Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

HYDE PARK- dyskusje na różne tematy


LeonMP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

póki toczy się sprawa jeszcze pism nie zamieszczam tym bardziej że np. pismo + załączniki do Rzecznika ma 70 stron i są tam dane osobowe niektórych osób a to wyklucza publiczne udostepnienie. Pewnie po zakończeniu sprawy i anonimizacji dokumentu udostępnię go publicznie.

 

Dawaj fotkę pisma, chociaż kawałek, inaczej jest to dla mnie hejt na ASO. Poza tym chcę zobaczyć co oni tam piszą w takich sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj fotkę pisma, chociaż kawałek, inaczej jest to dla mnie hejt na ASO. Poza tym chcę zobaczyć co oni tam piszą w takich sytuacjach.

 

 

Niestety coś się porobiło i nie mogę wkleić treści odpowiedzi dealera

Edytowane przez arko1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prześlij na moją skrzynkę, wrzucę wieczorem.

Adres w sygnaturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Sorki ale będę drążył temat. Jak z ta prędkością ? Przynajmniej raz w miesiącu mam wyjazd w trasę 1200 - 1300 km więc prędkość podróżna jest dla mnie ważna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ale będę drążył temat. Jak z ta prędkością ? Przynajmniej raz w miesiącu mam wyjazd w trasę 1200 - 1300 km więc prędkość podróżna jest dla mnie ważna :)

W dieslu jest to licznikowe 120/130 km/h.

Więcej się da, ale już trza się mocniej kółka trzymać.

To nie auto do wysokich prędkości.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git :) Jeśli będę mógł jechać 120 km/h w miarę cicho i komfortowo to mi w zupełności wystarczy. A ciekawe jak to w benzynie przy podobnej prędkości ?

Większość jednak autko będzie jeździło w warunkach do których jest przeznaczone :)

Edytowane przez pavca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stridy ma tu rację:

to auto najmniej się nadaje do jazd autostradowych i podróży. Czyli się nie nadaje. Bije go we wszystkim, w tej kategorii, nawet focus 1.8D.

On ma inne zalety, ale nie dalekobieżne.

Edytowane przez karibox1
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna jestem mieszkańcem podmiejskiej miejscowości i po przeżyciu zimy stwierdziłem że wracam do 4x4

 

 Przynajmniej raz w miesiącu mam wyjazd w trasę 1200 - 1300 km więc prędkość podróżna jest dla mnie ważna

 

Stridy ma tu rację:

to auto najmniej się nadaje do jazd autostradowych i podróży. Czyli się nie nadaje. Bije go we wszystkim, w tej kategorii, nawet focus 1.8D.

On ma inne zalety, ale nie dalekobieżne.

 

Może znajdzie w tym aucie jakiś kompromis?

Bo X tak na prawdę to nadaje się tylko na zakupy do marketu, bo w teren wcale i na trasę jak twierdzicie, też nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dieslu jest to licznikowe 120/130 km/h.

Więcej się da, ale już trza się mocniej kółka trzymać.

To nie auto do wysokich prędkości.

"Przerobiłem" w swoim życiu juz kilkadziesiat aut ,w tym ponad 10 z silnikiem diesla.

A konkretnie aut typu SUV -5 modeli z silnikiem diesla(Suzuki Vitara ,bmw X3, X-trail 2,2 di,X-trail 2,2 dci,X-trail T31 2,0 D) i mam inne nieco inne zdanie nt temat  bo na prawde sporo tys.km zrobilem na autostradach w całej Europie jadac z predkosciami 150-180 km/h

Poza jazda jazdą w bardzo  silnym wietrze ,wszystkie wyzej w/w auta w niczym komfortem ,poziomem hałasu czy inymi parametrami nie odstawaja od typowego auta osobowego.

Ba!

Nawet wiekszośc modeli w klasie sredniej przewyzszają pod tym względem!

Róznice widac dopiero kiedy z takiego X-traila kierowca przesiadzie sie do dobrej limuzyny  z klasy premium.

Tak wiec takie wypowiedzi jak w/w cytowanym poscie nijak maja sie do rzeczywistości.

Uważam ,ze biorą sie albo z niewiedzy albo powielania fałszywych,obiegowych opinii kierowców poruszajacych autami "z bogatą przeszlościa" i dużymi brakami technicznymi:

-kiepskie amortyzatory i opony ,

uszczelki w drzwiach,

-luzy w elementach zawieszenia

-zła geometria lub nawet brak mozliwości jej prawidłowego ustawienia w autach po porzadnych dzwonach

braki osłon i wygłuszeń ,ktore uszkodzone po wypadkach czesto juz ponownie nie sa montowane

I wiele innych rzeczy typowych dla aut powypadkowych i zaniedbanych.

A to wszystko zebrane razem powoduje takie a nie inne błedne opinie..

Edytowane przez piotrek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Przerobiłem" w swoim życiu juz kilkadziesiat aut ,w tym ponad 10 z silnikiem diesla.

A konkretnie ......  ......mi brakami technicznymi.

Ale jak to się ma do mojej wypowiedzi którą zacytowałeś?

Gdzie napisałem, albo skąd wiesz że moje auto jest w złym stanie technicznym?

Ja też jeżdżę różnymi autami, lepszymi i gorszymi, i uwierz mi że mam porównanie.

I T30 nigdy nie porównuj do X3 lub X5, bo to dwie inne bajki.

 

Pytał kolega o prędkość więc mu podałem optymalną dla Xsa.

Pow. 3000obr/min. drastycznie wzrasta zużycie paliwa i równie drastycznie skuteczność hamowania przy prędkościach pow. 130km/h. Nie od dziś wiadomo ze w Xsie są słabe hamulce. Wysoko postawiony środek ciężkości i wąski rozstaw kół powoduje że auto nie prowadzi się pewnie na zakrętach czy przy bocznym wietrze.

I to miałem na myśli pisząc o trzymaniu kierownicy mocniej.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I T30 nigdy nie porównuj do X3 lub X5, bo to dwie inne bajki.

 

Jeździlem X3 e83 z silnikiem 2,0 150 km ponad 4 lata.Kiedy udało mi  sie jej w końcu pozbyć to był jeden z bardziej radosnych dni w moim zyciu!

Dlaczego wiem mam nie porownywac z X-trailami??

Napisze wiecej-Miałem raz BMW X3 i nikt nie namowi mnie wiecej na to auto!

Twarda jak cholera,silnik bardzo awaryjny,ciagle cos dzieje,nagminnie urywaja sie klapki w kolektorze ssacym ladujac w cylindrach,rozsypujacy sie naped 4x4 (skrzynka rozdzielcza),przy tej samej mocy co T31 2o d o wiele bardziej mułowata bo wazy od X-ksa o 250 kg wiecej.W środku wyraźnie mniej miejsca niz w X-trailiu czy T30 czy T31.

 

Thunder!

Masz racje ,ze BMW X3 to inna bajka ale in minus i to pod kazdym wzgledem -szczególnie kiedy sie przesiadzie do T31 w dobrym stanie.

 

 

"Pytał kolega o prędkość więc mu podałem optymalną dla Xsa.

Pow. 3000obr/min. drastycznie wzrasta zużycie paliwa i równie drastycznie skuteczność hamowania przy prędkościach pow. 130km/h. Nie od dziś wiadomo ze w Xsie są słabe hamulce. Wysoko postawiony środek ciężkości i wąski rozstaw kół powoduje że auto nie prowadzi się pewnie na zakrętach czy przy bocznym wietrze.

I to miałem na myśli pisząc o trzymaniu kierownicy mocniej."

----------------------------------------------------------------------------

Wzrost zycia paliwa powyzej 3 tys.zł dotyczy kazdego diesla ,X-trail tu nie jest zadnym wyjatkiem.

To samo tyczy sie hamowania .

A jak pisałem wczesniej-poza silnym bocznym wiatrem prowadzenie X-traila nie rózni sie specjalnie od innych aut.

Dlatego z uzwglednieniem tego co wczesniej napisałem nie zgadzam sie z tym ze powyzej  120-130 km/h trzeba trzymac mocniej kierownice czy odmówic "zdrowaśke" :)

Edytowane przez piotrek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie źle się wyraziłem z tym trzymaniem kierownicy, ale przyznaj sam że T30 demonem prędkości nie jest i do tego nie był stworzony. Strider chyba wystarczająco jasno to napisał ;)

Co do spalania, T30 ze swoimi opływowymi kształtami spala przynajmniej dwa litry więcej niż P12 z tym samym silnikiem.

Więc jeśli idzie o wyższe prędkości przelotowe to każdy plaskacz będzie lepszym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie źle się wyraziłem z tym trzymaniem kierownicy, ale przyznaj sam że T30 demonem prędkości nie jest i do tego nie był stworzony. Strider chyba wystarczająco jasno to napisał ;)

Co do spalania, T30 ze swoimi opływowymi kształtami spala przynajmniej dwa litry więcej niż P12 z tym samym silnikiem.

Więc jeśli idzie o wyższe prędkości przelotowe to każdy plaskacz będzie lepszym rozwiązaniem.

No ba!

Tylko w zaden sposob i to w niczym nie mozna porównywac P12 do X-traili!

To sa dwa zupełnie inne segmenty aut!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ba!

Tylko w zaden sposob i to w niczym nie mozna porównywac P12 do X-traili!

To sa dwa zupełnie inne segmenty aut!

To było w nawiązaniu do wypowiedzi z wcześniejszych postów, np.

Powiem więcej... według mnie to taki średni samochód jeśli ktoś planuje robić trasy 1200km raz w miesiącu. Za wysoki, za dużo pali, relatywnie źle prowadzi się przy wyższych prędkościach. Wszystko można, ale mając na uwadze taką specyfikę użytkowania samochodu to są bardziej odpowiednie auta do takich zastosowań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadaje się tylko na zakupy do marketu, bo w teren wcale

zalezy jak kto rozumie slowo 'teren'

dla jednego 'teren' to bedzie pokonanie nieutwardzonej, piaszczystej drogi (zasypanej sniegiem czy zalanej deszczem) od 'asfaltu' do posesji w trakcie codziennych dojazdow do i z pracy a dla innego 'teren' to droga R504 w Rosji

i tym pierwszym X-Trail w zupelnosci wystarczy

wszystko inne jak np. aerodynamika, zuzycie paliwa, srodek ciezkosci, glosnosc wewnatrz auta, brak specow znajacych problemy auta, mala ilosc zamiennikow, upierdliwe mycie auta bo wielkie - to prawda, aha jeszcze malo miejsca na nogi pasazera prawego, tylnego siedzenia

 

dla mnie X-Trail to duze, wygodne kombi w 'oldskulowym' stylu, takie auto do lubienia a ze przy okazji jezdzi... ; )

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jak kto rozumie slowo 'teren'

dla jednego 'teren' to bedzie pokonanie nieutwardzonej, piaszczystej drogi (zasypanej sniegiem czy zalanej deszczem) od 'asfaltu' do posesji w trakcie ...

Toteż pisałem że to jakiś kompromis, a zacytowany fragment mojej wypowiedzi (#1455) jest jakby wyrwany z kontekstu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli planujesz latać po trasach to X-trail jest złym wyborem chociażby ze względu na aerodynamikę przystanku autobusowego. ;) Gdybym był zmuszony do częstego pokonywania długich tras w życiu bym X-traila nie kupił.

 

180km/h dla X-trail'a jest już prędkością karkołomną. Próbowałeś coś skręcać tymi samochodami? ;) Generalnie nie masz racji, ale cóż...

Nie wiem jak jeździsz i gdzie ,ze 180km/h jest dla Ciebie "predkoscia karkołomną"

Pisałem ,ze jeździło sporo wszystkimi X-trailami jakie posiadałem i równiez innymi SuV-ami wsród których była i BMW X3 z predkoscia 180 km/h ale po autostradach a nie kretych  drogach gminnych czy torach wyścigowych -o jakim tu skrecaniu mozna wiec pisac :| ???

Jeśli Strider twierdzisz ,ze nie mam racji to odpowiedź mi czy Twoim zdaniem takie auta jak bmw X3 ,X5,Audi Q7 ,VW Tuareq i podobne duze,cięzkie auta -czesto z wiekszym przeswitem od X-traili  -tez nie nadaja sie do szybkiej jazdy??

Ludzie pomykaja niby -czesto grubo powyzej 200km/h a rozstawy kół,srodki ciezkosci,przeswity ,aerodynamika  jest bardzo podobna do X-traila,ale tylko dużo wieksza moc silników głownie je odróznia od X-traili .

 

Nie neguje ,ze jak ktos potrzebuje auta głównie po to aby nim pokonywac szybko długie trasy to X-trail nie jest najlepszym wyborem-ale znow nie mozna pisac, że 180 km/h na autostradzie X-trailem to karkołomny wyczyn-bo to jest ewidentne mijanie sie z prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze T31 jezdzi lepiej i prowadzi sie lepiej niz T30 ale z T30 nie wyobrazam sobie takiej predkosci. Mialem 2,5 roku T30 z 2005 roku i jezdzilem troche. Optymalna predkosc dla niego to bylo 110-120 licznikowe (czyli 100-110 prawdziwe) na autostradzie.

Raz zona pocisnela na autostradzie jadac nad morze jakies 140-150 (z GPS nie licznika). Spalanie skoczylo do jakichs 11l/100km a jazda to czyste szalenstwo. Nie daj boze, gdyby trzeba bylo szybko zareagowac kierownica. Obecnie jezdze Subaru Legacy. Przepasc jesli chodzi o prowadzenie i pokonywanie zakretow. Niemniej jednak uwazam, ze X-trail do spokojnej (powiedzialbym dostojnej :) ) jazdy jak najbardziej sie nadaje. Jadac sobie 90km/h poza miastem jedzie sie bardzo relaksacyjnie i co wazne, mnie osobiscie nie meczy. Nie wysiadalem z niego z obolalymi plecami, jak to mialo miejsce np w P12.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jeździsz i gdzie ,ze 180km/h jest dla Ciebie "predkoscia karkołomną"

...

nie mozna pisac, że 180 km/h na autostradzie X-trailem to karkołomny wyczyn-bo to jest ewidentne mijanie sie z prawda.

...

Ludzie pomykaja niby -czesto grubo powyzej 200km/h

predkosc 180 km/h jest dla X-Traila wszedzie predkoscia karkolomna, na autostradzie rowniez

drogi po ktorych poruszaja sie auta to nie idealne tory do jazdy na wprost, drogi to rozne nawierzchnie, zmienne warunki atmosferyczne, psychomotoryka prowadzacego, inni uzytkownicy oraz jak wspomniano wyzej wysoko polozony srodek ciezkosci i niezbyt efektywne hamulce

 

argument o 'pomykajacych grubo powyzej' 200 km/h jest watpliwy, rownie dobrze mozna by przywolac taki ze ludzie sie wieszaja albo strzelaja sobie w glowe

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że dyskusja rozgorzała na dobre :) Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Gwoli wyjaśnienia chodziło mi nie o prędkość maksymalną, ale o szybkość z jaką mogę podróżować w miarę "komfortowo". Takie trasy będę wykonywał sporadycznie. W większości z racji wykonywanego zawodu i zamieszkania autko będzie jeździło po górskich zaśnieżonych drogach, szutrówkach i do marketu oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie neguje ,ze jak ktos potrzebuje auta głównie po to aby nim pokonywac szybko długie trasy to X-trail nie jest najlepszym wyborem-ale znow nie mozna pisac, że 180 km/h na autostradzie X-trailem to karkołomny wyczyn-bo to jest ewidentne mijanie sie z prawda.

 

Ja tylko dopiszę że 180 dla T30 w dieslu to szczyt możliwości i nie jest to żaden komfort jazdy z "wyjącym silnikiem" ;)

 

Gwoli wyjaśnienia chodziło mi nie o prędkość maksymalną, ale o szybkość z jaką mogę podróżować w miarę "komfortowo". Takie trasy będę wykonywał sporadycznie. W większości z racji wykonywanego zawodu i zamieszkania autko będzie jeździło po górskich zaśnieżonych drogach, szutrówkach i do marketu oczywiście :)

I do tego to auto jest stworzone, na asfalt i poza trasą (w granicach rozsądku), i w miarę komfortowo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o jakich drogach i szutrowkach piszesz. Ale ja bylem 2 razy X'em u kuzyna w Piechowicach. Dojazd jakies 2 km pod gore waska droga z licznymi ostrymi zakretami. Przy podjazdach troche brakowalo mu mocy, za to przy zjazdach caly czas hamulec bo na tych serpentynkach robilo sie niebezpiecznie. W tym roku na sylwestra pojechalem juz Legacy. I gdybym mial wybierac ciagla jazde w ta i z powrotem jak jezdzi moj kuzyn wybralbym bez wahania Subaru. Naped staly na cztery kola wiec snieg i sliska droga mu nie straszne. Terenu w postaci strasznych kolein czy duzego blota nie ma. A podjazdy i zjazdy z tej gory to inna bajka niz w X'e. Zakrety moglem pokonywac bez problemu 2x szybciej niz Nissanem. Tylko to spalanie.... Pod gore przy ostrej jezdzie okolo 25l/100km. Za to z gorki ponizej 5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Prędkość 180km/h jest prędkością karkołomną zarówno dla T31 jak T30. T31 oczywiście osiąga bezproblemowo taką prędkość, ale spróbuj sobie przy tej prędkości wyhamować awaryjnie albo ominąć jakiegoś lisa, czy inną przeszkodę.

 

2) Nie wiem jak możesz porównywać Audi Q7 czy BMW X5 do X-trail'a. Zupełnie inna waga ~ +1tona. Zupełnie inny rozstaw osi, inne hamulce, inny rozmiar kół i inne zawieszenie, ale wcale nie twierdzę, że tamte jakoś wybitnie się nadają. Fakt, że ludzie latają po Polsce po 250km/h oznacza, że są głupi, a nie to, że te samochody tak wspaniale się prowadzą.

Auta jakie w/w  wymieniłes wbrew pozorom technicznie nie wiele róznią sie od T31.Pomijam tu aspekty jakosci wykonania ,komfortu,wygladu ,czyli ilości róznych gadżetów ,itp.

 Q7 czy Bmw X5 to przede wszystikm wieksza waga od X-traila ,mocniejszy motor i fakt -lepsze hamulce.Ale znów -Twoim zdaniem wieksza masa auta to wieksze bezpieczeństwo czy odwrotnie??? :rolleyes:

Poza najnowszymi modelami tych aut ,te co zchodziły z tasm w tym samie czasie co ukazywały sie t30 czy T31 zawieszenia konstrukcyjnie wiele nie róznia sie od Nissana.

Samo to ,ze bmw X5 czy Q7 jest w segmencie premium nie powoduje ze akurat tymi autami mozna jechac szybko a np.X-trailem -szczególnie T31 nie.

A znów stwierdzenie publicznie ze jazda .BMW X5 czy Audi Q7 180 km/h jest karkołomnym wyczynem-wywoła tylko smiech u tych co jako takie pojecie w tym wzgledzie mają

Moge jeszcze raz tylko powtorzyc ,ze cały czas piszę o szybkiej jeździe autostradami ,ktore sa ogrodzone i raczej  zwierzaki po nich niebiegają .

Przyklad tego lisa mnie rozweselił bo zaden kierowca co ma wyobraźnie i doswiadczenie nie zrobi gwaltownego manewru omijania przy znacznych predkosciach  bo niesie to zbyt  duze zagrozenie i to juz bez wgledu jakim autem porusza się !

 

To ,ze upieram sie i twierdze swoje pomimo zupelnie innych twierdzen reszty uzytkowników X-traili ,wynika z tego,ze  zjechałem dziesiatki tysiecy km i to zarowno T30 jak T31 ,BMW X3 po autostradach -szczególnie niemieckich z predkoscią sporo powyzej 150 km i bardzo dobrze mi sie prowadziło te auta i byłem znacznie mniej wymeczony niz jezdząc wczesniej te same trasy  zwykłem autem kompaktowym.

Wspaniała widocznośc na wszystkie strony ,duzo miejsca w srodku(poza bmw X3),elastyczny i wbrew twierdzeniu innych ekonomiczne silniki.

T31 2,0 d (ecotunnig ok.170 kM)-tempomat ,klima ,spore obciazenie ,srednio 130-150 km/h(polska) spalanie na ogół nie przekraczalo mi 8 litrów.

To samo w Niemczech tylko 150-180 km/h dochodziło do 9,5-10 litrów.

czy to jest dużo ??

Uwazam X-traile T30 i T31 za najbardziej udane SUV-y ,auta uniwersalne ,ktore poradzą sobie dobrze zarowno na sniegu, blotnistej drodze,szutrze czy szybszej jeździe po autostradzie -przy tym jeszcze specjalnie kierowcy nie wymeczając.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150-180 km/h i 10l ?. Nie bardzo w to wierze. Ostatnio jechalem na ryby z kumplem passatem alltrack'iem 2.0 tdi. Nowka z salonu. Predkosc okolo 170 km /h na autostradzie. Wg kompa spalanie chwilowe spalanie 10-10.5. Zawsze rozliczamy sie za paliwo i tak rzeczywiscie wyszlo.A aerodynamika passata jest jednak odrobinke lepsza niz T31. A tak poza tym to X naprawde jest fajnym autem i gdyby byla do kupienia jakas fajna benzyna, to mylalbym o kolejnym aucie jako o X'e :).

Ja raczej jezdze juz jak emeryt i super wlasciwosci jezdne nie sa mi potrzebne. Choc czasami moglyby sie przydac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę z komórki więc będzie mało obszernie i pewnie o czymś zapomnę.

 

Tak - 10 litrów jak na 2.0 diesla w trasie to dużo, a poza tym przy takich prędkościach spalanie dochodzi bardziej do 12 litrów niż trzyma się przy 10 litrach.

 

Z Twoich opinii ewidentnie wynika, że jesteś typem kierowcy typu - król długiej prostej. Skrętność, charakterystyka prowadzenia, kwestia podsterowności mają dla Ciebie znaczenie drugorzędne. Ja doskonale wiem, że X-trail przy mocy 170KM świetnie się do prędkości 180km/h rozpędza, ale źle tę prędkość wytraca. Sam osobiście kiedyś w T31 załatwiłem klocki w 18kkm - jeździłem wtedy jak dureń.

 

Jeśli lis tak Cię śmieszy to wstaw sobie do przykładu dzika lub inne duże zwierze - będzie mniej zabawnie. Wiadomo, że siatki są - jak Kubica się rozwalił to też były tam barierki...

 

Jeśli nie uważasz prędkości 180km/h za karkołomną to wsiądź sobie na motocykl, rozpędź się do tej prędkości i spróbuj skręcić albo najlepiej wystaw głowę zza owiewki albo jeszcze lepiej spróbuj zahamować awaryjnie to wtedy może nabierzesz szacunku do prędkości.

Kurcze juz mi sie nie chce spierac z Toba-ale jak mawiał klasyk-"Nie chce ale muszę'

Po raz enty musze podkreslic ,ze odnosze sie wyłacznie do jazdy po autostradach!!

Jaki dzik czy inne duze zwierze chcesz ujrzec na autostradzie??

Kubica rozwalił sie o kiepsko złozona barierke ktora nie powinna rozłaczyc się i przebic auta a nie jakies zwierzaki.

A co do predkoscia to jest rzecz wzgledna-za karkołomna moze uznac jazde po bruku,szutrze,czy dziurawej polskiej drodze-a nie autostradzie!!

Motorami swego jeździłem sporo czasem nawet zblizając  sie do 300km/h(tak,tak!!) -jakos glowy mi nie urwało i zyje-wiec ten Twój przyklad majacy mnie czegos nauczyc -nie jest za bardzo trafiony.

Nie boje sie szybkosci -oczywiscie zawsze pamietajac o tym o czym czesto w wielu jest  przypominane -"aby szybkośc była zawsze dostosowana do warunków jazdy"

 

P.S.

"A jeździć trza umić"-bo dobry kierowca hamulcow uzywa jak najmniej odpowiednio dobierajac  biegi i nimi tez hamujac -ja w kazdym moim  aucie jakie posiadałem -wiecej jak raz klockow nie wymienialem.A syn mój kiedy swieżo zrobil prawko dopadl moj wóz i klocki udało mu sie skutecznie zjechac do blachy do miesiacu czasu. :) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...