JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Jak w temacie,jako że po wymianie silnika rura na króćcu icka latała jak żyd po pustym sklepie i wystepowało zapocenie olejowe,postanowiłem ruszyć serwis.Ale dostałem przyjemną odmowę wykonania gwarancyjnego,więc aby nie pchać się w koszta nowych rur,po oględzinach podłączeń doszedłem do wniosku,że wystarczyłoby uzupełnić połączenie dodatkowymi że miejsce na nie jest!!! Oto jak wygląda górne łączenie rury: Widać na nim od zewnętrznej strony rowek,w który idealnie pasuje się oring z gumy NBR o śr.wew.60mm i grubości 3mm.oto jak wygląda: Tak uszczelniona rura wchodzi z takim mocniejszym wciskiem,ale bez użycia zbędnej siły i trzyma pasownie na króćcu. Dolne połączenie wygląda podobnie(z braku miejsca i niewygodnego podejścia zdjęć nie robiłem),z tym,że rowek jest wewnątrz ,za uszczelką i uzupełniamy go oringiem średnicy 55mm i 3.5mm grubości. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackpazner Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) U ASO bez zająknięcia uszczelniło rurę od intercoolera, może musisz ich przycisnąć Edytowane 6 Listopada 2017 przez blackpazner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Mam ich gdzieś...koszt uszczelek to razem ...3 zł! Więcej stracę jeżdżąc do nich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Brawo Ty! szkoda tylko, że Nissan ma takie podejście do klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 To ja czegoś nie rozumie, oddałeś samochód do wymiany silnika, rura intecoolera była cała i nie występowało zapocenie olejowe, po odebraniu samochodu zauważyłeś wadę rury, zgłosiłeś to do serwisu, a oni odpowiedzieli, że nie podlega to naprawie gwarancyjnej. To jak serwis podczas swojej usługi coś spixrdoli, to nie podlega to naprawie gwarancyjnej, Ręce opadają . Dobre jest powiedzenie „ BĘDZIESZ PAN ZADOWOLONY” . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 A pochwal się które to ASO cię olało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 To ja czegoś nie rozumie, oddałeś samochód do wymiany silnika, rura intecoolera była cała i nie występowało zapocenie olejowe, po odebraniu samochodu zauważyłeś wadę rury, zgłosiłeś to do serwisu, a oni odpowiedzieli, że nie podlega to naprawie gwarancyjnej. To jak serwis podczas swojej usługi coś spixrdoli, to nie podlega to naprawie gwarancyjnej, Ręce opadają . Dobre jest powiedzenie „ BĘDZIESZ PAN ZADOWOLONY” . Klepa,trochę to inaczej jest,dla tego nie naciskałem... Mam już bez mała 4 lata Kaśkę,ale teraz 1.5 miesiąca po wymianie silnika zauważyłem zapocenie pod wejściem rury do icka.Po prostu po tylu latach ruszyli stałe złącze i uszczelki już nie trzymają takjak dawniej,więc zgłosiłem to.Jako że mam przedłużoną "opiekę" do 5 lat.Okazało się,że to już nie podlega wymianie gwarancyjnej,a zaproponowano mi wymianę,ale tutaj muszę być bezstronny,zaproponowano mi,połowiczne koszty,oni dają jedną rurę,ja płacę za drugą...Ale nie skorzystałem. Nie mam pretensji do serwisu,oni czekali na info z centrali,centrala odmówiła,więc zrobili dla mnie ofertę,gdybym nie był taki "grzebok i kombinator" to być może bym się zgodził,bo wyjście było dobre. Jeszcze jedno....po uszczelnieniu jeździ mi się lepiej i nie jest to odczucie subiektywne,a obiektywne.Przedtem słyszałem jak turbo wyje,teraz nie! I kosiarka pięknie się zbiera odprawie 1400obr,a przed musiałem deptać pod 2 tys i dopiero dostawała rozpędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Poprawiłeś konstruktorów (krawaciarzy), JACKO29 zgłoś do opatentowania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Po tych poprawkach musieliby mi dole odpalić jak dla wspólnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Swoją droga, wygląda to tak, że tam te oringi być powinny, a nie było. Oszczędności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Być może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Już nie wiele brakuje i wykonanie Jacka QQ będzie jak w klasie premium...... o wyposażeniu nie wspomnę.... Odnośnie "doli" to napisz książkę z serii "QQ - sam naprawiam". Kiedyś były bardzo popularne. Edytowane 6 Listopada 2017 przez Marcin_1998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 W zasadzie "Sam poprawiam" inż. Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grika Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 ... teraz 1.5 miesiąca po wymianie silnika zauważyłem zapocenie pod wejściem rury do icka.Po prostu po tylu latach ruszyli stałe złącze i uszczelki już nie trzymają takjak dawniej,więc zgłosiłem to. Jak to ładnie jeden sędzia w październiku w uzasadnieniu wyroku powiedział "gdyby nie interwencja serwisu nie trzeba by było jeździć" więc gdyby nie wymiana bloku to by nie trzeba było wymieniać uszczelnienia i tu wydaje mi się ze Nissan po raz kolejny dał ciała 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Jacek, czy te rury schodzą bez problemu? Podpowiedz gdzie trzeba nacisnąć, zachaczyć, szturchnąć żeby czegoś nie urwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Rura na końcu ma metalową opaskę,w niej jest osadzony drut-zawleczka który opina dookoła tą opaskę,a w jednym miejscu na szerokości 1 cm jest w nią wciśnięty,należy odciągnąć na zewnątrz te przylegające druty i zdjąć rurę..Ja to robiłem za pomocą dwóch płaskich wkrętaków średniej wielkości.Wkładasz je pomiędzy opaskę a druty,odginasz i ciągniesz za rurę .Wszystko trwa sekundy.Niby te druty mają się gdzie zaczepić do zdejmowania,bo są takie wypusty,ale co jednego zaczepiłem i brałem się za drugi to ten pierwszy spadał Na zdjęciu widać dokładnie te druty i jak się zaczepiają za króciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Ok, dzięki za pomoc, kupię oringi i będę uszczelniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Ja kupowałem od tego gościa:http://allegro.pl/o-ring-oring-55x3-5-nbr-i7004907996.html Wiecie co??? Po tym uszczelnieniu jak się doda gazu to rura ...puchnie Może nie jest to tak doslownie,ale poszerza się widocznie.Wiem,ciśnienie wiatru z turbo itd,itd....icek stawia opór....Zwróćcie u siebie na to uwagę,jak jest u Was? Naszła mnie myśl,skoro turbo dmie z taką siłą,a icek stawia opór wiatrowi taki,że aż rura się rozdyma,to co by było jakby dać icka o większym przepływie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Uszczelniłem sobie i ja .U mnie co prawda nie było w miejscu połączenia żadnego zawilgocenia,ale ta rura siedziała dosyć luźno.Potwierdzam słowa Jacka,że zbiera się trochę lepiej, z tym,że czuć to przy pierwszej przejażdżce,później już się człowiek przyzwyczaja.Nie słychać też już tak bardzo zasysanego powietrza przy szybkim dodaniu gazu.Za uszczelki w sklepie z łożyskami i uszczelniaczami dałem całe 2 PLN . U mnie rura nie puchnie,zachowuje się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonDG Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Jacko napisz jeszcze jaka uszczelka potrzebna jest do rury przy turbince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 No to Jacko - obyś nie musiał zara całej rury wymieniac jak wyciśnie ci dziurkę. Usłyszysz świst ale nie turbiny i od 1400 nie ruszy nawet Ale ze mnie pesymista. Ale może po 1 : rura już też być przepracowana - więc puchnie ( analogicznie do kolegi Tz`ta ). po 2 : może specjalnie jest potrzebna mała nieszczelność żeby nie było zbyt wysokiego ciśnienia - ot tak po Nissanowemu - na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Jeżeli by tak się stało,to miałbym okazję zrobić dolot z nierdzewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siebyl Opublikowano 24 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Jacko29 i wszystko działa?, też mam zafajdany ten łącznik olejem. Silnik inny ale objaw podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2019 Mogę powiedzieć...działało,bo już też Kaśka inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Moją rurę pokochała kuna i ją poobgryzała? ,kupiłem na aledrogo i już była razem z uszczelką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.