Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Start Stop


kkot1971
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy włączonym nawiewie nie powinien się wyłączyć.

U mnie nawiewy chodzą na 17,5 -18,5 stopni non stop i się wyłącza.

 

Według mnie to kwestia naładowania akumulatora.

Akumulator nienaładowany, start/stop nie działa.

Zanim u mnie "załapie" pierwszy raz, zwykle najpierw przejeżdżam ok. 5-7 km.

 

PS. Nie jestem pewien, czy aby nie ma wpływu również temperatura otoczenia i włączone halogeny. Zwykle start/stop częściej działa mi w dzień.

Edytowane przez @ndy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obydwaj nie macie racji :D Obserwacje też do prawidłowej diagnozy nie doprowadziły :D

Pewne jest ,że jak w aku mało mocy to nie zadziała,ale ani nawiew,czy halogeny nie mają znaczenia.We wszystkich tych sytuacjach u mnie SS zadziałał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już mam stracha, że to akumulator może być (naczytałem się u Was/Nas o tej niestety przykrej przypadłości), aku na pół komory silnika i takie jaja...........naprawdę jestem wkurzony,

a mała żonka to ma ubaw: wycieraczki żyją własnym życiem, według navi autem parkujemy w polu, klima ustawiona na 19 stopni a wrażenie jakby było 25, a jako fan Forda 

namawiała mnie na Kugę  :D lub jej sentymentalny powrót do swojej 30  i nówka Reno  :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też z wyłączonym jazdę uprawiam ale jak zapomnę a nawiew pracuje to S/S nie działa a z tego co piszecie wynika że faktycznie żyje własnym widzimisię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mi w ciągu roku aku padnie i nie odpalę auta z pod chaty( co mi się nie zdarzyło nigdy a auta już mam prawie 30 lat, ostatnie 15 nawet 2) to zobaczycie zdjęcia spałowanego QQ bejsbolem  :wave:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady aku montowane w nowym autku dłużej wytrzymują, w hultaju i30 crdi przez 7 lat czy to zimą czy latem palił o pierwszego kopa i ani razu nie widział prostownika.

Będziesz Pan zadowolony tylko gadać do Qkawki należy spokojnie a nie kląć  :drivingauto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mi w ciągu roku aku padnie i nie odpalę auta z pod chaty( co mi się nie zdarzyło nigdy a auta już mam prawie 30 lat, ostatnie 15 nawet 2) to zobaczycie zdjęcia spałowanego QQ bejsbolem  :wave:  

A co Qq jest winne? To tak jak na złość babci odmrozić sobie uszy :D

Owszem ,nowe aku potrafi odmówić przysługi,ale to nie ma znaczenia czy w nowym samochodzie,czy nowy w starym samochodzie.Po coś więc jest ta gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież SS to dziadostwo które jest zaimplikowane na siłę w naszych autach. Ja jestem przeszczesliwy jak się to nie włącza. I długo tak było. Teraz niestety zaczyna coraz częściej mnie wkurzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na to sposób a nawet 2 o jednym było na forum (wyłącznik pod klapą silnika) i drugi,kartka papieru i napis S/S wyłącz na zegarach np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo z systemem SS powinno być odwrotnie. Ma być wylączony !!!, a kierowca jak ma kaprys to może sobie ten badziew włączyć ! :dribble:

pzdr. :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak żona robi trasę codziennie Piekary Śl. - Bytom (14 km tam i z powrotem), to jak dostanę ;) QQ w weekend, to potrafię pojechać do K-ce i dopiero na powrocie się załączy. Raz miałem przypadek, że jak na światłach wyłączyłem klimę, to start/stop się załączył. Jak uruchomiłem klimę, to silnik zapalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Qq jest winne? To tak jak na złość babci odmrozić sobie uszy :D

Owszem ,nowe aku potrafi odmówić przysługi,ale to nie ma znaczenia czy w nowym samochodzie,czy nowy w starym samochodzie.Po coś więc jest ta gwarancja.

No ok, ale jak ktoś przesiada sie z 9 letniego modusa w którym nigdy nie wymienił aku, a auto ani raz nie odmówiło zapłonu to może się czuć trochę niepewnie,,,,,,,,oczywiście trochę na wyrost te moje dywagacje 

narazie wszystko ok i liczę że tak będzie następne 5 lat  :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zawsze (prawie) ss wyłączam. Jestem pewien że uzależnione jest to między innymi od stopnia naładowania akumulatora, bo za każdym razem jak zapomnę wyłączyć systemu to silnik gaśnie przy pierwszej lepszej okazji (a jeżdżę głównie trasy powyżej 30 km, więc szacuję że akumulator jest doładowany) Na pewno nie gaśnie jak jest zimny i mamy włączone ogrzewanie, podobnie w przypadku klimy, nie gaśnie też wtedy kiedy mamy kiepski stan naładowania akumulatora, ale to już zostało wyżej powiedziane. Aku w QQ jest podobno jakieś lepsiejsze, jak na swój malutki silniczek pojemność jest dość duża, ale to chyba teraz tak się produkuje w dobie systemów s/s. Teoretycznie nie powinien zawieść... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na to sposób a nawet 2 o jednym było na forum (wyłącznik pod klapą silnika) ....

Sam o tym pisałem chyba w dziale pulsara :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam o tym pisałem chyba w dziale pulsara :)

A jaki jest ten drugi sposób na wyłączenie S/S? Wyłącznik od klapy u mnie odpada,bo jest pod niego podpięty alarm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na panelu Nissan Connect'a mam wskaźnik naładowania akumulatora (bateria podzielona na 3 części).

Wskaźnik jest obok symbolu BT. S/S nie zadziałał mi dzisiaj ani razu, kiedy miałem tam minimum (1/3).

 

PS. Miałem też włączony nawiew + światła LED do jazdy dziennej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na panelu Nissan Connect'a mam wskaźnik naładowania akumulatora (bateria podzielona na 3 części).

Wskaźnik jest obok symbolu BT. S/S nie zadziałał mi dzisiaj ani razu, kiedy miałem tam minimum (1/3).

 

PS. Miałem też włączony nawiew + światła LED do jazdy dziennej.

Ale jaja. Przecież to jest wskaźnik naładowania, ale baterii telefonu połączonego z NC.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo miałeś włączony nawiew a światła nie mają znaczenia, coś czuje że wkręcasz ludzi albo nie lubisz czytać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja :):withstupid:

Ale dlaczego S/S nie działał - nie wiem :)

Musi być spełnionych szereg warunków. Jakich? Opis znajduje się w instrukcji. Nie wiem po ca ta dyskusja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...