Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

X-trail z silnikiem benzynowym 1.6 dig-t


gregson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To ile w tym roku wyniesie OC + AC za 10 letnie o wartości 40 tys.? Bo u mnie na 2. rok od 95k około 2,2 tys. za pakiet full bez franszyzy i na oryginalnych czesciach

tanio, ja we wrzesniu placilem 3700 za full opcje w Allianz, bodajze od 110 tys, wroclaw, tekna 1.6 dci 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lipcu 2200 niecałe za nową Tekne 1.6dCI 4x4. Full opcja w Generali. AC + OC.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lipcu 2200 niecałe za nową Tekne 1.6dCI 4x4. Full opcja w Generali. AC + OC.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

na nowy jest zawsze najtaniej.

2200 to chyba przy okazji jakiegos kredytu/leasingu bo bardzo tanio, moze tez dlatego ze ustka (jezeli tam bylo rejestrowane)

moje 3700 to tez pakiet dealerski, mam 60% znizek na oc/ac i normalnie u agenta ceny byly 6-7 tys.

z tego co pamietam to chyba od 110 tys liczyli wartosc

Edytowane przez johnson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie dla Xtrail T32 ale dla Subaru Forester 2.0 XT 2014 o wartości ok 100tys najtaniej mi wyszło w Warcie 1800zł. Allianz wyszedł strasznie drogo- podobno mają jakąś rewolucje w stawkach. Co ciekawe Warta ma różne stawki- w multiagencji Warta była najtańsza ale później skorzystałem z kalkulatora na www.warta24.pl i otrzymałem ofertę na tych samych warunkach jeszcze 30% tańszą. Więc trzeba trochę poszukać bo różnice są obecnie bardzo duże. Na tej samej stronie bardzo dobrą stawkę zaproponowali ojcu jak szykował sie do zakupu Audi A6 ale ostatecznie dostał ubezpieczenie gratis w salonie i to chyba Allianz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No temat jak zwykle uległ transformacji ;) Moja wypowiedź choć daleka od tamatu nawiązywała do wypowiedzi powyższych. Kto wie może będzie pomocna i dla posiadaczy T32 1.6 :)

Edytowane przez marcinok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam pytanko 

Czy ktoś ma podobne odczucie z jazdy.

Dzis gołoledź można powiedzieć że na parkingach lód. Mailem wcześniej Qashqaia 2,0 dci i jeździło się super nawet w takich warunkach. W i-trailu mam odczucie że ten silnik jest za lekki do jego masy tzn. niedociążona przednia oś i przód wciąż gdzieś ucieka (opony zimowe Nokian WR SUV 225/65R17) jeżdżę nim od 04-11-2016r zrobiłem 4600 km i to zachowanie w tych warunkach mnie przeraża. Wsiadłem do żony Juka i tam gdzie X-trail nie dał rady to ten kajtek pojechał.

Ma ktoś podobne wrażenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko 

Czy ktoś ma podobne odczucie z jazdy.

Dzis gołoledź można powiedzieć że na parkingach lód. Mailem wcześniej Qashqaia 2,0 dci i jeździło się super nawet w takich warunkach. W i-trailu mam odczucie że ten silnik jest za lekki do jego masy tzn. niedociążona przednia oś i przód wciąż gdzieś ucieka (opony zimowe Nokian WR SUV 225/65R17) jeżdżę nim od 04-11-2016r zrobiłem 4600 km i to zachowanie w tych warunkach mnie przeraża. Wsiadłem do żony Juka i tam gdzie X-trail nie dał rady to ten kajtek pojechał.

Ma ktoś podobne wrażenie?

Nokian WR SUV to raczej dla 4x4 chyba. Więc chyba to kwestia masy przodu vs ciężar pojazdu.

x-trail w wersji przednionapędowej to nie SUV tylko trochę wyższe kombi - przynajmniej ja go tak traktuje i nie udaje ze to SUV - to tak jakby o Fiacie Croma mówić ze to SUV - prawie 160 cm wysokości czyli jak Qashqai.

 

 

Ja założyłem Falkeny hs 449 typ osobowe i nie mam wiekszych problemow, nawet z wyjazdem na osniezonym podjeździe z podziemnego garazu.

 

Zobacz jak rozni się liczba lamelek i glebokosc bieznika - to tez moze miec znaczenie. A jakie opony ma Juke?

 

 

Klasa średnia Falken HS 449 205/55 R16 91 H

 

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449

Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.

Falken HS 449

 

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449

Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.

Falken HS 449

 

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449

Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.

falken-hs-449-8662-t-f-l600-sk3.png   nokian-wr-suv-3-10510-t-f-l600-sk3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nokian WR SUV to raczej dla 4x4 chyba. Więc chyba to kwestia masy przodu vs ciężar pojazdu.

x-trail w wersji przednionapędowej to nie SUV tylko trochę wyższe kombi - przynajmniej ja go tak traktuje i nie udaje ze to SUV - to tak jakby o Fiacie Croma mówić ze to SUV - prawie 160 cm wysokości czyli jak Qashqai.

 

 

Ja założyłem Falkeny hs 449 typ osobowe i nie mam wiekszych problemow, nawet z wyjazdem na osniezonym podjeździe z podziemnego garazu.

 

Zobacz jak rozni się liczba lamelek i glebokosc bieznika - to tez moze miec znaczenie. A jakie opony ma Juke?

 

 

Klasa średnia Falken HS 449 205/55 R16 91 H

 

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449

Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.

Falken HS 449

 

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449

Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.

Falken HS 449

 

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/model-opony/falken-hs-449

Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.

falken-hs-449-8662-t-f-l600-sk3.png   nokian-wr-suv-3-10510-t-f-l600-sk3.png

MOże i przedobrzyłem z tymi oponami bo JUKE ma Hankook i cept. One są podobne do tych twoich Falkenów. Na śniegu nie bylo problemu tylko teraz parkingi ośnieżone i ja latam po nim bez kontroli jakiejkolwiek. Ile ci pali? Mi komputer pokazuje średnio 8,6 i tak raczej by bylo ( TEKNA 7 osóB). Fajny jest w prowadzeniu zwlaszcza w trasie i wtedy przy predkościach 140-160 tez komputer pokazuje jakies 8. Dla mnie spalanie super. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOże i przedobrzyłem z tymi oponami bo JUKE ma Hankook i cept. One są podobne do tych twoich Falkenów. Na śniegu nie bylo problemu tylko teraz parkingi ośnieżone i ja latam po nim bez kontroli jakiejkolwiek. Ile ci pali? Mi komputer pokazuje średnio 8,6 i tak raczej by bylo ( TEKNA 7 osó B). Fajny jest w prowadzeniu zwlaszcza w trasie i wtedy przy predkościach 140-160 tez komputer pokazuje jakies 8. Dla mnie spalanie super. Pozdrawiam

 

Raczej nie latam autostradą/eską na codzień, jedynie jakies wakacyjne wyjazdy - no ale wtedy nie spiesze sie za bardzo. W zeszłym roku trasa Wawa-Kolobrzeg ze srednią okolo 100 km/h (z czego do zjazdu w lisewie to autostrada) spalił poniżej 7 litrów przy 4 dorosłych z bagazami.

Jazda obecnie w miescie to 8.2 - ale zimno jest wiec i podgrzewanie foteli wlaczeone czesto i ogrzewanie jednoczesnie.

Podmiejska płynna to nawet 5.2 latem z kompa czyli jakieś 5,7 faktyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie latam autostradą/eską na codzień, jedynie jakies wakacyjne wyjazdy - no ale wtedy nie spiesze sie za bardzo. W zeszłym roku trasa Wawa-Kolobrzeg ze srednią okolo 100 km/h (z czego do zjazdu w lisewie to autostrada) spalił poniżej 7 litrów przy 4 dorosłych z bagazami.

Jazda obecnie w miescie to 8.2 - ale zimno jest wiec i podgrzewanie foteli wlaczeone czesto i ogrzewanie jednoczesnie.

Podmiejska płynna to nawet 5.2 latem z kompa czyli jakieś 5,7 faktyczne.

To fajne spalanie masz. Co do opon ty chyba za rok bedą kolejne nowe bo taniej wyjdzie nowy komplet niż zaliczenie czegos. POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne odczucia. Mój potrafi zabuksować nawet na mokrym asfalcie (pisałem ostatnio na forum). Zastanawiałem się nad szerszymi oponami, żeby zwiększyć opory toczenia.

Po mojej przygodzie, kiedy to na mokrym asfalcie szukając luki by przeskoczyć jezdnię dwupasmową, ruszyłem by szybko przejechać przed nadjeżdżającymi samochodami. Koła zabuksowały jak się wytoczyłem na jezdnię i w tym momencie zadziałało ESP i odcięło moc z silnika. Efekt był taki, że zamiast szybko przejechać przez skrzyżowanie, efektownie wytoczyłem się na dwa pasy pod nadjeżdżające TIRy. Od tego momentu, po każdym uruchomieniu najpierw wyłączam start stop, a następnie ESP. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak coś jest nie tak Wczoraj pojechałem do znajomego i podobny problem śnieg lód i pod górkę nie dał rady podjechać. Wszyscy chwala Nokiany na forach a mi coś nie gra.Qashqajem jeździłem na Savie i nie było takich jaj ale tam był ciężki 2.0ści. Jutro jadę żony Jukiem na przegląd więc ich podpytam co o tym myślą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak te Hankooki na X-trailu. Pierwsza moja zakupowa porażka. Co do Sava Eskimo, mam bardzo dobre zdanie. Miałem je na dwóch autach, m.in. na Almerze 2.2

Jednak z doświadczenia wiem, że na aucie typu x-trail, moglyby zachowywać się zupełnie inaczej.

Almera z tym motorem to stosunkowo ciężkie auto i może dlatego nigdy nie udało mi się zakopać czy mieć problemy z ruszaniem/podjazdami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie Nokiany?

 

Już doczytałem... Nokiany to nie są jakieś wybitne opony.

Nokian WR SUV 225/65R17

Tak samo jak te Hankooki na X-trailu. Pierwsza moja zakupowa porażka. Co do Sava Eskimo, mam bardzo dobre zdanie. Miałem je na dwóch autach, m.in. na Almerze 2.2

Jednak z doświadczenia wiem, że na aucie typu x-trail, moglyby zachowywać się zupełnie inaczej.

Almera z tym motorem to stosunkowo ciężkie auto i może dlatego nigdy nie udało mi się zakopać czy mieć problemy z ruszaniem/podjazdami

To na czym w zimie ma I-trail jeździć skoro każdy pisze że jazda w zimie to porażka? A salon mi wciskal Baruma może trzeba bylo brać, a nie wyrwać sie na coś droższego- jak wychodzi nie koniecznie lepszego.

Moje przyzwyczajenie do Qashqai i opon Sava dawal rade to jazda x trail na Nokianach w/g Oponeo klasa premium tragedia, zwłaszcza w czwartek i piątek jak robiła gołoledz padający deszcz przy -1.

Edytowane przez Zyto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gołoledzi to jedziesz na rozsądku, a nie oponach. Tutaj nawet najlepsze mogą nie dać rady.

 

Co do Barum, jeździłem tydzień zastępczym Xem i oprócz głośności, nie było się do czego przyczepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby rozsądek ale ja rano pojechalem z xtrail em i była tragedia a potem dla porównania wziąłem żony juka i on wjechał tam gdzie x trail nie dał rady.O to mi chodzi gdzie jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może jakie sa aktualne (ostatnie) mapy do nawigacji?

Chce sprawdzić czy nie wsadzili mi jakiś starych.

Niektore ulice w Wa-wie zmienily się już dawno a w nawigacji wciąż stare nazwy sa i niektóre odcinki zamknięte (a już kilka lat otwarte)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne odczucia. Mój potrafi zabuksować nawet na mokrym asfalcie (pisałem ostatnio na forum). Zastanawiałem się nad szerszymi oponami, żeby zwiększyć opory toczenia.

 

Tylko mała uwaga.

Szeroka opona zapewnia lepszą trakcję podczas szybkiej jazdy po łuku, a także zauważalnie lepiej hamuje na suchym asfalcie.

Nie w każdych warunkach szersza opona jest lepsza od węższej.

Wyjątek stanowi nawierzchnia pokryta śniegiem, gdzie węższa opona spisuje się lepiej, ponieważ nacisk bieżnika na powierzchnię jest większy i kumuluje się na mniejszej powierzchni.

Z tych samych powodów szeroka opona to dłuższą drogą hamowania na zabrudzonej nawierzchni np. asfalcie pokrytym piaskiem lub żwirem. Przegrywa również pod kątem podatności na aquaplaning.

 

 

Można zmieniać szerokość ogumienia pod warunkiem, że mieści się w zakresie rozmiarów homologowanych przez producenta.

Niezachowanie średnicy wpływa na zmianę właściwości jezdnych, odbija się na działaniu systemu ABS, a także skutkuje niewłaściwymi wskazaniami prędkościomierza.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w takim seryjnym drogowym samochodzie do przemieszczania się z punktu A do B, nie ma najmniejszego sensu kombinowanie z rozmiarami opon. Dużo większe różnice uzyskamy kupując bardzo dobre opony niż kombinując z rozmiarem. Pomijając już nawet kwestie ubezpieczenia to przy zmianie rozmiaru kół zawsze wychodzą jakieś kwiatki: coś obciera(!), abs/esp źle działa, licznik przekłamuje, nadkole za małe....

 

Wbrew temu, co niektórzy myślą to konstruktorzy samochodów w większości nie są idiotami i dobierają taki rozmiar kół jak należy.

Bardzo Dobre dobre określenie ja wybrałem Nokiany oznaczenia C:C podobno klasa premium a dla mnie tragedia- trzeba bylo wsiąść Barumy jak salon wciskał, ale nie wyrwałem sie na klase premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z ASO jakies zimowe Nokian'y na 17" ATT ale sa dosyć glosne - przynajmniej jak dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat Michelin mam swoje zdanie. Na 4 sztuki w 3 wyszły bąble. Premium to chyba już tylko cena, reszta to już inna klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to byś się zdziwił. Fotek nie robię tylko kupuję inne opony a Michelin powiedziałem dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...