colins Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Wałkujecie. Bo mi niczego nie ochronił. Żeby nie było - nie ochronił, bo nie używałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 No właśnie nie bo mój S/S działał poprawnie do samego końca padu aku. Pomimo jego permanentnego wyłączania czasami kiedy o tym zapomniałem uaktywniał się. Znalazlam na obcym forum jak mozna w prosty sposob wylaczyc SS na stale,,,,naturalnie mozna go takze ponownie zalaczyc jesli sie bedzie chcialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Kobieta...jak zwykle bardzo tajemnicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Gdzies juz u nas bylo ale z checia poczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Nie ma w tym zadnej tajemnicy, ale nie wiem czy moge publicznie takie rzeczy rozpowszechniac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Zastrzelę ją ! Jak mi Bóg miły ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 To żadna tajemnica, trzeba regularnie rozładowywac akumulator i po problemie Ja już dawno zapomniałem że mam SS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Zastrzelę ją ! Jak mi Bóg miły ! Nie rob tego, blagam Cie. wyle Wam info, ale darujcie mi zycie. Deaktivierung SS-Automatik_01.pdf Deaktivierung SS-Automatik_02.pdf 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 A podobnie jak kiedyś pisałem by zrobić to z czujnikiem przy sprzęgle. To fakt - SS nie działa przy otwartej klapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Malpka w okularach sie nie odzywa, pewnie przygotowuje jakas flinte, a moze tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ten nasz Administrator jest tak łagodny ,że tylko pejczem Ciebie potraktuje ... Coś długo Go nie ma , to chyba nie będzie tak żle ! Pewnie tłumaczy dla nas tą instrukcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Proszę nie prowokować Monika ,a te emotki na końcu to jakiś ulubiony element spędzania wolnego czasu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Tak, ale w scisle okreslonym gronie, Ty sie nie zalapales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Cieszę się z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duncho Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Akumulator znowu podczas badania przyrządami pokazuje już tylko około 70% naładowania. ASO twierdzi , że aku jest dobry, tylko nie doładowany i powinienem sobie raz na jakiś czas go doładowywać. No super, w życiu miałem różne auta, czasem dosyć wiekowe i nigdy nie doładowywałem akumulatora. Zapowiada się więc niezła batalia z Nissanem bo nie mam zamiaru tak tego zostawić . Zacząłem obserwować poziom napięcia podczas jazdy i wychodzi na to, że system rekuperacji działa tak, że akumulator jest ładowany tylko na wolnych obrotach (o ile akurat Start-Stop nie wyłączy silnika), podczas spokojnej jazdy z małym obciążeniem silnika oraz podczas hamowania silnikiem. Gdy przyspieszamy to aby odciążyć silnik alternator jest odłączany. Potwierdziło to ASO, że tak właśnie ma być i że to jest przejaw najnowszej technologii . Tylko, że tym sposobem podczas dynamicznej jazdy w mieście akumulator nie ma kiedy się naładować i ciągle jest niedoładowany, co wpływa na jego szybsze zużycie. Podejrzewam, że niedługo osób z takim problemem jak mój będzie więcej tak jak będa starzeć się nasze akumulatory (moje auto ma 19 miesięcy). A długo można sobie nie zdawać z tego sprawy, bo auto odpala normalnie, nie ma objawów, że coś jest nie tak, aż do pewnego dnia gdy stan niedoładowania będzie już duży, po prostu nie odpali. A wtedy tylko laweta o ile uda się auto zapakować z włączonym hamulcem I have very similar problem to yours and found out following: http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=29&t=3214 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Jedyny sposób,jazda eco, i toczymy się z górki lub dojeżdżając do skrzyżowania na odjętym gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 I have very similar problem to yours and found out following: http://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=29&t=3214 Thank you Duncho. I have seen your posts because I was looking for the solution also at UK forums. I have been waiting for the battery replacement but I am afraid that it will solve the problem for certain time only. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 W tym temacie na forum angielskim, a dokładniej filmiku - dlaczego nie skorzystał z trybu serwisowego tylko z jakieś zabawki? Nie wiadomo jak dokładnie ta zabawka mierzy i czy napięcie w samym gniazdu nie jest zaniżone. Bo dziwne, że pisze o max 14,5V, gdy w naszych autach (i w tych, w których jest system STOP-START i alternatory odzyskujące energię) napięcie w trakcie hamowania silnikiem wynosi nieco ok. 15V, czasami je przekraczając nawet. Czyli albo te jego urządzonko zaniża wskazania, albo ma coś z ładowaniem. Ponadto na filmiku widzę na desce rozdzielczej jakieś zielone ECO - u mnie (u nas?) tego nie ma. Czy to nie wpływa na proces ładowania bardziej go obniżając. Drugi (F1 Bon) też ma miernik wciśnięty do gniazda zapalniczki i ma mac 14,4V. Może jest tam regulowane (ograniczone) napięcie by urządzenia do gniazda podłączone nie spalić. Choć wątpię by skok do 15V im zaszkodził - ale jednak. Urządzenia zasilanie z zapalniczki projektowane są na napięcie max 14.4V - czyli przez poprzednie dekady lat typowe dla samochodów. Jutro rano przed rozruchem zobaczę jakie u mnie jest napięcie. Miernikiem i przez NCII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ponadto na filmiku widzę na desce rozdzielczej jakieś zielone ECO - u mnie (u nas?) tego nie ma. Ja mam , skrzynia automatyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Ja dziś sprawdziłem w trybie serwisowym, to na biegu jałowym miałem ładowanie zaledwie ok.13.5V. Po wyłączeniu silnika pokazywało bodajże 12.8V. Jednak Karminadel wcześniej pisał, że ten typ tak ma więc dlaczego miałbym mu nie wierzyć. Edit z 16 listopada: Dziś testowałem tryb serwisowy w trakcie jazdy i pokazywało mi napięcie w granicach 14,5 - 14.8 V. Co ciekawe nie zmieniało się w zależności od stylu jazdy. Bo Karminadel pisał, że najwyższe jest w trakcie hamowania silnikiem (czyli takie jakby odzyskiwanie energii). Nie wiem, może miałem niedoładowany akumulator i cały czas "pompowało" prąd do niego. W każdym razie bez względu na warunki jazdy, cały czas ładowało powyżej 14,5 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) A ja dla Ciekawych załaczam dzisiejszy wydruk z testu akumulatora w QQ odebranym w październiku po przejechaniu 1800 km. Samochód używany codzienni w ruchu miejskim w przedziale od 50 do 100 kilometrów dziennie. Wszystko działa i świeci (SS też działa).Z wydruku wychodzi, że jest ok, ale przydałoby się małe doładowanie akumulatora (tylko 75% naładowania). Edytowane 17 Listopada 2015 przez Zając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ciepło tam u Was, w tej Łodzi. Mówiłem, że zimy nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Tak. W serwisie na hali. Edytowane 18 Listopada 2015 przez Zając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECH0TNIK PL Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Ja dziś sprawdziłem w trybie serwisowym, to na biegu jałowym miałem ładowanie zaledwie ok.13.5V. Po wyłączeniu silnika pokazywało bodajże 12.8V. Jednak Karminadel wcześniej pisał, że ten typ tak ma więc dlaczego miałbym mu nie wierzyć. Edit z 16 listopada: Dziś testowałem tryb serwisowy w trakcie jazdy i pokazywało mi napięcie w granicach 14,5 - 14.8 V. Co ciekawe nie zmieniało się w zależności od stylu jazdy. Bo Karminadel pisał, że najwyższe jest w trakcie hamowania silnikiem (czyli takie jakby odzyskiwanie energii). Nie wiem, może miałem niedoładowany akumulator i cały czas "pompowało" prąd do niego. W każdym razie bez względu na warunki jazdy, cały czas ładowało powyżej 14,5 V. Ciepło tam u Was, w tej Łodzi. Mówiłem, że zimy nie będzie. Czytam Wasze stare posty o rozładowanym akumulatorze, bo sam to przeżyłem w J 11. Rano kontrolki migają, zero reakcji z akumulatora, hamulec trzyma a qashqai zaparkowany przodem do tylnej ściany garażu, z boku jakieś opony. Szlak mnie trafiał, nie podejdziesz do maski bo za ciasno, autka nie przesuniesz bo hamulec postojowy, prostownik pod ręka i d...a. Przeryłem garaż i jakoś dostałem się do akumulatora. Teraz w garażu staram się wyłączać hamulec postojowy - bo to się da , ale o ostrzeżeniu mnie , że aku słaby to qashqai nic !! a mam N- Tec. A coś słyszałem , zę wymiania akumulatora przy START/STOP może być problemem , czy dot. to QQ J11 ?? wiem coś o tym ? Edytowane 11 Listopada 2016 przez GRZECH0TNIK PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Czytam Wasze stare posty o rozładowanym akumulatorze, bo sam to przeżyłem w J 11. Rano kontrolki migają, zero reakcji z akumulatora, hamulec trzyma a qashqai zaparkowany przodem do tylnej ściany garażu, z boku jakieś opony. Szlak mnie trafiał, nie podejdziesz do maski bo za ciasno, autka nie przesuniesz bo hamulec postojowy, prostownik pod ręka i d...a. Przeryłem garaż i jakoś dostałem się do akumulatora. Teraz w garażu staram się wyłączać hamulec postojowy - bo to się da , ale o ostrzeżeniu mnie , że aku słaby to qashqai nic !! a mam N- Tec. A coś słyszałem , zę wymiania akumulatora przy START/STOP może być problemem , czy dot. to QQ J11 ?? wiem coś o tym ? Ja jestem świeżo po wymianie. Najpierw muszą podpiąć pod tester i sprawdzić. Potem muszą go naładować i sprawdzić ponownie. Jak dalej pokaże, że do wymiany, to ASO pisze o zgodę na wymianę w ramach gwarancji do Nissan Polska i sprowadzają nowy. W moim przypadku z Holandii (3 dni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.