lemmy69 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Huberta (Hugh) podpytajcie ... przy różnych autach eksperymentował z liftem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stawno49 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Witam, jestem zainteresowany podniesieniem nadwozia ok. 4 cm w x trei, t 31. Poszukuję fachowca w okolicach Otwocka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Patrz post wyżej W Terrano albo Terenowych go znajdziesz lub na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam, jestem zainteresowany podniesieniem nadwozia ok. 4 cm w x trei, t 31. Poszukuję fachowca w okolicach Otwocka.Jak uda Ci się go podnieść wrzuć foty i wrażenia z jazdy. Chyba będziesz pierwszym z tego forum który podnosił t31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Powiem szczerze, że Wam się trochę dziwię... 4cm to wbrew pozorom całkiem spora różnica, moim zdaniem to znacząco zmienia geometrię samochodu. Nie boicie się, że to będzie miało na przykład negatywny wpływ na przykładowo nagłe omijanie przeszkody (test łosia), czy na pracę ESP. Już nie mówiąc o kwestii ubezpieczenia, że ubezpieczyciel się wypnie i powie, że X-trail nie wyhamował, bo miał nieseryjne zawieszenie? Każda niehomologowana zmiana w aucie w przypadku jakiekolowiek problemu jesli wyjdzie ona na jaw ,to własciciel takiego auta może byc pewny,że nie dostanie żadnego odkszkodowania lub ono bedzie powaznie ograniczone.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Odświeżam. Brudne to zagranie i w ogóle. Ale jakie praktyczne. Też tak chce, może ktoś też będzie wycinał takie elementy. Piszę się na taki set jeśli łaska.. Pospawać mam czym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Jak masz czym pospawać to myślę, że szlifierka kątowa nie jest Ci obca w ręku materiał kupisz w pierwszym lepszym składzie z metalem, nawet potną w nieduże kwadraty... reszto to odrysować uszczelkę i do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Żeby nie było, że nic się nie dzieje. tak wygląda mój T30 z liftem przód +45mm, tył +50mm. PS. polecam polatać po dziurach z odpiętym tylnym stabilizatorem, bardzo łądnie wybiera nie równości. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jak już odchodzisz od fabryki, do pełnego efektu przydałoby się większe kółko. Zrobiło się miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Poprawiales katy na zawiasie? Jaka roznica na zakretach na asfalcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Poprawiales katy na zawiasie? Jaka roznica na zakretach na asfalcie? Mam śruby mimośrodowe na przód i tył, ale ich jeszcze nie montowałem, w przyszły tygodniu jadę na geometrię i dam znać. Póki co walczę z grypą... "na oko" wygląda że nie ma efektu "tary", sprawdzałem też oziomicą przy maksymalnym wychyleniu zawiasu w dół, i się potwierdziło - na pewno zbieżność się zepsuła, koła się rozchodzą, ale tego się spodziewałem. update 16.01.2015 Byłem na geometrii, zbierzność była do poprawy, kąty nachylenia kół w normie. Bartez - efektu zawijania opony brak, może u ciebie tak było przez większą oponę. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Czytam ten wątek o trochę sie zgubiłem, doradźcie proszę. Jeśli mam sprężyny tył do wymiany to czy przy okazji jest sens np wpakować wzmocnione ironia ? co jakiś czas pakuje w bagażnik 250-300 kg i musze przejechać po konkretnych dziurach. Moze tak katuje seryjne sprężyny. co jest sens wymieniać tylko tył i czy trzeba wymieniać rowniez amor o większym skoku? Nie mam zamiaru próbować offroad wiec przód nie bedzie grzebany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Iron będzie twardszy - zastanów się czy warto, bo na pusto będzie skakać na dziurach jak piłka, pod obciążeniem będzie w miarę ok. Nie lepiej zainwestować w przyczepkę? Co do amora to się nie wypowien, pewnie należałoby komplet wymienić ale poczytaj co pisze Iron na tem temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 po zapakowaniu 450 kg wyglada tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszcmg Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dla osób zainteresowanych liftem zawieszenia informuje że mocowania amorow z przodu i tyłu są identyczne. Jak by ktoś potrzebował to mogę wysłać skan uszczelki na papierze milimetrowym lub skan mocowania Amora do kielicha odbity na papierze milimetrowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dla osób zainteresowanych liftem zawieszenia informuje że mocowania amorow z przodu i tyłu są identyczne. Jak by ktoś potrzebował to mogę wysłać skan uszczelki na papierze milimetrowym lub skan mocowania Amora do kielicha odbity na papierze milimetrowym. Ile go dźwignąłeś kolego w górę? Jaka cena projektu? Poproszę o foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGI Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Dla osób zainteresowanych liftem zawieszenia informuje że mocowania amorow z przodu i tyłu są identyczne. Jak by ktoś potrzebował to mogę wysłać skan uszczelki na papierze milimetrowym lub skan mocowania Amora do kielicha odbity na papierze milimetrowym. Poszło pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszcmg Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 W poniedziałek Idę do kolegi na tokarke i spawarke. Jak wszystko zrobię to podzielę się info. Nie chciał bym pisać mitów tylko sprawdzone fakty. Proszę o cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qras Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam Jestem na forum x traila nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nie jest to moja pierwsza terenówka/suv więc trochę ogarniam temat liftu. Potrzebuję podnieść sam tył 3-4cm gdyż wożę parę gratów w bagażników, a do tego butla z gazem itp i tył delikatnie mówiąc siada. Myślałem o ironmanach na tył ale po doświadczeniach z poprzednich terenówek wiem, że będzie twardo . Mam pytanie do znawców xtraila: Czy ewentualnie koledzy mogliby przesłać projekt tych nakładek do wykonania na mcpersony? pozdrawiam Qras Witam Jestem na forum x traila nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nie jest to moja pierwsza terenówka/suv więc trochę ogarniam temat liftu. Potrzebuję podnieść sam tył 3-4cm gdyż wożę parę gratów w bagażników, a do tego butla z gazem itp i tył delikatnie mówiąc siada. Myślałem o ironmanach na tył ale po doświadczeniach z poprzednich terenówek wiem, że będzie twardo . Mam pytanie do znawców xtraila: Czy ewentualnie koledzy mogliby przesłać projekt tych nakładek do wykonania na mcpersony? pozdrawiam Qras Witam Czy nikt nie czyta tego postu, nikt nie ma rysunków jak to ustrojstwo wykonać.....o co kaman? pozdrawiam Qras Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez Qras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 może sezon urlopowy... Jeśli pilnie potrzebujesz to podnieś auto na pieniek (lewarkiem) i odkręć z tyłu mcpersona - tylko 3 śruby. Opadnie Ci delikatnie na dół i będziesz mógł zdjąć uszczelkę do odrysowania. Roboty na 40 minut z ponownym przykręceniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam wszystkich po długiej przerwie.Jestem teraz w trakcie motania mojego drugiego X-a,zostało tylko spawanie i montaż.W przyszłym tygodniu wrzuce jakieś foty z postępu prac jeżeli pogoda pozwoli. Tył już jest podniesiony ,zeszło z demontażem i montażem ze trzy godziny,troche długo ale wymieniałem przy okazji odboje z osłonami amorów bo stare były w strzępach.Na sobote zaplanowałem podniesienie przodu plus jak z tyłu odboje i osłony.Do tego zamówiłem większe opony BFG A/T 225/75/16 to na nich pójdzie jeszcze prawie trzy cm do góry.Pstryknęłem kilka fotek ale wrzucę później jak wszystko będzie zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 oj... może obcierać w pełnym skręcie... moje 225/70/16 są na styk, ale życzę powodzenia operacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Cześć Bartek,wydaje się że miejsca wystarczy ale zobaczymy jak przyjdą oponki.W poprzedniej Nyssce po podniesieniu jeździłem na 215/65/16 więc porównania nie mam.Jak będzie obcierać to będe kombinował z dystansami ,ale o tym po tym. Reszte fotek później 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 yyy jak to poprzedniej... masz nową?? t31? Dopytuje ponieważ u mnie przy skręcie max w lewo klocki bieżnika są dosłownie na papier od dolnej części nadkola. (Zauważyłem to po zmianie opon a nowe w czerwcu, a teraz zacząłem się zastanawiać, że łańcuchów to już nie założę...) ps Dziś byłem u mechanika i może pod koniec przyszłego tygodnia x będzie na chodzie... jeśli powiedzie się naprawa. W tym roku zrobiłem nim może ze 2-3 tysiące km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Tamten poszedł do żyda bo ruda się za niego wzięła (tylne nadkola) robiłem to ze trzy razy i dałem sobie spokój i kupiłem plaskacza,.Teraz stęskniło mi się za x-trailem i kupiłem następnego T30 tylko musze przystosować do swoich potrzeb. Ale masz dalej założone dystanse nad amory czy bez. A coś poważnego się zepsuło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.