Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić X-traila... Rozważania na temat innych marek.


Gość Zboro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety, auto obejrzane ponownie za dnia tym razem. Rdza na słupkach między drzwiami, puknięty tylny zderzak (to akurat nie problem) i mocno zniszczony w środku (po ciemku nie było widać, że aż tak).

I jeszcze jedno: jak to jest z blokadą dla dzieci w tych autach? Bo w tym egzemplarzu jak sie włączy blokadę, żeby dziecko od wewnątrz samo nie otworzyło drzwi w trakcie jazdy to...nie da się też otworzyć z zewnątrz! Przecież to bez sensu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno 3 letnie dziecko i drugie w drodze, to dla mnie ważna sprawa. 

Ok, czyli u Was jest normalnie, że tak powiem?

Kurde, szkoda, ze odpadł bo spodobał mi się X-trail. Ale może coś się trafi jeszcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jak otwarłeś drzwi, skoro nie dało się od zewnątrz i wewnątrz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o blokadzie przy drzwiach kierowcy na panelu otwierania szyb?

Bo jakbyś przełączył w drzwiach tylnych blokadę i nie dało się otworzyć od zewnątrz to klapa :D

post-68386-0-59329700-1516890249_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, piszę o tej blokadzie, którą wrzuciłeś w załączniku...no ale auto pewnie ma ze 100 tys więcej najechane bo i zużyte dość mocno wewnątrz także cholera wie co tam się zadziało ale pewnie miało prawo,

Natomiast średnio mi się uśmiecha z tym walczyć. Ciężko w ogóle powiedzieć co to jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak pisał Borge, nie ma okazji ;)

Szukasz dalej czy dajesz sobie siana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeetam.

Kto szuka to na pewno znajdzie.

Tylko potrzeba do tego chłodnego oka,czasu, troche choć wiedzy nt auta  i umiejetności w negocjacjach ze sprzedawcą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam. Już 3 miesiąc :)

Co prawda X'a dopiero od niedawna, bo nie upieram się na jedną markę/model. Nie stać mnie na to żeby się upierać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka ponownie,

 

Ponieważ mam daleko dość do tego auta to pozwolę sobie zapytać o opinie: https://www.olx.pl/oferta/nissan-xtrail-2-2-dci-4x4-bogate-wyposazenie-xenony-skory-CID5-IDplZAn.html#ca672db8a8

Poza tym, że gośc nie wie ile KM jest w tym aucie...pewnie handlarz, to coś niepokojącego rzuca się w oczy?

Postaram się dziś zdobyć VIN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inteligentne, pracowite, pedantyczne i przystojne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza przystojne ;)

 

Pierwsze co się rzuca w oczy to umyty silnik. Trzeba by się zastanowić czemu... Może jakieś wycieki np z IC... to jest akurat uleczalne.

Drugie to 170KM. Nie mówię że jest to niemożliwe ale raczej trudne do osiągnięcia. Jeśli jest z czipsem to ma pewnie usunięty dpf. Sprawdź czy rura jest czarna od sadzy czy czysta. Jak będziesz gadał ze sprzedawcą zaproponuj, że pojedziecie na hamownię - za każdego kuca mniej niż w ogłoszeniu urywasz z ceny po 200zł. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Wiem już, że gośc się pomylił...jesli chodzi o tych 170 kucy. I, że Intercooler "się poci".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do ogarnięcia. Zdobądź Vin i datę pierwszej rejestracji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płaciłem 650 za wymianę rdzenia, ale później to już ceny szły na dół. Zadzwoń do jakiejś firmy zajmującej się regeneracją i już będziesz wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz również pokusić się o IC w zderzaku - koszt samodzielnej przeróbki z materiałami to ok 450-500. Teraz już podobnie jak IC na silnik ze wspawanym rdzeniem. To typowa przypadłość tego modelu. Kiedyś jak nie było alternatywy to za ICka krzyczeli dużo więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich jako że jestem nowym użytkownikiem tego forum.

Mam nadzieję, że umieściłem temat w odpowiednim miejscu.

Postaram się jak najprecyzyjniej opisać swój "problem" i wierzę, że uzyskam tu fachową pomoc.
Jestem na etapie poszukiwań samochodu do 20.000 (max 21.000) zł.
Bardzo spodobały mi się auta terenowe oraz suvy (po przejechaniu się Jeepem Grand Cherokee WJ znajomego - komfort, fotele... coś pięknego). W związku z powyższym pomyślałem, że może zamiast osobówki poszukać właśnie coś z gatunku SUVów. Niedawno miałem też okazję przejechać się Hyundaiem Santa Fe II i o taki komfort właśnie mi chodzi.
Napiszę po kolei składnie co i jak.

kwota: do 20 000 zł / max 21 000 zł
przeznaczenie: 50% miasto / 50% trasa / teren prawie w ogóle - sprawa wygląda tak, że raz w miesiącu jeżdżę trasę ok. 400 km w 1 stronę i z powrotem. Na co dzień auto użytkowane w mieście.
silnik: obojętnie, albo ON, albo PB z LPG - ważne aby w miarę ekonomiczny był.
Zależy mi aby auto było tak samo albo prawie tak komfortowe jak ów Jeep Grand Cherokee albo Santa Fe II / A może to ze mną jest coś nie tak i niepotrzebnie upieram się na Suva na trasy i do miasta?
Bardzo chciałbym abyście mi w tej kwestii doradzili.
Skrzynia biegów: preferowany manual

Wybrane typy pojazdów:
* KIA Sorento I
* KIA Sportage II
* Hyundai Sante Fe I
* Hyundai Sante Fe II
* Honda CR-V II
* Nissan X-Trail I

Aktualnie jeżdżę Audi A4 B5 i jak dla mnie jest to taczka oraz nie mieszczę się w nim (mam 188cm wzrostu).

Uprzejmie proszę o pomoc i z góry dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* KIA Sorento I - auto z ramą i napędem na tył, duże silniki, prawie 2,5t wagi - terenu nie planujesz więc to słaby wybór. Będzie wygodnie ale nie tanio
* KIA Sportage II - bardzo niedocenione auto. Jak kupisz 2.0 benzyna i założysz LPG to będzie tanio, w mmiarę wygodnie.
* Hyundai Sante Fe I - wynalazek, dla fanów marki (są tacy?) daj se spokój. jedyna zaleta że tani. to jest bliźniak Sorento I - rama, napęd na tył i duże silniki
* Hyundai Sante Fe II - j/w trochę bardziej ucywilizowany. ale to wiekla krowa, o ekonomii nie ma mowy. omijać diesle 2.2.
* Honda CR-V II - super, mój faworyt. bardzo dużo miejsca w środku. niezniszczalny silnik 2.0 V-tec (robią 400k km bez scen). lubi LPG - tanio i solidnie. Mógłby być cichszy w środku, ale i tak jest lepiej niż w X-trail
* Nissan X-Trail I - sam ma takiego, fajne auto, ale serwis tego jak nie masz kumatego mechanika w pobliżu to koszmar. 2.2 diesel ma swoje bolączki ale generalnie b. dobra jednostka. benzyna nie lubi gazu (znajdziesz inne opinie, ale osobiście nie polecam) - bez gazu super silnik.

 

wg mnie to tak:

1. CR-V II + Lpg

2. sportage II + lpg

3. X-trail

 

reszty nie brałbym pod uwagę. ale jakbym miał wybierać to Sorento I benzyna.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego no-mad...

Po nicku wnioskuję stateczność, jak i literki ZS napawają optymizmem tak więc do rzeczy...

 

Auta terenowe i suvy to dwie różne bajki.

Auto terenowe i silnik w miarę ekonomiczny to tak tak jak byś szukał soli kamiennej z Kłodawy o smaku słodkiej czekolady. Napisałeś "teren prawie w  ogóle"... więc w takich warunkach suv sobie poradzi spokojnie.

 

"50% trasa / 50% miasto" no i tu znowu troszkę sprzeczność... o ile do miasta suv ze względu na swoje właściwości (krótszy, wyższy, zwrotniejszy, lepsza widoczność, większe koła czyli łatwość podjechania pod przeszkody terenowe typu krawężnik czy czy inny policjant śpiący lub nie), o tyle na trasie sprawdza się dużo lepiej auto klasy D np. passeratti , mazda6, mondeo itp.

 

Wracając do suvów i budżetu - santa fe II w tej kasie odradzam, jeśli dorzucisz dychę to jak najbardziej...

kia: sorento i sportage - pierwszy wygodny ale nie ekonomiczny, drugi odwrotnie. do miasta (sportage) się nadaje, ale trasa będzie gorzej niż w twoim audiku. Mój typ sorento lub santa fe I ( na wschodzie tego jeździ dużo - rosja, ukraina... więc chyba nie są złe)

 

Miałem Hondę (hrv ale napędy te same co i crv, a crvką też miałem okazję jeździć), mam Xa.

Crv I i II to tak naprawdę to samo auto, tylko z głębszym face liftingiem. Podobno diesel 2,2 jest dobry nie wiem, nie miałem. Benzyny są pancerne, chociaż lubią żreć olej. Problemem hond jest rdza... Xtrail - dokładnie odwrotnie - o silniki trzeba dbać aby jeździć za to ja nie mam problemów z rudą...

spalanie... są na forum różne opinie ale X w dieslu żre od 8 w trasie do 11-12 w mieście średnio ok 9,5-10.  hrv paliła podobnie, crv średnio 11 (kolega miał).

 

Własności terenowe tych samochodów są podobne. Dużo więcej możesz sobie pozwolić niż osobówka, różnica jest taka, że osobówką zastanawiasz się czy przejedziesz czy nie i modlisz się aby nie utknąć, w suvie zastanawiasz się czy przejechać jeszcze raz bo było fajnie...

ale nie próbuj wjeżdżać w głębokie błoto, wodę czy inne wydmy, (typowy offroad) bo taka wyprawa skończy się nieciekawie dla samochodu. 

Z racji, że pochodzisz z ZS zapraszam - pokażę jak powinien wyglądać i jeździć Xtrail, a jeśli cycu nie wyjechał to są dwa na jednym osiedlu. 

Edytowane przez Bartezm
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...