johnson Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 To ile w tym roku wyniesie OC + AC za 10 letnie o wartości 40 tys.? Bo u mnie na 2. rok od 95k około 2,2 tys. za pakiet full bez franszyzy i na oryginalnych czesciach tanio, ja we wrzesniu placilem 3700 za full opcje w Allianz, bodajze od 110 tys, wroclaw, tekna 1.6 dci 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekustka Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 W lipcu 2200 niecałe za nową Tekne 1.6dCI 4x4. Full opcja w Generali. AC + OC. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnson Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) W lipcu 2200 niecałe za nową Tekne 1.6dCI 4x4. Full opcja w Generali. AC + OC. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk na nowy jest zawsze najtaniej. 2200 to chyba przy okazji jakiegos kredytu/leasingu bo bardzo tanio, moze tez dlatego ze ustka (jezeli tam bylo rejestrowane) moje 3700 to tez pakiet dealerski, mam 60% znizek na oc/ac i normalnie u agenta ceny byly 6-7 tys. z tego co pamietam to chyba od 110 tys liczyli wartosc Edytowane 12 Listopada 2016 przez johnson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Co prawda nie dla Xtrail T32 ale dla Subaru Forester 2.0 XT 2014 o wartości ok 100tys najtaniej mi wyszło w Warcie 1800zł. Allianz wyszedł strasznie drogo- podobno mają jakąś rewolucje w stawkach. Co ciekawe Warta ma różne stawki- w multiagencji Warta była najtańsza ale później skorzystałem z kalkulatora na www.warta24.pl i otrzymałem ofertę na tych samych warunkach jeszcze 30% tańszą. Więc trzeba trochę poszukać bo różnice są obecnie bardzo duże. Na tej samej stronie bardzo dobrą stawkę zaproponowali ojcu jak szykował sie do zakupu Audi A6 ale ostatecznie dostał ubezpieczenie gratis w salonie i to chyba Allianz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 A jak to wszystko ma się do silnika 1.6 DIG-T?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) No temat jak zwykle uległ transformacji Moja wypowiedź choć daleka od tamatu nawiązywała do wypowiedzi powyższych. Kto wie może będzie pomocna i dla posiadaczy T32 1.6 Edytowane 13 Listopada 2016 przez marcinok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyto Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Mam pytanko Czy ktoś ma podobne odczucie z jazdy. Dzis gołoledź można powiedzieć że na parkingach lód. Mailem wcześniej Qashqaia 2,0 dci i jeździło się super nawet w takich warunkach. W i-trailu mam odczucie że ten silnik jest za lekki do jego masy tzn. niedociążona przednia oś i przód wciąż gdzieś ucieka (opony zimowe Nokian WR SUV 225/65R17) jeżdżę nim od 04-11-2016r zrobiłem 4600 km i to zachowanie w tych warunkach mnie przeraża. Wsiadłem do żony Juka i tam gdzie X-trail nie dał rady to ten kajtek pojechał. Ma ktoś podobne wrażenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Mam pytanko Czy ktoś ma podobne odczucie z jazdy. Dzis gołoledź można powiedzieć że na parkingach lód. Mailem wcześniej Qashqaia 2,0 dci i jeździło się super nawet w takich warunkach. W i-trailu mam odczucie że ten silnik jest za lekki do jego masy tzn. niedociążona przednia oś i przód wciąż gdzieś ucieka (opony zimowe Nokian WR SUV 225/65R17) jeżdżę nim od 04-11-2016r zrobiłem 4600 km i to zachowanie w tych warunkach mnie przeraża. Wsiadłem do żony Juka i tam gdzie X-trail nie dał rady to ten kajtek pojechał. Ma ktoś podobne wrażenie? Nokian WR SUV to raczej dla 4x4 chyba. Więc chyba to kwestia masy przodu vs ciężar pojazdu. x-trail w wersji przednionapędowej to nie SUV tylko trochę wyższe kombi - przynajmniej ja go tak traktuje i nie udaje ze to SUV - to tak jakby o Fiacie Croma mówić ze to SUV - prawie 160 cm wysokości czyli jak Qashqai. Ja założyłem Falkeny hs 449 typ osobowe i nie mam wiekszych problemow, nawet z wyjazdem na osniezonym podjeździe z podziemnego garazu. Zobacz jak rozni się liczba lamelek i glebokosc bieznika - to tez moze miec znaczenie. A jakie opony ma Juke? Klasa średnia Falken HS 449 205/55 R16 91 H Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Falken HS 449 Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Falken HS 449 Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyto Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Nokian WR SUV to raczej dla 4x4 chyba. Więc chyba to kwestia masy przodu vs ciężar pojazdu. x-trail w wersji przednionapędowej to nie SUV tylko trochę wyższe kombi - przynajmniej ja go tak traktuje i nie udaje ze to SUV - to tak jakby o Fiacie Croma mówić ze to SUV - prawie 160 cm wysokości czyli jak Qashqai. Ja założyłem Falkeny hs 449 typ osobowe i nie mam wiekszych problemow, nawet z wyjazdem na osniezonym podjeździe z podziemnego garazu. Zobacz jak rozni się liczba lamelek i glebokosc bieznika - to tez moze miec znaczenie. A jakie opony ma Juke? Klasa średnia Falken HS 449 205/55 R16 91 H Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Falken HS 449 Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. Falken HS 449 Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449 Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A. MOże i przedobrzyłem z tymi oponami bo JUKE ma Hankook i cept. One są podobne do tych twoich Falkenów. Na śniegu nie bylo problemu tylko teraz parkingi ośnieżone i ja latam po nim bez kontroli jakiejkolwiek. Ile ci pali? Mi komputer pokazuje średnio 8,6 i tak raczej by bylo ( TEKNA 7 osó. Fajny jest w prowadzeniu zwlaszcza w trasie i wtedy przy predkościach 140-160 tez komputer pokazuje jakies 8. Dla mnie spalanie super. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 MOże i przedobrzyłem z tymi oponami bo JUKE ma Hankook i cept. One są podobne do tych twoich Falkenów. Na śniegu nie bylo problemu tylko teraz parkingi ośnieżone i ja latam po nim bez kontroli jakiejkolwiek. Ile ci pali? Mi komputer pokazuje średnio 8,6 i tak raczej by bylo ( TEKNA 7 osó . Fajny jest w prowadzeniu zwlaszcza w trasie i wtedy przy predkościach 140-160 tez komputer pokazuje jakies 8. Dla mnie spalanie super. Pozdrawiam Raczej nie latam autostradą/eską na codzień, jedynie jakies wakacyjne wyjazdy - no ale wtedy nie spiesze sie za bardzo. W zeszłym roku trasa Wawa-Kolobrzeg ze srednią okolo 100 km/h (z czego do zjazdu w lisewie to autostrada) spalił poniżej 7 litrów przy 4 dorosłych z bagazami. Jazda obecnie w miescie to 8.2 - ale zimno jest wiec i podgrzewanie foteli wlaczeone czesto i ogrzewanie jednoczesnie. Podmiejska płynna to nawet 5.2 latem z kompa czyli jakieś 5,7 faktyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyto Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Raczej nie latam autostradą/eską na codzień, jedynie jakies wakacyjne wyjazdy - no ale wtedy nie spiesze sie za bardzo. W zeszłym roku trasa Wawa-Kolobrzeg ze srednią okolo 100 km/h (z czego do zjazdu w lisewie to autostrada) spalił poniżej 7 litrów przy 4 dorosłych z bagazami. Jazda obecnie w miescie to 8.2 - ale zimno jest wiec i podgrzewanie foteli wlaczeone czesto i ogrzewanie jednoczesnie. Podmiejska płynna to nawet 5.2 latem z kompa czyli jakieś 5,7 faktyczne. To fajne spalanie masz. Co do opon ty chyba za rok bedą kolejne nowe bo taniej wyjdzie nowy komplet niż zaliczenie czegos. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Mam podobne odczucia. Mój potrafi zabuksować nawet na mokrym asfalcie (pisałem ostatnio na forum). Zastanawiałem się nad szerszymi oponami, żeby zwiększyć opory toczenia. Po mojej przygodzie, kiedy to na mokrym asfalcie szukając luki by przeskoczyć jezdnię dwupasmową, ruszyłem by szybko przejechać przed nadjeżdżającymi samochodami. Koła zabuksowały jak się wytoczyłem na jezdnię i w tym momencie zadziałało ESP i odcięło moc z silnika. Efekt był taki, że zamiast szybko przejechać przez skrzyżowanie, efektownie wytoczyłem się na dwa pasy pod nadjeżdżające TIRy. Od tego momentu, po każdym uruchomieniu najpierw wyłączam start stop, a następnie ESP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyto Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Właśnie tak coś jest nie tak Wczoraj pojechałem do znajomego i podobny problem śnieg lód i pod górkę nie dał rady podjechać. Wszyscy chwala Nokiany na forach a mi coś nie gra.Qashqajem jeździłem na Savie i nie było takich jaj ale tam był ciężki 2.0ści. Jutro jadę żony Jukiem na przegląd więc ich podpytam co o tym myślą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Tak samo jak te Hankooki na X-trailu. Pierwsza moja zakupowa porażka. Co do Sava Eskimo, mam bardzo dobre zdanie. Miałem je na dwóch autach, m.in. na Almerze 2.2 Jednak z doświadczenia wiem, że na aucie typu x-trail, moglyby zachowywać się zupełnie inaczej. Almera z tym motorem to stosunkowo ciężkie auto i może dlatego nigdy nie udało mi się zakopać czy mieć problemy z ruszaniem/podjazdami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyto Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Jakie Nokiany? Już doczytałem... Nokiany to nie są jakieś wybitne opony. Nokian WR SUV 225/65R17 Tak samo jak te Hankooki na X-trailu. Pierwsza moja zakupowa porażka. Co do Sava Eskimo, mam bardzo dobre zdanie. Miałem je na dwóch autach, m.in. na Almerze 2.2 Jednak z doświadczenia wiem, że na aucie typu x-trail, moglyby zachowywać się zupełnie inaczej. Almera z tym motorem to stosunkowo ciężkie auto i może dlatego nigdy nie udało mi się zakopać czy mieć problemy z ruszaniem/podjazdami To na czym w zimie ma I-trail jeździć skoro każdy pisze że jazda w zimie to porażka? A salon mi wciskal Baruma może trzeba bylo brać, a nie wyrwać sie na coś droższego- jak wychodzi nie koniecznie lepszego. Moje przyzwyczajenie do Qashqai i opon Sava dawal rade to jazda x trail na Nokianach w/g Oponeo klasa premium tragedia, zwłaszcza w czwartek i piątek jak robiła gołoledz padający deszcz przy -1. Edytowane 5 Lutego 2017 przez Zyto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Na gołoledzi to jedziesz na rozsądku, a nie oponach. Tutaj nawet najlepsze mogą nie dać rady. Co do Barum, jeździłem tydzień zastępczym Xem i oprócz głośności, nie było się do czego przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyto Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Niby rozsądek ale ja rano pojechalem z xtrail em i była tragedia a potem dla porównania wziąłem żony juka i on wjechał tam gdzie x trail nie dał rady.O to mi chodzi gdzie jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Wiecie może jakie sa aktualne (ostatnie) mapy do nawigacji? Chce sprawdzić czy nie wsadzili mi jakiś starych. Niektore ulice w Wa-wie zmienily się już dawno a w nawigacji wciąż stare nazwy sa i niektóre odcinki zamknięte (a już kilka lat otwarte) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Mam podobne odczucia. Mój potrafi zabuksować nawet na mokrym asfalcie (pisałem ostatnio na forum). Zastanawiałem się nad szerszymi oponami, żeby zwiększyć opory toczenia. Tylko mała uwaga. Szeroka opona zapewnia lepszą trakcję podczas szybkiej jazdy po łuku, a także zauważalnie lepiej hamuje na suchym asfalcie. Nie w każdych warunkach szersza opona jest lepsza od węższej. Wyjątek stanowi nawierzchnia pokryta śniegiem, gdzie węższa opona spisuje się lepiej, ponieważ nacisk bieżnika na powierzchnię jest większy i kumuluje się na mniejszej powierzchni. Z tych samych powodów szeroka opona to dłuższą drogą hamowania na zabrudzonej nawierzchni np. asfalcie pokrytym piaskiem lub żwirem. Przegrywa również pod kątem podatności na aquaplaning. Można zmieniać szerokość ogumienia pod warunkiem, że mieści się w zakresie rozmiarów homologowanych przez producenta. Niezachowanie średnicy wpływa na zmianę właściwości jezdnych, odbija się na działaniu systemu ABS, a także skutkuje niewłaściwymi wskazaniami prędkościomierza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyto Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Generalnie w takim seryjnym drogowym samochodzie do przemieszczania się z punktu A do B, nie ma najmniejszego sensu kombinowanie z rozmiarami opon. Dużo większe różnice uzyskamy kupując bardzo dobre opony niż kombinując z rozmiarem. Pomijając już nawet kwestie ubezpieczenia to przy zmianie rozmiaru kół zawsze wychodzą jakieś kwiatki: coś obciera(!), abs/esp źle działa, licznik przekłamuje, nadkole za małe.... Wbrew temu, co niektórzy myślą to konstruktorzy samochodów w większości nie są idiotami i dobierają taki rozmiar kół jak należy. Bardzo Dobre dobre określenie ja wybrałem Nokiany oznaczenia C:C podobno klasa premium a dla mnie tragedia- trzeba bylo wsiąść Barumy jak salon wciskał, ale nie wyrwałem sie na klase premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Ja mam z ASO jakies zimowe Nokian'y na 17" ATT ale sa dosyć glosne - przynajmniej jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Z dwojga złego, wolę głośne niż gowniane za przeproszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Na temat Michelin mam swoje zdanie. Na 4 sztuki w 3 wyszły bąble. Premium to chyba już tylko cena, reszta to już inna klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 nie ma takiej opcji by w tych oponach wyszły bąble. Pokaż foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burgi Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A to byś się zdziwił. Fotek nie robię tylko kupuję inne opony a Michelin powiedziałem dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.