myszorek Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 VVTi 1.8 129 KM T25 po lifcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Jeździłem ostatnio przez kilka godzin autem zastępczym. Zrobiłem 150 km zarówno po mieście jak i trasie. Moje odczucia są dokładnie takie same jak Jacka i pokrywają się z Twoimi wykresami. Qq jest mniej nerwowa na niskich biegach i obrotach, nie tak brutalnie budzi się turbina. Za to jest więcej pary przy wyższych prędkościach, co pomaga np. przy wyprzedzaniu. Jazda przypominała trochę moją poprzednią Toykę Avensis czyli wolnossącą benzynę. A już myślałem że mi się wydawało że to QQ 1.2 co ostatnio miałem od serwisu na jeden dzień to że jakoś żwawiej się zbiera ... potwierdzam to co myszorek zaobserwował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmaj Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Witam Witam wszystkich kolegów i koleżanki, śledzę to forum już prawie od roku, choć jeszcze nie miałem przyjemności się udzielać. Posiadam Qashqaia 1.2 dig-t 2015r, przebieg 17000km. Wrzucam skan zrobiony kilka dni temu na hamowni v-techa w Krakowie. Auto po pierwszym przeglądzie w aso, zgłaszałem że jest niewielki ubytek oleju (około 0,7l na 15000km) i że podobno jest jakiś soft do silnika który ten problem "załatwia". Doradca serwisowy przytaknął że rzeczywiście "coś tam było". Auto odebrałem wieczorem, gdy już nie było tego doradcy, więc na 100% nie wiem czy ten soft jest zmieniony czy jest po staremu. Skan z hamowni: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Trudno powiedzieć, czy nowy, czy stary - trzeba poprosić Gregsona, żeby Cię dopisał do swojego zestawienia. Ale za to moc o 8,4 KM i moment o 4 Nm wyższe. Jeśli nawet jest to stary soft i oleju nie będzie więcej żłopał, to bym nie zmieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Niby silnik 1.2 115KM A u mnie było ponad 118,a u Jakmaja ponad 120! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Może 115 to średnia. Tylko żeby nie trafiło, że ja mam 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Bardzo ładny, zgodny z deklaracjami producenta wykres. A nawet z małym bonusikiem. Jest szansa, że Twój QQ jakmaj nie był składany na poniedziałkowym kacu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 moc i moment ciut wyższy bo kolega może mieć nowy filtr powietrza dopiero co założóny w ASO. Na moje ślepe oko patrząc na wykres momentu soft zmieniony. Ale jeśli tak ma wyglądać po zmianie to chyba się skusze na taki zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmaj Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Po wizycie w ASO jakiejś specjalnej różnicy w dynamice nie odczułem, natomiast zauważyłem że często po puszczeniu pedału przyśpieszenia i np wybiciu na luz, silnik nie schodzi od razu do wolnych obrotów, tylko najpierw trzyma na 1300 obr. i w ciągu kilku sekund spada do normalnej prędkości obrotowej - na pewno wcześniej takiego zachowania silnika nie było. Jeszcze zauważyłem jedną rzecz (choć na 100% nie jestem pewien czy tego wcześniej nie było), mianowicie jak np stoję pod górkę i podczas ruszania auto zgaśnie to za sekundę silnik sam odpala:), a posiadam wersje Acenta z tradycyjnym kluczykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 To czy pod górkę ,czy z górki nie ma znaczenia.Po prostu masz naładowany akumulator i system SS działa przy zatrzymaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmaj Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 To nie Kolego system Start/Stop. Jest taka sytuacja - auto stoi pod górkę, świeci zielona kontrolka z widocznym samochodem stojącym pod górę. Za szybko popuszczam sprzęgło i zduszam silnik - po sekundzie silnik sam odpala.. Próbowałem na równym kawałku drogi i na 100% po zduszeniu silnika wtedy nie odpalał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 "auto stoi pod górkę, świeci zielona kontrolka z widocznym samochodem stojącym pod górę. Za szybko popuszczam sprzęgło i zduszam silnik" Może nie odpowiem w temacie - ale też się kiedyś "żaliłem" na początku posiadania QQ, że mój asystem ruszania pod góre trzyma, mimo że chcę ruszyć, aż koła buksują, a z tyłu jakby mnie ktoś za zderzak trzymał. Wtedy w moim temacie JACKO29 pisał, że jego QQ rusza bez problemu. Więc by to wyeliminować - po zadziałaniu asystenta ruszania pod górę odczekiwałem te 2 sekundy od puszczenia hamulca i dopiero ładnie ruszałem. Natomiast z czasem ten problem ustał - ale mi się tylko wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Bo z tym asystentem trzeba działać sposobem Jak się nam zaświeci zielona kontrolka, a my chcemy ruszyć, to nie ma co na chama puszczać sprzęgła, tylko najpierw lekko sygnalizujesz że chcesz już jechać, puszczając sprzęgło częściowo (żeby nie zdusić silnika), a po sekundzie gdy hamulec już odpuści należy kontynuować ruszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 dd a po sekundzie gdy hamulec już odpuści należy kontynuować ruszanie. Zgodnie z instrukcją obsługi asystent puszcza dokładnie po 2 sekundach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Dzięki, muszę sobie zegarek naprawić W każdym razie półsprzęgłem powodujemy, że auto się nie stoczy po odpuszczeniu hamulca, a jak już odpuści to możemy kontynuować ruszanie. Chyba, że to mój QQ ma skopany zegarek w komputerze i za wcześnie puszcza hamulec... sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Bardzo ładny, zgodny z deklaracjami producenta wykres. No nie tak do końca zgodny z deklaracjami. Producent jednak deklaruje max moment przy 2000 obr/min - tu mamy przy 3791. Nawet gdyby szukać na tym wykresie deklarowanych 190Nm to i tak osiągnięte są dopiero przy 3000 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Niby silnik 1.2 115KM A u mnie było ponad 118,a u Jakmaja ponad 120! Zmierzcie jeszcze przy -10oC to może ze 130KM wyjdzie a poważnie pomiar producenta jest w warunkach normalnych, więc hamownia powinna przeliczyć parametry a tutaj to nie wiadomo, bo wykres jakiś uproszczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Ale masz wyraźnie na badaniu jakmaja, że temp. 20oC i 996hPa. Więc jak dla mnie to warunki normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro147 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Panowie nie potraktowałem jeszcze swojej Qaśki jak dziś, a dostała z buta dosyć mocno licznik się zamknął ze dwa razy Co do samych wyników to jestem dosyć usatysfakcjonowany: Jeśli chodzi o moc to wyszło mi 126 KM przy 4888 obr ( wiem że jest to wartość chwilowa i nie biore jej zbytnio do siebie, ale zawsze to lepiej więcej jak mniej ) przy 4500 obr/min z wykresu można odczytać 115 KM więc zgodnie z obietnicą Nissana Moment obrotowy zaczyna się pojawiać w znacznej ilości przy 2000 obr i wynosi ok 175 Nm, wartość 190Nm osiąga przy 2700 obr, co jest zgodne z moim odczuciem z za kierownicy - czuć mały pstryczek mocy przy 2800 ob/min, i równo ciągnie do 4800 - tu mały kamyczek do ogródka -miało być te 190 Nm od 2000 obr, ale chyba nie ma co szukać dziury w całym Ogólnie jestem content - jeśli jeszcze reset sugerowany przez jacko pomoże względem spalania to już pełna zadowolenia będzie..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Kurna, wszyscy macie chyba silniczki od Dustera, bo u każdego 120 i parę kucyków. Chyba i ja się muszę zhamować! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Ale masz wyraźnie na badaniu jakmaja, że temp. 20oC i 996hPa. Więc jak dla mnie to warunki normalne.Niom, dziś to najwyraźniej nie jest mój dzień. Panowie nie potraktowałem jeszcze swojej Qaśki jak dziś, a dostała z buta dosyć mocno licznik się zamknął ze dwa razy Co do samych wyników to jestem dosyć usatysfakcjonowany: Jeśli chodzi o moc to wyszło mi 126 KM przy 4888 obr ( wiem że jest to wartość chwilowa i nie biore jej zbytnio do siebie, ale zawsze to lepiej więcej jak mniej ) przy 4500 obr/min z wykresu można odczytać 115 KM więc zgodnie z obietnicą Nissana Moment obrotowy zaczyna się pojawiać w znacznej ilości przy 2000 obr i wynosi ok 175 Nm, wartość 190Nm osiąga przy 2700 obr, co jest zgodne z moim odczuciem z za kierownicy - czuć mały pstryczek mocy przy 2800 ob/min, i równo ciągnie do 4800 - tu mały kamyczek do ogródka -miało być te 190 Nm od 2000 obr, ale chyba nie ma co szukać dziury w całym Ogólnie jestem content - jeśli jeszcze reset sugerowany przez jacko pomoże względem spalania to już pełna zadowolenia będzie..... Zamknąłeś budzik tzn. ile? 240km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Może chodziło o obrotomierz Albo po prostu o prędkość maksymalną. Jestem szczerze zdziwiony, że QQ po prawdopodobnie nielekkim traktowaniu przez wkurzonych kierowców których auto zostało w serwisie, w dodatku podczas docierania silnika legitymuje się tak fajnym przebiegiem momentu i mocy. Gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro147 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 polonus pierwszy raz byłem na hamowni i też byłem w szoku ale tak budzik był zamknięty dwa razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 polonus pierwszy raz byłem na hamowni i też byłem w szoku ale tak budzik był zamknięty dwa razy To żeby doprecyzować na hamowni ten budzik był zamknięty? Już myślałem, że w warunkach drogowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 A czasem QQ nie ma jakiegoś ogranicznika prędkości? Coś gdzieś czytałem, że w silniku 1.2 200 nie przekroczy, nawet z górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.