manix Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 W Tucsonach standardowo montowane są AGM Varty (w komorze silnika) i mają się swietnie. Ostatnio auto stało 2 tygodnie na lotnisku i przy pierwszej bramce start/stop wyłączył silnik (czyli aku miał co najmniej 70% naladowania) Auta co prawda dopiero 2 letnie ale nikt nie napisał jeszcze nic o jakimkolwiek problemie z akumulatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Nie wiem,czy tylko mnie pech dopada??? Auto stało w serwisie 3 miechy,nie wiem...może podładowali akumulator,ale po przyjeździe zielone oczko było ledwo widoczne,więc ja wpiąłem i ładowałem kilkanaście godzin aż się prostownik sam wyłączył,czyli aku był pełny.Przejechałem 1400km po ładowaniu,dzisiaj zaglądam pod machę...oczko czarne! wskaźnik pokazuje rozładowanie! Godzinę temu go wpiąłem i zobaczymy co będzie dalej miesiąc jazdy i akumulator rozładowany?W najgorszych czasach kiedy miałem 125p i nawalał mi regler to aku ładowałem raz na dwa miesiące,no może raz na miesiąc,a tu? Niby wszystko sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Jest takie powiedzenie "nieużywany narząd zanika" tak samo z akumulator lepiej jak jest cały czas w użyciu. U ciebie 3 miesiące stał więc może się rozładował i zasiarczył. Ja bym go nie lądował tylko czekał kiedy nie odpali i skorzystał z assistance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Nie mogę sobie teraz pozwolić na "nieodpalenie" Podładuję i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Zasada jest taka ze przed ladowaniem sprawdza sie poziom elektrolitu. To ze masz czarne oczko nie świadczy ze akumulator jest niedoladowany. Trzeba zrobić test akumulatora jeśli prąd rozruchu jest o 30% mniejszy od znamionowego trzeba doładować barerie. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Zasada zasadą,a ja kwasów nie lubię więc mając opis na aku,zielone naładowane czarne rozładowane ,to uważam,że tak jest.Poza tym aku bezobsługowy kwasu nie sprawdzę a bawić się miernikiem też mi się nie chce.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 JACKO29 albo najprościej podjedź do ASO i niech oni zobaczą co i jak..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Tak na pewno zrobię Znają mnie tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 "Znają mnie" w jakim sensie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 "Znają mnie" w jakim sensie???? No to pokolei Wymiana osłon kolumn Macphearsona,wymiana gum drążka stabilizatora,wymiana akumulatora,wymiana kierownicy,kilkanaście wizyt związanych z nadmiernym zużyciem oleju,trzykrotna zmiana softu silnika,trzykrotna zmiana softu NC3,wymiana poduszki silnika,akcja serwisowa ze wspornikiem nadkola,w końcu wymiana silnika,a teraz czekam na wymianę uszczelnień rur intercoolera myślę jeszcze czy czegoś nie zapomniałem... Aha! Wymiana czujnika deszczu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 To na serwisie pewnie już wódkę razem pijecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 W ASO powiesili nawet fotę Dżaka z opisem "Tego delikwenta nie obsługujemy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 To na serwisie pewnie już wódkę razem pijecie Za młodzi zawodnicy do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 masakra No to pokolei Wymiana osłon kolumn Macphearsona,wymiana gum drążka stabilizatora,wymiana akumulatora,wymiana kierownicy,kilkanaście wizyt związanych z nadmiernym zużyciem oleju,trzykrotna zmiana softu silnika,trzykrotna zmiana softu NC3,wymiana poduszki silnika,akcja serwisowa ze wspornikiem nadkola,w końcu wymiana silnika,a teraz czekam na wymianę uszczelnień rur intercoolera myślę jeszcze czy czegoś nie zapomniałem... Aha! Wymiana czujnika deszczu! masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Ciekawe jak Jacenty oceni kiedyś jakość Nissana, gdy go sprzeda? Bo chyba kiedyś sprzeda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Moze smialo przy sprzedazy uzyc zwrotu "prawie nowka" BTW. W BMW to aku z tylu sa od dawna wkladane, jak mnie pamiec nie myli od ponad 15 lat -moze nie wszystkie ale spora czesc modeli tak miala. Tam chodzi tez o miejsce pod maska a nie tylko o warunki -tam mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Umiejscowienie akumulatora gdzieś w kabinie czy bagażniku ma też swoje zalety, bo pozwala na lepsze rozplanowanie masy pojazdu, obniżenie środka ciężkości, a sam akumulator ma lepsze warunki pracy (w kabinie cieplej), przez co jego trwałość jest zwykle większa niż w przypadku akumulatorów zamontowanych w komorze silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Dżaku czy nie myślałeś o wymianie auta???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 A po co??? Dobrze mi się jeździ,nie jestem wrażliwy na jego sugestie Teraz mam nowy silnik,nic się nie dzieje,zabawa trwa dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Trzeba Ci przyznać że masz cierpliwość do tego samochodu. 90% ludzi dawno by się go pozbylo a Ty nadaj nim jeździsz i się tym cieszysz. Szacun! Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Jacek by się znudził jak by nic się nie działo, i dopiero zautomatyzowałby brykę, a nie tam jakieś siłowniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Trzeba Ci przyznać że masz cierpliwość do tego samochodu. 90% ludzi dawno by się go pozbylo a Ty nadaj nim jeździsz i się tym cieszysz. Szacun! Idąc za Twoim tokiem myślenia, ile razy trzeba by wymieniać żonę Ale faktem jest, że jestem pod wrażeniem przywiązania Dżaka do tej QQły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Po prostu,za szybko się poddajecie panowie,nie jest tak źle.Kilka rzeczy to czas wymusił(zmiany softu NC3)Kilka ja A reszta to buble(jak silnik),ale póki mam gwarancję to z niej korzystam,a później będę bawił się sam Właśnie nabyłem drogą targów,przez telefon tarcze na przód do mojej Qqłki,jak już pisałem jedna deczko spuchła,a że już dobiegają 60tki więc nie zaszkodzi wymienić...a trafiły mi się Ferodo do Kaśki za 270 z wysyłką.W sklepie,bagatela ponad 400zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Pomyśleć że w kiedyś w audi z 98 na oryginalnych tarczach miałem zrobione 300tys. 60 tyś to tragicznie mało z czego oni teraz robią te części tragedia. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Jacek by się znudził jak by nic się nie działo, i dopiero zautomatyzowałby brykę, a nie tam jakieś siłowniki Właśnie wyklejałem sobie dzisiaj boczki drzwi pianką akustyczną Pomyśleć że w kiedyś w audi z 98 na oryginalnych tarczach miałem zrobione 300tys. 60 tyś to tragicznie mało z czego oni teraz robią te części tragedia. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Planowane zużycie,na pierwszy montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi