Grzegorz76 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Sam już nie wiem co o tym sądzić Sprawdzałem w CEP-iku to obecny właściciel prawdę gada robił średnio 10-15 kkm rocznie Jeżeli był kręcony to przez pierwszego właściciela przejechał 400 kkm skręcił na 100 kkm i sprzedał Tak czy inaczej jadę go dzisiaj obejrzeć na co jeszcze zwracać uwagę z tym przebiegiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 W Nissanach kierownice są z badziewnej skóry. Przetarcia zdarzają się w nowych autach (przykład J11) Na co zwracać uwagę? Stan silnika: zapalanie na zimno/ ciepło (2,2 dci nie odpala jak Chuck Norris z półobrotu. Dwa/trzy obroty, na ciepło podobnie, lecz nie za długo) , intercooler ma być suchy, turbina ledwo słyszalna w trakcie jazdy (kiedyś jak oglądałem Xsa, sprzedawca podkreślił że turbo ładnie pracuje. Darło się głośniej niż silnik). Napędy: W pozycji AUTO świeci się 4WD na zielono, a w pozycji LOCK na pomarańczowo i 4WD na zielono. W pozycji 2WD nie może się nic świecić związane z napędem. Inaczej świadczy o uszkodzeniu. Czasem to może być tylko bezpiecznik, ale dlaczego się spalił. Dwumasa: przy zapalaniu i gaszeniu ma nic nie dzwonić. Otwórz drzwi kierowcy na oścież i na jałowym mają nie lewitować góra/dół. Tyle ode mnie. Stare auto musi być zużyte wizualnie i mechanicznie. Resztę oceń sam. Weź kogoś kto Cię odciągnie jakbyś się zakochał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Z tą skórą to chyba nie do końca tak jest. Chyba, że w T31 znacznie poprawiono jakość. W załączeniu zdjęcie mojego, przy przebiegu 240 kkm, tuż przed sprzedażą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 W t30 na pewno skora się szybko wyciera.100%, u mnie przy 148 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) Byłem, widziałem i ręce opadają. Nie wiem czy sprzedający widział kiedyś samochód z przebiegiem 150kkm Ten moim zdaniem ma 500kkm wydarty na maxa plastiki, siedzenia a o pedałach nie wspomnę, lakier poniszczony lampy wypłowiałe, silnik cały zaolejony z interkulera - tragedia. Zrobiłem sobie niedzielną wycieczkę 380km Jedyne co dobre to obiad na Kaszubach Pozdrawiam Edytowane 25 Marca 2018 przez Grzegorz76 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Wszystkie mają wypłowiałe lampy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Zwłaszcza góra. Co się spodziewać po starym aucie? Aż dziw bierze że nie sklepałeś mu maski Zmarnowany czas, dobrze że choć obiad się udał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Byłem, widziałem i ręce opadają. Masz praktycznie trzy możliwości: 1. Dołożyć parę zeta i poszukać pojazdu z faktycznym przebiegiem poniżej 200 kkm. W dieslu będzie to trudne (szczególnie przy samochodach sprowadzanych). Na zachodzie nikt nie kupuje diesla, żeby jeździć wokół komina. 2. Zostać przy tym budżecie, ale szukać świadomie samochodu z dużym przebiegiem, z pełna historią serwisową (faktury z naniesionym przebiegiem). Nie bój się dużego przebiegu. Ja sprzedałem swój z nalotem 240 kkm (nabywca zachwycony ), a obecny kupiłem z przebiegiem 330 kkm (rewelacja !!!). W obu przypadkach dziesiątki lub setki faktur, z poważnymi naprawami, kluczowych podzespołów. 3. Musisz mieć niski przebieg, rzędu 150 kkm, przy dwunastoletnim aucie ? Zacznij szukać benzyny. Oczywiście są wyjątki od powyższego. Choćby tu na forum. Ale jak spytasz Kolegów o cenę ich dopieszczonych toczydełek, to się bardzo zdziwisz. Liczenie na perełkę, w okazyjnej cenie, która czeka na Ciebie (nie czuj się urażony), jest naiwnością. Ja swojego Xa wystawiłem duuuużo wyżej niż średnia rocznika na otomoto, mimo tego przebiegu. Niewiele osób dzwoniło, ale ja wiedziałem, że moja oferta jest skierowana do bardziej świadomego nabywcy. Czekałem wyjątkowo krótko. Niecałe dwa tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Masz praktycznie trzy możliwości: 1. Dołożyć parę zeta i poszukać pojazdu z faktycznym przebiegiem poniżej 200 kkm. W dieslu będzie to trudne (szczególnie przy samochodach sprowadzanych). Na zachodzie nikt nie kupuje diesla, żeby jeździć wokół komina. 2. Zostać przy tym budżecie, ale szukać świadomie samochodu z dużym przebiegiem, z pełna historią serwisową (faktury z naniesionym przebiegiem). Nie bój się dużego przebiegu. Ja sprzedałem swój z nalotem 240 kkm (nabywca zachwycony ), a obecny kupiłem z przebiegiem 330 kkm (rewelacja !!!). W obu przypadkach dziesiątki lub setki faktur, z poważnymi naprawami, kluczowych podzespołów. 3. Musisz mieć niski przebieg, rzędu 150 kkm, przy dwunastoletnim aucie ? Zacznij szukać benzyny. Oczywiście są wyjątki od powyższego. Choćby tu na forum. Ale jak spytasz Kolegów o cenę ich dopieszczonych toczydełek, to się bardzo zdziwisz. Liczenie na perełkę, w okazyjnej cenie, która czeka na Ciebie (nie czuj się urażony), jest naiwnością. Ja swojego Xa wystawiłem duuuużo wyżej niż średnia rocznika na otomoto, mimo tego przebiegu. Niewiele osób dzwoniło, ale ja wiedziałem, że moja oferta jest skierowana do bardziej świadomego nabywcy. Czekałem wyjątkowo krótko. Niecałe dwa tygodnie. Witam. Nie upieram się by auto miało poniżej 200kkm morze być i 250kkm mi to nie przeszkadza ale żeby to było prawdziwe 250kkm Budżetu nie mam sprecyzowanego ale nie bardzo bym chciał przekroczyć 23 000 tyś Może to być benzyna na spalaniu mi nie zależy bo samochód ma służyć na wypady weekendowe z łódka na ryby. Oglądałem jeszcze tego https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-2-2-dci-136-km-salon-pl-i-wlasciciel-serwisowany-przebieg-133-tys-km-ID6zMoMe.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 problemem głównym są drzwi które przy otwieraniu haczą prawie o przednie błotniki szczeliny między drzwiami a przedmi błotnikami prawie brak i wciska mi ciemnotę, że jest pierwszym właścicielem i nie miał dzwona! Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Ten beżowy nie jest taki zły. Kupujesz auto na ryby i na wyjazdy "nad morze i to 200km" a chcesz by było nieskazitelne. Tego w t30 nie znajdziesz...to uterenowione kombi.. Lepiej szukaj benzyny. Dobra rada Edytowane 26 Marca 2018 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) szczeliny między drzwiami a przedmi błotnikami prawie brak i wciska mi ciemnotę, że jest pierwszym właścicielem i nie miał dzwona! W ogłoszeniu nie chwali się bezwypadkowością. Jestli reszta Ci pasi, miernik w rękę i działaj. ..................................................... Edit: Jeśli nie za daleko, tego bym obejrzał. Jednak pod kilkoma warunkami: 1. Ma mocne papiery na wykonane, opisane w ogłoszeniu naprawy. 2. Nie żre go za bardzo ruda. 3. Układ wtryskowy pracuje poprawnie. Przy spełnieniu powyższych, miałbyś spokój na czas jakiś. Edytowane 26 Marca 2018 przez berater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Kupno dizla na wyjazdy na ryby to jakaś lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Kupno dizla na wyjazdy na ryby to jakaś lipa. Jak na ryby to TYLKO Diesel! Duzy moment obrotowy wspaniale sprawdza sie grząskim gruncie i jeżdzie powoli .praktycznie niemal kazdym dieslem mozna jechać na 1-2 biegu bez dotykania pedału gazu. Benzyne trzeba trzymac na wyższym obrotach bo się zadławi, kiedy sie zakopie to tylko ciagnik pomoze a jazda poza asfaltem pochlonie zawsze znaczne ilosci paliwa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Poza tym, resztki oleju po smażeniu ryb do baku i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Witam. Nie upieram się by auto miało poniżej 200kkm morze być i 250kkm mi to nie przeszkadza ale żeby to było prawdziwe 250kkm Budżetu nie mam sprecyzowanego ale nie bardzo bym chciał przekroczyć 23 000 tyś Może to być benzyna na spalaniu mi nie zależy bo samochód ma służyć na wypady weekendowe z łódka na ryby. Oglądałem jeszcze tego https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-2-2-dci-136-km-salon-pl-i-wlasciciel-serwisowany-przebieg-133-tys-km-ID6zMoMe.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 problemem głównym są drzwi które przy otwieraniu haczą prawie o przednie błotniki szczeliny między drzwiami a przedmi błotnikami prawie brak i wciska mi ciemnotę, że jest pierwszym właścicielem i nie miał dzwona! Pozdrawiam ! Jechałeś tym autem? Może przygodę miał, ale to kwestia regulacji. Ważne by jechał prosto Ten z Czernej co podał Berater to kawał świata od Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Poza tym, resztki oleju po smażeniu ryb do baku i jazda. Tez prawda.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Jechałeś tym autem? Może przygodę miał, ale to kwestia regulacji. Ważne by jechał prosto Ten z Czernej co podał Berater to kawał świata od Ciebie. Tak jechałem i jak dodawałem gazu to troszeczkę ściągał do prawej a podczas hamowania do lewej miał mocno wybite zawieszenie i pewnie dlatego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Raczej luźne sworznie. Zawieszenie do roboty. A reszta banglała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Exhaust & cooling for Nissan X-Trail, 06.2001 - ... production period Frame / Series T30 BODY W (WAGON) ENGINE YD22ETI (YD22ETI(YD22DDTI)ENGINE) AREA EUR/C (EUROPE C GROUP) Production month 06.2006 WHL DRV 4WD (4 WHEEL DRIVE) GRADE SPORT (SPORT TYPE) TRANS MT.F6 (MANUAL MISSION 6-SPEED) Interior color K Body color KY0 Spec code DWHLE, GLSSW, LMPRA, PEDL2, REGGL, ROOF3, RRAK2, STRRL, VDCS2 Gdzie odczytać info o DPF ? I co myslicie o takim zestaiweniu? No i ma ten DPF czy nie? Bo jakoś się pogubiłem. ( jest już na stanie więc chcę wiedzieć ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Jak kursor myszy ustawisz na którymś z kodów w sekcji Spec code to powinien wyskoczyć dymek z opisem kodu. Dymek nie zawsze wyskakuje, ale w większości przypadków. Poniżej masz mój przypadek i przy kodzie AIRPX pojawia się opis DIESEL PARTICULATE FILTER http://nissan-europe.epc-data.com/x-trail/t30/129-yd22eti/?frame_no=JN1TENT30U0325982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 (edytowane) Koledzy widzę, że temat odnośnie też innych marek, co myślicie o Volvie XC90 2,4 DIESEL? Cenowo ok 20-30 tyś... Będę wdzięczny za jakieś wskazówki, auto myślę sprowadzać z Niemiec... dzięki Edytowane 31 Marca 2018 przez TomekX-TRAIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Też się przymierzałem do tego modelu, szukając zmiennika dla Xa. Pierwszym przybliżeniem, był pogłębiony wywiad z moim klientem, który ujeżdża taki pojazd z roku 2005. Nabył go drogą kupna w roku 2010. Teraz ma nalatane ok 230 kkm Po rozmowie z nim się przeraziłem. Tyle jobów nie słyszałem już dawno. Jeszcze do przebiegu 150 kkm było jako tako. Potem nie było miesiąca bez wizyty w warsztacie. Od 1.5 roku nie może sprzedać samochodu, bo jak usunie jedną usterkę, pojawia się nowa. E tam, pomyślałem. Pewnie jakiś trefny egzemplarz. Zacząłem czytać na forach i szybko odpuściłem pomysł. Nie tylko usterkowość duża, to ceny części i usług rzeczywiście na poziomie samochodów premium. X w porównaniu z tym wynalazkiem to bajka. Zresztą wiesz co wybrałem, ale niczego nie sugeruję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Też się przymierzałem do tego modelu, szukając zmiennika dla Xa. Pierwszym przybliżeniem, był pogłębiony wywiad z moim klientem, który ujeżdża taki pojazd z roku 2005. Nabył go drogą kupna w roku 2010. Teraz ma nalatane ok 230 kkm Po rozmowie z nim się przeraziłem. Tyle jobów nie słyszałem już dawno. Jeszcze do przebiegu 150 kkm było jako tako. Potem nie było miesiąca bez wizyty w warsztacie. Od 1.5 roku nie może sprzedać samochodu, bo jak usunie jedną usterkę, pojawia się nowa. E tam, pomyślałem. Pewnie jakiś trefny egzemplarz. Zacząłem czytać na forach i szybko odpuściłem pomysł. Nie tylko usterkowość duża, to ceny części i usług rzeczywiście na poziomie samochodów premium. X w porównaniu z tym wynalazkiem to bajka. Zresztą wiesz co wybrałem, ale niczego nie sugeruję . Z XC 90 jest podobnie jak z BMW X3 e83 Ten drugi miałem kilka lat i tak sie zrazilem ,ze nigdy wiecej nie kupie nic z niebieska szachownicą. Nie szło spokojnie miesiaca przejechac aby cos sie nie stalo.Bez przerwy podłaczanie pod komputer a fachowców co umia to ogarnąc w normalnych pieniadzach -jak na lekarstwo. Oba auta klasy premium a awaryjność jak w Syrenie 105 Sporo jeżdzę po nieutwardzonych drogach,czasami trzeba korzystac z pomocy ciagnika ,jak wyciagany z błota był ktoryś z moim X-traili to wystarczyło dac na przysłowiowe piwo-10-20 zł. Kiedy utopiła się BMW X3 -to od 50 zł w góre. Podobne podejscie jest tez mechaników kiedy przyjedzie sie z problem autem kalsy premium takim jak Volvo XC 90 czy BMW X3. Poza tym Volvo ma silnik na pasku. X-trail czy T30 czy T31 to jest na prawdę bajka pod wzgledem awaryjności w porownaniu do w/w aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Coś, ktoś na temat Jeep Commander lub Toyota Highlander? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) Ja mogę słówko tylko na temat Jeepa. Jeep Dowódca i Jeep Wielki Czirokez są bardzo blisko spokrewnione. Ta sama gama silników, skrzynie, napędy, podwozie. JC występuje też w wersji siedmioosobowej. Znacznie mniejsza podaż na rynku. Już nieprodukowany. Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez berater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.