Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T30] Podniesienie zawieszenia X-trail


Bartezm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kupiłem koła bo jak wcześniej pisałem prościej mi było wytoczyć otwory,a Bartek ty chyba wycinałeś koronką jak się nie mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50mm od skraja górnej blachy do dolnej? Czyli 2x 0.5cm daje 1cm tj 40mm tuleja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,ale ja bym dał 55mm i tuleje z jednej strony wpuścił w blache,co w sumie da ci 50mm ,ale chyba będzie trwalsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to zarydzykuj (jak to mówią w znanym i popularnym radiu) 70mm. Zależy ile chcesz osiągnąć. 

 

50 mm liftu jest już przetestowane i nic się nie dzieje. - Radzi chce zapodać jeszcze większe opony niż moje a u mnie jest prześwitu pod autem 280mm. (nad stojącą butelką od piwa przejeżdżam).

Powody dla których zrobiłem lift :

40% poprawa prześwitu i własności "off road"

60% wygląd

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie materiał i szablon to będę działał ;) tak zrobię, że z jednej strony wpuszczę w blachę a z drugiej doczołówka i będzie ok, coś czytałem o zakupie śrub mimośrodowych, takim zabiegiem zajmią się na stacji diagnostycznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm w takim razie jak zrobię dystanse, będę myślał nad resztą, żeby mieć wszystko przygotowane i do działania... co do opon to myślę kupić letnie

215/70R16

Zastanawiam się nad tyłem +- 2cm wyżej od przodu z tego względu, że butla z gazem z tyłu, wchodzi 50l lpg więc trochę ciąży...


Koledzy ma ktoś z Was to w cadzie? Jeżeli tak byłbym wdzięczny za przesłanie tego bo może mi to gościu na plaźmie zrobi, ale to nie zmienia faktu że czekam też na przesyłkę od daremeneza :)

Edytowane przez TomekX-TRAIL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki po lifcie ,może troche słabo widać bo krzywo stoi.          2lsk21j.jpg                                                              fu6tyv.jpg                                               2yy6za8.jpg

  • Upvote 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głosik poleciał...ja będę kusił się chyba w kierunku 70mm :)
Ponad to prosiłbym kolegów jeżeli któryś z Was posiada to w programie CAD podesłać ponieważ mam we wsi gościa co zajmuje się na większą skalę plazmą, piaskowaniem itp itd więc by mi to ładnie zrobił :)

Edytowane przez TomekX-TRAIL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głosik poleciał...ja będę kusił się chyba w kierunku 70mm :)

:0recourse:

 

Ponad to prosiłbym kolegów jeżeli któryś z Was posiada to w programie CAD podesłać....

jak już będziesz miał wzór - odrysuj go badzo dokładnie na A4, zeskanuj do pdf i mi przyślij - zrobie dwg dla potomnych  ;)

Edytowane przez Bartezm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam 70mm bo zaraz będziecie wymieniać przekładnię i przeguby. Poza tym przy takim lifcie koniecznie trzeba stosować mimośrody do zniwelowania efektu tatry. Nie wspominając już o stabilności w zakrętach... 

 

No i odpowiadając na pytania wszystkich odnośnie rysunku, niestety już go nie mam bo padł mi komputer a razem z nim wszystkie dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, jednak będę robił raczej 5,5cm czyli 5cm w górę ;) lipa z tym że nikt nie ma tego w Cadzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego zamówiłem większe opony BFG  A/T 225/75/16 to na nich pójdzie jeszcze prawie trzy cm do góry.Pstryknęłem kilka fotek ale wrzucę później jak wszystko będzie zrobione.

 

oj... może obcierać w pełnym skręcie... moje 225/70/16 są na styk, ale życzę powodzenia operacji

 

z przodu ociera przy pełnym skręcie a tył też haczy o nadkole z przodu. :0recourse:

 

Mów mi prorok

 

Może spróbuj wymienić na 225/70?

Edytowane przez Bartezm
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było ale miał tylko ten rozmiar.Wydawało mi się że będą pasować .Według kalkulatora przeliczania rozmiaru opon różnica w średnicy powinna wynieść 58mm a w rzeczywistości wyszło ok.90mm i dlatego nie weszły(ale wyglądało super ,szkoda że nie pstrykłem fotki)Pześwit taki był że można by pod nim przejść :D

Edytowane przez rademenez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te koła wyglądają na duże..

post-58419-0-06200400-1480431311_thumb.jpg

 

a jak by tak spróbować dystanse lub zmienić et na felgach aby trochę odstawić na zewnątrz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...