatyczna klimatyzacja, czujniki świateł i deszczu, radio ze zmieniarką na 6 płyt i zestawem głośnomówiącym na bluetooth, na alusach Nissana 16" co więcej nie bardzo wiem, dopiero go poznaję, czy po nr VIN jest możliwość sprawdzenia pełnej wersji wyposażenia? 2. Doczytałem, że bywają probelmy z przeciekającą tylną szybą od klapy bagażnika, co właśnie dzisiaj przy obfitych deszczach okazało się faktem w moim egzemplażu, jak można to wyeliminować, czy tylko wymiana szyby? 3. Doczytałem również o szwankujących łożyskach w kolumnach mcpersona, nie jestem pewien ale najprawdopodobniej mogą być i u mnie do wymiany, właśnie dopiero dzisiaj zauważyłem delikatne stukania, przy manewrach na parkingu (niewiekla prędkość i maksymalne skręty kół) a dopiero po niedzieli będę mógł do mechanika się wybrać, jaki może być koszt wymiany tych łożysk. Pozdrawiam. Edytowane 2 Maja 2013 przez Ryvar72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 2. Doczytałem, że bywają problemy z przeciekającą tylną szybą od klapy bagażnika, co właśnie dzisiaj przy obfitych deszczach okazało się faktem w moim egzemplarzu, jak można to wyeliminować, czy tylko wymiana szyby? tu mogę podpowiedzieć, bo temat testowałem na własnej skórze Jeśli krople wody pojawiają ci się po wewnętrznej stronie tylnej szyby i wędrują po niej mniej więcej ze środka górnej części szyby (spod blachy karoserii),to na 99% przecieka NIE szyba tylko obudowa trzeciego światła stop. Należy wymontować światło (opisałem dość dokładnie, jak to się robi) i oryginalną uszczelkę (pianka dwustronnie klejąca) pokryć silikonem sanitarmym (najlepiej bezbarwnym) stosowanym do uszczelnień. Solidnie dokręcić (uważając,żeby nie wyrwać z plastikowych obsad śrub) i problem powinien zniknąć raz na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Masz okragłe czarne naklejki wewnątrz bagażnika. Odklejasz je ostrożnie - masz dwa otwory. Zauważysz dwie śruby które tzreba odkręcić kluczem, jak się nie myle 13. Reszta jak kolega wyżej napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 (edytowane) te plastikowo - ceratowe zaślepki z biegiem czasu będą się i tak odklejać. Można je posmarować ewentualnie jakimś klejem, ale w przypadku konieczności wymiany żarówki stop i tek będziesz musiał je odrywać. Można poszukać jakichś pasujących gumowych albo plastikowych korków, zaślepek .Ja po prost wyrzuciłem je. Po zamknięciu klapy bagażnika tych gustownych dziur nie widać Edytowane 7 Maja 2013 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryvar72 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jak tylko będzie wolna chwila (pewnie około soboty) pobawię się tym. A jeśli chodzi o identyfikację wersji, nie wiecie jak to rozszyfrować, choć bardziej nurtuje mnie problem stukania w przednim zawieszeniu. Byłem u zaprzyjaźnionego mechanika, obejrzał i faktycznie wygląda na łożysko ale nie czuć tam żadnego luzu, czy muszę się tym martwić, czy nie zwracać na to uwagi? Bo polecili mi żeby na razie machnąć na to ręką i jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.