@ndy Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Przy włączonym nawiewie nie powinien się wyłączyć. U mnie nawiewy chodzą na 17,5 -18,5 stopni non stop i się wyłącza. Według mnie to kwestia naładowania akumulatora. Akumulator nienaładowany, start/stop nie działa. Zanim u mnie "załapie" pierwszy raz, zwykle najpierw przejeżdżam ok. 5-7 km. PS. Nie jestem pewien, czy aby nie ma wpływu również temperatura otoczenia i włączone halogeny. Zwykle start/stop częściej działa mi w dzień. Edytowane 23 Marca 2016 przez @ndy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Obydwaj nie macie racji Obserwacje też do prawidłowej diagnozy nie doprowadziły Pewne jest ,że jak w aku mało mocy to nie zadziała,ale ani nawiew,czy halogeny nie mają znaczenia.We wszystkich tych sytuacjach u mnie SS zadziałał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@ndy Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 nie napisałem, że nie zadziałał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1968 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 No i już mam stracha, że to akumulator może być (naczytałem się u Was/Nas o tej niestety przykrej przypadłości), aku na pół komory silnika i takie jaja...........naprawdę jestem wkurzony, a mała żonka to ma ubaw: wycieraczki żyją własnym życiem, według navi autem parkujemy w polu, klima ustawiona na 19 stopni a wrażenie jakby było 25, a jako fan Forda namawiała mnie na Kugę lub jej sentymentalny powrót do swojej 30 i nówka Reno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 U mnie S/S wogole nie pracuje, moze dlatego, ze go od razu wylaczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Czyli pracuje wyłączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Też z wyłączonym jazdę uprawiam ale jak zapomnę a nawiew pracuje to S/S nie działa a z tego co piszecie wynika że faktycznie żyje własnym widzimisię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1968 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 jak mi w ciągu roku aku padnie i nie odpalę auta z pod chaty( co mi się nie zdarzyło nigdy a auta już mam prawie 30 lat, ostatnie 15 nawet 2) to zobaczycie zdjęcia spałowanego QQ bejsbolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Bez przesady aku montowane w nowym autku dłużej wytrzymują, w hultaju i30 crdi przez 7 lat czy to zimą czy latem palił o pierwszego kopa i ani razu nie widział prostownika. Będziesz Pan zadowolony tylko gadać do Qkawki należy spokojnie a nie kląć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 jak mi w ciągu roku aku padnie i nie odpalę auta z pod chaty( co mi się nie zdarzyło nigdy a auta już mam prawie 30 lat, ostatnie 15 nawet 2) to zobaczycie zdjęcia spałowanego QQ bejsbolem A co Qq jest winne? To tak jak na złość babci odmrozić sobie uszy Owszem ,nowe aku potrafi odmówić przysługi,ale to nie ma znaczenia czy w nowym samochodzie,czy nowy w starym samochodzie.Po coś więc jest ta gwarancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Przecież SS to dziadostwo które jest zaimplikowane na siłę w naszych autach. Ja jestem przeszczesliwy jak się to nie włącza. I długo tak było. Teraz niestety zaczyna coraz częściej mnie wkurzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Jest na to sposób a nawet 2 o jednym było na forum (wyłącznik pod klapą silnika) i drugi,kartka papieru i napis S/S wyłącz na zegarach np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiwa Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Bo z systemem SS powinno być odwrotnie. Ma być wylączony !!!, a kierowca jak ma kaprys to może sobie ten badziew włączyć ! pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 U mnie jak żona robi trasę codziennie Piekary Śl. - Bytom (14 km tam i z powrotem), to jak dostanę QQ w weekend, to potrafię pojechać do K-ce i dopiero na powrocie się załączy. Raz miałem przypadek, że jak na światłach wyłączyłem klimę, to start/stop się załączył. Jak uruchomiłem klimę, to silnik zapalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1968 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 A co Qq jest winne? To tak jak na złość babci odmrozić sobie uszy Owszem ,nowe aku potrafi odmówić przysługi,ale to nie ma znaczenia czy w nowym samochodzie,czy nowy w starym samochodzie.Po coś więc jest ta gwarancja. No ok, ale jak ktoś przesiada sie z 9 letniego modusa w którym nigdy nie wymienił aku, a auto ani raz nie odmówiło zapłonu to może się czuć trochę niepewnie,,,,,,,,oczywiście trochę na wyrost te moje dywagacje narazie wszystko ok i liczę że tak będzie następne 5 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 I tak trzymaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ja też zawsze (prawie) ss wyłączam. Jestem pewien że uzależnione jest to między innymi od stopnia naładowania akumulatora, bo za każdym razem jak zapomnę wyłączyć systemu to silnik gaśnie przy pierwszej lepszej okazji (a jeżdżę głównie trasy powyżej 30 km, więc szacuję że akumulator jest doładowany) Na pewno nie gaśnie jak jest zimny i mamy włączone ogrzewanie, podobnie w przypadku klimy, nie gaśnie też wtedy kiedy mamy kiepski stan naładowania akumulatora, ale to już zostało wyżej powiedziane. Aku w QQ jest podobno jakieś lepsiejsze, jak na swój malutki silniczek pojemność jest dość duża, ale to chyba teraz tak się produkuje w dobie systemów s/s. Teoretycznie nie powinien zawieść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Jest na to sposób a nawet 2 o jednym było na forum (wyłącznik pod klapą silnika) .... Sam o tym pisałem chyba w dziale pulsara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Sam o tym pisałem chyba w dziale pulsara A jaki jest ten drugi sposób na wyłączenie S/S? Wyłącznik od klapy u mnie odpada,bo jest pod niego podpięty alarm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@ndy Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Na panelu Nissan Connect'a mam wskaźnik naładowania akumulatora (bateria podzielona na 3 części). Wskaźnik jest obok symbolu BT. S/S nie zadziałał mi dzisiaj ani razu, kiedy miałem tam minimum (1/3). PS. Miałem też włączony nawiew + światła LED do jazdy dziennej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plauen Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Na panelu Nissan Connect'a mam wskaźnik naładowania akumulatora (bateria podzielona na 3 części). Wskaźnik jest obok symbolu BT. S/S nie zadziałał mi dzisiaj ani razu, kiedy miałem tam minimum (1/3). PS. Miałem też włączony nawiew + światła LED do jazdy dziennej. Ale jaja. Przecież to jest wskaźnik naładowania, ale baterii telefonu połączonego z NC. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@ndy Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ale jaja Ale dlaczego S/S nie działał - nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Bo miałeś włączony nawiew a światła nie mają znaczenia, coś czuje że wkręcasz ludzi albo nie lubisz czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plauen Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ale jaja Ale dlaczego S/S nie działał - nie wiem Musi być spełnionych szereg warunków. Jakich? Opis znajduje się w instrukcji. Nie wiem po ca ta dyskusja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@ndy Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 ponieważ nikt nie przeczytał instrukcji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.