Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

HYDE PARK- dyskusje na różne tematy


LeonMP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po moich doświadczeniach i remontach 2.2 jestem przekonany, że nie chce tego silnika...

 

2.0 dci jest o niebo lepszy - mniej awaryjny, dynamiczniejszy, cichszy i mniej pali...

 

francuzy są be???? silnik 2.0 hdi - jeden z lepszych na rynku (obok vag 1,9 105KM i honda 2,2 ) używany w fordzie, volvo itp... 

 

Jeśli cię stać - szukaj T31 - auto zdecydowanie lepsze, nowocześniejsze, i mniej awaryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałeś dużo lagun bo to było ASO Renault - Thundy, jak byś pracował przy bmw to byś widział przyjeżdżające lawety z 5 i 3...INMHO. Popieram o hdi 2.0

x t31? najlepiej w B.

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzę co użytkownik to inna opinia :) I dobrze , tak powinno być :) Ja mimo wszystko będę omijał francuzy szerokim łukiem :) Doświadczenie na własnej skórze robi swoje :) Ja niekoniecznie muszę kupić diesla, wbrew wszystkiemu benzyniak byłby dla mnie lepszy, przynajmniej mogę wszędzie wjechać, a starszy diesel niestety ma ograniczenia w wielu miejscach europy, choćby w Niemczech, a to boli... Oczywiście można kupić diesla z DPF, ale każdy wie  czym to pachnie. W chwili obecnej moje poszukiwania skierowane są głównie w stronę benzyniaka, ale dobrze utrzymanym dieslem oczywiście nie pogardzę.Mam czas i mam czym jeździć, x-trail i tak będzie trzecim autem w domu więc pośpiechu w poszukiwaniach nie ma..Może coś mi się uda znaleźć w Niemczech, bacznie obserwuje tamtejszy rynek, nawet znalazłem jeden godny uwagi, ale ma silnik 2,5 benzyna, a to wydaje mi się trochę za duże, wolalbym jednak 2.0 , bo i koszt sprowadzenia mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach, gdyby udalo sie kupic T31 z silnikiem 2.5l. Gdyby bylo w czym wybierac (a nie jedno auto na pol roku) pozostalbym przy X'e. Jesli ktos szuka diesla, tez wolalbym 2.0 dCi. 2.2 japonski to straszny traktor. Jak odpalalem w garazu na osiedlu to chyba wszyscy wiedzieli ze wyjezdzam :). I wcale nie sa jakies super niezawodne. Tez kiedys uwazalem ze francuskie to sa tylko dobre wina. Ale bedac troche na tym forum (zostala mi jeszcze micra i tesknota za X'em) widze, ze jednak wiecej problemow maja Ci z 2.2 dCi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja Kari, bo jakbym pracował przy Fordzie to oglądałbym Mondki z zarypaną pompą wtryskową.

Co ciekawe tam jest silnik PSA, jak w mojej choince.

1,9 dci montowany w Volvo... tam się panewki nie obracały, przypadek ... ;) ...

 

 

Co do 2,2 jest więcej problemów, bo statystycznie tych Xsów jest więcej na forum.

Mimo to ciężko będzie znaleźć T30 z silnikiem w dobrym stanie.

Nie ważne czy diesel czy benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mondki z zarypaną pompą wtryskową.

to dotyczy mk2, mk3 ma silnik PSA 2.0hdi i tam już tego problemu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w mk1 nie było tdci/tddi tylko td i te były jeszcze bardziej awaryjne. BTW dziś w mojej już praktycznie GV okazało się, że ASO nie wymieniała przez 90 tysi filtra oleju jakby to kogoś interesowało...

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ścisłość Bartek, to mk2 miał motor 1,8 tdci a mk3 miał motor od PSA ;)https://pl.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo

@Berater coś wie na ten temat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyy pomylilem... mk2 z mk3 a mk3 mk4....według wiki

 

dla mni mk1 i mk2 to to samo tylko z face liftingiem... ale OK trzymajmy sie nazewnictwa oficjalnego 

 

sam mam 1.8 tddi w foce z przebiegiem 470 i nie miałem takich problemów jak z Xem no i mieści mi się średnio w 5,6l/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie  X-trail  na  tym  forum  (T30)  to  auta  już ponad  10-15 letnie  -  ich  faktyczne  przebiegi pewnie zbliżają się do 250 - 300 tyś  więc  swoje  już  przejechały. W tym  bym upatrywał ich awaryjności... nic nie  jest  wieczne .... poza podatkami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek jest większy i że tak powiem grubiej wykonany. W okolicach 2005-2010 wybór jest nawet lepszy wśród pasków. Znajdziesz w nim fabrycznie lepsze wyposażenie i częściej automat i tego nie przeskoczysz. Sorki, ze nie PW. Poza tym taniej wyjdzie laguna III 2.0 dci. W niej fabrycznie jest wszystko, bardzo bezpieczna. Tania jak barszcz. I ładniutka. Części w bród i nie ma problemu z masą różnych wersji silnikowo-wyposażeniowych w razie zakupu na szrocie czy sklepie.Materiały o klasę wyżej niż w VW. Skóry są na porządku dziennym. No i podnoszona tylna klapa w klapie to jest majstersztyk. Dotykowe klamki to masterpiece. Chyba, że kupujesz nowe auto...

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe...

to golf bo znacznie tańszy od passata. IMHO Scenic wychodzi od 77 z AC i przeglądami gratis i GW przez 4 lata. Golf wyjdzie to samo (poza Startem) a silnik ma 85 ps. W scenicu zdaje się 115 no i wyposażenie lepsze, o aranżacji wnętrza nie wspomnę.

Na dniach auto będzie u mnie to się pochwalę niezwłocznie, choć czytając o problemach z Xtrailami mam pietra.

czekamy na relacje

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

O Oktawii napisałem przewrotnie. :)

 

Tutaj żartów już nie ma:

https://www.youtube.com/watch?v=hcG0RCC2ldc,

https://www.youtube.com/watch?v=-oSO38PbcCc

 

W końcu pojawiła się nowa alternatywa dla T31. Czyżby początek powrotu do kanciastych nadkoli? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasyczny

Dostałem w końcu maszynę, mój T31 jest w wersji HP LE CVT 5 104 U A 

czyli jaki ma w końcu ten automat, CVT czy klasyczny?

Edytowane przez Grzechu71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy niesłusznie podejrzewają go o bycie "terenówką"... ;)

A niektórzy niesłusznie pozbawiają go tych cech

https://youtu.be/iZEzit0VRf0

 

https://youtu.be/v_kTkVFWDDw

 

Pierwsze z brzegu,mozna by tak bez końca.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X-Trail T30 i T31 mają bardzo dobre właściwości terenowe w swojej klasie. Ostatnio, jak biwakowałem na szczycie pewnej góry, to przyjechał rolnik i zdziwił się, że ktoś tam wjechał, ale to tylko potwierdzenie, a nie źródło mojej opinii..:)

Naturalnie, nikt X-a nie będzie używał przeprawowo, choć zdarzają się mocne modyfikacje. Niestety, fabrycznie jest on słabo przystosowany do zjazdu z asfaltu, jak na swój potencjał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Xtrail t30 i t31 jest tak terenowy jak powinien być a t32 już nie. Co z tego że T31 miałby ramę i reduktor jak i tak szkoda mi by było np. lakieru by zapuszczać się w teren. Obecnie produkowane terenówki to są zabawki dla bogatych chłopaków którzy wolą samo posiadanie niż korzystanie. Kto nowym Land Cruiseem czy Pajero zapuszcza się w teren? Owszem te auta mają większe możliwości niż Xtrail ale i tak będą one dobrze wykorzystane jak będą miały 15 lat i trafią w ręce pasjonatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...X-trail ma dobre właściwości terenowe, ... dyskwalifikują X-trail'a jako samochód w teren.

 

Widziałem zdecydowaną większość tych filmików ... to jeszcze o niczym się świadczy.

Ciężko się z Tobą dyskutuje.

Swiadczy to o tym że x-trail nie jest zwykłym kombi. Nie wyskakuj teraz z terenówkami bo nikt nie porównuje x-a do prawdziwej terenówki (może poza Tobą).

To są cechy które odróżniają X-traila (murano i xc60 również) od zwykłego kombi. Jakby miał ramę, reduktor, prześwit 0.5 m itd. to by nie był suv-em (kompaktowym) i większość z nas by go nie miała.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Strider

1) Nie chcę sprowadzać Twoich wypowiedzi do absurdu, dla mnie sam sobie często zaprzeczasz a to był przykład.

2) Oczekujesz ode mnie wskazania różnic a co ja zrobiłem kilka postów temu? Dodatkowo żeby nie być gołosłownym wrzuciłem filmik, co skwitowałeś stwierdzeniem że to jeszcze o niczym nie świadczy. Mogę jeszcze raz napisać że ma większy prześwit niż kombi, do tego wiekszy skok zawieszenia,lepszy wykrzyż, mniejsze zwisy co powoduje, że jakkolwiek by nie definiować "terenu" zajedzie dalej.Wygodniej się wsiada, ma lepszą widoczność,więcej przestrzeni w kabinie.Dla Ciebie może to nie być ważne, ale są to różnice. Kolega Tippo posiadał dwie skody 4x4 i widzi różnice nawet po obniżeniu zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...