Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ładowanie akumulatora


robi173
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Andrzej G

Czytam, czytam..... i jak jeszcze trochę poczytam, to zanim ruszę, to będę musiał zrobić listę startową. To włącz, tamto wyłącz. Toż to tak bardziej zaawansowane, niż prom kosmiczny...... ;)

Większość rzeczy wystarczy raz przysiąść i poustawiać "pod siebie".

Ja przesiadłem się na Pulsara z Almery N15 (1998), który był golutki - nawet ABS-u toto nie miało. To wyobraź sobie, co przeżywałem zapoznając się z nowinkami. Siedziałem po nocach w garażu z instrukcją w łapie i się "dostosowywałem" do nowych technologii :laie_67:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi już te zabawki tak spowszedniały, że ostatnio złapałem się na rozmyślaniach, że przydałby się jakiś HUD na szybie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

A mi już te zabawki tak spowszedniały, że ostatnio złapałem się na rozmyślaniach, że przydałby się jakiś HUD na szybie. :D

Ciekawe, czy gdybyś zobaczył cenę jaką zażyczą sobie za ten gadżet, nie zacząłbyś rozmyślać o czymś bardziej przyziemnym :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co, pomarzyć sobie nie można?

Mazda woła chyba z 7000 zł za taki pseudo-HUD z dodatkową szybką (a nie z wyświetlaniem bezpośrednio na szybie).

W cenie takiego gadżetu (a nawet taniej), to ja swego czasu kupiłem porządną Renówkę Megankę i z powodzeniem jeździłem nią dobre półtora roku. Po czym sprzedałem bez straty.

Masz rację Andrzeju - chyba lepiej przepić równowartość takiego HUDa. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Szczęśliwego Nowego Roku. :drinkchampagne:

Już? :D co to za strefa czasowa? :P

Szczęśliwego!  :beer:  :drinkchampagne:

Edytowane przez pawcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już? :D co to za strefa czasowa? :P

Szczęśliwego!  :beer:  :drinkchampagne:

To jest Colinsowa strefa czasowa :D 

Jak tylko jest okazja to AKUMULATOR ładuje się ,a nie pyta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Z Wami też chętnie przestawię zegar :drinkchampagne: :drinkchampagne: :drinkchampagne: :drinkchampagne:

 

@ pawcio - jak Ty to robisz, że Twoja QQłka pali 2 litry więcej, niż czołg Thundera :dribble:

Edytowane przez Andrzej G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest Colinsowa strefa czasowa :D

Jak tylko jest okazja to AKUMULATOR ładuje się ,a nie pyta :D

Bez takich mnie tu. O ładowaniu pyty wypowiadał się nie będę. :D

Poza tym, to dzisiaj jeszcze idę na nockę. Dopiero jutro zasiadam do wieczerzy - od poranka. :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ pawcio - jak Ty to robisz, że Twoja QQłka pali 2 litry więcej, niż czołg Thundera :dribble:

Non stop mam przeprost w prawym kolanie a na poważnie to chyba charakterystyka mojej jazdy.

1. Krótkie odcinki Ok 3 km do pracy.

2. Jak więcej po mieście to przeważnie w korku

3. Jak trasa to zawsze mi się spieszy

Edytowane przez pawcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem w wątku dot. Systemu Stop/Start mialem dzisiaj jechac do ASO no wyświetla się komunikat Systet stopstart fault i podejrzewałem akumulator.

Nie pomyliłem się. Właśnie czekam na lawetę hihihihii... nie dojechałem do ASO.

Żona ruszyła z pod domu, dojechała po siostrę by ją zawieźć na lotnisko i.... już u niej pod blokiem nie zapaliła. Dobrze, że jest drugie auto w rodzinie po troche określeń na prostytutke z ust żony się posypało.

 

Dzwonili z ASO. Akumulator do wymiany. Jutro ma być u nich w ASO i mam podjechać p naprawiony samochód.

Uffff czyli na kolejne dwa lata spokój z akumulatorem.

Przy okazji zrobili akcję serwisową na wspornik nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało się....jestem po wymianie akumulatora na nowy po przejechaniu zaledwie 31 000 i 1,5 roku eksploatacji. 

Dodatkowo akcja serwisowa tylych nadkoli mnie załapała. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,na moim zrobiłem prawie 49tys :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obaj używaliście s&s? Jeśli tak do podajcie dla porównania czas i "zaoszczędzone kg co2"

Edytowane przez pawcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tego nie sprawdzałem...załączył się...no to jest...nie załączył się...jeszcze lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój akumulator Fiamm tez wytrzymał 1,5 roku (70% trasa / 30% miasto) chociaż S/S był używany sporadycznie, tylko wtedy kiedy zapomniałem go wyłączyć.

Wymienili na nowy Nissan/Exide i po ponad roku jest nadal sprawny (wg testera ASO - stan bdb). Bez zmian nie używam S/S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy komuś padł aku z "oczkiem" od Nissana? Bo mnie się wydaje, że padają tylko FIAMM. No ale to włoski produkt, a oni z jakością mają różnie,w przeciwieństwie do piękna motoryzacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obaj używaliście s&s? Jeśli tak do podajcie dla porównania czas i "zaoszczędzone kg co2"

 

Ja zaoszczędziłem tyle:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/104886-j11-start-stop/page-26?do=findComment&comment=1145918

Akumulator wymieniony na gwarancji tydzień temu, po dwóch latach używania samochodu przez maniaka Stop-Sart.

Wnioski: wpływ SS żaden, tylko wiek akumulatora. 2 lata i można zacząć się (statystycznie) martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na własne życzenie zabijacie te swoje baterie. Jaki to problem raz na miesiąc sprawdzić napięcie aku i w razie niższego niż 12,6V podładować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się nie chce - od tego mam gwarancję. Mam inne podejście do samochodu - ma jeździć, a nie ja się z nim cackać ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te akumulatory, pomimo, że wzmocnione, zabija specyficzny system ładowania (rekuperacja, odcinanie ładowania) no i S/S uważam, że też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na własne życzenie zabijacie te swoje baterie. Jaki to problem raz na miesiąc sprawdzić napięcie aku i w razie niższego niż 12,6V podładować?

Nie po to kupuje nowe auto żeby sprawdzać co miesiąc czy pojedzie

A w instrukcji piszą coś na tematy sprawdzania stanu naładowania? Jak nie to pewnie niedługo dopiszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

A w instrukcji piszą coś na tematy sprawdzania stanu naładowania? Jak nie to pewnie niedługo dopiszą

Instrukcje powstają w oparciu o doświadczenia ... a doświadczenie nabywamy zazwyczaj po upływie gwarancji :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...